Voorbereidingsprogramma MVV

• opadiehard
  • opadiehard's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Re: Re: Voorbereidingsprogramma MVV

24 Jul 2012 22:13
Nog steeds begrijp ik het niet...maandag zouden beslissingen worden genomen omtrent de test spelers...het schijnt dus dat alle test spelers er gewoon nog zijn...zelfs bhar...begin toch beetje zorgen te maken...er staan heel veel voetballers klaar om bij mvv te komen voetballen...ga nu niet stomme reacties afgeven,ik meen dit leuk salaris,en eventueel baan bij sponsor en ook nog redelijk wat publieke belangstelling op jupiler niv...gr opa ;).
....
The following user(s) said Thank You: MVV4life

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Brncic
  • Brncic's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2012 22:19
Eens met Maosbrögk. Voor het massaal opgekomen publiek was het wel netjes geweest om spelers als Rujes, Verdellen, Labylle en Veldmate een helftje te laten spelen. Maar zal wel met ritmes en rust te maken hebben. Moustafa meest opvallende speler. Bhar echt weer een drama. Snap echt niet dat die jongen nog meespeelt. Stankov vond ik niet onaardig, maar ons grote probleem ligt voorin. Vrees toch dat Borgers niet het vereiste niveau heeft. Wordt sowieso een interessant jaar voor onze eigen jongens Kuipers, Smeets, Voorjans en Borgers. Klampen ze aan of niet? Eigen jongens in het eerste elftal is en blijft een nobel streven, maar ze moeten natuurlijk wel het niveau aan kunnen.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

24 Jul 2012 22:28
Forum was best goed vertegenwoordigd in Eijsden. Kan me goed vinden in de opmerkingen van Brncic. Ik vond ook Stankov best verdienstelijk spelen. Moustafa deed het prima, Braken ook niet slecht en Knops had een paar goeie passes. De rest was ondermaats odf onzichtbaar al kan de keeper niet beoordeeld worden omdat hij geen enkele bal gehad heeft. Wat doet Bahr hier nog?
The following user(s) said Thank You: Danny1983

• glowwie
  • glowwie's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

24 Jul 2012 22:45
enigste wat een beetje beangstigend is dat tegen Eijsden het merendeel van de " tweede " garnituur speelde en daar kun je goed aan zien dat ze geen waardige vervangers zijn voor de vaste krachten.
Bahr daar kun je veel over zeggen,hij kan niet schieten,hij kan niet koppen,hij heeft geen inzicht,hij kan niet rennen,wat kan hij wel?misschien betaald hij MVV wel dat hij mag mee doen een andere reden kan ik me niet bedenken waarom die hier nog rond loopt.
braken,knops Moustafa en kuiper krijgen van mij een kleine voldoende de rest onder de maat.

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2012 22:45 - 24 Jul 2012 22:47
Boschpoort kan mij helemaal vinden in jouw post.
Wat ik wel vreemd vond was dat Malcolm Esajas de aanvoerdersband droeg.
De eerste gegadigden voor deze band zaten immers op de tribune.
Als je dan toch de band aan iemand geeft, dan had ik voor de Roeie gekozen.
Sjoerd heeft al zoveel dienstjaren bij MVV achter de rug, dat hem die eer toekomt
Aon de géng
Last edit: 24 Jul 2012 22:47 by Nao Väöre.
The following user(s) said Thank You: Danny1983, Equinox

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2012 23:04
Voor mij was het de eerste keer dat ik MVV aan het werk zag in deze voorbereiding. Ik had gehoopt de nieuwe jongens aan het werk te zien maar dat viel dus vies tegen. Alleen Gillis speelde een helft en de drie testers deden mee. De Winter heeft niets te doen gehad en Stankov en Bahr zijn absoluut geen aanwinsten (zoals ze nu speelden). Bahr heeft maar een helft gespeeld. Stankov de hele wedstrijd. Met name in de eerste helft moest hij veel door Trost gecoacht worden. De passing was vaak onzuiver en hij had veel balverlies.

Van de jongens die vandaag hebben gespeeld, zijn naar mijn idee twee spelers zeker van een basisplaats: Esajas en Gillis. De rest zal moeten knokken en het grootste deel zal op de bank moeten plaatsnemen. Braken (sjieke goal!) en Moustafa speelden inderdaad niet onaardig. Knops en Kuipers haalden ook een voldoende. Maar bijvoorbeeld Borgers dus duidelijk niet. Hij komt echt te kort. Ook Winkens, Smeets en Voorjans moeten vrezen voor hun plaats.

