Voorbereidingsprogramma MVV

07 juli 2013 00:52 07 juli 2013 00:56 door Sam.
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #691

Belurani schreef : Serke, heb je Yannick (onze derde doelman) al eens in actie gezien in een echte wedstrijd? En dan bedoel ik geen oefenwedstrijd of iets dergelijks. Blijkbaar niet. Hij is een uitstekende keeper die helaas afgelopen seizoen bijna geen wedstrijd heeft gespeeld omdat MVV geen tweede team heeft. Mist daardoor zeker wedstrijdritme, maar zal er staan als Tiny hem nodig heeft.

07/12

De Winter blundert tegen OVV: "Hopelijk zit hij in zak en as"

Overpelt VV won afgelopen weekend in vierde klasse de derby van Noord-Limburg. Het versloeg Esperanza Neerpelt na een blunder van doelman Yannick De Winter. Die dreigt zijn basisplaats te verliezen.

Neerpelt was na tien speeldagen de verrassende periodekampioen en er leek geen houden aan de ploeg van coach Stijn Vreven. Toch ging het op 3 december onderuit in de derby tegen Overpelt. "Dit is toch wel een tegenvaller", zegt een ontgoochelde Vreven. "Ik besef dat we nog wedstrijden gaan verliezen, maar dit was een match die we absoluut niet mochten verliezen."

Volgens Vreven maakte thuisploeg OVV nooit aanspraak op de zege. "Tot de 70e minuut heeft onze doelman geen bal aangeraakt", weet hij. Helaas voor Neerpelt maakt doelman Yannick De Winter dan een inschattingsfout en lost hij een hoge bal. Overpeltenaar Sven Dumont moet het openingsdoelpunt maar binnentikken. "Door de fout van Yannick verliezen we wel de match", vindt Vreven. "Het klinkt misschien hard, maar ik hoop dat hij in zak en as zit. We winnen en we verliezen als ploeg, maar dit was toch een cruciale fase." De coach sluit het dan ook niet uit dat De Winter de komende wedstrijden op de bank zit. "Ik ga daar wel eens over nadenken", zegt hij. "Dit zijn fouten die je niet mag maken en die ons de wedstrijd kosten. Ik ga hem absoluut niet laten vallen, maar een goed gesprek is wel aangewezen."

Categorie Lagere Klassen, België

Inderdaad, Derix zal niet veel moeite moeten doen, heb hem altijd een zeer goede doelman gevonden. En zelfs beter dan de winter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2013 18:30
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #692
Zijn er ook kaartjes aan de poort te kopen voor de wedstrijd tegen Porto of alleen voorverkoop?

07 juli 2013 20:44
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #693

Och jeh schreef : Zijn er ook kaartjes aan de poort te kopen voor de wedstrijd tegen Porto of alleen voorverkoop?

Det zou ich ouch waal eens wille weete.
Bun aant twievele of ich gaon kieke!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

07 juli 2013 22:27
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #694
Weet iemand toevallig de trainingstijden van MVV? Meer specifiek: wordt morgen getraind en zo ja hoe laat? Merci!

08 juli 2013 20:27 08 juli 2013 20:28 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #695

MVV tegen Europese topploeg: FC Porto

MVV Maastricht speelt op woensdag 10 juli in het Belgische Mopertingen een oefenwedstrijd tegen de Portugese kampioen FC Porto (aanvang 18.00 uur). Deze Europese topformatie, dit seizoen deelnemer aan de Champions League, heeft een selectie met verschillende internationals.

Grote namen bij FC Porto zijn Lucho en Otamendi (Argentijnse internationals), Danilo (Braziliaans international), Atsu (Ghanees international), Fucile (Uruguayaans international), Mangala (Frans international), Varela (Portugees international), Izmaylov (Russisch international ), Ba (Senegalees international) en Jackson (Colombiaans international). Ook de Belgische international Steven Defour draagt de kleuren van de Portugese recordkampioen.De selectie werd deze zomer nog eens versterkt met de tweeMexicaanse internationals Herrera en Reyes. Beiden kwamen enkele weken geleden nog uit voor hun land tijdens de Confederations Cup in Brazilië.

FC Porto reist maandagmiddag naar het Noord-Limburgse Horst, waar de club traint op het sportcomplex van de plaatselijke 1e klasser Wittenhorst. Vanuit Horst reizen ze vervolgens woensdagmiddag naar Mopertingen om aan te treden tegen MVV Maastricht.

