Transfergeruchten seizoen 2012/2013

30 juli 2012 16:45
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1351

Bieske schreef : Jammer dat Laurent door veel supporters nu zo makkelijk afgeserveerd wordt. In een elftal heb je balans nodig, en de inzet en ervaring die Castelana meebrengt is van grote waarde.
Volgens mij zijn de verwachtingen van dit 'nieuwe' MVV opeens wel heel hoog geworden, ik hoop dat dit niet leidt tot grote teleurstellingen.

Gelukkig IS er een nieuw MVV. En je zult ook continue moeten blijven vernieuwen, totdat je je doel bereikt hebt. Lukt het niet met sommige spelers, dan maar met andere spelers. En maar goed ook, dat de trainer precies weet welke spelers hij daar uiteindelijk voor nodig heeft, los van het feit of de supporters spelers symphatiek vinden of niet. Want mijn onderliggend gevoel is, dat veel supporters hier te veel naar de persoon Castellana kijken en niet naar zijn kwaliteiten. Maar de trainer weet dit het beste. En nu heb ik er verder wat mij betreft genoeg over gezegt :lol:
Discussie gesloten.
30 juli 2012 16:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1352

Bieske schreef : Jammer dat Laurent door veel supporters nu zo makkelijk afgeserveerd wordt. In een elftal heb je balans nodig, en de inzet en ervaring die Castelana meebrengt is van grote waarde.

Ik denk dat 99% van de supporters Castellana graag bij MVV zou willen zien. Trost en het bestuur ook. En ik ga er dan ook vanuit dat MVV Castellana een goede aanbieding heeft gedaan. Als Castellana of zijn zaakwaarnemer er niet mee akkoord gaat, dan houd het verhaal Castellana helaas op. Dat MVV nu geen contact met Castellana opneemt ligt er denk ik aan dat Castellana of zijn zaakwaarnemer een salaris vraagt dat MVV niet wil betalen.
MVV gaat verder,ook zonder Castellana.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
30 juli 2012 17:27
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1353

Fabrice schreef : Je hebt gelijk, ik sta niet te springen voor promotie, onrealistisch met zo'n achterban (financieel)

Wat bedoel je nou precies met 'zo'n achterban'? Bedoel je sponsorinkomsten of iets anders?

....
Discussie gesloten.
30 juli 2012 17:50
vendelplaya
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1354

Schapendonk schreef : Nog iemand die het niet begrijpt of wil begrijpen. Zijn inzet was super en ook zijn houding naar de supporters. Maar als voetballer komt hij uiteindelijk te kort als MVV hogerop wil. Misschien is dit de oudere generatie die dit ziet, omdat MVV altijd eredivsie voetbalde of vaker heeft moeten promoveren. Met alle respect voor Castellana.

Jij zegt als voetballer komt Castellana te kort als MVV hogerop wil. Er zijn wel meerdere spelers die te kort komen als MVV hogerop wil.Zoals ik al eerder zei in dit forum dat Castellana een voorbeeld voor vele spelers zou zijn. Ik denk dat als een team goed draait ,dat Castellana ook zeer zeker zal groeien qua speler.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 17:55
De reservebank
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1355
Castellana is in mijn ogen de Manolev van MVV. Hij heeft 100% inzet en heeft altijd een leuke of gevaarlijke actie in huis. Alleen de eindpass of voorzet is vaak niet al te best. Desalniettemin zou ik hem er toch graag bij hebben als rechtsback.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 17:59
Sjeng69
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1356
Hier ben ik het absoluut niet mee eens! Ik denk dat we zeker een jongeling de kans moeten geven als rechtsback (moustafa, stankov). Ik kan me niet voorstellen dat castelana nog veel zal groeien
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Prikske
Discussie gesloten.
30 juli 2012 18:06
Sjeng69
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1357
Hier ben ik het absoluut niet mee eens! Ik denk dat we zeker een jongeling de kans moeten geven als rechtsback (moustafa, stankov). Ik kan me niet voorstellen dat castelana nog veel zal groeien, hij is de laatste 2,5 jaar continu op hetzelfde niveau blijven hangen! Door zijn 'fantastische' inzet is het een zeer overschatte speler na mijn mening! Net zoals onze fabio, die door zijn inzet veel respect afdwong van het publiek, maar qua kwaliteit veel tekort kwam! Castelana was verdedigend zeer gretig en goed(af en toe een slordige onderschepping) maar aanvallend heb je absoluut niks aan deze speler! MVV moet vooruit! Dat kan ook zonder cassie! Ik zou moustafa zeker een kans geven!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk
Discussie gesloten.
30 juli 2012 18:09 30 juli 2012 18:21 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1358

