>
Ontvangen bedankjes 1561
middenstip schreef : Beste opa,
Ja je hebt gelijk over Bahr, maar vondt je Smeets dan niet schandalig slecht spelen en
wat een hautain gedrag heeft die kerel, loopt al 3 jaar mee in de selectie, maar wordt
steeds slechter snap niet wat Trost, nog in hem ziet.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Iech hub gezeuk, mer kin ut ouch neet vinde, op de site vaan Lierse steit allein tusse haoke (Beringen)...dytac schreef : Iemand een idee waar de wedstrijd tegen lierse zal plaatsvinden?
MVV4life schreef :
Iech hub gezeuk, mer kin ut ouch neet vinde, op de site vaan Lierse steit allein tusse haoke (Beringen)...dytac schreef : Iemand een idee waar de wedstrijd tegen lierse zal plaatsvinden?
MVV4life schreef :
Greun graas schreef : Bhar is inderdaad een aanfluiting. Maar ik kan me nog steeds niet indenken dat mensen hier roepen dat misschien Borgers of kuipers wel een vaste kans moeten krijgen...
Borgers vormt totaal geen aanspeelpunt, voetballend weinig vermogen en erg snel is hij ook niet. Niveau topklasse is maximaal voor hem denk ik. Ondanks zijn treffer gisteren en zijn lengte is lloyd ook koppend zwak.
Kuipers is voetballend ook zeer beperkt en beschikt ook over weinig snelheid, ook koppend is hij zwak. Kuipers kan qua fysiek en werklust wel een en ander corrigeren.
Sven braken is wat mij betreft ook nog lang niet toe aan veel minuten. Zit als buitenspeler weinig actie in, laat staan verrassing. Iets wat je toch nodig hebt als buitenspeler, maar goed hij is nog jong en heeft nog niet erg veel minuten gehad.
Smeets begint ik langzamerhand een irritant mannetje te vinden. Hij straalt arrogantie uit en meent volgens mij dat hij het al gemaakt heeft. Liep er gisteren bij alsof hij voor de wedstrijd 2 uur aan de gewichten had gehangen. Was niet vooruit te branden en had bovendien extreem veel balverlies.
Voorjans zit wel voetbal in en staat redelijk vaak op de juiste plek, maar heeft het vorig jaar nog te vaak laten afweten op die juiste plek. Aan lance heb je wel altijd iemand waar gevaar vanuit komt, zeker als invaller.
Moustafa is een jonge die je 3 keer tegenkomt als tegenstander. Hij is echter op dit moment nog iets te onrustig op het veld, toch fijn om deze jongen achter de hand te hebben.
Kortom denk ik dat onze "eigen" jongens dit jaar vooral de bank zullen moeten gaan warm houden.
Daarbij zie ik ook liever knops linksback spelen.
Mie leef Mestreech schreef : Smeets speelde gister arrogant en belabberd slecht. Ook Voorjans speelde geen gelukkige wedstrijd. Die strafschop moet gewoon zitten. Als Borgers niet fatsoenlijk wordt aangespeeld, dan kun je ook niks als spits zijnde. La Rosa geeft geen enkele goede voorzet, Braken, waar ik veel potentie inzie, kan niet op rechts spelen.
Maar dan die 2 doelmannen, ik kan nog geen beoordeling over geven. Die goal van Patro kon die niet hebben, al had je daar Buffon staan, die had die bal ook niet gehad.
Verder staat het team wel. Zaterdag tegen Lierse SK, zou Rutjes geschorst zijn?
Inderdaad, dee hat iech gemis, sorry en, merci!Sjotelsplak schreef :
Geen geslaagde opmerking equinox, aangezien jij de grap van zjeraar niet snapt. (Matje->Newkids)Equinox schreef :
Want? Rutjes is geen brabo, dacht dat hij een Rotterdammer is, dus geen geslaagd grapje Sjrahoutengerard schreef :
Dat belooft wat komend seizoen... ik zou zeggen: laat de hekken maar staan in de Geusselt.
Wat zei hij eigenlijk tegen de scheids? 'Verrekdese mongol?'
---