Transfergeruchten seizoen 2012/2013

11 juli 2012 14:40
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #796
Een ding klopt niet in jullie redenatie n.l. Sittard heeft niet automatisch de eerste keus. Er wordt per speler gekeken waar hij de meeste kans heeft om zich te verbeteren en waar hij de meeste speelminuten krijgt. Zo zijn er ook al spelers naar Allemania Aachen gegaan.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Discussie gesloten.
11 juli 2012 14:42
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #797
Steep van der Biezen ook maar door , is op proef bij NAC en scoorde gisteren in oefenwedstrijd 4 maal .
Discussie gesloten.
11 juli 2012 14:57
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #798
Stond van der Biezen dan in de belangstelling van MVV????

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
Discussie gesloten.
11 juli 2012 15:41
maastricht
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #799
Staat niet in belangstelling van MVV ( van der biezen) laten we nou eerst afwachten op vanavond hoe van tornhout het doet ik heb er wel vertrouwen in...
Discussie gesloten.
11 juli 2012 16:12
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #800
Dat vindt ik ook hij heeft nog geen wedstrijd voor MVV gespeeld en wordt al afgeschreven door sommigen hier.
Ik heb er eerlijk gezegd ook wel vertrouwen!! Wat is dat toch altijd op voorhand alles afkraken en als het nou goed uitpakt dan hoor je de negatievelingen niet meer.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 16:22
maastricht
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #801
Gelijk heb je marke... Als schreurs niet komt komt ie niet hé eve goeie vrienden... Geen hand vol maar de wereld vol... Er zijn genoeg goeie spelers.. Bokila van AGOVV is ook transfervrij maybe ook een optie..
Discussie gesloten.
11 juli 2012 16:41
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #802
Bokila speelt al een paar jaar ergens anders tenzij je zn broertje bedoeld maar die is niet veel
Discussie gesloten.
11 juli 2012 16:55
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #803
Bokila speelt bij Zulte Waregem. Hij was afgelopen seizoen op huurbasis actief bij Sparta.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 16:55 11 juli 2012 16:56 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #804
Van der Biezen stond wel in de belangstelling van MVV, maar logisch dat als hij een kans krijgt bij NAC dat hij het daar gaat proberen. Bokila is inderdaad verhuurd geweest en krijgt nu weer een kans bij Zulte-Waregem.

Zoals ik al zei ben ik kritisch op van Tornhout omdat ik deze mening best mag ventileren aangezien ik hem toch redelijk goed ken. Als hij het goed doet ben ik de eerste die toegeeft dat hij me verrast en hem complimenteren.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 16:58
maastricht
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #805
Anna d heb je dat lijstje met namen zelf verzonnen? Verbaast me dat lionel Messi er niet op staat...
Discussie gesloten.
11 juli 2012 17:01 11 juli 2012 21:50 door houtengerard.
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #806

Roei baank schreef : En Heren hebben jullie nog geduld. Het wordt bijna een FC Limburg forum hier.

U moet maar denken het aantal afvallers bij topclubs wordt steeds groter en de prijs zakt naarmate de deadline in zicht komt.
Nieuws is er van de heer Duchatelet.
De volgende spelers worden door Standard Liege te huur aangeboden. Volgens Duchatelet het liefste aan een club in deze regio.
Ibrahima Cissé Middenvelder
Axel Bonemme Centrale verdediger of links back.
Dino Arslanagic Centrale verdediger
Franco Zennaro Verdedigende middenvelder, rechtsback
Paul-José Mpoku Spits.
Deze spelers zouden pure aanwinsten zijn voor MVV. Vooral die laatste.

Over Danny Verbeek zijn ze het nog niet eens, maar ook hij zou misschien ergens gestald mogen worden.

PS Geduld is een schone eigenschap.

Wat ik me afvraag Roei Baank is of jij jouw vaak waardevolle tips (zoals nu weer) ook rechtstreeks doorspeelt naar MVV (lees Ron Elzen), of moet die dit ook maar hier op het forum lezen? Dit lijkt me echt weer zo'n geval waar Ron snel mee aan de slag moet.
Discussie gesloten.
11 juli 2012 18:02 11 juli 2012 21:50 door houtengerard.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #807

pinobel schreef :

Roei baank schreef : En Heren hebben jullie nog geduld. Het wordt bijna een FC Limburg forum hier.

U moet maar denken het aantal afvallers bij topclubs wordt steeds groter en de prijs zakt naarmate de deadline in zicht komt.
De volgende spelers worden door Standard Liege te huur aangeboden. Volgens Duchatelet het liefste aan een club in deze regio.
Paul-José Mpoku Spits.

Wat ik me afvraag Roei Baank is of jij jouw vaak waardevolle tips (zoals nu weer) ook rechtstreeks doorspeelt naar MVV (lees Ron Elzen), of moet die dit ook maar hier op het forum lezen? Dit lijkt me echt weer zo'n geval waar Ron snel mee aan de slag moet.

maak je maar geen zorgen... ik heb MVV ook al een tijdje geleden ingelicht toen Raymond Libregts ( vaan 1990 t/m 1996 bij us MVV-ke) serieus in beeld kwam als assistent van Ron Jans bij Standard Liege ( op aanvraag van Jans zelf)
standardluik.wordpress.com/jans-belt-lib...d-heelt-alle-wonden/
Alllons les Rouges, allons les Rouges, allons les Rouges Blancs !
Discussie gesloten.
11 juli 2012 18:44
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #808

les rouges blancs schreef : Alllons les Rouges, allons les Rouges, allons les Rouges Blancs !

Biste noe veur diech zelvers aon 't zeenge?

....
Discussie gesloten.
11 juli 2012 18:49 11 juli 2012 21:51 door houtengerard.
defke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #809

les rouges blancs schreef :

pinobel schreef :

Paul-José Mpoku Spits.

maak je maar geen zorgen... ik heb MVV ook al een tijdje geleden ingelicht toen Raymond Libregts ( vaan 1990 t/m 1996 bij us MVV-ke) serieus in beeld kwam als assistent van Ron Jans bij Standard Liege ( op aanvraag van Jans zelf)

Axel Bonemme Centrale verdediger of links back zal hoogst waarschijnlijk blijven
Franco Zennaro Verdedigende middenvelder, rechtsback naar waasland-beveren
Paul-José Mpoku Spits. valt in de graties van ron jans
danny verbeeck doet er alles aan om basisplaats en zou die ook kunnen krijgen

van de andere nog niets geweten

Raymond Libregts was telefonisch contact maar het bestuur van de rouches hadden liever van niet daarbij is er ook nog peter balette

RSCL4EVER
Discussie gesloten.
11 juli 2012 18:51 11 juli 2012 21:51 door houtengerard.
defke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Transfergeruchten seizoen 2012/2013 #810

defke schreef :

les rouges blancs schreef :

pinobel schreef :

Paul-José Mpoku Spits.

Axel Bonemme Centrale verdediger of links back zal hoogst waarschijnlijk blijven
Franco Zennaro Verdedigende middenvelder, rechtsback naar waasland-beveren
Paul-José Mpoku Spits. valt in de graties van ron jans
danny verbeeck doet er alles aan om basisplaats en zou die ook kunnen krijgen

van de andere nog niets geweten

Raymond Libregts was telefonisch contact maar het bestuur van de rouches hadden liever van niet daarbij is er ook nog peter balette
gewoon ter info via link op mijne blog naar hier
RSCL4EVER

Discussie gesloten.
Tijd voor maken pagina: 0.309 seconden