Transfergeruchten seizoen 2012/2013

15 juli 2012 22:52
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #976

Danny1983 schreef :

DannyFSC schreef : Waarom is Collin van Eijck eigenlijk weg bij MVV??? Heb hier vaker gelezen dat het een behoorlijk talent moest zijn. Hij is nu op proef bij Fortuna nml

Te klein, te fanatiek op momenten dat hij rustig moest zijn.
kwam te vaak uit terwijl dat niet nodig was!
Hij heeft wel goed kwaliteiteten en een goede reflex..
Maar ook mindere Castro is beter Wintjes ook

Collin van Eijck is slechts 1.91 m lang en Bram Castro b.v. is 1.90 m lang.
Collin wordt volgende maand pas 21 jaar en heeft zeker talent.
Discussie gesloten.
15 juli 2012 22:56
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #977
Wat mij betreft is Esajas absoluut niet meer welkom. Dat hij zo dom is om zijn contract niet officieel op te zeggen, prima. Maar dan moet hij ook zijn verlies nemen en niet wegblijven bij trainingen. Kan me niet voorstellen dat die gast gemotiveerd is. Hoe zal de groep reageren op hem? Mijn steun heeft ie in ieder geval niet meer. Niemand is groter dan de club en zeker Malcolm Esajas niet.
Strik erom en weg ermee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice
Discussie gesloten.
15 juli 2012 22:57 15 juli 2012 22:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #978

DannyFSC schreef : Waarom is Collin van Eijck eigenlijk weg bij MVV??? Heb hier vaker gelezen dat het een behoorlijk talent moest zijn. Hij is nu op proef bij Fortuna nml

Ik vond het geen slechte keeper, voor die enkele keren dat ik hem aan het werk heb mogen gezien. Ik denk dat MVV te snel verwacht dat een jongen in één seizoen progressie maakt, sommige keepers bloeien pas laat op. Daarom gaan ze ook vaak lang mee tot aan bijna de 40.

Hij hapte inderdaad wat snel bij corners, ging soms te vroeg naar de bal toe, terwijl de bal bijvoorbeeld pas bij de tweede paal zakt. Qua reflexen zat er genoeg potentie in hem, ook 1 op 1 situaties hiel hij zich goed staande, komt vroeg het doel uit om mee te voetballen en zet de aanvaller daarmee onder druk.

Ik vind het jammer dat hij weg is bij ons. Maar goed ik weet niet wat onze staf voor een eisen stelt aan een tweede keeper. Als eerste keeper begrijp ik dat hij het niet gaat halen in één seizoen.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 01:22
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #979
Ik verwacht een moeilijk seizoen voor Esajas ...
Pff, het stelt me een beetje teleur - verscheur toch zijn contract en zet m op de trein richting ... waar hij wil.

Niets of niemand is groter dan de club.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 06:59
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #980
Vandaag in het DDL in het stukje staat geschreven dat Elsen nog steeds in contact staat met van Tornhout.
Verbaasd me enigzins toch wel omdat men Velmate die wegwilde bij sparta omdat hij niet meer op de vleugel wilde spelen
Trost zie ik niet zo gauw van systeem wisselen dus heb je eigenlijk aan 1 nr 9 genoeg.
Tenzij ze voor Veldmate een plekje op de 10 voorzien hebben, waar Smeets en Voorjans ook nog niet heeft kunnen overtuigen.
Liefst zie ik nog een aanvaller voor de rechterkant met enigzins scorend vermogen.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 07:11 16 juli 2012 07:11 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #981
En vergeet de stankovs niet,ook keeper de winter en onze,,geweldige,,spits bhar blijven nog een weekje op proef...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
Discussie gesloten.
16 juli 2012 07:24 16 juli 2012 07:27 door Prikske.
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #982
Ik heb vertrouwen in René Trost !
Hij heeft in het verleden samengewerkt met de Stankov's, dus hij kan goed beoordelen of ze geschikt zijn voor MVV.
Mochten dat wel zo zijn heeft MVV 2 goede en jonge voetballers, een rechtsback/rechtshalf en een voorhoede speler.

