Transfergeruchten seizoen 2012/2013

26 mrt 2013 10:32 26 mrt 2013 10:35 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1951
we moeten weer naar een beloften elftal, van ze lang zal ze leven niet met een bvo van limburgse clubs
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 10:42
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1952

dreekemvvke schreef : we moeten weer naar een beloften elftal, van ze lang zal ze leven niet met een bvo van limburgse clubs

Dus de ontwikkeling van jonge MAASTRICHTSE voetballers is ondergeschikt aan jouw persoonlijke afkeer van andere clubs?
Tja, mag jij vinden. Persoonlijk zou ik het belang van de spelers voorop stellen. Maar goed, die discussie is hier al uitgebreid gevoerd.
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 11:48
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1953
Welke garantie heb je dat talenten beter worden van leeftijdgenoten. De Nederlandse competities lopen nou niet echt over van talenten die uit een RJO school komen. Tenminste ik ben de afgelopen tijd geen enkele speler tegengekomen die vlamt en uit een RJO verhaal komt. Wedstrijdritme en competitief bezig zijn buiten het eerste elftal lijkt me prioriteit NR 1 om spelers van MVV 1 die net buiten de boot vallen beter te maken. Het RJO verhaal lijkt me gewoon een ordinaire bezuinigingspost.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 13:32
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1954
boschpoort ik heb helemaal niets tegen andere clubs maar dat zijn wel heel veel andere, heb vaak genoeg gelezen niet met aken noord en dat soort onzin verhalen maar ja het is bij de meeste mensen op dit forum zo als de wind waait waait mijn jasje ik wil alleen aangeven dat je voor een belofte elftal moet gaan dan heb je alles in eigen beheer.
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 14:32
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1955
OK, Excuus Dreeke. Dan had ik je verkeerd begrepen.
Uiteraard zou een eigen belofte elftal de voorkeur hebben maar daar is nu eenmaal geen geld voor.
En met die gedachte ben ik niet per sé tegen een samenwerking met de andere BVO's in de regio als onze talenten daar beter van worden.
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 14:47
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1956
Jammer van Voorjans. Zelfs bij een matig spelende Smeets werd hij niet ingezet. Terwijl ik hem altijd wel goed vond voetballen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 15:28
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1957

Boschpoort schreef : OK, Excuus Dreeke. Dan had ik je verkeerd begrepen.
Uiteraard zou een eigen belofte elftal de voorkeur hebben maar daar is nu eenmaal geen geld voor.
En met die gedachte ben ik niet per sé tegen een samenwerking met de andere BVO's in de regio als onze talenten daar beter van worden.

En daar zit nou net de pijn, het zijn dan niet meer onze talenten. Ze zijn van de RJO, en die bepalen waar onze talenten dan naar toe gaan.
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 15:44
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1958
Volgens mij bepalen die talenten dat nog altijd zelf. De tijd van lijfeigenen en slaven is al een tijdje afgeschaft.
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 15:50
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1959

Boschpoort schreef : Volgens mij bepalen die talenten dat nog altijd zelf. De tijd van lijfeigenen en slaven is al een tijdje afgeschaft.

Die gaste zien nog joonk en geve z'ch al gaw euver aon gladde präötsjes. 't Is dus meh net watste versteis oonder zelf bepaole..
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 15:57
Mental
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1960

Boschpoort schreef : Volgens mij bepalen die talenten dat nog altijd zelf. De tijd van lijfeigenen en slaven is al een tijdje afgeschaft.

Ha ha, dream on. Wij zijn moderne slaven en geld is de moderne zweep!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Schapendonk, Badjakker
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 20:02
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1961

webmastersfm schreef : De Nederlandse competities lopen nou niet echt over van talenten die uit een RJO school komen. Tenminste ik ben de afgelopen tijd geen enkele speler tegengekomen die vlamt en uit een RJO verhaal komt.

Feyenoord/Excelsior is een RJO dus Jean-Paul Boëtius is een voorbeeld. Aangezien er 13 gecertificeerde RJO's zijn op dit moment zullen er nog wel meer voorbeelden zijn. Enfin het is natuurlijk zonde dat we zelf geen 2e elftal hebben, maar neem toch aan dat MVV hier toch wel een prioriteit heeft liggen mocht er een potje vrijkomen.

Wat betreft Voorjans heb ik de vorige keer al aangegeven dat ik ook aan zijn capaciteiten twijfel en kan me goed voorstellen dat MVV dit ook doet. Zelfde geldt voor Borgers. Helaas te licht en te weinig body als spits. Wel jammer dat deze jeugdexponenten niet definitief konden doorbreken. Hopelijk meldt er zich nog een BVO (Fortuna werd dus genoemd voor Voorjans) en wens ze dan verder veel succes na dit seizoen in hun carrière.

Heb liever een winderig jasje Dreeke dan dat ik bij Roda moet gaan voetballen.
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 20:42 26 mrt 2013 20:44 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1962

Sjotelsplak schreef : Jammer van Voorjans. Zelfs bij een matig spelende Smeets werd hij niet ingezet. Terwijl ik hem altijd wel goed vond voetballen.

Voorjans heeft de pech dat Trost nooit iets in hem heeft gezien. Daardoor heeft hij nooit het vertrouwen gekregen
Discussie gesloten.
26 mrt 2013 21:49 26 mrt 2013 21:51 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1963
In het eerste jaar van Trost speelde Lance bijna alles. Maar dat kwam ook door weinig of geen financiën om spelers te halen.
Vorig seizoen werd Bryan rustig gebracht, waardoor Lance meer speelde. Nu heeft ook Bryan meer wedstrijd in de benen en heeft Trost voor Bryan gekozen op het middenveld. Lance heeft na de winterstop meer minuten gemaakt dan ervoor.
Lance vind ik zo'n speler die ideaal is om in te brengen bij schorsingen/blessures op te vangen.

Bryan heeft een tijdje in een dip(je) gezeten, toen had ik, als ik Trost was, Lance een kans gegeven, maar hij hielt vertrouwen in Bryan en dat pakt nu uit, Bryan komt langzamerhand weer in zijn vorm die hij na de eerste 8 a 9 wedstrijden, maar zijn rendement qua scoren mag/moet hoger.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
27 mrt 2013 01:49
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1964

Boschpoort schreef :

dreekemvvke schreef : we moeten weer naar een beloften elftal, van ze lang zal ze leven niet met een bvo van limburgse clubs

Dus de ontwikkeling van jonge MAASTRICHTSE voetballers is ondergeschikt aan jouw persoonlijke afkeer van andere clubs?
Tja, mag jij vinden. Persoonlijk zou ik het belang van de spelers voorop stellen. Maar goed, die discussie is hier al uitgebreid gevoerd.

De ontwikkeling van jonge MAASTRICHSE voetballers, die vaak ook buiten het voetballen om zeer fijne gasten zijn, is ondergeschikt aan het clubbelang. Stel dat de rjco zou werken, zouden er 2 clubs een beetje beter van worden en een club veel beter. Hierdoor verslechtert onze concurrentiepositie. Ik hoop dan ook dat Maastricht United (prima plan) niet (zoals bedoeld) gaat leiden tot een Limburg United.

Ps. De haat tussen de verschillende kampen moet wat mij betreft wel degelijk een rol spelen in de procedure waar beslissingen worden genomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke
Discussie gesloten.
27 mrt 2013 07:53
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1965
hoop ik voor jouw dat je de afgelopen weken je jasje goed dicht heb gehouden anders krijg je nog een koudje op de borstjes en dat gun ik je nu ook weer niet. ik heb er twee jaar gespeeld en ben er toch niet armer van geworden. geld stinkt niet,als je begrijp wat ik bedoel.maar een eigen belofte elftal vind ik toch echt belangrijker als een samengaan met een andere bvo.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.868 seconden