Voorbereidingsprogramma MVV

25 juni 2013 20:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #661
Sjiek Porto!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 juni 2013 20:43
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #662

Och jeh schreef : Pffffffff wat een zeur forum is dit toch aan het worden....dan is het de prijs van dit, dan het aanvangstijdstip van dat of het maatschappelijk betrokken zijn, de poortjes bij de entree, het vuil zijn van de stoeltjes en ga zo maar door...iedereen heeft
recht op zijn eigen mening maar een beetje positiviteit zou echt geen kwaad kunnen. Als buitenstaanders dit forum lezen lachen ze zich kapot over hoe mensen hier met elkaar omgaan....supporters van dezelfde club notabene.

Dat is niet alleen op deze site maar ook op de Facebook site van MVV (fans)
Je kan daar ook niks zeggen of je krijgt iedereen over je heen; daarom zeg ik daar ook al zo goed als niks meer.
Hier had ik dat een x-aantal maanden geleden ook al, en heb daardoor sindsdien niet veel meer gezegd hier op de site.
Ik kies nu bewust de topics uit waar ik het leuk/interessant vindt om op te reageren, of ik reageer op bepaalde mensen hier die ik wel gezellig/aardig vindt, de rest zoekt het maar uit met hun gezever..

on topic: super gaaf joh tegen FC Porto (de leukste club uit Portugal voor mij) jammer dat het op een woensdag is ivm werk etc. maar je kan niet alles hebben :)
Wat ik ook wel gaaf zou vinden (maar dat zal helaas niet gaan komen denk ik) is zo'n half/half sjaal van MVV en Porto laten maken voor de fans, zou echt in een mum van tijd uitverkocht zijn en ik zou er dan zeker weten ook een kopen :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

25 juni 2013 21:02 25 juni 2013 21:02 door izzo.
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #663
is toch logisch dat MVV zo'n bedrag vraagt? Ik denk dat MVV ook wel wat moet neerleggen voor het spelen op een andere locatie + de kosten om tegen porto te mogen spelen.. Volgens mij kost het al duizenden euro's om tegen feyenoord (40.000 euro!) te mogen spelen...laat staan Porto!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Ekstertjj

25 juni 2013 21:04
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #664

Ekstertjj schreef :

Och jeh schreef : Pffffffff wat een zeur forum is dit toch aan het worden....dan is het de prijs van dit, dan het aanvangstijdstip van dat of het maatschappelijk betrokken zijn, de poortjes bij de entree, het vuil zijn van de stoeltjes en ga zo maar door...iedereen heeft
recht op zijn eigen mening maar een beetje positiviteit zou echt geen kwaad kunnen. Als buitenstaanders dit forum lezen lachen ze zich kapot over hoe mensen hier met elkaar omgaan....supporters van dezelfde club notabene.

Dat is niet alleen op deze site maar ook op de Facebook site van MVV (fans)
Je kan daar ook niks zeggen of je krijgt iedereen over je heen; daarom zeg ik daar ook al zo goed als niks meer.
Hier had ik dat een x-aantal maanden geleden ook al, en heb daardoor sindsdien niet veel meer gezegd hier op de site.
Ik kies nu bewust de topics uit waar ik het leuk/interessant vindt om op te reageren, of ik reageer op bepaalde mensen hier die ik wel gezellig/aardig vindt, de rest zoekt het maar uit met hun gezever..

on topic: super gaaf joh tegen FC Porto (de leukste club uit Portugal voor mij) jammer dat het op een woensdag is ivm werk etc. maar je kan niet alles hebben :)
Wat ik ook wel gaaf zou vinden (maar dat zal helaas niet gaan komen denk ik) is zo'n half/half sjaal van MVV en Porto laten maken voor de fans, zou echt in een mum van tijd uitverkocht zijn en ik zou er dan zeker weten ook een kopen :thumbsup:

Wel een mooi idee om zo'n sjaal te laten maken! Er kunnen er voor mij 2 gereserveerd worden!

15 euro? Prima prijs. Avondje bios, theater, enz ben je hetzelfde of zelfs meer kwijt..... Doe mij dan maar een oefenmatch tegen FC Porto :woohoo:

De wens van menig MVV supporter en van Roei Baank zijn is uitgekomen :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, izzo, Ekstertjj

25 juni 2013 21:19
izzo
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #665
er wordt soms te 'Niet genoeg nadenkend' gereageerd op sommige dingen. Het 'niet verder kijken dan je neus lang is'. Wie vind het nou niet prachtig om zo'n affiche te mogen zien... bedoel; 15 euro valt best mee als je het vergelijkt!

