Voorbereidingsprogramma MVV

20 juli 2013 21:58 20 juli 2013 22:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2379
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #751
Dat is wat ik al eerder aangaf,mvv blijft zonder echte spits balle, ben bang dat het gebrek aan scoringskracht ze straks op gaat breken!
Laat er aub voorin met een ander systeem gevoetbald worden heel duidelijk met een aanspeelbaar en scorende spits..of zeg ik nu wat iets heel onredelijks?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 juli 2013 22:12
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1158
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #752
Geen enkele kans gecreëerd. Er moet echt een kwalitatief zelfde vervanger komen voor Schreurs en Esajas. Maria en Braken kunnen dit -nog- niet opvangen.
Anders voorzie ik een heel moeilijk seizoen.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2013 00:47
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #753
Ook ik maak me best zorgen voorin.
Braken sorry maar hij verliest bijna ieder duel.
Veldmate allemaal leuk en aardig maar zonder een type als schreurs kan hij niet echt scoren.
Maria komt ook nog tekort.

Ook vond ik de keeper vandaag niet zo´n goede.

Als er voorin geen kwaliteit bijkomt dan zal MVV maximaal 10de eindigen met wat kwaliteit voorin erbij top 5.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2013 01:10 21 juli 2013 01:20 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #754
het is maar een oefenwedstrijd, dus viel 't allemaal wel mee....
Behalve dat ik Opa en Pinobel met z'n zoon miste...zijn er alitijd in Eijsden toch bij..
Wat weer goed gemaakt werd door de aanwezigheid van Serke, Kanaapee Roezje, Teejo, Forlaajf en de Ultraas .
En leuk Gunter Thiebaut weer eens te zien en te spreken.

Net zoals vorig jaar tegen Vise, stond er voor de Belzje wel iets meer op het spel; niet alleen prestige, maar gezien al dat er allemaal bij Eupen op het veld rondliep en op hun bank zat, waande ik me niet in het Duitstalig deel van L'Ancien Belgique, maar eerder in de snoepwinkel van een bepaald soort manager :
www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/han...se-is-dit-onmogelijk

Niettemin waar vorig jaar Vise een helft goed standhield, lieten die aus Ojpen ook best wel wat aardig tegenspel in de eerste helft zien. Waarbij na rust de messen geslepen werd, hun trainer langs de lijn zelfs "d'n awwen Körver" zou laten blozen met z'n overdreven gedrag en naast me iemand mental werd door een aanslag op onze speler die nog notabene vergoeilijkt werd door de verzorger van Eupen die het zwarte schaap met z'n rode kaart afvoer naar de kleedruimtes.

Leuk te zien dat Danny Schreurs er goed geluimd langs de lijn bij stond, Pa ( Edsje) Braken ook weer was, uzze jonges er zin in hadden, met name Stankov, de Kuuper, Sven, en Brian blij was met de goede wensen van de supporters !
Prima Ron Elzen: er staat weer iets degelijks, al is het maar afwachten of ons middenveld niet voor seizoensbegin verdwijnt.....
Op nao dinsdag :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2013 07:49
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #755
Ik ben bang dat er geen spelers meer bijkomen, en dus ook geen aanvallers, die we toch nodig hebben, tenzij iemand nog vertrekt.
Er staat een groot deel van het team van vorig jaar, dus goeie basis, maar probleem voorin blijft met Braken, Maria, die niet van het niveau Schreurs/Esajas zijn en daarnaast Veldmate die geen goalgetter is. Dit maakt dat scoren het probleem is en wellicht blijft. Met een Top 8 plek mag je dan heel blij zijn. Met deze selectie weet je in ieder geval dat je niet gaat meedoen voor het kampioenschap. Jammer, maar hoop dat er op de valreep MVV weer verrast met een transfer. Ik hoop nog op Van Zaanen, die gisteren bij FSC niet mee hoefde te doen en daar alleen meetraint.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2013 08:45
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #756
HMM, helaas niet het verwachte resultaat wat ik gehoopt had.

Sinds dat schreurs er niet meer bij is, maken we veeeeeeeel minder doelpunten dan met schreurs.
Soms wil het team de kans niet afmaken of kunnen ze niet eens een kans creeeren.
Ik roep af en toe wel eens dat ze scoren en afmaken niet trainen.
Uiteraard zullen ze dit wel zeker doen, maar toch mist mvv de kracht om dit met vertrouwen te doen.
Bal word meestal rond getikt enzo weer verloren.
In plaats dat iemand met vol vertrouwen die bal richt het net knalt.

Schreurs komt pas medio januarie ( is mijn mening ) we zullen dus nog iemand moeten halen die Goals kan en WIL maken.

