Transfergeruchten seizoen 2012/2013

12 juli 2012 17:04
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #856
@ Pieke: Nee, ik zie dat ook niet als comentaar op die spelers zelf.
Waar het mij omging was, als je 4-5 jonge spelers van de hand doet je gewoon in de problemen komt. Je zou er dus max 2(betere maar ook duurdere!) spelers voor terug kunnen pakken maar in de breedte kom je gewoon te kort.

Tja, beter 4-5 halve (die nog vol kunnen worden) dan 2 volle....want op is op.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 17:05
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #857
Iemand iets gehoord of het rond is gekomen tussen MVV en Mark Veltmate?
Discussie gesloten.
12 juli 2012 17:11
Pieke
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #858
Ik denk dat het voor MVV wel mee valt wat deze spelers kosten,
ik denk dat spelers van deze leeftijd heel erg geintreseerd zijn in de begeleiding die ze krijgen in hun sociale loopbaan.

Elk jaar raken een paar honderd voetballers hun baan kwijt. voor veel spelers is nu zekerheid en ontwikkeling op ander vlak ook heel belangrijk.

Spelers die financieel het onderste uit de kan willen halen hebben bij MVV pech!
(die gaan naar FS want die hebben genoeg :unsure: :cheer: )
Discussie gesloten.
12 juli 2012 17:51
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #859

de bok schreef :

Napoleon schreef : Volgens mij heeft Smeets toch behoorlijk wat speeltijd gehad verleden jaar, zijn probleem is zijn mentaliteit , die jongen valt iedere wedstrijd terug omdat hij het mentaal niet geregeld krijgt. Zijn spel wordt daarom ook minder.
Hoop dat hij zich herpakt dit seizoen en iets laat zien .

Wat betreft Borgers, Mustufa en Braken en voorjans, dat zijn spelers waar je dus echt niets aan hebt , als ze nu potentie zouden hebben dan zou ik zeggen heb geduld maar deze jongens zitten al bijna tegen hun topniveau aan en zullen/kunnen vrijwel niet meer groeien.

Maar goed bij gebrek aan beter zitten ze bij de selectie, je kunt je ook afvragen of het niet verstandiger is om het geld wat je kwijt bent voor deze spelers in 2 spelers te steken ipv 4-5 spelers.

Vrij vertaald liever 2 ganse als 4 a 5 halve !

BRAVO!!!
altijd met je commentaar over "ganse" en "halve".. :sick:
Heb je thuis in de tuin een vijver vol met "ganze" zitten ofzo?

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
Discussie gesloten.
12 juli 2012 18:03
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #860
Reacties over het aanstaande vertrek van Veldmate naar MVV op deze Sparta fansite. Niet al te positief, maar dat is logisch gezien het jaar dat hij beleefde. Grappig dat men hier ook spreekt over dezelfde gewenste versterkingen als hier (Schreurs, Van der Biezen).

www.itwm.nl/artikel.php?id=7184
Discussie gesloten.
12 juli 2012 18:12
Prikske
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #861
Hm...Schreurske en van der Biezen kunnen we dus afschrijven. Met interesses van oa ook Sparta zullen die greune hun bod verhogen want volgens de geruchten in Sittard hebben ze hem reeds een goede aanbieding gedaan. Hij zou wel graag naar de greune willen maar zijn vriendin zou de voorkeur voor MVV hebben (vraag me niet waarom zij daar iets over te zeggen heeft :side: ).

Goed, afschrijven en verder orienteren dus !

Anna D. schreef : Reacties over het aanstaande vertrek van Veldmate naar MVV op deze Sparta fansite. Niet al te positief, maar dat is logisch gezien het jaar dat hij beleefde. Grappig dat men hier ook spreekt over dezelfde gewenste versterkingen als hier (Schreurs, Van der Biezen).

Discussie gesloten.
12 juli 2012 18:29
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #862

Prikske schreef : Hm...Schreurske en van der Biezen kunnen we dus afschrijven. Met interesses van oa ook Sparta zullen die greune hun bod verhogen want volgens de geruchten in Sittard hebben ze hem reeds een goede aanbieding gedaan. Hij zou wel graag naar de greune willen maar zijn vriendin zou de voorkeur voor MVV hebben (vraag me niet waarom zij daar iets over te zeggen heeft :side: ).

Anna D. schreef : Reacties over het aanstaande vertrek van Veldmate naar MVV op deze Sparta fansite. Niet al te positief, maar dat is logisch gezien het jaar dat hij beleefde. Grappig dat men hier ook spreekt over dezelfde gewenste versterkingen als hier (Schreurs, Van der Biezen).

