Voorbereidingsprogramma MVV

10 juli 2013 13:24
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #706
Ik zie veel Portugese tweets op twitter over MVV - FC Porto, en een Porto Kanaal.

Hoje às 17h: MVV Maastricht vs FC Porto EM DIRECTO NO PORTO CANAL.

Dus mogelijk dat de wedstrijd live wordt uitgezonden in Portugal, dan heb ik de mogelijke livestream te pakken voor de thuisblijvers.

firstrow1.eu/watch/194835/1/watch-fc-por...-mvv-maastricht.html

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

10 juli 2013 13:57
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #707
Ja komt live op het Porto Kanaal waar ik de link al van gaf. Krijg je als je oefent tegen een tegenstander van naam.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boys_in_Red

10 juli 2013 15:34
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #708

Anna D. schreef : Ja komt live op het Porto Kanaal waar ik de link al van gaf. Krijg je als je oefent tegen een tegenstander van naam.

Precies. Moet voor die gasten een geweldige eer zijn om tegen ons te oefenen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jean

10 juli 2013 16:55
Ted
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #709
Hier de opstelling:

GK Fabiano Freitas,
RB Danilo, Luis da Silva
CB Maicon, Roque
CB Abdoulaye Ba,
LB Alex Sandro, Lobo
CM Andre Castro,
CM Lucho, Gonzalez
OM Josue,
LW Varela, Silvestre
FW Ghilas, Nabil
FW Lica,

10 juli 2013 18:32
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #710
Ik kan nu al zeggen dat die Marco Ospitalieri een goede vervanger is voor Labylle. Strakke passes, verdedigt goed. Dit is misschien al wat voorbaarig, maar het ziet er veelbelovend uit.

10 juli 2013 18:33 10 juli 2013 18:34 door Sjonnie.
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #711
0-3 na 31 min :dry:

10 juli 2013 20:28
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #712
Mvv verliest met 0-6 , maar heeft ondanks het kwaliteitsverschil prima inzet getoond .bovendien lieten ze toch enkele leuke combinaties zien. Van hyfte, rutjes speelden toch weer een aardige partij, veldmate heeft ook veel werk verzet als spits en ook de nieuwkomers lieten zien over kwaliteit te beschikken. Dus positief!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, serke

10 juli 2013 20:35 10 juli 2013 20:38 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #713
MVV ingemaakt door FC Porto

MVV Maastricht heeft de oefenwedstrijd tegen FC Porto met 6-0 verloren.

Porto kende weinig moeite met de Maastrichtenaren. In het Belgische Mopertingen was de stand bij rust al opgelopen tot 3-0.
Varela, Ghilas en Castro scoorden de Portugese doelpunten. Ook na de pauze was MVV niet bij machte om zelf te scoren tegen de voormalige Champions Leaguewinnaar.

FC Porto controleerde en scoorde net als voor de pauze drie keer. Jackson Martinez, Iturbe(strafschop) en Izmailov namen de doelpunten voor hun rekening.
www.l1.nl/sport/220539-mvv-ingemaakt-door-fc-porto#.Ud2mf6xXAjO

Wat een negatieve kop van L1. Blijkbaar had men verwacht dat MVV als Jupiler Leagueclub wel gemakkelijk van de Portugese kampioen en voormalig Champions Leaguewinnaar FC Porto zou winnen B)

10 juli 2013 20:40
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #714

Sandro schreef : MVV ingemaakt door FC Porto

MVV Maastricht heeft de oefenwedstrijd tegen FC Porto met 6-0 verloren.

Porto kende weinig moeite met de Maastrichtenaren. In het Belgische Mopertingen was de stand bij rust al opgelopen tot 3-0.
Varela, Ghilas en Castro scoorden de Portugese doelpunten. Ook na de pauze was MVV niet bij machte om zelf te scoren tegen de voormalige Champions Leaguewinnaar.

FC Porto controleerde en scoorde net als voor de pauze drie keer. Jackson Martinez, Iturbe(strafschop) en Izmailov namen de doelpunten voor hun rekening.
www.l1.nl/sport/220539-mvv-ingemaakt-door-fc-porto#.Ud2mf6xXAjO

Wat een negatieve kop van L1. Blijkbaar had men verwacht dat MVV als Jupiler Leagueclub wel gemakkelijk van de Portugese kampioen en voormalig Champions Leaguewinnaar FC Porto zou winnen B)

Ja blijkbaar is als Eredivisie club met 1-0 verliezen van een amateur club een beter resultaat .

10 juli 2013 20:44
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #715
Tegen een 5de klasser of tegen de kampioen van Portugal; 0-6 betekend ingemaakt..

