Voorbereidingsprogramma MVV
14 juli 2012 22:10
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
14 juli 2012 22:22
Nao Väöre
Platinum Boarder
Us Clubke schreef : MVV heeft de van Sparta afkomstige spits Mark Veldmate voor drie jaar vastgelegd.
Heeft hij ook mee gedaan ?
Hij heeft niet mee gedaan, was wel in Beringen aanwezig
Aon de géng
14 juli 2012 22:29
14 juli 2012 22:30 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Sandro schreef :
Sandro schreef : Verslag van Lierse - MVV
www.lierse.com/nl/news/lierse-wint-van-mvv-0-1
Er zaten bij MVV 2 keepers (!) op de bank de Winter en Derix.
Onze nieuwe spits Mark Veldmate speelde nog niet mee.
De stankovs mogen nog blijven,de winter is er nog...veldmate is vaan us...bhar strik erom en weg wezen...konden we van der biezen maar op een of andere manier halen(losse flodder kwa gedachte)...de winter zou dan ook onze ontbrekende keeper zijn om het drietal vol te maken.
Nu nog onze nieuwe spits...en dat is volgens mijn mening niet veldman die is meer de man die daar om een hangt.
En zeker geen slecht resultaat tegen een ploeg die op het hoogste niveau in belgie acteert.
Ook patro speelt maar een klasse lager,waar hebben we het over?...nogmaals marc is niet de echte spits naar mijn mening hij kan de nieuwe spits wel van assist en bal aanvoer voorzien...gr opa
.
....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
14 juli 2012 22:31
Wil niet negatief zijn maar lierse had 10 spelers van het eerste niet erbij
14 juli 2012 22:34
Castro
Kuipers Verdellen Knops Winkens
Rutjes Van Hyfte
Timmermans Voorjans La Rosa
Borgers
0-1 '35 Kostadin
Castro
Kuipers Verdellen Gillis Labylle
Rutjes Stankov
Timmermans Braken La Rosa
Stankov
'71 Timmermans/ Bhar
'71 Verdellen / Moustafa
Het veld hoefde in ieder geval niet besproeid te worden. Voor de wedstrijd kwam het werkelijk met bakken uit de hemel namelijk.
Gelukkig ging de wedstrijd door zodat niet voor niets naar Beringen is afgereisd. Helaas wel de 1e oefennederlaag geleden in de campagne. Was niet eens heel slecht alleen voorin kan geen vuist gemaakt worden. Is wachten op een targetman die de bal voorin kan vasthouden zodat de middenvelders kunnen aansluiten, evt. Van Tornhout mits ze hem tijd gunnen ivm met zijn zieke vader. Op zich deed Davide Timmermans het wel aardig rechtsvoorin natuurlijk geholpen door zijn snelheid, zal de rapste zijn van de gehele selectie. Kreeg ook de grootste kans in het eerste gedeelte van de wedstrijd, maar lifte de bal helaas net over keeper Mels van Lierse heen.
Ook rechtsachterin loopt het niet lekker met Verdellen en met name Kuipers. Moustafa die telkens mag opdraven als vervanger vind ik eigenlijk een betere indruk maken. Het liefste zie ik nog natuurlijk nog een ervaren rechtsback erbij komen zodat Kuipers zich op het centrum kan gaan richten als vervanger van Verdellen mocht het nodig zijn.
2e helft mochten de gebroeders Stankov opdraven. Zoals ik al verwachtte voegen ze weinig toe. Ook vreemd om van die jonge gasten te zien die eruit zien alsof ze uit het naburige bejaardencentrum zijn weggelopen gezien de grijze coupe en oude kop. De verdedigende versie van de twee was nog het beste als je het zo mag noemen.
Nog wat nieuwtjes:
- Bryan Smeets stond niet op het wedstrijdformulier, denkelijk geblesseerd.
- Esajas zou zich maandag weer 'gewoon' bij MVV melden.
- Yannick de Winter heeft de strijd blijkbaar gewonnen van Steven van Hecke aangezien alleen de 1e nog aanwezig was. Opvallend dat zowel dan de 2e als 3e keeper Yannick als voornaam dragen.
- Mark Veldmate zal spoedig zijn contract ondertekenen voor de duur van 3 jaar. Was net ook als toeschouwer aanwezig in Beringen.
