Voorbereidingsprogramma MVV
15 juli 2012 14:41
Maosbrögk
Platinum Boarder
Lummel schreef : Echter vraag ik me nu af wat er met Knops gaat gebeuren, kan Kjell überhaupt als rechtsback spelen?
Lijkt me niet. Pure linkspoot. Die moet je niet op rechtsback gaan zetten.
@ Anna D: dat wist ik niet dat hij het zelf graag wil. Wel bijzonder, want linksback is (spreek ik uit eigen ervaring) niet de meest spannende positie. Maar dat ligt er natuurlijk ook aan hoe je die zelf inkleedt. Hij zal wel veelvuldig als linksbuiten te zien zijn.
Ben benieuwd welke tactiek we gaan spelen. 4-3-3 heeft geen zin, omdat we niet echt buitenspelers hebben die een voorzet kunnen geven. En de centrale spits staat altijd tegen een overmacht aan verdedigers. Een Thiebaut kon dat, maar een Borgers absoluut niet. Resultaat: hij raakt geen bal. Ik zou 4-4-2 opteren, met opkomende backs (alhoewel we dan nog een rechtsback nodig hebben die dat kan). Rutjes als controlerende centrale middenvelder en Van Hyfte met de punt naar voren.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
15 juli 2012 15:19
peter ruiver
Platinum Boarder
Ich laes hie det sommige sjpelers op een bepaalde positie wille sjpeele.
Is et neet zo det et teambelang vuurop sjteit??
Draan wie verkes Wullem !!
15 juli 2012 16:18
Labylle komt beter tot zijn recht op het middenveld. Dat hij liever linksback speelt, vind ik niet zo vreemd. Hij heeft aangegeven in een interview, dat Marcelo van Real Madrid een groot voorbeeld is.
Trost moet hem duidelijk maken, dat hij de Özil van Maastricht kan worden, en die is belangrijker dan Marcelo.
Ook van Hyfte moet aanvoelen dat Labylle meer potentie heeft voor de nummer 10 positie. En zal dat bij Trost moeten aangeven, en ook bespreken met Leroy. Rutjes, Van Hyfte en Labylle is mijn favoriet middenveld.
15 juli 2012 16:19
15 juli 2012 16:24 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Hoe zit het met die rode kaart(2x geel) van rutjes tegen patro eisden...zit daar geen automatiese schorsing aan vast...gr opa
.
....
15 juli 2012 16:39
Beste Opa,
Bij oefenwedstrijden kan je enkel geschorst worden bij een directe rode kaart. Aangezien hij dus twee keer geel kreeg volgt er geen verdere sanctie. Je zag gisteren wel dat Rutjes ervan heeft geleerd tekeer te gaan tegen een Belgische scheidsrechter aangezien hij zich opvallend rustig heeft gehouden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard
15 juli 2012 20:09
Dat is het voordeel aan oefenwedstrijden.
16 juli 2012 09:55
Lummel schreef : Echter vraag ik me nu af wat er met Knops gaat gebeuren, kan Kjell überhaupt als rechtsback spelen?
Dat maakt voor Knops toch niks uit? Als Labylle linkback gaat spelen is volgens mij Winkens "het bokkie" en raakt hij zijn plek kwijt. Knops staat dan naast Labylle.
I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
16 juli 2012 10:42
Maosbrögk
Platinum Boarder
Punker73 schreef :
Dat maakt voor Knops toch niks uit? Als Labylle linkback gaat spelen is volgens mij Winkens "het bokkie" en raakt hij zijn plek kwijt. Knops staat dan naast Labylle.
Denk dat Knops ook op de bank terecht komt. Gillis zal centraal staan met Verdellen.
16 juli 2012 12:30
Vandaag trainde o.a. Malcom Esajas, Mark Veldmate, Gebrs Stankov en Yannick de Winter mee bij MVV op Klein Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
16 juli 2012 12:34
Greun graas
Expert Boarder
Traint mvv vanmiddag ook?
16 juli 2012 12:41
Greun graas schreef : Traint mvv vanmiddag ook?
Nee, vanmiddag is Foto- en Persdag in de Geusselt om 14.00 uur.
16 juli 2012 12:43
Dan zal wederom de spits (buiten Veldmate) waarschijnlijk niet in de VI seizoensgids verschijnen dan. Maar goed maakt ook niet uit, als die daadwerkelijk maar arriveert.
16 juli 2012 15:53
les rouges blancs
Platinum Boarder
Anna D. schreef : Dan zal wederom de spits (buiten Veldmate) waarschijnlijk niet in de VI seizoensgids verschijnen dan. Maar goed maakt ook niet uit, als die daadwerkelijk maar arriveert.
beter nog... als hij maar regelmatig scoort !
dan speelt hij zich vanzelf in onze harten...
en dat is beter dan in de VI gids ( die al verouderd is op het moment van verschijnen)
16 juli 2012 16:20
Maosbrögk
Platinum Boarder
Anna D. schreef : Dan zal wederom de spits (buiten Veldmate) waarschijnlijk niet in de VI seizoensgids verschijnen dan. Maar goed maakt ook niet uit, als die daadwerkelijk maar arriveert.
Ik ben bang dat er in de spits niemand meer bijkomt nu dat Esajas weer volledig "gefocused" is op MVV. Misschien voor de breedte nog Stankov ofzo.
Iedereen (inclusief ikzelf) is in afwachting van een scorende spits, maar ik vrees dat dit tegen gaat vallen.
Hopelijk heb ik het volledig mis en worden we alsnog verrast!
16 juli 2012 17:05
Maosbrögk schreef :
Ik ben bang dat er in de spits niemand meer bijkomt nu dat Esajas weer volledig "gefocused" is op MVV. Misschien voor de breedte nog Stankov ofzo.
Iedereen (inclusief ikzelf) is in afwachting van een scorende spits, maar ik vrees dat dit tegen gaat vallen.
Hopelijk heb ik het volledig mis en worden we alsnog verrast!
Opzicht niet zo'n probleem als er geen spits meer bijkomt. immers weten we wat we aan Esajas hebben.
Wellicht gaat hij een beter seizoen draaien dan afgelopen seizoen. Want laten we wel wezen ls je zo'n ego als Rajcomar naast je in de aanval hebt, is ook geen pretje voor Esajas.
Tijd voor maken pagina: 0.417 seconden