10 juli 2013 21:22 10 juli 2013 21:26 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #716
Deze nederlaag zet een enorme druk op onze technische staf, ik ben benieuwd naar de verklaring van Tiny.. ik ben alles kwijt op Unibet..:P

Ik zag lichtpuntjes, de eerste vijftien minuten gaf MVV goede tegenstand, mooie overstapjes tijdens de opbouw. Maar daarna zag je toch het kwaliteitsverschil. Ik vond Ospitalieri goed spelen, Rutjes en van Hyfte vielen dreigend op. Maar de zwakke plekken zitten helaas weer achterin, die kleine momenten van onoplettendheid die bij zo'n tegenstander direct worden afgestraft, in de Jupiler League kun je daar wel eens mee wegkomen.

Leopold kon me in deze wedstrijd niet overtuigen, geen bal kreeg hij bij iemand in de voeten gespeeld. Verbist kon ook geen vuist maken, hoewel hij sommige situaties wel goed oploste, maar ook vaak kind eenvoudig de bal inleverde. Smeets viel me positief op, direct dreigend bij zijn debuut dit seizoen en schermde de bal goed af en gaf het enige dreigende gevaar voor het doel van Porto in de tweede helft. Sjoerd lanceerde lelijk zijn tegenstander, die meer kost aan verzekeringspremie per maand, dan hij in zijn hele profcarrière zal kunnen terugverdienen (Inclusief vakantiegeld). Dat liep gelukkig goed af.

Deze wedstrijd was niets om je voor te schamen, dit zijn drie klassen hoger (100 keer de totale begroting van MVV). Vooral de paniekballen door het centrum zijn tekenend voor het verschil, daar waar Porto de bal altijd strak in de voeten paste. Castro vond ik redelijk keepen, hoewel hij soms wel heel makkelijk gepasseerd werd.

Het zag er met vlagen verzorgd uit, soms mooie combinaties, maar dan verkut iemand weer de eindpass en is alles voor niets geweest. Dat is jammer, want individueel zit er bij MVV genoeg kwaliteit. Met Danny in de ploeg hadden we vandaag zeker weten historie geschreven. :mrgreen:

10 juli 2013 21:26
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #717
de nieuwe mensen:

Marco osp.....
speelde heel goed, zeker een goede vervanger ALS Labylle weg gaat, anders een super speler voor de linksback!

Gianluca Maria:
Weinig van gezien, snelle spits, die een leuke actie in huis heeft en het 2x goed kon vinden met smeets in 20 min.

Christhoper Verbist:
Deze man vond ik persoonlijk een Drama tegen FC Porto. wil hem wel nog 1x zien tegen een amateur kijken of die dan wel iets goed kan?

Leopold:
Snelle behendige buitenspeler, zie ik veel potentie in. kerel met veel inzet en die zal er wel komen.

Mitchel de jong:
Prima voetballer, die komt er wel, echt een doorbijter.

Cem Unal:
Niet veel van gezien.

andere spelers:

Nick Kuipers, speelde heel matig
Labylle: wederom heel goed
Rutjes, van hyfte: weer goed gespeeld
Knops,verdellen, Gilles: hun taken goed uitgevoerd, soms steken laten vallen door het snelle spel van porto!
Veldmate: sterk aan de bal, niet veel gezien.
Stankov: speelde een prima wedstrijd.

Uiteindelijk, wat waren die supporters van FC Porto geweldig om mee te maken.
Dit was een goede les voor MVV qua voetballen.
hele nuttige oefenwedstrijd;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

10 juli 2013 22:08
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #718
We hadden wel een TOP-tegenstander in Porto dus de spitsen hadden het daarom moeilijk, maar je ziet aan Leopold en Maria dat ze snelheid en dreiging hebben en een actie. OP Jupilerleague-niveau moet dat zeker gaan lukken met deze spelers zeker als Van Hyfte en Labylle blijven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, jasonke7

10 juli 2013 23:43
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #719

Mienclub1902 schreef : We hadden wel een TOP-tegenstander in Porto dus de spitsen hadden het daarom moeilijk, maar je ziet aan Leopold en Maria dat ze snelheid en dreiging hebben en een actie. OP Jupilerleague-niveau moet dat zeker gaan lukken met deze spelers zeker als Van Hyfte en Labylle blijven.

Zeker wete! Iech voont MVV neet slech speule, veer goon dit jaor weer deveur, dat waor duudelik.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

11 juli 2013 00:13
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #720
Heb net op voetbalzone de doelpunten gezien.

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=191731

Het is echt geen schande om te verliezen van Porto. Het is altijd al leuk om tegen zo'n tegenstander te oefenen.

Tijd voor maken pagina: 0.340 seconden