>
Ontvangen bedankjes 1517
Bieske schreef : Jammer dat Laurent door veel supporters nu zo makkelijk afgeserveerd wordt. In een elftal heb je balans nodig, en de inzet en ervaring die Castelana meebrengt is van grote waarde.
Volgens mij zijn de verwachtingen van dit 'nieuwe' MVV opeens wel heel hoog geworden, ik hoop dat dit niet leidt tot grote teleurstellingen.
Ik denk dat 99% van de supporters Castellana graag bij MVV zou willen zien. Trost en het bestuur ook. En ik ga er dan ook vanuit dat MVV Castellana een goede aanbieding heeft gedaan. Als Castellana of zijn zaakwaarnemer er niet mee akkoord gaat, dan houd het verhaal Castellana helaas op. Dat MVV nu geen contact met Castellana opneemt ligt er denk ik aan dat Castellana of zijn zaakwaarnemer een salaris vraagt dat MVV niet wil betalen.Bieske schreef : Jammer dat Laurent door veel supporters nu zo makkelijk afgeserveerd wordt. In een elftal heb je balans nodig, en de inzet en ervaring die Castelana meebrengt is van grote waarde.
Wat bedoel je nou precies met 'zo'n achterban'? Bedoel je sponsorinkomsten of iets anders?Fabrice schreef : Je hebt gelijk, ik sta niet te springen voor promotie, onrealistisch met zo'n achterban (financieel)
Schapendonk schreef : Nog iemand die het niet begrijpt of wil begrijpen. Zijn inzet was super en ook zijn houding naar de supporters. Maar als voetballer komt hij uiteindelijk te kort als MVV hogerop wil. Misschien is dit de oudere generatie die dit ziet, omdat MVV altijd eredivsie voetbalde of vaker heeft moeten promoveren. Met alle respect voor Castellana.
Sjeng69 schreef : Hier ben ik het absoluut niet mee eens! Ik denk dat we zeker een jongeling de kans moeten geven als rechtsback (moustafa, stankov). Ik kan me niet voorstellen dat castelana nog veel zal groeien
Equinox schreef :
Wat bedoel je nou precies met 'zo'n achterban'? Bedoel je sponsorinkomsten of iets anders?Fabrice schreef : Je hebt gelijk, ik sta niet te springen voor promotie, onrealistisch met zo'n achterban (financieel)
UsMvvKe schreef : Castellena groeit ook niet meer als speler
miljaar nein wie groet ie heer noe daan??
mot heer dan nog unne meter langer weuren.???
zet heum daan mer in de spits hihihihih
De Paus schreef : Geen flauw idee Fabrice, maar het lijkt me dat in steden zoals Waalwijk en Almelo precies dezelfde issues waren voordat ze promoveerden. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat wij dat (uiteindelijk) niet kunnen.
Frank, ik begrijp je punt op zich wel, ik zou ook graag zien dat VZMVV veel meer leden had. Maar los daarvan denk ik niet dat Waalwijk of Almelo zoveel meer heeft. RKC heeft momenteel echt geluk en is financieel nauwelijks verder dan ons, het enige grote voordeel dat ze hebben is Ben Mandemakers. En zelfs met Mandemakers zullen ze op de lange termijn weer een Jupiler League-club worden. Heracles doet het ontzettend goed, maar heeft echt jaren nodig gehad om te komen waar ze nu staan. Laten we niet vergeten dat ze na hun terugkeer in de eredivisie van de eerste vier seizoenen, drie keer pas op de laatste speeldag de play-offs ontliepen. Daarna zijn ze spectaculair verbeterd.Frank Salemans schreef :
De Paus schreef : Geen flauw idee Fabrice, maar het lijkt me dat in steden zoals Waalwijk en Almelo precies dezelfde issues waren voordat ze promoveerden. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat wij dat (uiteindelijk) niet kunnen.
Ik moet Fabrice hierin wel gelijk geven. Haha, Fabrice heeft wel vaker gelijk, vind ik. MVV leeft wel in Maastricht, maar heeft weinig kapitaalkrachtige supporters en sponsoren.