Sjeng69 schreef : Hier ben ik het absoluut niet mee eens! Ik denk dat we zeker een jongeling de kans moeten geven als rechtsback (moustafa, stankov). Ik kan me niet voorstellen dat castelana nog veel zal groeien

Castellena groeit ook niet meer als speler. Hij zit op zijn max van kunnen. Maar schijnbaar hebben veel mensen hier een andere kijk op. Mijn vermoeden is dan ook dat deze mensen een bepaalde symphatie hebben opgebouwd voor Castellana. Niet onterecht overigens want hij toont tomeloze inzet. Maar ik denk dus niet dat de trainer hem nog graag erbij wil. Ik zag het vertrek van Castellana trouwens al langer aankomen. Als je als werknemer groeit in salaris is doodnormaal, echter overschat Castellana zichzelf enorm en wetende dat hij goed ligt bij de supporters, vroeg hij denk ik het onderste uit de kan. Op weg naar de top twijfel ik eraan of hij in dit plaatje past. Maar ik denk ook niet dat hij terug komt, dus hoef me verder niet meer druk te maken :lol: Ik hoop niet dat ik hier mensen mee voor het hoofd stoot. Nogmaals Castellana, geweldige inzet, inderdaad soms een genot om naar te kijken, maar ook veel fouten en te weinig kwaliteit tegenover denk ik te hoge salariseisen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
30 juli 2012 19:13
Sjeng69
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1359
We missen namelijk al 3jaar lang een rechtsback zoals alex bryssinck dat was! Verdedigend zeer agressief en efficient, aanvallend zeer snel en effectief! Ik vind het echt jammer dat hij 'op dit moment' niet meer een van ons is! Als MVV voor het begin van het seizoen een rechtsback weet te vinden zoals alex voor ons was, dan zal de top 5 realistisch zijn voor ons cluppie, maar ik denk dat dat te mooi is om waar te zijn. Nogmaals chapeau veur us gloedneuij bestuur sinds 2,5 joar! Dit geit oag zeker mier supporters trekken!
Discussie gesloten.
30 juli 2012 20:02
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1360

Equinox schreef :

Fabrice schreef : Je hebt gelijk, ik sta niet te springen voor promotie, onrealistisch met zo'n achterban (financieel)

Wat bedoel je nou precies met 'zo'n achterban'? Bedoel je sponsorinkomsten of iets anders?

Waar moet MVV het geld vandaan halen als we zouden promoveren?
Of hebben wij ook zo'n groepje 'vrienden vaan MVV' zoals bij Feyenoord die ff een paar miljoen op tafel legt?
Waarom zouden we er vanuit gaan dat wij het financieel maar ook sportief beter zouden doen in de eredivisie van die twee limburgse clubs die er nu figureren (want meer is het niet).
Het is hopen dat er ooit eens één speler met veel winst verkocht wordt ... hoe lang is dat geleden?
Misschien vestigt zich ooit wel een multinational in Maastricht ... wie weet?

Ik hoop dat we dit jaar weer een klein stapje vooruit zetten en dat we vooral binnenkort te horen krijgen dat MVV nog steeds in de gezonde KNVB categorie zit. Natuurlijk hoop ik als supporter altijd op meer, maar laten we aub niet vergeten waar we vandaan komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Prikske
Discussie gesloten.
30 juli 2012 21:04 30 juli 2012 21:04 door De Paus.
De Paus
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1361
Geen flauw idee Fabrice, maar het lijkt me dat in steden zoals Waalwijk en Almelo precies dezelfde issues waren voordat ze promoveerden. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat wij dat (uiteindelijk) niet kunnen.

