Transfergeruchten seizoen 2012/2013
09 apr 2013 20:08
MVV4life
Platinum Boarder
MVVke schreef : Wèdde tot iech eine kin dee 'm nog gaar neet kint, meh dinkelek wel weer es ein vaan de ierste heet touwgevoog...Erme Ludovic
En iech gaon kieke en de höbs geliek.
Toch ouch mer oetgenuudig en metein geaccepteerd door heum, binne de seconde.
Dee wil ech gere kome!
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
09 apr 2013 20:16
MVV4life schreef :
MVVke schreef : Wèdde tot iech eine kin dee 'm nog gaar neet kint, meh dinkelek wel weer es ein vaan de ierste heet touwgevoog...Erme Ludovic
En iech gaon kieke en de höbs geliek.
Toch ouch mer oetgenuudig en metein geaccepteerd door heum, binne de seconde.
Dee wil ech gere kome!
Dit waor eigelek veur de aw kloete bedoelt, meh meijnste dit serjeus?? Dit begint eg behuurlek ''freaky'' te weure...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
09 apr 2013 20:20
MVV4life
Platinum Boarder
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Discussie gesloten.
09 apr 2013 20:41
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
haha heb m eerst wat vragen gesteld ben toch wel geintresseerd als hij naar Maastricht komt...
Kan niet veel over hem vinden op google dus nu is hij wat filmpjes van hem door aan t sturen
van beelden van hem ook waar hij scoort denk is wel makkelijk weten we tenminste met wie we te maken hebben
www.tvlux.be/video/promotion-d-givry-aywaille_9218.html
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
10 apr 2013 08:53
Audiowaste
Platinum Boarder
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
10 apr 2013 09:06
ouwe rot
Platinum Boarder
Roei baank schreef : In de waalse pers wordt Ludovic Ferron,20,middenvelder gelinkt aan MVV. Hij speelt bij Royal Aywaille Football Club en bij zijn vorige club RFC Serisien gold hij als een groot talent.
Discussie gesloten.
10 apr 2013 18:09
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Ik heb vandaag vernomen dat ene Kristof Konings getekend zou hebben c.q. zal tekenen bij MVV. Ik ken hem verder niet, maar heb vernomen dat hij bij Genk zou spelen (niet in het eerste).
Kent iemand hem?
Discussie gesloten.
10 apr 2013 18:19
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Ik weet overigens niet of ik zijn naam correct gespeld heb, daar ik niets over hem kan vinden.
Discussie gesloten.
10 apr 2013 18:25
Schnibble for MVV schreef : Ik weet overigens niet of ik zijn naam correct gespeld heb, daar ik niets over hem kan vinden.
Ik denk dat je Coniongs Kristof bedoelt. Deze speler speelt in het Elite team U19 van KRC Genk. Ik kan verder niks terug vinden over deze speler. Jong talent?
Discussie gesloten.
10 apr 2013 18:59
Audiowaste
Platinum Boarder
Ik zal eens op Facebook aan hem vragen
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Maosbrögk, tuutsje
Discussie gesloten.
10 apr 2013 19:17
Schnibble for MVV
Junior Boarder
Het enige dat ik van hem weet is dat hij niet door kon breken tot het eerste en dat hij hoopt via MVV hogerop te komen. A la Labylle. Hoe goed hij is weet ik niet. Heb tevens begrepen dat hij ook in Sterfrade getest is! Maar dat hij gaat strten bij MVV. Was nog niet helemaal zeker of alles in kannen en kruiken was, maar het leek er wel op.
Discussie gesloten.
10 apr 2013 19:30
10 apr 2013 19:33 door Anna D..
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
10 apr 2013 21:49
Ik vind het juist fijn dat danny dit allemaal doet/post. Dat erin vermeld wordt hoe hij aan de info komt weten we iig zeker dat hij het niet uit zijn duim zuigt. Zo kan ik me genoeg geruchten/verhalen etc herinneren waarbij men sarcastisch deden over de plaatselijke tankstation of fast food restaurant.
Ik werk dagelijks tot 18.00 en in mijn pauzes besteed ik niet dagelijks mijn hele lunch tijd aan het opzoeken van info over MVV op verscheidene websites. Daarbij heb ik ook niet de gelegenheid om achter een bureautje te zitten met de mogelijkheid om op internet te komen (niet denigrerend bedoeld naar mensen die dat wel kunnnen).
Dankzij danny krijg ik veel info over MVV door een kleine hoeveelheid "muisklikjes". Ik waardeer dit meer dan dat er weer wordt gebrainstormd wie wel of niet een geschikte kandidaat is om Rene Trost te vervangen. Gezien het feit dit meestal puur op eigen bevindingen is en de meeste namen nieteens in het lijstje van MVV zelf staan. Je hoort mij hierover ook niet zaniken (buiten nu). ik lees er gewoon over heen en heel soms gooi ik er ook maar een naampje tegenaan.
Als iedereen elk ander accepteert of respecteert komen we veel verder dan telkens in elke nieuwspost/gerucht/of wat dan ook weer te eindigen met een wellis/nietes spelletje dat uiteindelijk weer te persoonlijk wordt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard, tcb, Och jeh
Discussie gesloten.
11 apr 2013 10:53
Ali de witte
Senior Boarder
Van boxtel zit op een zijspoor in rotterdam...
Veur de club oet Mestreech
die al ging 't 'ns neet,
NOETS de mood verloore heet!
Discussie gesloten.
11 apr 2013 14:04
Anna D. schreef : Is Kristof Conings en die speelt al in de A1 van MVV. Wellicht dat hij dan wordt overgeheveld. Kwam overigens vorig jaar inderdaad van Genk over.
jeugd.mvv.nl/IManager/Content/3643/VhTj/mt2180
Ik heb gehoord van een jeugdtrainer van hem in Genk dat het een talentje is die snel MVV zal ontgroeien.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden