Transfergeruchten seizoen 2012/2013

23 mrt 2013 13:39 23 mrt 2013 13:41 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1936
Het kan kloppen. Alle drie de spelers zijn aan het eind van dit seizoen transfervrij, dus het kan met gesloten beurs.
Echter zou ik de terugkeer van Voorn zeer opmerkelijk vinden, wat is er nog over van de relatie met MVV?

Schroyen is een 200% aanwinst, maar dat weet iedereen die de wedstrijd Fortuna - MVV gezien heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
23 mrt 2013 13:53
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1937

houtengerard schreef : Het kan kloppen. Alle drie de spelers zijn aan het eind van dit seizoen transfervrij, dus het kan met gesloten beurs.
Echter zou ik de terugkeer van Voorn zeer opmerkelijk vinden, wat is er nog over van de relatie met MVV?

Schroyen is een 200% aanwinst, maar dat weet iedereen die de wedstrijd Fortuna - MVV gezien heeft.

Wat was er nog over met de relatie van Schreurs en MVV en toch is het nog allemaal goed gekomen.

Ik ken Joeri van zijn jeugdclub Merefeldia voordat hij naar PSV ging.(en nu maar afwachten)
Discussie gesloten.
23 mrt 2013 14:54
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1938
Ik denk dat Leroy zeker vertrekt in de zomer. Als je daarvoor €300.000,- voor kunt krijgen, doen ze het goed. Dan zou Schroyen een uitstekende vervanger zijn. Volgens mij is hij ook transfervrij, dat zou helemaal geweldig zijn. ALs ik wedstrijden of samenvattingen zie van Fortuna let ik al een hele tijd op Schroyen, ik vind dat toch een geweldige linksback.

Voorn is niet echt een speler waar ik momenteel op zit te wachten. Ik denk dat hij geen meerwaarde zal zijn voor MVV.
Ik zou dan liever Voorjans houden.
Discussie gesloten.
23 mrt 2013 15:11
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1939
Er zijn ook enkele Eredivisie clubs die geïnteresseerd zijn in Schroyen. VVV lijkt de grootste kanshebber in deze oa door onderlinge afspraken die met VVV een keer gemaakt zijn in ruil voor cash geld. Al is Schroyen nu wel transfervrij dus ik weet niet in hoeverre die afspraken dan nog gelden.
Discussie gesloten.
23 mrt 2013 15:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1940

Mie leef Mestreech schreef : Ik denk dat Leroy zeker vertrekt in de zomer. Als je daarvoor €300.000,- voor kunt krijgen, doen ze het goed. Dan zou Schroyen een uitstekende vervanger zijn. Volgens mij is hij ook transfervrij, dat zou helemaal geweldig zijn. ALs ik wedstrijden of samenvattingen zie van Fortuna let ik al een hele tijd op Schroyen, ik vind dat toch een geweldige linksback.

Voorn is niet echt een speler waar ik momenteel op zit te wachten. Ik denk dat hij geen meerwaarde zal zijn voor MVV.
Ik zou dan liever Voorjans houden.

Leroy is zeker ja waar mag kan ik niet zeggen maar denk dat de meeste dat wel weten ;)
En Schroyen een mooie vervanger als linksback maar heeft niet dezelfde kwaliteiten als Leroy maar denk wel dat hij wat toevoegd Voorn ja waar moet die spelen?
Het is wel een Sjeng ligt eraan wie er op t middenveld weg gaan?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
23 mrt 2013 16:07
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1941
Schroyen zou een mooie aanwinst zijn. Hij viel natuurlijk omdat dit in een onderling duel was goed op als linksback in de voorgaande derby. Vond hem daarvoor ook al opvallend acteren als je inderdaad de samenvattingen bekeek en af een toe een hele wedstrijd op een maandag. Hij is wel een moderne back, veel drang en dreiging naar voren. Wel vind ik hem verdedigend kwetsbaar maar hij is nog jong en dat kon nog geleerd worden. Door zijn onbesuisdheid ook al 2 rode kaarten gepakt maar dat druistige zit een beetje opgesloten in zijn spel.

Ramon Voorn hoeft van mij niet terug te keren. Sinds zijn vertrek naar Fortuna heeft hij toch geen grote stappen gezet. Is wel iemand die vuil werk opknapt op het middenveld en kan nuttig zijn, maar MVV moet toch een elftal nu gaan samensmeden dat eventueel volgend jaar een divisie hoger speelt of volgend jaar weer kan meedoen in de top van de Jupiler League. Ben sowieso geen fan van spelers terug halen die eerder nog overbodig waren. Dan moet je al spectaculair gegroeid zijn als voetballer in die paar jaar om dat te overwegen. Bij Voorn vind ik dat zeker niet het geval. Het is een zelfde type speler als een Nathan Rutjes die bikkelt op het middenveld en Nathan vind ik vele malen beter. Dan zou je hem al voor de breedte gaan halen en dat lijkt me toch niet de bedoeling bij het binnenhalen van nieuwe spelers ook al is hij ook transfervrij, die moeten je een kwaliteitsimpuls geven.