God bless the Pope.
Discussie gesloten.
30 juli 2012 23:32 30 juli 2012 23:33 door UsMvvKe. Reden: iets vergeten
UsMvvKe
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1362
Castellena groeit ook niet meer als speler

miljaar nein wie groet ie heer noe daan??
mot heer dan nog unne meter langer weuren.???

zet heum daan mer in de spits hihihihih
Discussie gesloten.
30 juli 2012 23:56 30 juli 2012 23:56 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1363

UsMvvKe schreef : Castellena groeit ook niet meer als speler

miljaar nein wie groet ie heer noe daan??
mot heer dan nog unne meter langer weuren.???

zet heum daan mer in de spits hihihihih

Alsjeblieft niet, dan laat hem nog maar liever gaan basketballen :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
30 juli 2012 23:59
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1364

De Paus schreef : Geen flauw idee Fabrice, maar het lijkt me dat in steden zoals Waalwijk en Almelo precies dezelfde issues waren voordat ze promoveerden. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat wij dat (uiteindelijk) niet kunnen.

Ik moet Fabrice hierin wel gelijk geven. Haha, Fabrice heeft wel vaker gelijk, vind ik. MVV leeft wel in Maastricht, maar heeft weinig kapitaalkrachtige supporters en sponsoren. Als je ziet dat Veer Zien MVV slechts rond de 200 donerende supporters heeft, dan vind ik dat wel erg mager. Dat levert 25000 euro op jaarbasis op. Begrijp me niet verkeerd: ik vind VZMVV een uitstekend initiatief en ik kan me een tientje per maand extra permitteren, maar het zou wel mooi zijn als er meer geld binnenkwam. Het schiet financieel niet echt op. Wil je echt meedoen, dan zijn meer finaciele injecties nodig. Ik zou zeggen: als je een tientje per maand extra aan MVV kunt besteden, meld je dan aan als supporter-donateur bij Veer Zien MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Aswin
Discussie gesloten.
31 juli 2012 08:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #1365

Frank Salemans schreef :

De Paus schreef : Geen flauw idee Fabrice, maar het lijkt me dat in steden zoals Waalwijk en Almelo precies dezelfde issues waren voordat ze promoveerden. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat wij dat (uiteindelijk) niet kunnen.

Ik moet Fabrice hierin wel gelijk geven. Haha, Fabrice heeft wel vaker gelijk, vind ik. MVV leeft wel in Maastricht, maar heeft weinig kapitaalkrachtige supporters en sponsoren.

Frank, ik begrijp je punt op zich wel, ik zou ook graag zien dat VZMVV veel meer leden had. Maar los daarvan denk ik niet dat Waalwijk of Almelo zoveel meer heeft. RKC heeft momenteel echt geluk en is financieel nauwelijks verder dan ons, het enige grote voordeel dat ze hebben is Ben Mandemakers. En zelfs met Mandemakers zullen ze op de lange termijn weer een Jupiler League-club worden. Heracles doet het ontzettend goed, maar heeft echt jaren nodig gehad om te komen waar ze nu staan. Laten we niet vergeten dat ze na hun terugkeer in de eredivisie van de eerste vier seizoenen, drie keer pas op de laatste speeldag de play-offs ontliepen. Daarna zijn ze spectaculair verbeterd.

Enigszins gechargeerd zou ik kunnen zeggen dat wij in onze laatste jaren eredivisie, bijna hetzelfde voor elkaar kregen. Eerste twee seizoenen op de laatste of voorlaatste speeldag nacompetitie ontlopen, en in het derde seizoen op de laatste dag thuis niet kunnen winnen van een al uitgevoetbald Willem II, waardoor we in de nacompetitie belanden. Doet me nog pijn. Wie weet wat er was gebeurd als we die wedstrijd gewonnen hadden? Wellicht hetzelfde als nu in Almelo gebeurd is.

Om eerlijk te zijn denk ik overigens van niet want er was toen al het nodige financiële wanbeleid (al weet je nooit of er een grote sponsor opstaat of iets dergelijks), maar ik wil maar zeggen: Heracles had met net wat meer pech één van die jaren kunnen degraderen, de voorzitter had er dan misschien de brui aan gegeven, het bedrijfsleven en de supporters bleven dan misschien weg.

MVV hoort in de Eredivisie, gewoon omdat ik daarmee ben opgegroeid. Alleen al daarom weiger ik mee te gaan in teksten als "we zijn te klein om in de eredivisie te overleven". Er zijn ook genoeg clubs in de eredivisie met een vergelijkbare achtergrond (in Almelo en Waalwijk zit ook echt niet zo veel qua bedrijfsleven, sterker nog, die clubs werken met begrotingen waarvan ik overtuigd ben dat MVV dat ook kan halen als we 5 jaar in de eredivisie spelen) en ik neem aan dat de Paus zoiets bedoelde te zeggen.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Paus, Sjotelsplak
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden