Voorbereidingsprogramma MVV
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
Re: Voorbereidingsprogramma MVV
20 Jul 2013 21:58 - 20 Jul 2013 22:05Laat er aub voorin met een ander systeem gevoetbald worden heel duidelijk met een aanspeelbaar en scorende spits..of zeg ik nu wat iets heel onredelijks?...gr opa

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
20 Jul 2013 22:12Anders voorzie ik een heel moeilijk seizoen.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
21 Jul 2013 00:47Braken sorry maar hij verliest bijna ieder duel.
Veldmate allemaal leuk en aardig maar zonder een type als schreurs kan hij niet echt scoren.
Maria komt ook nog tekort.
Ook vond ik de keeper vandaag niet zo´n goede.
Als er voorin geen kwaliteit bijkomt dan zal MVV maximaal 10de eindigen met wat kwaliteit voorin erbij top 5.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
21 Jul 2013 01:10 - 21 Jul 2013 01:20Behalve dat ik Opa en Pinobel met z'n zoon miste...zijn er alitijd in Eijsden toch bij..
Wat weer goed gemaakt werd door de aanwezigheid van Serke, Kanaapee Roezje, Teejo, Forlaajf en de Ultraas .
En leuk Gunter Thiebaut weer eens te zien en te spreken.
Net zoals vorig jaar tegen Vise, stond er voor de Belzje wel iets meer op het spel; niet alleen prestige, maar gezien al dat er allemaal bij Eupen op het veld rondliep en op hun bank zat, waande ik me niet in het Duitstalig deel van L'Ancien Belgique, maar eerder in de snoepwinkel van een bepaald soort manager :
www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/han...se-is-dit-onmogelijk
Niettemin waar vorig jaar Vise een helft goed standhield, lieten die aus Ojpen ook best wel wat aardig tegenspel in de eerste helft zien. Waarbij na rust de messen geslepen werd, hun trainer langs de lijn zelfs "d'n awwen Körver" zou laten blozen met z'n overdreven gedrag en naast me iemand mental werd door een aanslag op onze speler die nog notabene vergoeilijkt werd door de verzorger van Eupen die het zwarte schaap met z'n rode kaart afvoer naar de kleedruimtes.
Leuk te zien dat Danny Schreurs er goed geluimd langs de lijn bij stond, Pa ( Edsje) Braken ook weer was, uzze jonges er zin in hadden, met name Stankov, de Kuuper, Sven, en Brian blij was met de goede wensen van de supporters !
Prima Ron Elzen: er staat weer iets degelijks, al is het maar afwachten of ons middenveld niet voor seizoensbegin verdwijnt.....
Op nao dinsdag :thumbsup:
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
21 Jul 2013 07:49Er staat een groot deel van het team van vorig jaar, dus goeie basis, maar probleem voorin blijft met Braken, Maria, die niet van het niveau Schreurs/Esajas zijn en daarnaast Veldmate die geen goalgetter is. Dit maakt dat scoren het probleem is en wellicht blijft. Met een Top 8 plek mag je dan heel blij zijn. Met deze selectie weet je in ieder geval dat je niet gaat meedoen voor het kampioenschap. Jammer, maar hoop dat er op de valreep MVV weer verrast met een transfer. Ik hoop nog op Van Zaanen, die gisteren bij FSC niet mee hoefde te doen en daar alleen meetraint.
- mvv supporter
-
- Platinum Member
-
21 Jul 2013 08:45Sinds dat schreurs er niet meer bij is, maken we veeeeeeeel minder doelpunten dan met schreurs.
Soms wil het team de kans niet afmaken of kunnen ze niet eens een kans creeeren.
Ik roep af en toe wel eens dat ze scoren en afmaken niet trainen.
Uiteraard zullen ze dit wel zeker doen, maar toch mist mvv de kracht om dit met vertrouwen te doen.
Bal word meestal rond getikt enzo weer verloren.
In plaats dat iemand met vol vertrouwen die bal richt het net knalt.
Schreurs komt pas medio januarie ( is mijn mening ) we zullen dus nog iemand moeten halen die Goals kan en WIL maken.
Ook ben ik bang dat we op het eind van de transfer periode, labylle alsnog verliezen, misschien onze rutjes ook.
Hopen dat dit laatste niet gebeurd
- Sjop
-
- Premium Member
-
21 Jul 2013 10:33 - 21 Jul 2013 10:36Ook Kuipers viel me best mee. Zeker centraal was hij niet slecht. De tweede helft werd behoorlijk meer gas gegeven. De afrikanen van Eupen begonnen lekker te schoppen. Een kleine afrikaan schopte tot twee maal toe achterwaarts. Idioot gewoon. Niet gezien niet bestraft. Na enkele belachelijke charges het hoogtepunt met twee benen vooruit een sliding op de man. Lekker. Diep rood en hevig commentaar van Eupen. De trainer van Eupen had nog net geen zweep. Hij fokte zijn afrikaans team behoorlijk op. Maar goed. Kijkend naar ons zelf moet ik constateren dat we er zeker nog niet zijn. Tegen Eupen geen enkele uitgespeelde kans. Af en toe goed verzorgt spel maar zodra de bal voorin komt is het over. Als we de jongens op de juiste plek hebben staan met labylle linksbuiten dan zal er zeker nog wat bij moeten komen. Maar ik vrees dat het dit is. Weer een zeer smalle basis. Ditmaal zonder Schreurs en ook Daerden nog niet. Een van Zaenen idd zou een goede optie zijn. Hopelijk houden we dit team in elk geval vast. Laten we nog niet wanhopen ondanks dat deze wedstrijd het ergste doet vermoeden. Maar 2 aug komt rap nader....
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
21 Jul 2013 11:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
21 Jul 2013 12:58Overigens toch genoten gisteren.
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- de bok
-
- Visitor
-
21 Jul 2013 13:03Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
23 Jul 2013 21:20 - 23 Jul 2013 21:22WAt valt er verder nog over te zeggen: Maria en Braken in de aanval waren onzichtbaar, Labylle wil wel maar houdt veel te lang de bal vast. Al eerder door meerderen hier op de site aangegeven: aanvallende versterking is ZEER HARD NODIG.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
23 Jul 2013 21:50Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
23 Jul 2013 21:51Meeste dreiging toch weer van Labylle, maar ben het met Mienclub1902 eens dat hij ook wel eens simpel kan spelen zonder per se de actie te maken. Dan raak je de bal te vaak kwijt. Ga er overigens nog steeds vanuit dat hij zak vertrekken. Al had hij vandaag ook weer de 'mijn transfer is afgeketst' grimas.
Wellicht dat Ruijs er weleens goed aan doet om nu voortaan met de basiself te beginnen. Automatismen smeden daar gaat het om. Sven Braken viel geblesseerd uit. Morgen wordt met de dokter bekeken hoe het er voor staat. Ook al raakt hij niet veel ballen goed deze voorbereiding, dit kunnen we met onze smalle selectie niet gebruiken dus hopelijk valt het mee.
Veel bekende namen vanavond in Meerssen. Mark van Bommel, Bert van Marwijk, Wim Dusseldorp, Erik Meijer en Anton Vriesde bijvoorbeeld.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
23 Jul 2013 21:58Ik heb ook het gevoel, dat Labylle niet echt prettig is in de huidige situatie. Als hij zo blijft spelen als nu zal hij niet vertrekken bij MVV, want op eredivisie niveau wordt toch wel wat meer gevraagd.
- Sjop
-
- Premium Member
-
23 Jul 2013 22:05Please Log in or Create an account to join the conversation.