FC Porto won de eerste oefenwedstrijd van het seizoen met 14-0 van Valadares. Doelpunten werden gemaakt door Varela (4 keer) Carlos Eduardo, Iturbe, Defour, Castro, Josué, Atsu, Fernando, Lucho, Mangala en Danilo.

Nog geen tickets?
De belangstelling voor kaarten tegen de Portugezen is enorm. Kaarten voor de wedstrijd zijn nog online te verkrijgen via www.mvv.nl/tickets .

Ik zie nergens staan dat je de kaarten ook aan de kassa kan krijgen al lijkt me dat wel logisch. Het stadionnetje van Mopertingen biedt plaats aan 2000 bezoekers dus lijkt me niet dat het uitverkocht geraakt. Het stukje vandaag over de wedstrijd op mvv.nl biedt ook geen duidelijkheid of er kassa's open zijn op woensdag. Zou dus voor de zekerheid de kaarten maar online bestellen à 15,80.

Routebeschrijving: maps.google.be/maps?q=Blookstraat&oe=utf...itle&resnum=1&ved=0C

09 juli 2013 10:15
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #696
Voor wat het waard is: zojuist twee tickets voor de wedstrijd tegen Porto online gekocht. De kaartnummers op het kaartje lagen al boven de 1500. Ik weet niet of dat betekent dat ze echt al 1500 tickets verkocht hebben, maar als dat zo is en als er inderdaad maar 2000 tickets beschikbaar zijn, dan vrees ik dat mensen die gewoon aan de kassa een kaartje willen kopen, teleurgesteld gaan worden...

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

09 juli 2013 10:49
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #697

Jacques schreef : Voor wat het waard is: zojuist twee tickets voor de wedstrijd tegen Porto online gekocht. De kaartnummers op het kaartje lagen al boven de 1500. Ik weet niet of dat betekent dat ze echt al 1500 tickets verkocht hebben, maar als dat zo is en als er inderdaad maar 2000 tickets beschikbaar zijn, dan vrees ik dat mensen die gewoon aan de kassa een kaartje willen kopen, teleurgesteld gaan worden...

Ik heb nr 1052 tm 54 en ik heb de kaartjes eigenlijk meteen gekocht toen het bekend is geworden. Ik denk dat ze bij 1000 begonnen zijn ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

09 juli 2013 10:57
Marcel Andrien
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #698
Ik zie dat er blijkbaar wat onduidelijkheid is mbt de kassaverkoop morgen.
De kassa's zijn gewoon open en wel vanaf 17.00 uur.

Tot mörrege !

Marcel
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Jacques, peter ruiver

09 juli 2013 15:14
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #699
Nog even aanhakend of 15 euro al dan niet een te grote prijs zou zijn.

Fans van de club Bournemouth moeten maar liefst 60 pond dokken om hun club tegen Real Madrid in actie te zien, en zo zijn er meer voorbeelden van dit soort absurde prijzen bij friendly's. 15 euro is doodnormaal voor een club als Porto.

15 euro voor een amateurclub zou inderdaad overdreven zijn maar daar betaal je meestal maar 5 of 6 euro.

09 juli 2013 16:45 09 juli 2013 16:45 door Sam.
Sam
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #700
En wat heb je nog voor amper 15 euro?, niks toch...

09 juli 2013 19:11
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #701

Sam schreef : En wat heb je nog voor amper 15 euro?, niks toch...

daar tappen ze op enkele plekken in het Heuvelland nog 10 goed verzorgde pinten voor...... ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

09 juli 2013 19:32
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #702
De teller staat al op 1645, tel daar de nodige sponsorkaarten bij op en de kans is groot dat het uitverkocht is. :applaus:

09 juli 2013 20:38 09 juli 2013 20:38 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #703
Net nog eentje besteld voor iemand en daarbij kwam het nummer 1672 eruit gerold. Maar goed zoals al eerder gezegd door Tuutsje zijn die eerste 1000 zeker gereserveerd voor de kassaverkoop.

Marcel Andrien bedankt voor de pro-actieve opstelling. Is dat ook weer opgehelderd.

09 juli 2013 23:52
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #704

10 juli 2013 11:34
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #705
Misschien een overbodige opmerking voor de mensen die vanavond naar de wedstrijd tegen Porto gaan: de wedstrijd begint om 18.00 uur en niet de gebruikelijke tijd van 19.00 uur voor oefenwedstrijden. Het viel mijzelf ook pas net op en ik was dus bijna te laat geweest vanavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Tijd voor maken pagina: 0.477 seconden