Voorbereidingsprogramma MVV

01 juli 2013 19:36
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #676
Iech weit neet of miejer luij e keerdsje höbbe besteld veur tege FC Porto. Mèr iech kraog geine mail met de keerdsjes...
Gelökkig had iech 'n account aongemaak en kos iech inlogge op die Belsje site en de keerdsjes downloade...
Dus veur de zekerheid, zow iech aonvinke "account aanmaken".

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 juli 2013 19:50
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #677
Heb in ieder geval normaal een mailtje gekregen. Verbaasde me trouwens ook over die 80 cent reserveringskosten. Nou ga ik niet dood van 80 cent, maar je zou denken als je online een kaartje bestelt dat je dan juist minder van dat soort extra kosten erbij zou moeten hebben. Dus voor de duidelijkheid een kaart kost 15,80 voor volwassenen.

Morgen alweer de 1e oefenwedstrijd tegen RKVVL/Polaris. Heb er in ieder geval weer zin in. Hopelijk zit het weer een beetje mee.

01 juli 2013 23:42
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #678

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Ekstertjj, Och jeh

02 juli 2013 15:17
Malpertoni
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #679
Strein nao rkvvl/polaris-mvv, geine buscombi en ut beer steit kaijd. Eindeluk ins zonder zeik nao unne wedstrijd loere.

Bin benuijd wat Tinus de afgelope daag mit die mennekes heet gedaon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

02 juli 2013 21:22
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #680

Malpertoni schreef : Strein nao rkvvl/polaris-mvv, geine buscombi en ut beer steit kaijd. Eindeluk ins zonder zeik nao unne wedstrijd loere.

Bin benuijd wat Tinus de afgelope daag mit die mennekes heet gedaon.

Nog neet geoefend op 't oafwerke :lachen:

4-0 euverwinning, 4 doelpunten oafgekeurd wegens boetespeul en 3 kier veur open goal gemist. Oardig gespeuld, Labylle neet mit gespeuld, Sjoerd ganse match op de linksback. Opspitallieri stoond verdedigende middenvelder, Leopold linskboete en twiede helluf Cem rechtsboete en volges miech nog 'ne jeugspeuler centrale mid.

02 juli 2013 21:57
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #681
Weet iemand waarom Labylle niet meedeed (zat in het gras naast de dugout).

02 juli 2013 22:18 02 juli 2013 22:19 door Mie leef Mestreech.
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #682
Ook ik ben net terug.

Om te beginnen met de opstelling:
Derix
Stankov (45'Moustafa), Verdellen (45'Kuipers), Knops (45'Gillis), Winkens

Rutjes (45'De Jong), Ospitalieri, Van Hyfte

Braken, Veldmate (45'Unal), Leopold (proefspeler van Genk)

Wat Peter Pan ook zegt, 4 doelpunten afgekeurd (waarvan 2 zeker GEEN buitenspel, ik stond op een lijn met de grensrechter). Ook geen Leroy Labylle erbij (transfer?)
Verder werden er veel kansen gecreëerd, maar Rutjes (2x), Van Hyfte (2x) en ook Veldmate kregen de bal er niet in.
Na een mooi opgezette aanval van Stankov, liep hij door en scoorde hij de 0-1. Na rust was het een streep minder. Veel jeugdspelers (De Jong is een speler uit de B-jeugd, middenvelder). Braken ging van rechtsbuiten de centrale aanval, Unal kwam op rechts te spelen. Via Leopold en 2x Sven Braken (de eerste was een voorzet, annex geplaatste bal in de kruising.)

Een schandalige overtreding van, ik dacht de nr 15, van RKVVL op Unal.
De bal was al weg en die nr 15 trapte vol tegen het been aan. Menig scheidsrechter zouden fluiten voor een strafschop, maar deze deed het niet, terwijl de grensrechter met zijn neus erbovenop stond.

Ik had zowel Ruijs als Braken nog even gesproken na de wedstrijd. Ruijs gaf ook al aan dat er in de 1e helft vele kansen werden gecreëerd, maar dat de afronding geen succes was. 'We hebben er nog niet op getraind', aldus Ruijs.
Met Braken had ik het over de overtreding van Unal. Sven ging naar de scheidsrechter om verhaal te halen, krijgt hij als antwoord: 'je moet je mond houden, semi-prof'. Dat was letterlijk wat Sven tegen mij zij. Lang leven scheidsrechter Kok ....

Onze enige aanwinst (tot nu toe), Marco Ospitalieri, vond ik niet echt dendert. Maar het is pas de 1e wedstrijd. Op naar de volgende.

02 juli 2013 22:34
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #683

Mie leef Mestreech schreef : Ook ik ben net terug.

Met Braken had ik het over de overtreding van Unal. Sven ging naar de scheidsrechter om verhaal te halen, krijgt hij als antwoord: 'je moet je mond houden, semi-prof'. Dat was letterlijk wat Sven tegen mij zij. Lang leven scheidsrechter Kok ....

