Voorbereidingsprogramma MVV

12 juli 2012 10:48
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #91

middenstip schreef : Beste opa,
Ja je hebt gelijk over Bahr, maar vondt je Smeets dan niet schandalig slecht spelen en
wat een hautain gedrag heeft die kerel, loopt al 3 jaar mee in de selectie, maar wordt
steeds slechter snap niet wat Trost, nog in hem ziet.

Ik vond lance,smeets en borgers geen toegevoegde waarde gister,ben ook bang dat ze niet doorgroeien om straks beter te worden!
Waar ligt dit toch telkens aan?dat bijna elke keer(de laatste jaren) weer een speler uit onze stad niet verder zich ontwikkelt?
Is het dan toch die mentaliteit of net niet dat beetje meer talent?
Het is net of het bovenstaand drietal zich te veel verstopt in een wedstrijd,laten we hopen dat ze straks met de nieuwelingen wel vooruitgang boeken.
Zag ook dave timmermans weer in het mvv kloffie rondlopen,wist niet dat hij al weer terug was...t schijnt dat hij nu zijn studie wel kan combineren met betaald voetbal... ;) gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

12 juli 2012 11:07
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #92
ik denk opa dat het wel goed komt ,denkt dat er keihard getraind wordt en dat alles nog een beetje aan mekaar moet wennen ,vooral met de nieuwe jongens erbij .mark veldmate lijkt mij een goede aankoop jongen met een goede mentaliteit ,en dat miste ik toch wel bij esajas en prince nu nog een goeie spits en labille op het middenveld ,dan zie ik als oud voetballer het wel goed komen met us mvvke

12 juli 2012 11:16 12 juli 2012 11:23 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #93
Ach ja... het was een oefenwedstrijd,...tegen een wat betere tegenstander
( al was die ene gast van hun , die rechstvoor of rechtsmidden een ballerina, acteur en ettertje ... ).

Tja en dan kan het minder zijn, wel was het gemis van een spits duidelijk.
Voor Van Tornhout heb ik al een bijnaam, gezien zijn afwezigheid en reden(en) ervoor : : "de Brassieljaan"
Verder niet te lang over nadenken!

En Opa... tja die was in zijn commentaar wat fel omdat hij gewoon wat te "bratsig" was op z'n ouwe dag...
zelfs een pilsje met Forlaajf ( die er ook met "zien poete" was ) en mij kon uzze Rottturdammer niet kalmeren...
ook een groet van Roei baank niet , zelfs de aanwezigheid vaan unne pleetsjesdraajer met MVV hert neet....
:lachen:
Dat kwam niet door het mindere spel van us MVVke...neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
maar gewoon door de aanwezigheid van de "nieuwe" Kim :thumbsup: :
Prachtig hoe ze er nu uit ziet en Chapeau! :applaus:
Dat ik daar niemand van jullie over hoor, stelle lapzjwanse en greeniezers !!!
Het positieve van dit seizoen ;)

En Nokske... weurd tied tots diech diech mer ins bij us liets zien bij 'ne oefenwedstrijd en dat gezeiver euver 010 mot ins aofgeloape zien , aanders same mer met Opa "opzoute"....dit is MVV ;) vergeet neet: "Hollenders, Hollenders, sjeet ze mer...zjus :P

12 juli 2012 11:27
Sjaakie
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #94
Bahr tot nu toe alle wedstrijden inderdaad een aanfluiting qua spel.
Daarnaast qua mentaliteit volgens mij ook huilen met de pet op, hij denkt al een ster te zijn en warm lopen in de rust acht hij niet nodig.

Rutjes gisteren inderdaad geen slimme actie, maar eerlijk gezegd maak ik me er niet druk om. Vind het juist goed om te zien dat een speler zich zelfs in een oefenwedstrijd al zo druk kan maken, dit zegt ook iets over de instelling, de vechtlust en de beleving. Zo een speler heb je zeker nodig in een ploeg.
Zie dit nu als een leermoment en hoop dat het in de competitie niet voorkomt.

We missen komend seizoen natuurlijk enkele belangrijke spelers, maar misschien is de tijd nu wel gekomen dat o.a. Borgers en Kuipers hun vaste kans moeten krijgen.

