Transfergeruchten seizoen 2012/2013
13 juli 2012 11:11
Maosbrögk schreef :
pepernoot schreef : Het kan niet meer lang duren tot MVV met nieuwe namen komt
Sneaky opmerking tussendoor Pepernoot, maar je weet weer meer hè? Heeft ie al getekend?
Vind Mark Veldmate een prima speler voor MVV. Geen goaltjesdief, maar iemand die voor het team speelt, een bal kan vasthouden en een assist in huis heeft. Nu nog een echte goaltjesdief naast hem, een 2e keeper en een rechtsback en we zijn helemaal compleet.
Waarom is het geen goaltjesdief? Bij Helmond Sport heeft hij er toch 12 gemaakt. Ik denk dat hij bij Sparta op een andere positie heeft gespeeld. Ik ben het ook met je eens dat hij een meerwaarde voor het team kan zijn.
Discussie gesloten.
13 juli 2012 11:12
Zomaar even een qoute van een Sparta-aanhanger.
Met Mark in de basis hebben wij wel even die reeks neergezet. Willen wij een stapje hoger, dan moeten wij doorselecteren. MVV heeft wel een aardig team op de been, wordt zeker een outsider voor promotie.
Toch wel grappig dat we dan worden gezien als een outsider voor promotie. Is er trouwens al meer nieuws bekend over Van Tornhout? Traint hij al mee?
Discussie gesloten.
13 juli 2012 11:23
Maosbrögk
Platinum Boarder
Aloy Agu schreef :
Maosbrögk schreef :
pepernoot schreef : Het kan niet meer lang duren tot MVV met nieuwe namen komt
Sneaky opmerking tussendoor Pepernoot, maar je weet weer meer hè? Heeft ie al getekend?
Vind Mark Veldmate een prima speler voor MVV. Geen goaltjesdief, maar iemand die voor het team speelt, een bal kan vasthouden en een assist in huis heeft. Nu nog een echte goaltjesdief naast hem, een 2e keeper en een rechtsback en we zijn helemaal compleet.
Waarom is het geen goaltjesdief? Bij Helmond Sport heeft hij er toch 12 gemaakt. Ik denk dat hij bij Sparta op een andere positie heeft gespeeld. Ik ben het ook met je eens dat hij een meerwaarde voor het team kan zijn.
Klopt, maar nu pak je het meest succesvolle seizoen eruit. 205 wedstrijden gespeeld en 36 keer gescoord. Zijn nou niet echt de statistieken van een goaltjesdief. Maar dat hoeft ook niet. Je hebt ook iemand voorin nodig die in dienst van het team speelt. Een goaltjesdief kan slechts renderen als er iemand naast hem speelt die in het dienst van het elftal speelt. Die hebben we dus nu. Nu nog die goaltjesdief
Discussie gesloten.
13 juli 2012 11:41
Anna D. schreef : Reacties over het aanstaande vertrek van Veldmate naar MVV op deze Sparta fansite. Niet al te positief, maar dat is logisch gezien het jaar dat hij beleefde. Grappig dat men hier ook spreekt over dezelfde gewenste versterkingen als hier (Schreurs, Van der Biezen).
www.itwm.nl/artikel.php?id=7184
Ik heb zojuist op bovenstaande site alle reacties gelezen er is zelfs een Maastrichtse reactie op geplaatst. Daan biste toch ech good gek!!
Discussie gesloten.
13 juli 2012 11:42
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Aloy Agu schreef :
Anna D. schreef : Reacties over het aanstaande vertrek van Veldmate naar MVV op deze Sparta fansite. Niet al te positief, maar dat is logisch gezien het jaar dat hij beleefde. Grappig dat men hier ook spreekt over dezelfde gewenste versterkingen als hier (Schreurs, Van der Biezen).
www.itwm.nl/artikel.php?id=7184
Ik heb zojuist op bovenstaande site alle reacties gelezen er is zelfs een Maastrichtse reactie op geplaatst. Daan biste toch ech good gek!!
Haha daar snappen ze niks van daar op t forum daar.
Duurt wel een paar dagen voor ze dat ontcijffert hebben
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Discussie gesloten.
13 juli 2012 14:05
Audiowaste
Platinum Boarder
Maosbrögk schreef :
Klopt, maar nu pak je het meest succesvolle seizoen eruit. 205 wedstrijden gespeeld en 36 keer gescoord. Zijn nou niet echt de statistieken van een goaltjesdief. Maar dat hoeft ook niet. Je hebt ook iemand voorin nodig die in dienst van het team speelt. Een goaltjesdief kan slechts renderen als er iemand naast hem speelt die in het dienst van het elftal speelt. Die hebben we dus nu. Nu nog die goaltjesdief
Rajcomar zijn meest succesvolle seizoen was 13 goals voordat hij bij ons kwam, bij ons maakte hij er 14.
Gommans had voordat hij naar MVV kwam 15 goals gemaakt in 88 wedstrijden.
Cijfers zeggen me allemaal niks, al helemaal niet als hij ook andere spelers kan laten scoren.
Los daarvan moet er nog een aanvaller bij.
“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
Discussie gesloten.
13 juli 2012 14:46
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Klopt het dat de gebroeders Stankov (ex Roda JC en FC Oss) meetrainen bij MVV?
Discussie gesloten.
13 juli 2012 14:53
Ik hoop dat ze meetrainen!! Als MVV zo doorgaat heb ik vermoeden dat we met ogen dicht bij de eerste 3 komen dit komend seizoen!!!
Discussie gesloten.
13 juli 2012 14:53
Ja, ze trainde vanmorge al mee
Discussie gesloten.
13 juli 2012 15:01
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Zouden dit versterkingen zijn voor MVV?
Discussie gesloten.
13 juli 2012 15:08
13 juli 2012 15:11 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Gebr. Stankov hebben het bij FC Oss niet slecht gedaan, MVV was eerder al eens geinteresseerd in de spits Stankov, toen hij nog bij RJC 2 speelde.
Verder nog andere proefspelers op de training aanwezig (b.v. Van Tornhout) vanmorgen?
Discussie gesloten.
13 juli 2012 15:08
Hopen dat we fam. Stankov kunnen contracteren dan hoeven we alleen nog ma een rechtsback en kan het seizoen beginnen..
Discussie gesloten.
13 juli 2012 15:13
13 juli 2012 15:15 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Huur? Want ze hebben volgens mij beiden nog een doorlopend contract bij Alemannia Aachen-Nord?
Ik hoop niet dat het weer afketst zoals de vorige keer, omdat *oda een basisplaats voor een heel seizoen eist.
Het zijn leuke voetballers om de selectie breder te maken.
Discussie gesloten.
13 juli 2012 15:14
Antonio Stankov, kan uit de voeten als rechtsback, dus het probleem op die positie is dan ook al opgelost. Alleen zou ik het aanvallende deel van de familie Stankov niet contracteren, ik zou een meer doortastende spits zoeken.
Discussie gesloten.
13 juli 2012 15:16
houtengerard
Administrator
Lummel schreef : Antonio Stankov, kan uit de voeten als rechtsback, dus het probleem op die positie is dan ook al opgelost. Alleen zou ik het aanvallende deel van de familie Stankov niet contracteren, ik zou een meer doortastende spits zoeken.
Hij heeft het niet slecht gedaan in Oss, met 10 man achter de middenlijn. Toch 5 goals gemaakt (ere-treffers). Dat is al een prestatie op zich.
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.352 seconden