Voorbereidingsprogramma MVV
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Voorbereidingsprogramma MVV
25 Jul 2012 17:47 - 25 Jul 2012 17:56Theo Claassen wrote:les rouges blancs wrote:San Marco wrote: ^ Er staat duidelijk dat zowel AZ als MVV de actie ongepast vonden en de mogelijkheid van een landelijk stadionverbod gaan onderzoeken. Dan neem ik het ook zowel AZ als MVV kwalijk. Ze hadden bijvoorbeeld ook tegen AZ kunnen zeggen dat ze het als MVV zijnde bij een gesprek met de betreffende jongen zouden laten, en als AZ dan alsnog verdere actie wou ondernemen, dat ze dat dan maar op eigen gelegenheid moesten doen.
Maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen als voetbalclub is zeker niet verkeerd, al kun je ook daarin doorslaan. Maar ga dan niet uit van de maatschappelijke normen en waarden van de jaren '50.
Dit geval van de streaker is weer zo'n typisch voorbeeld van iets wat iedereen al bijna vergeten was, totdat MVV het zelf (samen met AZ) weer in de media brengt.
Tja in NL is er een gezegde.."barbartje moet hangen"
www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/barbertje-moet-hangen
en aangezien de wedstrijd als thuiswedstrijd voor AZ gold, dus ook AZ de verantwoording voor de veiligheid had,
betekent dit dat de gevolgen (lees straf) van en voor "ongeregeldheden" voor hun (AZ's) rekening komen...
en is het makkelijk om de weg van de minste weerstand te nemen en een "barbartje" te benoemen...
Nu wil ik de streaker niet goedpraten, maar al die ophef en zwaarte veur 1 minuut "get ge-ren vaan iemes met zien klokkehuiske met klepelke"...pffffffffff....
Het zou MVV sieren als men de "schender van de openbare orde" in Eijsden effe aan z'n jasje had getrokken en dit daar had uitgesproken, ipv een glas bier te drinken op 10 - 25 meter afstand...
Maar ja ..wie ben ik dat ik dit over MVV durf te zeggen..."Honi soit qui mal y pense"
En wie zegt dat dit niet gebeurd is. ( niet alleen voor LRB) voorbarige conclusies dus. Over klok horen luiden en niet weten waar het klokkenspel hangt gesproken
Roep de mensen op dit onderwerp te laten rusten, MVV zal hiermee op gepaste wijze omgaan.
Kijk als MVV zo iets in de minne wil schikken, dan geef je niet tegelijkertijd een persverklaring uit waar het tegenovergestelde (een landelijk stadionverbod) uit blijkt......als we het over voorbarig hebben.

Want dan zend je als club tegenstrijdige signalen uit, lijkt me... maar ik kan het mis hebben en dat het eerste signaal ( bericht stadionverbod) niet meer teruggedraaid of ontkracht kon worden terwijl de tweede ( gesprek met "de streiker" aon de geng waor. .
Daarom had ik ook geschreven "Honi soit qui mal y pense" ( effe google en je had geweten dat ik een voorbehoud had ""Shamed be he who thinks evil of it" ingebouwd). Dus qua voorbarigheid Tei-ke...
Maar wat me hier bevreemdt :
onder je echte naam en dus ook je functie had ik niet gedacht & verwacht dat je supporters zo openlijk tot de orde zou roepen, of ben je nu een spreekbuis / woordvoerder voor MVV ? Dacht toch dat die dat zelf hier ook kunnen...
Je oproep kan ik waarderen, maar supporters hebben toch het recht hun mening te geven
Of ga je nu ook ieder "m-f" slogan aanpakken...
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2012 17:53Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2012 18:17de wedstrijd tegen KVC Westerlo zal een serieuze test voor de mannen van Trost worden!
Vooral als je kijkt naar de uitslagen van onze gastheren :
KRC Mechelen - KVC Westerlo 2-2
Sparta Rotterdam - KVC Westerlo 1-1
Cercle Brugge - KVC Westerlo 3-1
KFC Houtvenne - KVC Westerlo 1-7
- Theo Claassen
-
- Junior Member
-
25 Jul 2012 18:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Theo Claassen
-
- Junior Member
-
25 Jul 2012 18:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2012 18:53Theo Claassen wrote: Lrb wat wil je nou van mij, ik ontkracht een uitspraak van jou en jij reageert op deze wijze. En nee ik ga niet googlen voor iedere franse uitspraak. Ondertussen heb je jou beklag gedaan en is het weer lekker negatief kritisch. Kan ook helemaal niks meer zeggen. Val je mij nou aan of hoe zit het? Wat is een suporters coordinator dan in jou ogen? En als je het beter kan ga jij het toch doen.
Sorry Theo, je hebt gelijk als het gaat over je rol als supporters coordinator, maar ik kon me ontzettedn opwinden omdat men aan "eine vaan us" kwam, die eigenlijk maar iets onschuldigs deed. Sommigen vinden het niet, anderent grappig, OK.
