>
Ontvangen bedankjes 72
opadiehard schreef : FF over vanavond ik heb me kapot geschaamt...ten eerste rutjes als mede rotterdammer man hou je fatsoen...wat een domme acties vanavond ik had me meer van je voorgesteld!
Dan als ik ga bekijken hoe we er voor staan vind ik het diep bedroevend!...waar is van tornhout?...wat een miscommunicatie!
Dan de grootste BLAMAGE ONZE NIEUWE SPITS BHAR...waardeloos...elke bal aanname was slecht...hij kon geen bal vast
houden geen pass afgeven en geen aanval opzetten.
Jonge jonge had zeer grote muts op van rene maar bij zijn beoordeling om deze ,,aanwinst,,2 weken extra respons te geven daar gaat bij mij elke haar recht van staan...rene ik heb je zeer hoog staan maar wat zie je in deze ,,spits,,?
IK HEB MIJ NOG NOOIT ZO GEERGERD AAN WELKE SPELER DAN OOIT...WAT EEN BLAMAGE...WAT EEN SOF...WIE HEEFT ER OOIT HET IDEE GEHAD OM DZE SPELER EEN KANS TE GEVEN BINNEN HET MVVSE?
Ik presenteer dit alles met hoofdletters omdat ik nog zit na te trillen over het feit...WAT DOET DEZE MAN BINNEN HET MAASTRICHTSE...IK BEN HEEL RECHTUIT HEB VANAF 1967 NOG NOOIT IEMAND SLECHTER MEEGEMAAKT ALS HEM...MENSEN MEDESUPPORTERS...45 JAAR EN DAN DE SLECHTSTE VOETBALLER OOIT BINNEN HET MVV GEBEUREN...MENSEN IK BEN NOG LAAIEND...HET SLECHTE SPEL...VAN TORNHOUT(NIET AANWEZIG)...RUTJES...EN BHAR...vooral deze laatste wie heeft deze man gescout...EEN GROTE BLAMAGE...NOG NOOIT ZOEEN SLECHTE VOETBALLER GEZIEN...BEN NU 57 EN GA AL VAN 6 JAAR KIJKEN...zou graag speciaal item wijden hoe slecht of deze persoon zich profileert op het voetbal veld...wat ben ik ... gr opa
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mappie schreef :
Danny1983 schreef : Een terugkeer van Dieter van Tornhout naar Nederland kan binnenkort een feit worden. MVV bekijkt of het haalbaar is om de 27-jarige spits terug naar Nederland te halen. Tegen Patro uit Maasmechelen maakte hij zelfs minuten in een oefenduel.
Lachwekkend om te zien hoe sommige sites verhalen uit hun duim zitten te zuigen.
Of was Van Tornhout stiekem verkleed als Bhar?
Ja idd en dat 45 min na de wedstrijd en dan nog niet het goede nieuws plaatsen
Anna D. schreef : Ben het helemaal met je eens opa over zijn capaciteiten, alleen maak je niet zo druk om testspeler Bhar! Denk aan je hart. Meen je nou echt dat deze Anton Vriesde look-a-like zonder enig greintje techniek in zijn linker- en rechterteen een contract krijgt bij MVV? Is zoals eerder gezegd enkel veldopvulling totdat de echte aanvallers zich aandienen. Nationale capslockdag is trouwens al geweest op 28 juni.
Mappie schreef : Nog even vergeten toe te voegen gisteravond aan mijn post: Pieter Huistra, trainer van De Graafschap was ook aanwezig. Zag hem voor de wedstrijd lopen, en na de wedstrijd reed ik achter zijn Citroën C5 de parkeerplaats af. Sorry, ik wil geen stemmingsmakerij maken, maar wellicht kwam hij naar een speler kijken... Gokje: Van Hyfte??
Audiowaste schreef : Aangezien ik gisteren niet in Maasmechelen was, en blijkbaar ook niks heb gemist, heb ik wel nog een ander vraagje.
Hoe deden de testkeepers het?
Anna D. schreef : Qua keepers waren er dus 2 die een helft mochten keepen. De 1e helft stond de rossige keeper erin die bij Club Brugge en Wetteren heeft gespeeld. Maakte voor mij een onzekere indruk en is in mijn ogen veel te klein. Denk dat van den Ban wellicht nog groter is. 2e helft heeft dus de Winter gekeept, straalde al wat meer zekerheid uit. De goal van Regales, die naar binnen kroop en de bal in de kruising krulde, was absoluut onhaalbaar en is hem dus zeker niet aan te rekeken. Als ik mijn keus zou mogen maken dan kies ik ondanks de tegengoal dan voor de Winter.