De Graafschap - Ajax, 13 juli 2013, 20:00 uur.
Er zijn 200 kaarten beschikbaar à € 15,- per kaart.

ado - swansea 10 euro

wke - anderlecht 10 euro voor volwassenen...

tegen meerssen betaal je volgens mij al 6 euro ofzo.....

bij psv 12,50 voor een stadiontour en dan heb je nog geen rollende bal gezien!

25 juni 2013 22:19
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #666
Mon ami, monsieur Veloso wenst u een prettige wedstrijd en ziet U graag eens in zijn etablissement in Liege.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

26 juni 2013 00:11
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #667
MVV heeft een prima oefenschema voor elkaar weten te krijgen. Regiowedstrijden tegen RKVVL en Meerssen, topwedstrijden tegen AZ en Porto, serieuze krachtmetingen tegen STVV, Westerlo en Eupen.

Geen idee of Porto met het 1e zal spelen. Die gasten nemen gewoon 40 spelers mee op trainingskamp. En ook al is het Porto 2 of zelfs 3, daar zit zoveel voetbal in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

26 juni 2013 09:35
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #668
Hier hebben we jaren om gevraagd, dus gaan we ook!
Voor zowel MVV als Porto is dit een oefenwedstrijd en zullen veel testspelers of reserves hun kans krijgen.
Verwacht maar niet dat MVV en Porto in hun basis elf aantreden.
Hopelijk tropische temperaturen tegen een tropische ploeg, pötje beer d'r beij......lekker toch.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

26 juni 2013 09:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #669
Ik ga mijn best doen er bij te zijn. Dit is geen negatief gedoe of gezeur, maar met een aanvangstijdstip van 18.00 uur wordt dat nog lastig ivm werk ;) maar ik wil dit niet missen dus regel wel wat :thumbsup: :applaus:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

26 juni 2013 12:56 26 juni 2013 12:58 door Us Clubke.
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #670
1 Groot nadeel van de voorbereiding is dat het meestal in de vakantie plaats vindt.....
Ik vindt het dan ook heel jammer om de wedstrijd tegen Porto niet te kunnen zien.
Kosten vindt ik niet intereresant, is hetzelfde als een los kaartje bij MVV, maar dit is wel weer zo'n tegenstander net als begin jaren 80 toen we tegen Real Madrid speelde. Dat komt eigenlijk niet snel meer voor, dus bedenk je heel goed als je niet gaat want dit maak je niet meer mee.

Ps. Houdt er rekening mee dat niet alle toppers zullen spelen en dat MVV verliest, dan moet het een mooie zomer avond worden B)
Ps2. Wellicht doen er ook nog toppers mee bij Porto :lachen:

Dan wens ik iedereen veel plezier bij deze wedstrijd, ik moet deze met veel pijn in mijn hard missen.

26 juni 2013 15:07
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #671
Hebben we niet jaren geleden ook al eens een oefenwedstrijd gespeeld tegen Porto. Zo iets staat me nog bij dat we destijds verloren met 0-4.
Deze wedstrijd was destijds in de Geusselt.

Ik ga zeker proberen om erbij te zijn. Het blijft toch je club :)

26 juni 2013 15:43
mitch-043
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #672
Zijn de tickets van mvv fc porto ook verkrijgbaar bij de mvv infobali?

27 juni 2013 10:43
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #673
Ticketverkoop MVV Maastricht – FC Porto gestart

Tickets voor MVV Maastricht – FC Porto zijn vanaf vandaag verkrijgbaar via www.mvv.nl/tickets .

De ticketprijzen voor dit oefenduel tegen deze Portugese kampioen bedragen €7,50 voor jeugd (t/m 12 jaar) en €15,- voor volwassenen.

Op woensdag 10 juli oefent MVV Maastricht tegen het Portugese FC Porto. De wedstrijd wordt op het complex van de Belgische club Spouwen-Mopertingen om 18.00 uur gespeeld.

Let op! Er zijn slechts een beperkt aantal tickets beschikbaar. We raden u daarom aan niet te lang te wachten met het bestellen van tickets.

28 juni 2013 22:21 28 juni 2013 22:23 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #674
FC Porto betaalt acht miljoen euro voor winnaar van Olympische Spelen
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=190836

Zeker uit de opbrengst van de oefenwedstrijd tegen MVV :lolno:

28 juni 2013 22:43
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #675
Kan me iemand vertellen waarom MVV al voor het 3e/4e jaar uit speelt tegen AZ??

Tijd voor maken pagina: 0.363 seconden