Van Tornhout begrijp ik (nog) niet...we hebben nu een hele goede spits aangetrokken met daarachter evt Borgers als stand in. Borgers kan in de schaduw van Veldmate zich ontwikkelen tot een betere spits. Gezien de reden waarom Veldmate vertrokken is bij Sparta kan ik me niet voorstellen dat hij weer op de vleugels gaat spelen (uitzonderingen daargelaten).
Discussie gesloten.
16 juli 2012 07:27
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #983
Denk dat Esajas zeker zijn waarde kan hebben voor MVV. Denk dat hij door zijn zaakwaarnemer aangestuurd wordt en hem zelf weinig te verwijten valt, valt niet goed te praten, maar als hij MVV shirt draagt verdient hij steun van de supporters, neem aan dat hij dan ook 100% inzet heeft, is toch ook in zijn eigen belang om goed te presteren.
Ik denk dat hij geen alternatief achter de hand heeft en daarom terugkeert bij MVV.
Wat Van Tornhout betreft verwacht ik niet veel, MVV heeft Mark Veldmate als spits aangetrokken, dus targetman hebben we inmiddels.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 07:35
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #984
Volgens de berichten in de media wilde Esajas niet meer bij MVV werken/spelen. Gezien zijn motivatie/uitstraling/houding in de laatste wedstrijden kan ik me niet voorstellen dat hij het kan opbrengen om zich voor 100% te motiveren. Je speelt graag voor MVV of niet. Laat hem maar lekker in de pisbak van Sittard spelen en sluit een deal met die greune.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 07:44
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #985
heb toch wel een goed gevoel over malcom heeft vaak laten zien dat het een goede voetballer is ,maar wil te vaak nog een mannetje teveel uitspelen voor zijn pass komt.hoopt dat hij wil laten zie dat hij een meerwaarde kan zijn voor mvv,en dat de zogenaamde mvv supporters niet meteen beginnen te fluiten en schelde op deze jongen want dan laat je zien echt geen mvv supporter te zijn .iedereen verdiend een tweede kans dus ook malcom esajas.en voor mij mag pedro ook nog terug komen, dan gaan we echt meedoen .
Discussie gesloten.
16 juli 2012 07:45 16 juli 2012 07:50 door Prikske.
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #986
Sepp De Roover sluit deze week aan bij het trainingskamp van NAC Breda. De voormalig Belgisch international is bij de Brabanders in beeld als versterking van de selectie. Dat schrijft BN De Stem.

De 27-jarige De Roover is geen onbekende van de Nederlandse voetbalvelden. De Roover kwam in Nederland eerder uit voor PSV, FC Eindhoven, Sparta Rotterdam en FC Groningen. In totaal speelde de tweevoudig Belgisch international ruim 140 officiële duels in Nederland. Twee seizoenen geleden maakt hij de overstap naar Sporting Lokeren.

NAC laat Thijs Bouma terugkeren naar FC Twente. De jonge verdediger was afgelopen week op proef in Breda. Trainer John Karelse is niet ontevreden over Bouma, maar wil eerst De Roover aan het werk zien. Na de stage van De Roover wordt besloten met welke speler NAC de onderhandelingen wil starten.

Bron Voetbalprimeur.

Dit zou een hele goede rechtsback voor MVV zijn !
Discussie gesloten.
16 juli 2012 08:42
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #987

Mienclub1902 schreef : Wat Van Tornhout betreft verwacht ik niet veel, MVV heeft Mark Veldmate als spits aangetrokken, dus targetman hebben we inmiddels.

Zoals ik al aangaf in het selectie topic, Mark Veldmate is absoluut geen targetman. Kan bijvoorbeeld geen goal van hem met zijn kop me voor de geest halen. Dieter van Tornhout is dan wel een houten, maar voldoet wel aan zo'n profiel. Boredass zei het ook al terecht, Trost zijn systeem met 1 diepe spits is heilig. In die constructie kan je lastig de kaart Veldmate spelen in de rol van targetman, dan moet je het systeem dus gaan omgooien en met 2 spitsen gaan spelen.

Had het dus inderdaad al vernomen tijdens MVV - Lierse dat Malcolm Esajas maandag zich toch zou gaan melden op de training. Is een complex verhaal natuurlijk. We hebben dan weer een onberekenbare rechteraanvaller ter beschikking, maar goed de perikelen van de afgelopen tijd gaan zijn uitwerking hebben. Is het niet op de training, dan wel tijdens de eventuele oefen/competitiewedstrijden, zal de hoon van het Maastrichtse publiek over hem heen komen bij elk balverlies of ongelukkige actie. Ben bang dat dit een onwerkbare situatie wordt en hij beter kan vertrekken bij elk bod rond zijn jaarsalaris. Het ideale scenario is natuurlijk dat hij als invaller in Eindhoven binnen een korte tijd de winnende goal maakt als pleister op de wonden.

De Roover is inderdaad een mooie optie als rechtsback, echter denk dat dit zoals ze in Belgie zeggen geen spek voor onze bek is. Met andere woorden, lijkt me niet betaalbaar. En kan goed zijn dat hij dus naar NAC vertrekt als hij daar een goede indruk achterlaat.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 09:01
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #988

volgens mij mocht Colin weg, omdat hij teveel talent heeft om 2e keeper te zijn. Op zijn leeftijd moet hij keepen en niet op de bank zitten. En hij was niet goed genoeg om 1e keeper te zijn bij MVV. Heb Trost dat horen zeggen in een interview ergens.

MVV, Door Dik En Door Dun
Discussie gesloten.
16 juli 2012 09:03
vendelplaya
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #989
Toen Esajas pas bij MVV was straalde de energie van hem af.
Afgelopen seizoen heeft hij buiten zijn mooie goals niet meer het fanatieke laten zien.
Door nu zomaar weg te blijven zonder zich af te melden kan ik me niet voorstellen dat dit het team te goede komt.
Ik zou zeggen exit Esajas.
Discussie gesloten.
16 juli 2012 09:08 16 juli 2012 09:23 door Sam.
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #990
Dan zou wel eens kunnen kloppen met de woorden ivm de caje over de winter yannick destijds.
Zou zelfs nooit in aamerking zijn gekomen om als tweede doelman bij westerlo te fungeren.
Heeft trouwens ook alleen bij de beloften om de 14 dagen aldaar gekeept.

Esajas moet zich dringend gaan herpakken als het al niet te laat is!
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.405 seconden