Voorbereidingsprogramma MVV

27 juli 2013 00:24 27 juli 2013 00:25 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #781

Aswin schreef :

pinobel schreef : MVV - Sint Truiden: 0 - 0. Labylle deed niet mee omdat hij tegen Dordrecht geschorst is (?)


In eerste instantie vond ik het ook vreemd. Maar na uitleg van Marcel een stuk duidelijker. De trainer wilde spelen met spelers die volgende week kunnen / mogen spelen.

Labylle had nog een rode kaart staan van het vorig seizoen.



Kan me niet herinneren dat Labylle in de competitie en nacompetitie een rode kaart heeft gehad. (de laatste wedstrijden waren Fortuna thuis en Volendam uit)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2013 00:30
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #782
5e gele kaart :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2013 00:39
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #783

pepernoot schreef : 5e gele kaart :)



OK dan klopt het ik dacht dat vroeger rechtstreeks rood in de competitie een schorsing opleverde.
En als je een gele kaart opliep dat niet meer mee telde in de nieuwe competitie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2013 12:01
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #784
Iemand een klein verslag van de wedstrijd, kon helaas niet gaan kijken. :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2013 13:04
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #785
MVV nog niet klaar voor competitiestart
door Hub Wouters
OEFENDUEL Kjell Knops valt uit met hamstringblessure

MEERSSEN – MVV-trainer Tini Ruijs was gematigd tevreden over zijn ploeg na het teleurstellende 0-0 gelijkspel tegen de Belgische tweedeklasser STVV uit Sint Truiden. Of de ruim duizend toeschouwers op het Meerssen-terrein, waar het oefenduel werd gespeeld, dat ook waren, is maar de vraag.

Veel was er niet te beleven in een vervelend schaakspel. De Maastrichtse aanhang was dan ook meer bezig met het afsteken van vuurwerk en rookbommen dan met kijken naar voetbal.

Ruijs vond dat zijn ploeg in de eerste helft behoorlijk had gespeeld.

Ook al duurde het tot een paar minuten voor de rust toen Gianluca Maria vanaf links de bal prima voorzette op Bryan Smeets, die ineens had moeten uithalen in plaats van de bal aan te nemen.

Dat was de eerste aanvallende actie van MVV. „Als hij die bal goed raakt, maakt hij of een wereldgoal of gaat de bal de Geul in achter de goal. Nu eindigt hij maar in het zijnet”, aldus Ruijs. „Over de tweede helft ben ik minder tevreden.”

MVV kwam niet onder de druk uit van Sint Truiden, al gaf de ploeg ook weinig weg. Maar omdat MVV in de aanval nogal wat tekort kwam, hield de druk aan. Ruijs: „Sint Truiden heeft een goede ploeg die voor promotie gaat. Ik heb ze gezien afgelopen zondag, dus wisten we hoe ze speelden.We hebben nog een week de tijd voor de competitiestart. Er is nog werk zat.”

MVV wisselde lang niet, maar moest dat na een klein uur noodgedwongen toch doen. Kjell Knops ging er opeens bij zitten en moest met een hamstringblessure van het veld.

MVV - STVV 0-0. Toeschouwers: 1000.

Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops (57. Gilis), Winkens, Rutjes, Van Hyfte, Maria, Veldmate, Smeets (69. De Jong), Ospitalieri.

Limburger

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 juli 2013 14:37
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #786
Hopen dat Knops niet lang eruit ligt, maar met Gillis hebben we een uitstekende vervanger.
Ik hoop dat Ruijs heeft ingezien dat er aanvallend nog wat bij moet komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.255 seconden