Transfergeruchten seizoen 2012/2013

09 feb 2013 19:16
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1906
Geen gerucht maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen .

PEC Zwolle hoopt volgende maand drie overbodige spelers uit te zwaaien. Het gaat om Gerard Aafjes, Norichio Nieveld en Christiaan Cicek. "Voor ons is het wenselijk dat zij een nieuwe club vinden", erkent Ard Langeler.

"Ze mogen transfervrij vertrekken", licht Langeler aan Voetbal International toe. Het salaris dat PEC Zwolle bespaart bij een eventueel vertrek van het drietal, kan geherinvesteerd worden. "We kunnen pas wat doen op de transfermarkt als we zelf geld genereren."

Zou Aafjes graag terug zien .
Discussie gesloten.
10 feb 2013 11:25
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1907

Sjonnie schreef : Geen gerucht maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen .

PEC Zwolle hoopt volgende maand drie overbodige spelers uit te zwaaien. Het gaat om Gerard Aafjes, Norichio Nieveld en Christiaan Cicek. "Voor ons is het wenselijk dat zij een nieuwe club vinden", erkent Ard Langeler.

"Ze mogen transfervrij vertrekken", licht Langeler aan Voetbal International toe. Het salaris dat PEC Zwolle bespaart bij een eventueel vertrek van het drietal, kan geherinvesteerd worden. "We kunnen pas wat doen op de transfermarkt als we zelf geld genereren."

Zou Aafjes graag terug zien .

Hij pas 27 dus past precies Zwolle heeft hem toen bij ons weg gehaald en zijn kampioen geworden dus hij is toch een meerwaarde lijkt mij ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
10 feb 2013 12:12
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1908
We hebben alleen één groot probleem. GEEN GELD.
Ondanks het feit dat we geen transfergeld hoeven te betalen, denk ik dat we niet aan zijn financiële eisen kunnen voldoen.
Gerard Aafjes,hoe graag ik hem zag terugkeren is een onhaalbare kaart. Hij komt echt niet voor € 50.000,-- hier "ballen".

Aon de géng
Discussie gesloten.
10 feb 2013 16:00 10 feb 2013 16:01 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1909
Of Aafjes nu een meerwaarde is? Daar kan ik eerlijk gezegd geen zinnig antwoord op geven, omdat ik hem sinds zijn vertrek bij us MVVke niet gevolgd heb...

Maar voor de verdedigerspositie heb ik wel een voorbehoud: wie moet er voor hem moeten wijken ?
(als we in de Juup - league zouden blijven ?)

Met Sjors Verdellen, Kjell Knops, Sjoerd Winkens hebben we, vind ik, genoeg ervaren spelers ! In de breedte zou wel kunnen, maar dan heb je wel een ( redelijk) dure bankzitter voor het aanwezige budget.

En jonge spelers (Cor Gillis, Hawbir Moustafa, Leroy Labylle, Nick Kuipers) zou hij in hun ontwikkeling ( lees: meer speeltijd) in de weg staan.

Gaan we naar de eredivisie, dan moet je kijken wat er op dat niveau en het dan aanwezige budget allemaal te koop is...
Discussie gesloten.
10 feb 2013 20:28
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1910

les rouges blancs schreef : Of Aafjes nu een meerwaarde is? Daar kan ik eerlijk gezegd geen zinnig antwoord op geven, omdat ik hem sinds zijn vertrek bij us MVVke niet gevolgd heb...

Maar voor de verdedigerspositie heb ik wel een voorbehoud: wie moet er voor hem moeten wijken ?
(als we in de Juup - league zouden blijven ?)

Met Sjors Verdellen, Kjell Knops, Sjoerd Winkens hebben we, vind ik, genoeg ervaren spelers ! In de breedte zou wel kunnen, maar dan heb je wel een ( redelijk) dure bankzitter voor het aanwezige budget.

En jonge spelers (Cor Gillis, Hawbir Moustafa, Leroy Labylle, Nick Kuipers) zou hij in hun ontwikkeling ( lees: meer speeltijd) in de weg staan.

Gaan we naar de eredivisie, dan moet je kijken wat er op dat niveau en het dan aanwezige budget allemaal te koop is...

OPA ZEET:

En dat budget gaat eventueel...(salarissen) van de 1.8 miljoen nu, naar ong 5.25 miljoen in de eredivisie, aldus volgens plan... bron art in het zondagnieuws(frank benneker)...gr opa ;).

....
Discussie gesloten.
11 feb 2013 11:39
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1911

Roei baank schreef : MVV zou interesse hebben in spits Mathieu Cornet van RFC Huy.

