Voorbereidingsprogramma MVV

11 juli 2012 23:26
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #76

opadiehard schreef : FF over vanavond ik heb me kapot geschaamt...ten eerste rutjes als mede rotterdammer man hou je fatsoen...wat een domme acties vanavond ik had me meer van je voorgesteld!
Dan als ik ga bekijken hoe we er voor staan vind ik het diep bedroevend!...waar is van tornhout?...wat een miscommunicatie!
Dan de grootste BLAMAGE ONZE NIEUWE SPITS BHAR...waardeloos...elke bal aanname was slecht...hij kon geen bal vast
houden geen pass afgeven en geen aanval opzetten.
Jonge jonge had zeer grote muts op van rene maar bij zijn beoordeling om deze ,,aanwinst,,2 weken extra respons te geven daar gaat bij mij elke haar recht van staan...rene ik heb je zeer hoog staan maar wat zie je in deze ,,spits,,?
IK HEB MIJ NOG NOOIT ZO GEERGERD AAN WELKE SPELER DAN OOIT...WAT EEN BLAMAGE...WAT EEN SOF...WIE HEEFT ER OOIT HET IDEE GEHAD OM DZE SPELER EEN KANS TE GEVEN BINNEN HET MVVSE?
Ik presenteer dit alles met hoofdletters omdat ik nog zit na te trillen over het feit...WAT DOET DEZE MAN BINNEN HET MAASTRICHTSE...IK BEN HEEL RECHTUIT HEB VANAF 1967 NOG NOOIT IEMAND SLECHTER MEEGEMAAKT ALS HEM...MENSEN MEDESUPPORTERS...45 JAAR EN DAN DE SLECHTSTE VOETBALLER OOIT BINNEN HET MVV GEBEUREN...MENSEN IK BEN NOG LAAIEND...HET SLECHTE SPEL...VAN TORNHOUT(NIET AANWEZIG)...RUTJES...EN BHAR...vooral deze laatste wie heeft deze man gescout...EEN GROTE BLAMAGE...NOG NOOIT ZOEEN SLECHTE VOETBALLER GEZIEN...BEN NU 57 EN GA AL VAN 6 JAAR KIJKEN...zou graag speciaal item wijden hoe slecht of deze persoon zich profileert op het voetbal veld...wat ben ik :angry:... ;) gr opa

Vergeet je pilletjes niet he ;) :lolno:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

11 juli 2012 23:27
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #77
Ben het helemaal met je eens opa over zijn capaciteiten, alleen maak je niet zo druk om testspeler Bhar! Denk aan je hart. Meen je nou echt dat deze Anton Vriesde look-a-like zonder enig greintje techniek in zijn linker- en rechterteen een contract krijgt bij MVV? Is zoals eerder gezegd enkel veldopvulling totdat de echte aanvallers zich aandienen. Nationale capslockdag is trouwens al geweest op 28 juni. ;)

12 juli 2012 00:12
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #78
wat me opvalt van de laatste 3 wedstrijden. 3penalty,s 2 gemist? en die 1ne wat raak was zat de keeper nog aan ook.
Kan er niemand een goede penalty nemen uit deze selectie?
En bahar?
tja als bankzitter is ie nog te slecht.

12 juli 2012 05:15
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #79

Mappie schreef :

Danny1983 schreef : Een terugkeer van Dieter van Tornhout naar Nederland kan binnenkort een feit worden. MVV bekijkt of het haalbaar is om de 27-jarige spits terug naar Nederland te halen. Tegen Patro uit Maasmechelen maakte hij zelfs minuten in een oefenduel.

Lachwekkend om te zien hoe sommige sites verhalen uit hun duim zitten te zuigen. :lolno:
Of was Van Tornhout stiekem verkleed als Bhar? ;)

Ja idd en dat 45 min na de wedstrijd en dan nog niet het goede nieuws plaatsen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

12 juli 2012 07:25 12 juli 2012 07:25 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #80

Anna D. schreef : Ben het helemaal met je eens opa over zijn capaciteiten, alleen maak je niet zo druk om testspeler Bhar! Denk aan je hart. Meen je nou echt dat deze Anton Vriesde look-a-like zonder enig greintje techniek in zijn linker- en rechterteen een contract krijgt bij MVV? Is zoals eerder gezegd enkel veldopvulling totdat de echte aanvallers zich aandienen. Nationale capslockdag is trouwens al geweest op 28 juni. ;)

Sorrie van die capslock maar was en ben nog steeds kwaad over het feit dat mvv dit soort spelers nog een kans geeft...die capslocks was en is pure kwaadheid over zoveel dommigheid maar dat ebt wel weg nu ik lees dat veldmate zeer waarschijnlijk komt ;)...gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

12 juli 2012 08:08
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #81
Beste opa,
Ja je hebt gelijk over Bahr, maar vondt je Smeets dan niet schandalig slecht spelen en
wat een hautain gedrag heeft die kerel, loopt al 3 jaar mee in de selectie, maar wordt
steeds slechter snap niet wat Trost, nog in hem ziet.