14 juli 2012 22:39
Ik vond de gebroeders Stankovs niet zo slecht geef die gasten een kans ,Heb het idee dat ze al afgeschreven zijn door sommige voor ze hier kwamen.
14 juli 2012 22:53
Wat ik me af vraag , Veldmate gaf in een intervieuw duidelijk aan dat hij als centrum spits is aangetrokken . Wat voor een gevolgen heeft dit voor van Tornhout??
14 juli 2012 22:55
14 juli 2012 22:56 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Sjonnie schreef : Wat ik me af vraag , Veldmate gaf in een intervieuw duidelijk aan dat hij als centrum spits is aangetrokken . Wat voor een gevolgen heeft dit voor van Tornhout??
En Esajas die zich blijkbaar maandag weer meld.
Die gebruiken we als rechtsbuiten,maar die wil maar 1 ding in de spits!!
Aangezien we geen 2 elftal hebben zal hij niet worden terug gezet
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
15 juli 2012 00:00
MVV4life
Platinum Boarder
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
15 juli 2012 00:43
Labylle als linksback??
Ik weet dat hij daar ooit begon vorig seizoen, maar dit is onze beste speler ... een middenvelder!
15 juli 2012 00:53
15 juli 2012 00:54 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Voor het eerst deze voorbereiding MVV aan het werk gezien.
Castro lijkt me een prima versterking. Coacht goed, komt goed uit bij hoge ballen (en dan klemvast) en is alert. Pakte vanavond een paar goede ballen.
Verdediging staat ppl wel, al hebben we behoefte aan een meer ervaren rechtsback. Jammer dat Labylle op linksback werd gezet. Denk niet dat je je beste man moet "wegstoppen" op een backpositie. Met zijn rust aan de bal, overzicht, passing en inzicht moet hij gewoon mid-mid staan. Een middenveld met Van Hyfte-Rutjes-Labylle ziet er toch prima uit!
Voorin: tsja....helemaal NIETS. La Rosa eerste helft zeer zwak, 2e helft iets beter. Timmermans is een pitbull die erg snel is. Jammer dat zijn stifje er niet in ging. Borgers: veel te zwak voor dit niveau. Te lief, te weinig body. Stankov deed het 2e helft beter. Vocht meer.
Vond de wedstrijd overigens niet zo heel bijzonder, maar duidelijk was wel dat MVV absoluut niet minder was dan dit Lierse. Gelijkspel was betere uitslag geweest. Maar ja: wie moet die goal maken...???
Voorin ligt ons grootste probleem. En dat kun je niet alleen oplossen met Veldmate.
Overigens prima oldschool stadion met houten banken, (on)overdekte staantribunes en een bijeengeraapte hoofdtribune.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
15 juli 2012 08:51
15 juli 2012 08:52 door Aloy Agu.
Anna D. schreef : Castro
Kuipers Verdellen Knops Winkens
Rutjes Van Hyfte
Timmermans Voorjans La Rosa
Borgers
0-1 '35 Kostadin
Castro
Kuipers Verdellen Gillis Labylle
Rutjes Stankov
Timmermans Braken La Rosa
Stankov
'71 Timmermans/ Bhar
'71 Verdellen / Moustafa
Het veld hoefde in ieder geval niet besproeid te worden. Voor de wedstrijd kwam het werkelijk met bakken uit de hemel namelijk.
Gelukkig ging de wedstrijd door zodat niet voor niets naar Beringen is afgereisd. Helaas wel de 1e oefennederlaag geleden in de campagne. Was niet eens heel slecht alleen voorin kan geen vuist gemaakt worden. Is wachten op een targetman die de bal voorin kan vasthouden zodat de middenvelders kunnen aansluiten, evt. Van Tornhout mits ze hem tijd gunnen ivm met zijn zieke vader. Op zich deed Davide Timmermans het wel aardig rechtsvoorin natuurlijk geholpen door zijn snelheid, zal de rapste zijn van de gehele selectie. Kreeg ook de grootste kans in het eerste gedeelte van de wedstrijd, maar lifte de bal helaas net over keeper Mels van Lierse heen.
Ook rechtsachterin loopt het niet lekker met Verdellen en met name Kuipers. Moustafa die telkens mag opdraven als vervanger vind ik eigenlijk een betere indruk maken. Het liefste zie ik nog natuurlijk nog een ervaren rechtsback erbij komen zodat Kuipers zich op het centrum kan gaan richten als vervanger van Verdellen mocht het nodig zijn.