Gisteren hoorde ik van een bevriend Waalse journalist dat MVV ook zeer gecharmeerd is van Axel Dheur, le meneur de jeu van RFC Huy.

videos.sudpresse.be/video/559de0ab14as.html

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
11 feb 2013 16:22
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1912
Gerard Aafjes lag niet zo goed in de toenmalige spelersgroep, weet ik uit zeer betrouwbare bron Een jongen die overal maling aan had en zich vrij solistisch opstelde. Die zie ik echt niet terugkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
Discussie gesloten.
11 feb 2013 16:59
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1913
Ik zou Aafjes ook niet terughalen, behalve zijn fysiek, erg matige speler.
Weinig opbouwend vermogen, zeker niet voor eventueel de eredivisie. En nu hebben we een prima centrum voor jupilerleague-niveau met Verdellen en Knops.
Discussie gesloten.
11 feb 2013 19:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1914

Mienclub1902 schreef : Ik zou Aafjes ook niet terughalen, behalve zijn fysiek, erg matige speler.
Weinig opbouwend vermogen, zeker niet voor eventueel de eredivisie. En nu hebben we een prima centrum voor jupilerleague-niveau met Verdellen en Knops.

Ik zie liever een jongere verdediger komen die het stokje kan gaan over nemen van verdellen tegen de tijd :)

Discussie gesloten.
11 feb 2013 20:07
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1915

Roei baank schreef :

Roei baank schreef : MVV zou interesse hebben in spits Mathieu Cornet van RFC Huy.

Gisteren hoorde ik van een bevriend Waalse journalist dat MVV ook zeer gecharmeerd is van Axel Dheur, le meneur de jeu van RFC Huy.

videos.sudpresse.be/video/559de0ab14as.html

Naam Dheur
Voornaam Axel
Geboortedatum17/09/1993
Positie Middenvelder
Nationaliteit België

Discussie gesloten.
11 feb 2013 23:27
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1916
Ondanks mien griepje, wel iech dit toch ff kwiet.

Loat Aafjes :thumbsdown: mer lekker weg blieven hoof neet teruk te koamen hub heum dek fuutjes zien maken :thumbsdown: die genadeloos woorten oafgestraf nou z'n fuutjes zeen iech bij SV Meerssen nog neet gebeuren
Discussie gesloten.
16 feb 2013 12:51
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1917

Harrie Vroegop is ouch gepols!
Discussie gesloten.
19 feb 2013 00:57
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1918
Nog een spitsen ''gerucht''

Ik heb me laten vertellen dat MVV (indien er promotie wordt afgedwongen!) een poging wil wagen bij Nill de Pauw. Het enige dat ik van hem weet is dat hij uit 1990 komt en voor zover ik weet altijd bij Lokeren heeft gespeeld. Misschien dat Roei Baank meer informatie heeft over de speler of over het gerucht?

Overigens zouden zijn salariseisen de reden zijn waarom hij pas wordt aangetrokken bij promotie..

Ik laat me verrassen!
Discussie gesloten.
12 mrt 2013 22:12
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1919
Reactie gelezen op elfvoetbal.nl bij een stukje dat Stankov beloond word met een eenjarig contract,

AGOVV-appie

12 maart '13 17:49

en terecht. Antonio Stankov heeft het goed gedaan en verdiend zijn contract. MVV volgt de aanvoerder van ARC A1 die tegen de A1 van de Maastricht nog de winnende scoorde. Afgelopen zaterdag was Daan ook niet te stoppen tegen de nummer 1 Barendrecht in de 2e divisie scoorde hij er 1, gaf hij een assist en regelde hij een penalty voor zijn ploeg. Die jongen gaat dus mogelijk ook naar MVV. Goed bezig daar in Maastricht!

Reageer
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
13 mrt 2013 00:34
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1920
Daan van Leeuwen blijkbaar (3-7-1994).

www.nujij.nl/sport/daan-van-leeuwen-een-...aalde.21913768.lynkx

"Daan van Leeuwen (18), aanvoerder en nummer 10 van ARC A1 verdient ook absoluut een uitnodiging. Afgelopen zaterdag viel hij een kwartier voor tijd in en maakte hij de winnende (2-1) tegen MVV. Dankzij van Leeuwen is ARC 2 x achter elkaar gepromoveerd. Vorig seizoen was van Leeuwen topscorer in de 3e divisie met 24 goals. Hoeveel assist's hij had, zal ik u besparen, maar waren er minstens net zoveel. Zeker beter en completer dan de nieuwe spits van -18 van Feyenoord A2."
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.351 seconden