Van Kok had ik niet anders verwacht. Die man fluit altijd bagger als hij MVV moet fluiten.
Een van de toeschouwers riep hem aan het begin van de tweede helft nog toe, dat hij fatsoenlijk moest fluiten.
Hij reageerde hier met een denigrerend lachje op.

Jammer voor een scheidsrechter, die op de drempel staat van het betaalde voetbal.

Aon de géng

02 juli 2013 22:57
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #684
Conclusies uit oefenwedstrijden is moeilijk om te trekken. Mij maakt het ook niet uit zolang ze er tegen Dordrecht maar staan de 1e competitiewedstrijd. Wat betreft de 1e helft vond ik eigenlijk dat het wel meeviel wat hier stond over het creëren van kansen. Tegen een 4e klasser moet je de bal laten rond gaan en de amateurs met amper een training in de benen kapot spelen. Leopold heeft weliswaar gescoord, maar oogde wat licht. Kreeg ook amper kracht achter een eventueel te plaatsen schot. Wellicht dat het kunstgras in Malberg daar wat mee te maken heeft. De 2e helft vond ik het wel vermakelijk om dat kleine mannetje van de B1 aan het werk te zien. Speelde met een goede drive, liep goed. Pittig spelertje voor zijn lengte. Jammer dat we de andere tester Verbist door zijn blessure niet aan het werk hebben gezien. Opvallend natuurlijk dat Labylle niet meedeed, denk dat we deze week definitief weten waar hij naartoe gaat. Al met al is 0-4 natuurlijk met de goals van Braken in de slotfase eigenlijk veel te weinig tegen RKVVL/Polaris. Verwacht spoedig de namen die onze aanval en middenveld moeten gaan versterken.

03 juli 2013 08:23
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #685
ben gister ook een helft gaan kijken , toen had ik het wel gezien.

MVV mist duidelijk een nummer 10 en een spits ( dat zou Danny zijn maar die is nog geblesseerd), dus daar moet iemand bij gaan komen want zonder spits ben je voorin te kwetsbaar. Braken heeft dat niveau niet

Van achteruit staat het verder prima...alleen hoop ik wel dat we niet met Sjoerd hoeven te gaan beginnen in de competitie ( verdedigend doet hij het wel prima, maar opbouwend heb je er niets aan)

De komende weken zal de invulling van de selectie wel compleet worden en dan ben ik benieuwd wat Tiny gaat toevoegen aan deze groep en of we verschil in voetbal gaan zien tov verleden seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

06 juli 2013 12:15
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #686
Vandaag trainde de MVV selectie met o.a. Verbist , Leopold, Labylle etc.. maar zonder de Winter (die is vertrokken bij MVV naar een Belgische club)
4 spelers (Unal, Ospaltieri, Schreurs en Maria) trainde apart met fysiotherapeut Eric Wintjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, tuutsje

06 juli 2013 12:33
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #687
Dan moet er toch echt een keeper bij, ben niet zo kapot van de derde keeper die we nu hebben en dan nu eventueel tweede keeper zal worden.

06 juli 2013 13:10
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #688
Serke, heb je Yannick (onze derde doelman) al eens in actie gezien in een echte wedstrijd? En dan bedoel ik geen oefenwedstrijd of iets dergelijks. Blijkbaar niet. Hij is een uitstekende keeper die helaas afgelopen seizoen bijna geen wedstrijd heeft gespeeld omdat MVV geen tweede team heeft. Mist daardoor zeker wedstrijdritme, maar zal er staan als Tiny hem nodig heeft.

06 juli 2013 14:57
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #689
Dat zou misschien kunnen , maar afgaande op trainingen vind ik hem er vaak onzeker uitzien. Ik kan mij uiteraard vergissen.

06 juli 2013 17:34
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #690

Belurani schreef : Serke, heb je Yannick (onze derde doelman) al eens in actie gezien in een echte wedstrijd? En dan bedoel ik geen oefenwedstrijd of iets dergelijks. Blijkbaar niet. Hij is een uitstekende keeper die helaas afgelopen seizoen bijna geen wedstrijd heeft gespeeld omdat MVV geen tweede team heeft. Mist daardoor zeker wedstrijdritme, maar zal er staan als Tiny hem nodig heeft.

Symphatiek totste eine oet d'n dörrep verdedigs, meh ouch diech höbs nog gein wedstrijd op niveau vaan 'm gezeen, dus dat ''blijkbaar niet'' is neet gepas. Of geiste m'ch wiesmake totste aofgeis op z'n wedstrijde die'ste höbs gezeen bij PSV'35?? In dat geval besjouw 'ch d'n beriech es neet serjeus ;)

Tijd voor maken pagina: 0.358 seconden