Maar ik maakte me erg boos over de totaal overtrokken officiele reactie. Laten we de zaak maar verderrusten zoals je vroeg !
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2012 18:53Theo Claassen wrote: Lrb wat wil je nou van mij, ik ontkracht een uitspraak van jou en jij reageert op deze wijze. En nee ik ga niet googlen voor iedere franse uitspraak. Ondertussen heb je jou beklag gedaan en is het weer lekker negatief kritisch. Kan ook helemaal niks meer zeggen. Val je mij nou aan of hoe zit het? Wat is een suporters coordinator dan in jou ogen? En als je het beter kan ga jij het toch doen.
Sorry Theo, je hebt gelijk als het gaat over je rol als supporters coordinator, maar ik kon me ontzettend opwinden omdat men aan "eine vaan us" kwam, die eigenlijk maar iets onschuldigs deed.
Sommigen vinden het niet, ander grappig, OK.
Maar ik maakte me erg boos over de totaal overtrokken officiele reactie. Laten we de zaak maar verder rusten zoals je vroeg !
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
25 Jul 2012 19:00Klopt Theo, mijn fout.Theo Claassen wrote: @sjotelsplak, had het over dat er niet met de jongen gepraat zou zijn geworden, niet over dat pers bericht. En ja ik snap jou insteek.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Theo Claassen
-
- Junior Member
-
25 Jul 2012 19:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
25 Jul 2012 20:39 - 25 Jul 2012 20:43Het landsbelang kwam in toch het gedrang!...Danny1983 wrote:Je kunt Mvv weinig kwalijk nemen(al vind ik t zelf ook overdreven)San Marco wrote: AZ en MVV moeten weer zonodig het braafste jongetje van de klas zijn en in Zeist laten zien hoe goed ze wel niet bezig zijn. Als ie Esteban tegen de grond had proberen te swaffelen kon ik me er nog iets bij voorstellen, maar dit gaat helemaal nergens over... Maar ja, alles voor de grote pluim en de aai over de bol van de hoge heren in Zeist... :S
Maar met dat maatschappelijk verantwoordelijk gedoe moeten ze hier wel tegen optreden, anders kom je niet geloof waardig over als Mvv zijnde
AZ/MVV doe normaal en stel je niet aan.
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
26 Jul 2012 08:14Ongelofelijk. De actie van de streaker is humoristisch bedoeld, hij heeft niemand iets aangedaan, is het veld opgerend, heeft een rondje gemaakt en weer weg. Als ik de berichten van AZ en MVV lees, is het de grootste crimineel.
Dat die jongen een boete krijgt, prima. Maar een stadionverbod...
In de VI van deze week staat het voorval ook. Zij beschrijven het zoals het bedoeld was: humoristisch. En maken er verder geen woorden aan vuil.
MVV vindt het dan blijkbaar weer nodig om er dieper op in te gaan. Net zoals destijds bij het woord moffen.
Het is niet de eerste keer dat MVV via de media haar eigen fans in een kwaad daglicht zet. Nogmaals: als het nou een hooligan was geweest die Verbeek een kop kleiner had gemaakt, hadden ze absoluut een punt. Maar laten we de zaak alsjeblieft niet opblazen. Als niemand erover was begonnen, was dit binnen 2 dagen vergeten. Maar nu wordt de MVV-fan weer in een kwaad daglicht gesteld en MVV doet daar vrolijk aan mee en daar word ik een beetje moe van.
Net zoals het afsteken van vuurwerk of iets dergelijks. Nee, het mag niet. MVV verbiedt het zelf ten strengste en heeft geen goed woord over voor die fans die dit toch doen. En dan geeft MVV een presentatie, of er wordt een foto op de website gebruikt en dan kiezen ze zelf voor een foto met bengaals vuur erop... Maar owee als er weer iets wordt afgestoken, dan moet heel Nederland dat weer via de pers vernemen, zodat we een aai over de bol krijgen uit Zeist.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
26 Jul 2012 08:50www.ad.nl/ad/nl/1442/AZ/article/detail/3...onverbod-geven.dhtml
- Punker73
-
- Administrator
-
26 Jul 2012 09:51I want to be a fan again!!!
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
26 Jul 2012 10:08MVV4life wrote:Eve nog uns apaart deroet gehaold. Zoedat niemand dereuver lees.Theo Claassen wrote: ...
Roep de mensen op dit onderwerp te laten rusten, MVV zal hiermee op gepaste wijze omgaan.
Stoppe dus.
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- pepernoot
-
- Elite Member
-
26 Jul 2012 10:27Maarja zijn genoeg ploegen die alles met 10-0 of meer winnen maar de eerste competitiewedstrijd gaan ze de boot in :lachen: