Voorbereidingsprogramma MVV
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
Re: Re: Voorbereidingsprogramma MVV
01 Jul 2013 19:36Gelökkig had iech 'n account aongemaak en kos iech inlogge op die Belsje site en de keerdsjes downloade...
Dus veur de zekerheid, zow iech aonvinke "account aanmaken".
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
01 Jul 2013 19:50Morgen alweer de 1e oefenwedstrijd tegen RKVVL/Polaris. Heb er in ieder geval weer zin in. Hopelijk zit het weer een beetje mee.
- MVV4life
-
- Platinum Member
-
- Kom op die roeie!
01 Jul 2013 23:42Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
02 Jul 2013 15:17Bin benuijd wat Tinus de afgelope daag mit die mennekes heet gedaon.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2013 21:22Malpertoni wrote: Strein nao rkvvl/polaris-mvv, geine buscombi en ut beer steit kaijd. Eindeluk ins zonder zeik nao unne wedstrijd loere.
Bin benuijd wat Tinus de afgelope daag mit die mennekes heet gedaon.
Nog neet geoefend op 't oafwerke :lachen:
4-0 euverwinning, 4 doelpunten oafgekeurd wegens boetespeul en 3 kier veur open goal gemist. Oardig gespeuld, Labylle neet mit gespeuld, Sjoerd ganse match op de linksback. Opspitallieri stoond verdedigende middenvelder, Leopold linskboete en twiede helluf Cem rechtsboete en volges miech nog 'ne jeugspeuler centrale mid.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2013 21:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mie leef Mestreech
-
- Away
- Platinum Member
-
02 Jul 2013 22:18 - 02 Jul 2013 22:19Om te beginnen met de opstelling:
Derix
Stankov (45'Moustafa), Verdellen (45'Kuipers), Knops (45'Gillis), Winkens
Rutjes (45'De Jong), Ospitalieri, Van Hyfte
Braken, Veldmate (45'Unal), Leopold (proefspeler van Genk)
Wat Peter Pan ook zegt, 4 doelpunten afgekeurd (waarvan 2 zeker GEEN buitenspel, ik stond op een lijn met de grensrechter). Ook geen Leroy Labylle erbij (transfer?)
Verder werden er veel kansen gecreëerd, maar Rutjes (2x), Van Hyfte (2x) en ook Veldmate kregen de bal er niet in.
Na een mooi opgezette aanval van Stankov, liep hij door en scoorde hij de 0-1. Na rust was het een streep minder. Veel jeugdspelers (De Jong is een speler uit de B-jeugd, middenvelder). Braken ging van rechtsbuiten de centrale aanval, Unal kwam op rechts te spelen. Via Leopold en 2x Sven Braken (de eerste was een voorzet, annex geplaatste bal in de kruising.)
Een schandalige overtreding van, ik dacht de nr 15, van RKVVL op Unal.
De bal was al weg en die nr 15 trapte vol tegen het been aan. Menig scheidsrechter zouden fluiten voor een strafschop, maar deze deed het niet, terwijl de grensrechter met zijn neus erbovenop stond.
Ik had zowel Ruijs als Braken nog even gesproken na de wedstrijd. Ruijs gaf ook al aan dat er in de 1e helft vele kansen werden gecreëerd, maar dat de afronding geen succes was. 'We hebben er nog niet op getraind', aldus Ruijs.
Met Braken had ik het over de overtreding van Unal. Sven ging naar de scheidsrechter om verhaal te halen, krijgt hij als antwoord: 'je moet je mond houden, semi-prof'. Dat was letterlijk wat Sven tegen mij zij. Lang leven scheidsrechter Kok ....
Onze enige aanwinst (tot nu toe), Marco Ospitalieri, vond ik niet echt dendert. Maar het is pas de 1e wedstrijd. Op naar de volgende.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2013 22:34Mie leef Mestreech wrote: Ook ik ben net terug.
Met Braken had ik het over de overtreding van Unal. Sven ging naar de scheidsrechter om verhaal te halen, krijgt hij als antwoord: 'je moet je mond houden, semi-prof'. Dat was letterlijk wat Sven tegen mij zij. Lang leven scheidsrechter Kok ....
Van Kok had ik niet anders verwacht. Die man fluit altijd bagger als hij MVV moet fluiten.
Een van de toeschouwers riep hem aan het begin van de tweede helft nog toe, dat hij fatsoenlijk moest fluiten.
Hij reageerde hier met een denigrerend lachje op.
Jammer voor een scheidsrechter, die op de drempel staat van het betaalde voetbal.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
02 Jul 2013 22:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
03 Jul 2013 08:23MVV mist duidelijk een nummer 10 en een spits ( dat zou Danny zijn maar die is nog geblesseerd), dus daar moet iemand bij gaan komen want zonder spits ben je voorin te kwetsbaar. Braken heeft dat niveau niet
Van achteruit staat het verder prima...alleen hoop ik wel dat we niet met Sjoerd hoeven te gaan beginnen in de competitie ( verdedigend doet hij het wel prima, maar opbouwend heb je er niets aan)
De komende weken zal de invulling van de selectie wel compleet worden en dan ben ik benieuwd wat Tiny gaat toevoegen aan deze groep en of we verschil in voetbal gaan zien tov verleden seizoen.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
06 Jul 2013 12:154 spelers (Unal, Ospaltieri, Schreurs en Maria) trainde apart met fysiotherapeut Eric Wintjes.
- serke
-
- Elite Member
-
06 Jul 2013 12:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belurani
-
- Junior Member
-
06 Jul 2013 13:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- serke
-
- Elite Member
-
06 Jul 2013 14:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- MVVke
-
- Away
- Platinum Member
-
06 Jul 2013 17:34Belurani wrote: Serke, heb je Yannick (onze derde doelman) al eens in actie gezien in een echte wedstrijd? En dan bedoel ik geen oefenwedstrijd of iets dergelijks. Blijkbaar niet. Hij is een uitstekende keeper die helaas afgelopen seizoen bijna geen wedstrijd heeft gespeeld omdat MVV geen tweede team heeft. Mist daardoor zeker wedstrijdritme, maar zal er staan als Tiny hem nodig heeft.
Symphatiek totste eine oet d'n dörrep verdedigs, meh ouch diech höbs nog gein wedstrijd op niveau vaan 'm gezeen, dus dat ''blijkbaar niet'' is neet gepas. Of geiste m'ch wiesmake totste aofgeis op z'n wedstrijde die'ste höbs gezeen bij PSV'35?? In dat geval besjouw 'ch d'n beriech es neet serjeus