Van Lance Voorjans kan ik het me goed voorstellen dat hij ergens aan spelen wilt toekomen. Krijg nu veel te weinig kansen en zonder 2e elftal speel je dan helemaal geen wedstrijden op een paar oefenpotjes na. Wellicht dat MVV hem sowieso al heeft aangegeven dat zijn aflopende contract niet verlengt wordt. Dan is het natuurlijk helemaal logisch dat hij vertrekt en heb er niet zoveel moeite mee mocht hij daadwerkelijk naar onze buren uit Sittard gaan. Is natuurlijk een MVV'er pur sang uit de eigen jeugd en dan blijft het jammer dat hij is teruggezakt na een veel belovende periode. Met wellicht als hoogtepunt zijn treffer in extremis uit in Volendam die zeer belangrijk bleek voor de behaalde periodetitel later. Denk dat ze bij MVV ook teveel twijfelen of hij nog verdere stappen kan maken om mee te groeien met het streven van onze club richting Eredivisie. Ben daar zelf namelijk ook wel sceptisch over of hij het beoogde niveau aan kan. Gun hem zeker het beste mocht hij vertrekken.

Dat Labylle vertrekt kan je wel feitelijk zeggen. Kan me niet voorstellen dat die volgend jaar nog bij ons voetbalt gezien de interesse die ook helemaal terecht is met zijn kwaliteiten. Dus nog even genieten van zijn spel, een mooie transfersom vangen en besteden om het spelersfonds af te lossen.
Discussie gesloten.
23 mrt 2013 18:00
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1942
Reactie op: "Schroyen en Voorn naar MVV"

Voor mij mogen ze allebei komen, maar geloof er helemaal niets van, zeker niet nu het allemaal positiever is bij FSC met de nieuwe sponsoren.Ik denk niet dat MVV financieel veel verder is dan FSC.
Bovendien heeft zich Voorn goed ontwikkeld tot een steunpilaar op het middenveld bij FSC (eerlijk is eerlijk) en Schroyen heeft ook een basisplek, denk dat het financieel geen grote vooruitgang is voor beiden om naar MVV te komen.

Maar nogmaals : van harte welkom wat mij betreft.
Discussie gesloten.
24 mrt 2013 13:58
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1943
Voorn heeft inderdaad gesprekken gehad met MVV.
Maar er hebben ook clubs uit de 2de bundisliga intresse in hem.
Zolang Ron Elsen ook bij MVV is komt hij waarschijnlijk ook gewoon niet naar MVV toe.

Bron: Iemand die Voorn kent en hem ook regelmatig ziet.
Discussie gesloten.
24 mrt 2013 14:28
elneik
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1944

Mienclub1902 schreef : Reactie op: "Schroyen en Voorn naar MVV"

denk dat het financieel geen grote vooruitgang is voor beiden om naar MVV te komen.

Financieel zal het allemaal niet veel schelen nee. Maar je vergeet naar mijn idee toch het belangrijkste, het sportieve plaatje. Mvv is sportief toch echt een stop vooruit op Fortuna

Discussie gesloten.
24 mrt 2013 14:38
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1945
Financieel niet veel schelen? MVV harkt volgens mij bijna 1 miljoen euro meer naar binnen per jaar dan Fortuna. Op een begroting van +- 3 miljoen zijn dit toch wel verschillen.
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 08:25
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1946
Voorjans en Borgers moeten weg bij MVV.bron de limburger.
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 08:45 26 mrt 2013 08:47 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1947
meer dan logisch kunnen beide het niveau niet aan en brengen ook geen meerwaarde voor mvv ,dus is het beter dat je afscheid neemt en kijk naar kwalitatief betere spelers die wel van waarde kunnen zijn voor het komend seizoen wil je definitief gaan meespelen voor het kampioenschap of misschien handhaven in de eredivisie je weet maar nooit wat er nog gebeuren gaat.
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 09:26
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1948
Jammer dat deze spelers vertrekken, vorig seizoen kregen ze ook beduidend meer speeltijd. Dat ze op dit moment minder zijn dan de basisspelers OK, maar:
MVV mag zichzelf ook weleens afvragen, waardoor deze spelers zich niet hebben kunnen door ontwikkelen.
Bij het 1e elftal krijgen ze nauwelijks speeltijd en een beloftenteam is er niet, logisch dat deze jongens zo niet verder komen.
MVV mag betere voorwaarden creeren zodat jongens meer aan voetballen toekomen door het starten van een beloftenteam.
Na de A-jeugd vallen de jongens in een sportief gat als ze niet of nauwelijks nog wedstrijden spelen.

MVV wil meer talenten uit de regio laten doorstromen, maar creeer dan ook speeltijd en meer wedstrijden voor deze jongens!
Als ze dan niet meekunnen is het jammer, maar nu vind ik dit toch wel wel discutabel.
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 09:28
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1949

ouwe rot schreef : Voorjans en Borgers moeten weg bij MVV.bron de limburger.

Vind ik prima beslissing, beiden komen te kort. Al vraag ik me af waar de talenten stonden als er wél een 2e elftal was en ze iedere week wedstrijdervaring/ritme konden opdoen...
Het gemis van MVV op dit moment: een 2e elftal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Badjakker, Och jeh
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 10:16
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1950
Knuppel in het hoenderhok: Een gezamenlijk beloftenelftal van de zuid-limburgse BVO's had deze jongens wellicht een stuk verder gebracht.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.332 seconden