Voorbereidingsprogramma MVV
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
Re: Re: Voorbereidingsprogramma MVV
25 Jun 2013 20:09Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
25 Jun 2013 20:43Och jeh wrote: Pffffffff wat een zeur forum is dit toch aan het worden....dan is het de prijs van dit, dan het aanvangstijdstip van dat of het maatschappelijk betrokken zijn, de poortjes bij de entree, het vuil zijn van de stoeltjes en ga zo maar door...iedereen heeft
recht op zijn eigen mening maar een beetje positiviteit zou echt geen kwaad kunnen. Als buitenstaanders dit forum lezen lachen ze zich kapot over hoe mensen hier met elkaar omgaan....supporters van dezelfde club notabene.
Dat is niet alleen op deze site maar ook op de Facebook site van MVV (fans)
Je kan daar ook niks zeggen of je krijgt iedereen over je heen; daarom zeg ik daar ook al zo goed als niks meer.
Hier had ik dat een x-aantal maanden geleden ook al, en heb daardoor sindsdien niet veel meer gezegd hier op de site.
Ik kies nu bewust de topics uit waar ik het leuk/interessant vindt om op te reageren, of ik reageer op bepaalde mensen hier die ik wel gezellig/aardig vindt, de rest zoekt het maar uit met hun gezever..
on topic: super gaaf joh tegen FC Porto (de leukste club uit Portugal voor mij) jammer dat het op een woensdag is ivm werk etc. maar je kan niet alles hebben

Wat ik ook wel gaaf zou vinden (maar dat zal helaas niet gaan komen denk ik) is zo'n half/half sjaal van MVV en Porto laten maken voor de fans, zou echt in een mum van tijd uitverkocht zijn en ik zou er dan zeker weten ook een kopen :thumbsup:
- izzo
-
- Elite Member
-
- Roet, Roejer, Roetst!
25 Jun 2013 21:02 - 25 Jun 2013 21:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2013 21:04Ekstertjj wrote:Och jeh wrote: Pffffffff wat een zeur forum is dit toch aan het worden....dan is het de prijs van dit, dan het aanvangstijdstip van dat of het maatschappelijk betrokken zijn, de poortjes bij de entree, het vuil zijn van de stoeltjes en ga zo maar door...iedereen heeft
recht op zijn eigen mening maar een beetje positiviteit zou echt geen kwaad kunnen. Als buitenstaanders dit forum lezen lachen ze zich kapot over hoe mensen hier met elkaar omgaan....supporters van dezelfde club notabene.
Dat is niet alleen op deze site maar ook op de Facebook site van MVV (fans)
Je kan daar ook niks zeggen of je krijgt iedereen over je heen; daarom zeg ik daar ook al zo goed als niks meer.
Hier had ik dat een x-aantal maanden geleden ook al, en heb daardoor sindsdien niet veel meer gezegd hier op de site.
Ik kies nu bewust de topics uit waar ik het leuk/interessant vindt om op te reageren, of ik reageer op bepaalde mensen hier die ik wel gezellig/aardig vindt, de rest zoekt het maar uit met hun gezever..
on topic: super gaaf joh tegen FC Porto (de leukste club uit Portugal voor mij) jammer dat het op een woensdag is ivm werk etc. maar je kan niet alles hebben
Wat ik ook wel gaaf zou vinden (maar dat zal helaas niet gaan komen denk ik) is zo'n half/half sjaal van MVV en Porto laten maken voor de fans, zou echt in een mum van tijd uitverkocht zijn en ik zou er dan zeker weten ook een kopen :thumbsup:
Wel een mooi idee om zo'n sjaal te laten maken! Er kunnen er voor mij 2 gereserveerd worden!
15 euro? Prima prijs. Avondje bios, theater, enz ben je hetzelfde of zelfs meer kwijt..... Doe mij dan maar een oefenmatch tegen FC Porto :woohoo:
De wens van menig MVV supporter en van Roei Baank zijn is uitgekomen :thumbsup:
- izzo
-
- Elite Member
-
- Roet, Roejer, Roetst!
25 Jun 2013 21:19De Graafschap - Ajax, 13 juli 2013, 20:00 uur.
Er zijn 200 kaarten beschikbaar à € 15,- per kaart.
ado - swansea 10 euro
wke - anderlecht 10 euro voor volwassenen...
tegen meerssen betaal je volgens mij al 6 euro ofzo.....
bij psv 12,50 voor een stadiontour en dan heb je nog geen rollende bal gezien!
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
25 Jun 2013 22:19"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2013 00:11Geen idee of Porto met het 1e zal spelen. Die gasten nemen gewoon 40 spelers mee op trainingskamp. En ook al is het Porto 2 of zelfs 3, daar zit zoveel voetbal in!
- Dixi
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2013 09:35Voor zowel MVV als Porto is dit een oefenwedstrijd en zullen veel testspelers of reserves hun kans krijgen.
Verwacht maar niet dat MVV en Porto in hun basis elf aantreden.
Hopelijk tropische temperaturen tegen een tropische ploeg, pötje beer d'r beij......lekker toch.
Dixi
- Jacques
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2013 09:54
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
26 Jun 2013 12:56 - 26 Jun 2013 12:58Ik vindt het dan ook heel jammer om de wedstrijd tegen Porto niet te kunnen zien.
Kosten vindt ik niet intereresant, is hetzelfde als een los kaartje bij MVV, maar dit is wel weer zo'n tegenstander net als begin jaren 80 toen we tegen Real Madrid speelde. Dat komt eigenlijk niet snel meer voor, dus bedenk je heel goed als je niet gaat want dit maak je niet meer mee.
Ps. Houdt er rekening mee dat niet alle toppers zullen spelen en dat MVV verliest, dan moet het een mooie zomer avond worden

Ps2. Wellicht doen er ook nog toppers mee bij Porto :lachen:
Dan wens ik iedereen veel plezier bij deze wedstrijd, ik moet deze met veel pijn in mijn hard missen.
- De_Lange
-
- Platinum Member
-
26 Jun 2013 15:07Deze wedstrijd was destijds in de Geusselt.
Ik ga zeker proberen om erbij te zijn. Het blijft toch je club

- mitch-043
-
- Junior Member
-
26 Jun 2013 15:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
27 Jun 2013 10:43Tickets voor MVV Maastricht – FC Porto zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via www.mvv.nl/tickets .
De ticketprijzen voor dit oefenduel tegen deze Portugese kampioen bedragen €7,50 voor jeugd (t/m 12 jaar) en €15,- voor volwassenen.
Op woensdag 10 juli oefent MVV Maastricht tegen het Portugese FC Porto. De wedstrijd wordt op het complex van de Belgische club Spouwen-Mopertingen om 18.00 uur gespeeld.
Let op! Er zijn slechts een beperkt aantal tickets beschikbaar. We raden u daarom aan niet te lang te wachten met het bestellen van tickets.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
28 Jun 2013 22:21 - 28 Jun 2013 22:23www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190836
Zeker uit de opbrengst van de oefenwedstrijd tegen MVV :lolno:
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
28 Jun 2013 22:43Please Log in or Create an account to join the conversation.