12 juli 2012 08:08
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #82
In DDL vandaag toont Trost toch een stuk minder begrip voor de situatie van Van Tornhout dan Thiebaut doet voorkomen.
Als hij zo graag die testwedstrijd had willen spelen, was ie gewoon hier geweest. Voor Trost hoeft het eigenlijk al niet meer. Het is graag of niet.

12 juli 2012 08:18
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #83
Vond gister Cor Gilles de opvallenste speler bij MVV, vooral opbouwend vond ik hem vaak goed . Verdedigend kwam hij niet echt in de problemen.

Als we gaan kijken naar spelers uit de MVV opleiding ( gister ) dan zie je toch echt dat Braken, Borgers, Voorjans, Moustafa en Smeets en La Rosa gister ook echt niets toevoegen aan MVV1 , deze jongens hebben allemaal een contract maar zijn echt niet betaalt voetbal waardig, een Topklasser of Hoofdklasser zou voor hun het maximale zijn.

Smeets is nog een twijfel gevalletje maar ik vraag me af of hij progressie gaat maken dit jaar. MVV doet er beter aan om die jeugd opleiding op te doeken als dit het niveau is wat ze kunnen afleveren.

Daarbij stel ik me toch echt de vraag waarom heeft MVV een hoofdtrainer en 2 assitenten nodig ??? volstaat 1 assistent niet ??? immers hebben we geen 2de elftal.

Tja en dan die Bahr, hoe kan Trost nu met al zijn voetbalervaring deze jongen nu 2 weken op proef willen, iedereen ziet toch dat die helemaal niets kan, verspilling van tijd en energie.

Nog veel werk te doen de komende weken.

12 juli 2012 08:22
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #84
Het verhaal zal wel 2 kanten hebben denk ik, ook vanuit MVV kant .

Maar goed duidelijk is dat van Tornhout ook niet naar MVV wil denk ik anders was hij wel present geweest gister

12 juli 2012 08:35
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #85
Nog even vergeten toe te voegen gisteravond aan mijn post: Pieter Huistra, trainer van De Graafschap was ook aanwezig. Zag hem voor de wedstrijd lopen, en na de wedstrijd reed ik achter zijn Citroën C5 de parkeerplaats af. ;) Sorry, ik wil geen stemmingsmakerij maken, maar wellicht kwam hij naar een speler kijken... Gokje: Van Hyfte??

12 juli 2012 08:45
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #86

Mappie schreef : Nog even vergeten toe te voegen gisteravond aan mijn post: Pieter Huistra, trainer van De Graafschap was ook aanwezig. Zag hem voor de wedstrijd lopen, en na de wedstrijd reed ik achter zijn Citroën C5 de parkeerplaats af. ;) Sorry, ik wil geen stemmingsmakerij maken, maar wellicht kwam hij naar een speler kijken... Gokje: Van Hyfte??

zal hij een goede indruk hebben gehad ;)

12 juli 2012 08:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #87
Huistra en Trost kennen elkaar van de cursus betaald voetbal. Wellicht dat daar een vriendschap is ontstaan.

12 juli 2012 08:47
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #88
Aangezien ik gisteren niet in Maasmechelen was, en blijkbaar ook niks heb gemist, heb ik wel nog een ander vraagje.
Hoe deden de testkeepers het?

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

12 juli 2012 09:42
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #89

Audiowaste schreef : Aangezien ik gisteren niet in Maasmechelen was, en blijkbaar ook niks heb gemist, heb ik wel nog een ander vraagje.
Hoe deden de testkeepers het?

Ze hebben beide heel weinig kans gehad zich te bewijzen, maar als er dan toch gekozen moet worden dan vond ik die van de 2e helft -ondanks de tegengoal waar hij niks aan kon doen- een stuk zekerder dan die rossige van de eerste helft. Sorry dat ik geen namen weet maar die had de speaker van Patro ook niet paraat.

12 juli 2012 10:13 12 juli 2012 10:14 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #90

Anna D. schreef : Qua keepers waren er dus 2 die een helft mochten keepen. De 1e helft stond de rossige keeper erin die bij Club Brugge en Wetteren heeft gespeeld. Maakte voor mij een onzekere indruk en is in mijn ogen veel te klein. Denk dat van den Ban wellicht nog groter is. 2e helft heeft dus de Winter gekeept, straalde al wat meer zekerheid uit. De goal van Regales, die naar binnen kroop en de bal in de kruising krulde, was absoluut onhaalbaar en is hem dus zeker niet aan te rekeken. Als ik mijn keus zou mogen maken dan kies ik ondanks de tegengoal dan voor de Winter.

Inderdaad Boer, had gisteren dit al gepost. 1e helft was Steven van Hecke, 2e helft Yannick de Winter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Tijd voor maken pagina: 0.319 seconden