Vrijdag in Westerlo zal een geheel ander team op het veld staan. Dan wel mannen als Castro, Labylle, Van Hyfte, Rutjes, Veldmate en Verdellen. Ben benieuwd!

• matthi2553
  • matthi2553's Avatar
  • New Member
  • New Member

24 Jul 2012 23:09
Hier nog een bericht uit Westerlo om op de twee vragen te antwoorden
1) er zijn hier genoeg zaken voor friet (patat), broodjes, pizza, kebab,... dus eten vind je hier wel
2) het adres is: Merodedreef 143, 2260 Westerlo eenmaal in de merodedreef is het moeilijk het stadion NIET te vinden
The following user(s) said Thank You: MVV4life

• Jim Cemint
  • Jim Cemint's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

24 Jul 2012 23:11
Dit schrijft De Limburger:

Magere zege MVV in Eijsden

MVV heeft dinsdagavond een oefenduel in en tegen tweedeklasser Eijsden met 3-0 gewonnen. De Maastrichtenaren speelden niet in de beoogde basisopstelling voor dit seizoen.

Het belangrijkste nieuws kwam van buiten de lijnen. De op test zijnde doelman Yannick de Winter komt definitief naar MVV en zal deze week een eenjarig contract gaan ondertekenen en de stageperiodes van de testspelers Antonio en Aleksander Sankov en Tarik Bahr zijn opnieuw verlengd.

Voor rust scoorde Sven braken voor MVV, in de tweede helft vonden Cor Gillis en Lloyd Borgers het net namens de ploeg van René Trost.

• Boschpoort
  • Boschpoort's Avatar
  • Administrator
  • Administrator

24 Jul 2012 23:34
Bedankt Matthi,

Overigens, wij eten gewoon friet hoor. Patat is voor hollanders. :)

• dreekemvvke
  • dreekemvvke's Avatar
  • Banned
  • Banned

24 Jul 2012 23:48
jim krijg ik toch gelijk borgers smeets voorjans komen echt te kort maar wat ik al zei braken en moustapha komen er wel aan hoor,maar je moet ze wel de kans geven

• MVV4life
  • MVV4life's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Kom op die roeie!

24 Jul 2012 23:57
Iech hub veural de ierste hellef gekeke, waor 'ne fentastische gaol! Weijer is alles al gezag.
Ut voolt good um eederein weer te zien, ut zien toch allemaol bekinde geziechte, ouch al kin iech neet eederein persoenlik. Mer ut is toch MVV-femilie!
Twiede hellef stoon klasjeneere met Snuf en LRB of beter gezag geluusterd nao LRB, alle verhaole gehuurd euver ziene tied beij de Angelside. Discussie euver wie ut noe geit beij MVV, wie gruuts veer maage zien oppe ultras, boerum de boschpoort neet mie metzingk wie vreuger, etc.
Mer daan zoonder alle smilies!!!
:lachen: :thumbsup: :daag:
Wat miech steeds mie opvilt, is dat de luij vaan mien generaasie (de tied nao dee awwe bok vaan 'ne LRB) vaan de Angelside steeds mie teruk koome, netuurlik zien d'r debeij die noets weggewees zien, mer toch weer 'n paar aw bekinde gezeen.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

• Sam
  • Sam's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

25 Jul 2012 00:36
Zwakke partij ondanks de winst.
Doelman die niks om handen had, en Bahr? Ook al krijgen deze mannen een contract, stelt toch niks voor!
Zegt dat niet genoeg, hoe ze beoordelen? het merendeel zal toch wel uitsluitend als bankzitter fungeren, opvulsel (zo kan je het ook bekijken), dus zal er ook nooit of toch zeer weinig aan te pas komen bij MVV.
Denk dat als het nodig is in de toekomst ze er nog liever ander bij gaan halen.
Dus niks om ons zorgen over te maken toch?

• les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2012 00:43 - 25 Jul 2012 00:46
;)
MVV4life wrote: Iech hub veural de ierste hellef gekeke, waor 'ne fentastische gaol! Weijer is alles al gezag.
Ut voolt good um eederein weer te zien, ut zien toch allemaol bekinde geziechte, ouch al kin iech neet eederein persoenlik. Mer ut is toch MVV-femilie!
Twiede hellef stoon klasjeneere met Snuf en LRB of beter gezag geluusterd nao LRB, alle verhaole gehuurd euver ziene tied beij de Angelside. Discussie euver wie ut noe geit beij MVV, wie gruuts veer maage zien oppe ultras, boerum de boschpoort neet mie metzingk wie vreuger, etc.
Mer daan zoonder alle smilies!!!
:lachen: :thumbsup: :daag:
Wat miech steeds mie opvilt, is dat de luij vaan mien generaasie (de tied nao dee awwe bok vaan 'ne LRB) vaan de Angelside steeds mie teruk koome, netuurlik zien d'r debeij die noets weggewees zien, mer toch weer 'n paar aw bekinde gezeen.

Forlaajf heet inderdaad geliek; oefenpötsjes (veural in Eijsde) zien DE sjoene en groete mögelikheid um mekaar te treffen, get te klasjeneere & awhoore en veural mekaar get te liere kinne of aon elkaar veur te stellen es men mekaar neet kint.
Want behuurlik get forumnaome kaome veurbij !
Jao.. ut waor sjoen um aw A-siders oet miene tied en die vaan Forlaajf ziene tied en uzze opvlogers ( boe veer aw bök gruuts op zien) met mekaar in kontakt te zien. Daan zuuste idd tot veer ein groete femilie met ein groet roedwit kloppend hert zien !
(weurt wel tied tot ze in Eijsde fetsoenlik beer sjinke want Forlaajf had aon 't eind vaan de ierste hellef genog gehad :P ....)
Misde Opa wel, mer aoch weer neet... want dee is dekser neet in Eijsde ( Nokske totaal neet want dee höb iech nog noets gezeen en is volgens miech e roonddöllend spook...)

Trots waor aimabel en vreuntelik wie altied, :thumbsup: zjus jaommer tot dee mins noets veur de fetsoenlikke ploog heet gespeuld ...
Ierste hellef waor wel aordig tege e verdedigend Eijsde met soms sjoen kombinaassies vaan MVV. Stankov aordig mer niks spesjaals. Bij us MVV-ke get te wienig de deeptepaas drin um eine te lanseere.
Mer dat kaom aoch umtot veer 'ne echte spits misse: duudelik ut geval bij de opvolging vaan de aksies vaan Mokums Moppie Malcolm (dee e paar sjoen dinger leet zien) en de väöle gooj veurzatte vaan de vleugels, boe mer geine op tied kaom um ze drin te duije...miestal zjus get te laat. Hoop tot dao nog eine veur kump !
Last edit: 25 Jul 2012 00:46 by les rouges blancs.

• Nao Väöre
  • Nao Väöre's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2012 07:09 - 25 Jul 2012 07:10
Het is niet te hopen dat DDL gelijk krijgt. Verslaggever Jos op het Eijnde schreef in het wedstrijdverslag: "MVV speelde in de beoogde basisopstelling voor dit seizoen". Ik mag toch aannemen dat de spelers, die op de tribune zaten in de basis staan.
Als hoofdredacteur zou ik van mijn mijn verslaggevers eisen, dat ze hun stukken 2 keer nalezen voordat ze het laten plaatsen.
Dat de proefperiode van Bhar opnieuw verlengd wordt snap ik niet, maar ja ik ben dan ook geen trainer. Het elftal dat er gisteravond stond (op een 3-tal uitzonderingen na) beschouw ik als het 2e elftal. Gaan we dan wellicht spoedig vernemen, dat MVV toch een tweede elftal gaat inschrijven of hiermee bezig is
Aon de géng
Last edit: 25 Jul 2012 07:10 by Nao Väöre.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

25 Jul 2012 08:33
Nao Väöre wrote: Het is niet te hopen dat DDL gelijk krijgt. Verslaggever Jos op het Eijnde schreef in het wedstrijdverslag: "MVV speelde in de beoogde basisopstelling voor dit seizoen".

Ik heb de Leugeneer niet dus kan het niet bevestigen, maar een paar posts boven je citeert iemand letterlijk

"De Maastrichtenaren speelden niet in de beoogde basisopstelling voor dit seizoen."

Wat is het nu? :lol:
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Time to create page: 0.335 seconds