>
Ontvangen bedankjes 3
de bok schreef :
Napoleon schreef : Volgens mij heeft Smeets toch behoorlijk wat speeltijd gehad verleden jaar, zijn probleem is zijn mentaliteit , die jongen valt iedere wedstrijd terug omdat hij het mentaal niet geregeld krijgt. Zijn spel wordt daarom ook minder.
Hoop dat hij zich herpakt dit seizoen en iets laat zien .
Wat betreft Borgers, Mustufa en Braken en voorjans, dat zijn spelers waar je dus echt niets aan hebt , als ze nu potentie zouden hebben dan zou ik zeggen heb geduld maar deze jongens zitten al bijna tegen hun topniveau aan en zullen/kunnen vrijwel niet meer groeien.
Maar goed bij gebrek aan beter zitten ze bij de selectie, je kunt je ook afvragen of het niet verstandiger is om het geld wat je kwijt bent voor deze spelers in 2 spelers te steken ipv 4-5 spelers.
Vrij vertaald liever 2 ganse als 4 a 5 halve !
Anna D. schreef : Reacties over het aanstaande vertrek van Veldmate naar MVV op deze Sparta fansite. Niet al te positief, maar dat is logisch gezien het jaar dat hij beleefde. Grappig dat men hier ook spreekt over dezelfde gewenste versterkingen als hier (Schreurs, Van der Biezen).
www.itwm.nl/artikel.php?id=7184
Waar zie jij staan dat Sparta interesse heeft in schreurs?Prikske schreef : Hm...Schreurske en van der Biezen kunnen we dus afschrijven. Met interesses van oa ook Sparta zullen die greune hun bod verhogen want volgens de geruchten in Sittard hebben ze hem reeds een goede aanbieding gedaan. Hij zou wel graag naar de greune willen maar zijn vriendin zou de voorkeur voor MVV hebben (vraag me niet waarom zij daar iets over te zeggen heeft ).
Goed, afschrijven en verder orienteren dus !
Anna D. schreef : Reacties over het aanstaande vertrek van Veldmate naar MVV op deze Sparta fansite. Niet al te positief, maar dat is logisch gezien het jaar dat hij beleefde. Grappig dat men hier ook spreekt over dezelfde gewenste versterkingen als hier (Schreurs, Van der Biezen).
Sjotelsplak schreef :
Waar zie jij staan dat Sparta interesse heeft in schreurs?Prikske schreef : Hm...Schreurske en van der Biezen kunnen we dus afschrijven. Met interesses van oa ook Sparta zullen die greune hun bod verhogen want volgens de geruchten in Sittard hebben ze hem reeds een goede aanbieding gedaan. Hij zou wel graag naar de greune willen maar zijn vriendin zou de voorkeur voor MVV hebben (vraag me niet waarom zij daar iets over te zeggen heeft ).
Sjotelsplak schreef :
benoo1 schreef : denken jullie niet dat dit ook te maken heeft met de staf van MVV ze hebben in mijn ogen geen speler beter gemaakt kijk naar Kuipers heb hem in het begin centraal zien spelen nu moet hij rechtsback spelen Smeets wordt ook door het elftal gegooid Voorjans ook of ben ik de enige die dat ziet
Dat ben ik niet met je eens Van hyfte is toch gegroeid!Aloy Agu schreef : Het klinkt misschien gek maar Trost is een goeie trainer maar in mijn ogen kan hij spelers niet beter maken.
Het is dan ook van geluk dat er wat dat betreft nieuwe spelers bij komen.