In elk geval blij dat van Hyfte er wel nog is op het midden.

12 juli 2012 11:40
dytac
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #95
Iemand een idee waar de wedstrijd tegen lierse zal plaatsvinden?

12 juli 2012 11:52
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #96
Bhar is inderdaad een aanfluiting. Maar ik kan me nog steeds niet indenken dat mensen hier roepen dat misschien Borgers of kuipers wel een vaste kans moeten krijgen...

Borgers vormt totaal geen aanspeelpunt, voetballend weinig vermogen en erg snel is hij ook niet. Niveau topklasse is maximaal voor hem denk ik. Ondanks zijn treffer gisteren en zijn lengte is lloyd ook koppend zwak.

Kuipers is voetballend ook zeer beperkt en beschikt ook over weinig snelheid, ook koppend is hij zwak. Kuipers kan qua fysiek en werklust wel een en ander corrigeren.

Sven braken is wat mij betreft ook nog lang niet toe aan veel minuten. Zit als buitenspeler weinig actie in, laat staan verrassing. Iets wat je toch nodig hebt als buitenspeler, maar goed hij is nog jong en heeft nog niet erg veel minuten gehad.

Smeets begint ik langzamerhand een irritant mannetje te vinden. Hij straalt arrogantie uit en meent volgens mij dat hij het al gemaakt heeft. Liep er gisteren bij alsof hij voor de wedstrijd 2 uur aan de gewichten had gehangen. Was niet vooruit te branden en had bovendien extreem veel balverlies.

Voorjans zit wel voetbal in en staat redelijk vaak op de juiste plek, maar heeft het vorig jaar nog te vaak laten afweten op die juiste plek. Aan lance heb je wel altijd iemand waar gevaar vanuit komt, zeker als invaller.

Moustafa is een jonge die je 3 keer tegenkomt als tegenstander. Hij is echter op dit moment nog iets te onrustig op het veld, toch fijn om deze jongen achter de hand te hebben.

Kortom denk ik dat onze "eigen" jongens dit jaar vooral de bank zullen moeten gaan warm houden.

Daarbij zie ik ook liever knops linksback spelen.

12 juli 2012 12:00
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #97
Smeets speelde gister arrogant en belabberd slecht. Ook Voorjans speelde geen gelukkige wedstrijd. Die strafschop moet gewoon zitten. Als Borgers niet fatsoenlijk wordt aangespeeld, dan kun je ook niks als spits zijnde. La Rosa geeft geen enkele goede voorzet, Braken, waar ik veel potentie inzie, kan niet op rechts spelen.
Maar dan die 2 doelmannen, ik kan nog geen beoordeling over geven. Die goal van Patro kon die niet hebben, al had je daar Buffon staan, die had die bal ook niet gehad.
Verder staat het team wel. Zaterdag tegen Lierse SK, zou Rutjes geschorst zijn?

12 juli 2012 12:15
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #98

dytac schreef : Iemand een idee waar de wedstrijd tegen lierse zal plaatsvinden?

Iech hub gezeuk, mer kin ut ouch neet vinde, op de site vaan Lierse steit allein tusse haoke (Beringen)...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

12 juli 2012 12:28
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #99

MVV4life schreef :

dytac schreef : Iemand een idee waar de wedstrijd tegen lierse zal plaatsvinden?

Iech hub gezeuk, mer kin ut ouch neet vinde, op de site vaan Lierse steit allein tusse haoke (Beringen)...

volgens mij is het stadion in Beringen niet meer in gebruik door een betaald voetbalclub en ligt het leeg.
(maarja dat geldt in mijn ogen voor die betonklots in zitterd :lachen: )

12 juli 2012 14:40
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #100

MVV4life schreef :

Dat is dan het oude "Mijnstadion" in Beringen:

Stadionlaan 1 A
3582 Beringen

via Veldwezelt naar Bilzen en daar de autoweg op ( de E313 via Hasselt) richting Antwerpen

maps.google.nl/maps?hl=nl&bav=on.2,or.r_...XLDw&ved=0CAUQ8gEwAA

12 juli 2012 15:11
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #101

Greun graas schreef : Bhar is inderdaad een aanfluiting. Maar ik kan me nog steeds niet indenken dat mensen hier roepen dat misschien Borgers of kuipers wel een vaste kans moeten krijgen...

Borgers vormt totaal geen aanspeelpunt, voetballend weinig vermogen en erg snel is hij ook niet. Niveau topklasse is maximaal voor hem denk ik. Ondanks zijn treffer gisteren en zijn lengte is lloyd ook koppend zwak.

Kuipers is voetballend ook zeer beperkt en beschikt ook over weinig snelheid, ook koppend is hij zwak. Kuipers kan qua fysiek en werklust wel een en ander corrigeren.

Sven braken is wat mij betreft ook nog lang niet toe aan veel minuten. Zit als buitenspeler weinig actie in, laat staan verrassing. Iets wat je toch nodig hebt als buitenspeler, maar goed hij is nog jong en heeft nog niet erg veel minuten gehad.

Smeets begint ik langzamerhand een irritant mannetje te vinden. Hij straalt arrogantie uit en meent volgens mij dat hij het al gemaakt heeft. Liep er gisteren bij alsof hij voor de wedstrijd 2 uur aan de gewichten had gehangen. Was niet vooruit te branden en had bovendien extreem veel balverlies.

Voorjans zit wel voetbal in en staat redelijk vaak op de juiste plek, maar heeft het vorig jaar nog te vaak laten afweten op die juiste plek. Aan lance heb je wel altijd iemand waar gevaar vanuit komt, zeker als invaller.

Moustafa is een jonge die je 3 keer tegenkomt als tegenstander. Hij is echter op dit moment nog iets te onrustig op het veld, toch fijn om deze jongen achter de hand te hebben.

Kortom denk ik dat onze "eigen" jongens dit jaar vooral de bank zullen moeten gaan warm houden.

Daarbij zie ik ook liever knops linksback spelen.

Sjonge sjonge,

Als ik dit zo lees Greun Graas kun je beter zelf gaan voetballen ipv van bovengenoemde spelers. Werkkelijk; dit commentaar is um te :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

12 juli 2012 16:56
Greun graas
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #102
Zeker Aloy, we willen toch hogerop met z'n alle? Ik zeg toch ook niet dat we niets aan ze hebben, maar het zijn geen uitzonderlijke talenten. Ik denk dat het merendeel van hun nu aan zijn top zit. Alleen van Smeets verwacht ik dat hij meer kan.
Van een kritische noot worden ze alleen maar beter....

12 juli 2012 16:58
Pieke
Bezoeker
Bezoeker
Voorbereidingsprogramma MVV #103

Mie leef Mestreech schreef : Smeets speelde gister arrogant en belabberd slecht. Ook Voorjans speelde geen gelukkige wedstrijd. Die strafschop moet gewoon zitten. Als Borgers niet fatsoenlijk wordt aangespeeld, dan kun je ook niks als spits zijnde. La Rosa geeft geen enkele goede voorzet, Braken, waar ik veel potentie inzie, kan niet op rechts spelen.
Maar dan die 2 doelmannen, ik kan nog geen beoordeling over geven. Die goal van Patro kon die niet hebben, al had je daar Buffon staan, die had die bal ook niet gehad.
Verder staat het team wel. Zaterdag tegen Lierse SK, zou Rutjes geschorst zijn?

Bedoel je niet Boffin? ;) :P

12 juli 2012 17:07
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #104

Sjotelsplak schreef :

Equinox schreef :

houtengerard schreef :
Dat belooft wat komend seizoen... ik zou zeggen: laat de hekken maar staan in de Geusselt.

Wat zei hij eigenlijk tegen de scheids? 'Verrekdese mongol?'
---

Want? Rutjes is geen brabo, dacht dat hij een Rotterdammer is, dus geen geslaagd grapje Sjra ;)

Geen geslaagde opmerking equinox, aangezien jij de grap van zjeraar niet snapt. (Matje->Newkids)

Inderdaad, dee hat iech gemis, sorry en, merci!

....

12 juli 2012 21:01
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #105
www.hetnieuwsuit.nl/maastricht/2012/07/1...-van-mvv-maastricht/

leuk intervieuw vooraf en tijdens de wedstrijd
De volgende gebruiker (s) zei dank u pepernoot, MVV4life, Danny1983

Tijd voor maken pagina: 0.336 seconden