Waar zie jij staan dat Sparta interesse heeft in schreurs?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Discussie gesloten.
12 juli 2012 18:32
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #863
haha een paar supporters roepen dat maar, maak je niet druk :p
Discussie gesloten.
12 juli 2012 18:49
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #864

Sjotelsplak schreef :

Prikske schreef : Hm...Schreurske en van der Biezen kunnen we dus afschrijven. Met interesses van oa ook Sparta zullen die greune hun bod verhogen want volgens de geruchten in Sittard hebben ze hem reeds een goede aanbieding gedaan. Hij zou wel graag naar de greune willen maar zijn vriendin zou de voorkeur voor MVV hebben (vraag me niet waarom zij daar iets over te zeggen heeft :side: ).

Op je muis zit een wieletje.........daar kun je mee Srollen (aan draaien). dan gaat het beeld naar beneden of omhoog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak
Discussie gesloten.
12 juli 2012 18:52
benoo1
Bezoeker
Bezoeker
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #865
denken jullie niet dat dit ook te maken heeft met de staf van MVV ze hebben in mijn ogen geen speler beter gemaakt kijk naar Kuipers heb hem in het begin centraal zien spelen nu moet hij rechtsback spelen Smeets wordt ook door het elftal gegooid Voorjans ook of ben ik de enige die dat ziet
Discussie gesloten.
12 juli 2012 19:14
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #866

Sjotelsplak schreef :

Waarom zouden we ons druk maken Danny heeft toch aangegeven in de JL te willen spelen en bij voorkeur in Limburg? Bij mijn weten voldoet Sparta alleen aan het eerste.
Ik kan me voorstellen dat mensen zich mogelijk vergissen omdat Rotterdam tenslotte ook aan de Maas licht... :)

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
Discussie gesloten.
12 juli 2012 19:17
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #867

benoo1 schreef : denken jullie niet dat dit ook te maken heeft met de staf van MVV ze hebben in mijn ogen geen speler beter gemaakt kijk naar Kuipers heb hem in het begin centraal zien spelen nu moet hij rechtsback spelen Smeets wordt ook door het elftal gegooid Voorjans ook of ben ik de enige die dat ziet

Neuh, heeft niets met de staf te maken... Heeft te maken met het ontbreken van regelmatige speeltijd én ervaren spelers waaraan deze jonge gasten zich kunnen optrekken.
Met de komst van Rutjes, Gillis en Casto heb je een aantal ervaren rotten (eredivisie of vergelijkbare ervaring). Als dan spelers als Van Tornhout en Veldmate er ook nog eens bijkomen dan loopt de hoeveelheid ervaring alleen maar op.\

Afgeven op de staf is dus m.i te makkelijk benoo1.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/
Discussie gesloten.
12 juli 2012 19:19
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #868
Het klinkt misschien gek maar Trost is een goeie trainer maar in mijn ogen kan hij spelers niet beter maken.
Het is dan ook van geluk dat er wat dat betreft nieuwe spelers bij komen.
Discussie gesloten.
12 juli 2012 19:32 12 juli 2012 19:37 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #869

Aloy Agu schreef : Het klinkt misschien gek maar Trost is een goeie trainer maar in mijn ogen kan hij spelers niet beter maken.
Het is dan ook van geluk dat er wat dat betreft nieuwe spelers bij komen.

Dat ben ik niet met je eens Van hyfte is toch gegroeid!
En dat de jeugd niet beter word is puur omdat we geen tweede elftal hebben.
En Smeets is dan een uitzondering omdat die toch aardig veel gespeeld heeft.
Maar niet iedereen groeit even snel..
Het eerste jaar onder Rene heeft hij het heel goed gedaan en toen was de jeugd van nu ook beter.
Maar toen hadden we een tweede elftal of een A elftal waar ze voor uit mochten komen.
Wil je dat ze beter worden zul je een tweede elftal nodig hebben of die jongens gewoon voor de leeuwen gooien.
En anders moet je accepteren dat ze niet beter kunnen worden van die paar minuten invallen.
Maar zo denk ik erover ieder zijn eigen mening,ik snap wel wat je bedoeld maar vind niet dat het aan Rene ligt.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Prikske
Discussie gesloten.
12 juli 2012 19:59
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #870
Denk ook niet dat het aan Trost ligt dat sommige spelers zich niet (kunnen) doorontwikkelen, ligt aan het ontbreken van een 2e elftal. Trost heeft TOP gepresteerd met deze groep spelers, waarvan sommige (te) vroeg voor de leeuwen geworpen zijn, noodgedwongen. MVV zal vroeg of laat toch weer met 2e elftal (moeten) gaan starten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden