Voorbereidingsprogramma MVV

20 juli 2012 22:32
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #211
was ik nog vergeten ik vond hem goed invallen maar moet wel nog wat conditie achterstand inhalen begreep dat hij een jaar niet gespeeld heeft ,wat ik heb gezien viel mij echt wel mee.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2012 23:19
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #212
las net een stukje van verbeek over de wedstrijd az-mvv hij vond dat zijn ploeg de eerste helft goed had gespeeld met veel druk maar de finesse in de afronding was nog niet zo goed ,wat een compliment voor ons mvvke die helemaal meeging met az en zorgde dat de finesse niet tot uitvoer kon gebracht worden heerlijk om zoiets te lezen.

21 juli 2012 00:31 21 juli 2012 08:55 door Punker73.
sjengske1982
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #213
bericht verwijderd ..... De naam en de woonplaats van de streaker is niet belangrijk.

Groet
Punker73
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Dixi

21 juli 2012 00:42
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #214
Net terug uit het hele hoge noorden.
Heb absoluut een sterke wedstrijd gezien aan de zeide van mvv. Als het elftal van de eerste helft nog een klein beetje in de voorhoede word aangepast dan beloofd dit echt een mooi seizoen te worden. en even over de streaker.
1 er zaten enorm veel kinderen
2 mvv krijgt net een goede naam,laat die onzin dan ook achterwege.

21 juli 2012 08:28
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
Voorbereidingsprogramma MVV #215
Foi foi sjoen-mestreech dat we nu in het streng gereformeerde en zwaar katholieke deel wat nee knikkende koppen krijgen zal mij een bal jeuken. Dit is toch gewoon humor man! Geen geweld, doet niemand kwaad dus wat is het probleem man. Dit is ook MVV, net even wat anders dan de rest. Nao veure!!!

21 juli 2012 10:08
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #216
Het ierste doelpunt waor zeker eune have meter boetespeul veer stonde op dees heugte wie dee bal gegeven woord,mer dee flap met dee potdook vlagde neet. MVV speulde eune gooie wedstrijd ondanks dit verlees zit der toch perpectieve veur eun good sezoen.

21 juli 2012 10:28
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #217

sjengske1982 schreef : bericht verwijderd ..... De naam en de woonplaats van de streaker is niet belangrijk.

Groet
Punker73

Wat een clown die dat erop zet zeg. :sick:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

21 juli 2012 11:20
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #218
Ondanks dat die Bhar zo slecht is, heeft hij vorig jaar nog meegetraind bij ADO

Eredivisie: Bhar loopt stage bij ADO Den Haag
Dinsdag 10 Mei 2011

Tarik Bhar, een 19-jarige aanvaller van het Belgische Eupen loopt momenteel stage bij ADO Den Haag. De aanvaller mag tonen dat hij een contract verdiend bij de Eredivisionist.

Bhar kwam dit seizoen pas maar één keer uit in het eerste elftal van Eupen.

21 juli 2012 11:39
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #219

Juupkemestreech schreef : Het ierste doelpunt waor zeker eune have meter boetespeul veer stonde op dees heugte wie dee bal gegeven woord,mer dee flap met dee potdook vlagde neet. MVV speulde eune gooie wedstrijd ondanks dit verlees zit der toch perspectieve veur eun good sezoen.

21 juli 2012 11:40
Juupkemestreech
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #220
Waor de s vrgeten bij perspectieve hihihihiihihih

21 juli 2012 12:09 21 juli 2012 12:13 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #221
Ja dat was al bekend Karakter dat hij in Den Haag heeft meegetraind. Heeft al eerder op het forum gestaan toen hij net op proef was. Even zonder gekheid, vind wel dat er verbetering te zien is bij die jongen. Vond tegen Lierse al dat er een stijgende lijn te zien was. Als ik dan Dré hoor zeggen dat hij gisteren in Noord-Holland ook niet heel slecht was geeft dat nog enige hoop dat het wat wordt. De 1e wedstrijden had hij al kramp tegen de amateurs van SVME en Scharn, maar als hij nu wat afgetrainder geraakt zie je wel dat hij niet Bhar slecht is. Vind niet dat hij nu een volwaardig contract dient te krijgen van 50.000 euro per jaar, maar als hij bereidt is in zichzelf te investeren en genoegen neemt met een amateurcontractje dan mag hij van mij best blijven voor de breedte van de selectie. Wie weet worden we dit seizoen verrast wanneer hij topfit is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

21 juli 2012 12:30 21 juli 2012 12:31 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #222
Geen slecht resultaat. Volgens mij het beste resultaat tegen AZ in jaren. En als ik de opstelling lees, een goede partij van Moustafa op de rechterkant?

Tja, en om even terug te komen op de afbeelding. Laten we maar gewoon lekker tegen het hek aan swaffelen in de Geusselt..

Je ziet Sef Hoenjet al kijken op de foto ' Daar gaan we weer..' :lachen:

Zit hier trouwens een stadionverbod aan vast (amateur veld)? Of is onze streaker 'uitstekende' jurist?

21 juli 2012 12:46
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Voorbereidingsprogramma MVV #223
Betwijfel of er een stadionverbod aan vast zit. Tijdens oefenwedstrijden wordt ook vaker vuurwerk (fakkels) afgestoken zonder gevolgen, in het stadion levert dit een stadionverbod op van minimaal 1 jaar.

21 juli 2012 13:28
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #224

wsly schreef : Betwijfel of er een stadionverbod aan vast zit. Tijdens oefenwedstrijden wordt ook vaker vuurwerk (fakkels) afgestoken zonder gevolgen, in het stadion levert dit een stadionverbod op van minimaal 1 jaar.

Terwijl dit in het stadion ook gewoon gebeurt niet dat ik at erg vind.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

21 juli 2012 13:43
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #225

wsly schreef : Betwijfel of er een stadionverbod aan vast zit. Tijdens oefenwedstrijden wordt ook vaker vuurwerk (fakkels) afgestoken zonder gevolgen, in het stadion levert dit een stadionverbod op van minimaal 1 jaar.

Ut zow belachelik zien es heer veur 'n ludieke actie tijdens 'ne oefenwedstrijd 'n SV zow kriege!
Eederein heet d'r toch met gelache, niemand heet heij las vaan gehad, allein mer plezeer.
Heer mot ut netuurlik neet doen in de Geusselt beij 'ne officiele wedstrijd, mer dat snap heer ouch wel...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Tijd voor maken pagina: 0.311 seconden