2e helft mochten de gebroeders Stankov opdraven. Zoals ik al verwachtte voegen ze weinig toe. Ook vreemd om van die jonge gasten te zien die eruit zien alsof ze uit het naburige bejaardencentrum zijn weggelopen gezien de grijze coupe en oude kop. De verdedigende versie van de twee was nog het beste als je het zo mag noemen.
Nog wat nieuwtjes:
- Bryan Smeets stond niet op het wedstrijdformulier, denkelijk geblesseerd.
- Esajas zou zich maandag weer 'gewoon' bij MVV melden.
- Yannick de Winter heeft de strijd blijkbaar gewonnen van Steven van Hecke aangezien alleen de 1e nog aanwezig was. Opvallend dat zowel dan de 2e als 3e keeper Yannick als voornaam dragen.
- Mark Veldmate zal spoedig zijn contract ondertekenen voor de duur van 3 jaar. Was net ook als toeschouwer aanwezig in Beringen.
Als je die 2 van Stankov op het Vrijthof tussen de "grijze" duiven zet , vallen ze minder op dan op het veld!
15 juli 2012 10:40
Nao Väöre
Platinum Boarder
Was geen geweldigewedstrijd, zoals ik al eerder had aangegeven. Een gelijk spel de krachtsverhoudingen beter had weer gegeven.
Dat we in Nederland slechte scheidrechters hadden was mij al algemeen ekend.
Dit trio was nog vele malen ergerr.
Een scheidsrechter moet afgaan op tekens van zijn grensrchters en niet was opmerkingen van de bank van de thuisclub (Lierse in dit geval). Als je als scheidsrechter een hoekschop geeft en je laat je overrulen door de Lierse bank en je geeft vervolgens een inworp aan de tegenpaerij, dan ben je slecht bezig.
Ook tijdens deze wedstrijd bleek opnieuw, dat vee; grensrechters geen kaas hebben gegeten van de buitenspelregel. Wat een ramp die assistentvoor de zittribune.
Aon de géng
15 juli 2012 13:53
Ik wou nog even inhaken op de opmerkingen hierboven. Ben inderdaad in mijn verslag vergeten te vermelden zoals Maosbrögk terecht aangeeft dat onze nieuwe doelman Castro echt een aanwinst is ten opzichte van Bulters. Inderdaad hij is duidelijk als het moet in zijn communicatie en heerste in zijn strafschopgebied gisteren. Paar keer goed uitgekomen en het belangrijkste, hij hield de bal dan ook tegen.
Ja Labylle speelt al de gehele voorbereiding linksback. Kan me vinden in het commentaar dat gezien zijn creativiteit een plek op het middenveld beter geschikt is voor hem. Echter schijnt het dat hij zelf heeft aangegegeven dat hij het liefste vanaf de linksbackpositie speelt. Iets dat hij ook blijkbaar bij zijn contractverlenging heeft gemeld. Natuurlijk is het wel Trost die de opstelling maakt, maar wordt lastig om hem dan niet daar te zetten als hij zelf die positie prefereert.
Nao Väöre, scheidsrechter heeft wat fouten gemaakt gisteren echter was ik zeer content met hem (Rutjes ook denk ik). Hij heeft namelijk geen enkele kaart gegeven gisteren. Terwijl er bijvoorbeeld bij een overtreding van Kuipers wel aanleiding voor was en als dit een officiële wedstrijd was weldegelijk een kaart had gekregen. Netjes dat hij ze op zak hield, niet zoals die druiloor die Maasmechelen floot.
15 juli 2012 14:07
Het is inderdaad jammer dat Labylle niet op het middenveld staat, maar op de linksback positie. Maar, dit brengt ook voordelen met zich mee, d.m.v. Labylle zijn creativiteit is de opbouw van achteren nu vlotter en vloeiender.
Vorig seizoen stond hij ook eens op linksback, en in die wedstrijd werd hij geen één keer gepasseerd door zijn man, hij hield het achterin potdicht. Ook kwam hij veelvuldig mee op, waardoor er mooie aanvallen ontstonden. In deze wedstrijd scoorde hij zelfs, dus dit geeft hoop voor het komende seizoen. Echter vraag ik me nu af wat er met Knops gaat gebeuren, kan Kjell überhaupt als rechtsback spelen?
Tijd voor maken pagina: 0.368 seconden