Ook ben ik bang dat we op het eind van de transfer periode, labylle alsnog verliezen, misschien onze rutjes ook.
Hopen dat dit laatste niet gebeurd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2013 10:33 21 juli 2013 10:36 door Sjop.
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #757
Ik weet niet of les rouge blanc dezelfde wedstrijd gezien heeft. De jongens hadden er de eerste helft niet echt zin in. IK maak me wel grote zorgen. Heel wat werk voor onze nieuwe trainer. Het is oefenen en natuurlijk spelen jongens niet op de goede plaats en wordt er flink gehusseld. Dat kan en mag. Toch zie je veel tekortkomingen. Voorin als belangrijkste probleem. Braeken is geen basis speler. Hij wordt langzaam beter en sterker voor betaald voetbal. Hij heeft tijd nodig. Maar gaat het nu niet redden. Velmate rechts half/buiten zoekt hopeloos naar zijn vorm. Ook in het centrum blijft hij er ver van af. Links Maria kan ik niet, na zo weinig wedstrijden, beoordelen maar lijkt mij te licht bevonden. We hebben niet veel opties....Middenveld genoeg kwaliteit. Labylle gisteren als centrale middenvelder veel en veel teveel balverlies. Strooide met pases die niet aankwamen. Geeft zelfs over 20 meter een rare curvepass half hoog die je eerst als ziekenhuis bal moet aannemen. De afrikanen schopten dan gelijk naar alles wat rond en bijna rond was. Labylle!! conclusie zo komt geen enkele club voor hem. Zal weer zin moeten maken na de teleurstelling dat een transfer vooralsnog uit lijkt te blijven. Rutjes, van hyfte lieten nivo zien. Smeets bij vlagen. Hij leek moeite met het spel van labylle naast zich en het agressieve spel van de afrikanen te hebben. Aanvallend wisselend. Verdedigend slecht. Achterin verassend wederom Gillis. Sterk in de duels goede inpassing. Dat zal een strijd worden met Knops voor de centrale positie. Sjoerd deed het verrassend goed achterin. Won veel duels en ook de inpassing was beter. Hij lijkt fitter en meer ritme te hebben. Het gemis van een tweede elftal vorige seizoen zorgde toch voor ritme problemen bij de reserves. Invallen is dan veel lastiger als je weken niet gespeeld hebt, buiten af en toe een oefenpotje.
Ook Kuipers viel me best mee. Zeker centraal was hij niet slecht. De tweede helft werd behoorlijk meer gas gegeven. De afrikanen van Eupen begonnen lekker te schoppen. Een kleine afrikaan schopte tot twee maal toe achterwaarts. Idioot gewoon. Niet gezien niet bestraft. Na enkele belachelijke charges het hoogtepunt met twee benen vooruit een sliding op de man. Lekker. Diep rood en hevig commentaar van Eupen. De trainer van Eupen had nog net geen zweep. Hij fokte zijn afrikaans team behoorlijk op. Maar goed. Kijkend naar ons zelf moet ik constateren dat we er zeker nog niet zijn. Tegen Eupen geen enkele uitgespeelde kans. Af en toe goed verzorgt spel maar zodra de bal voorin komt is het over. Als we de jongens op de juiste plek hebben staan met labylle linksbuiten dan zal er zeker nog wat bij moeten komen. Maar ik vrees dat het dit is. Weer een zeer smalle basis. Ditmaal zonder Schreurs en ook Daerden nog niet. Een van Zaenen idd zou een goede optie zijn. Hopelijk houden we dit team in elk geval vast. Laten we nog niet wanhopen ondanks dat deze wedstrijd het ergste doet vermoeden. Maar 2 aug komt rap nader....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2013 11:51
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 810
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #758
Ik denk dat de meeste conclusies n.a.v. deze wedstrijd wel zijn getrokken en dat de meeste ook juist zijn. Het was voor mij de eerste wedstrijd en ik ben toch wel geschrokken. Met name in de eerste helft heb ik een zeer zwak MVV gezien. Eupen was vanaf de aftrap heel fel en daar had MVV gewoon geen antwoord op. Dat felle spel veranderde later in hard en gemeen spel. Wat een opgefokt ploegje dat Eupen. In de tweede helft speelde MVV weliswaar beter maar aanvallend komen we echt te kort. Braken kan het niveau simpelweg niet aan, Maria kon mij (nog) niet overtuigen en Veldmate moet je niet als rechtsbuiten opstellen. Alternatieven zijn er niet dus het lijkt me duidelijk dat er een aanvaller van het kaliber Schreurs/Esajas bij moet. Smeets was in mijn ogen de beste man aan MVV zijde al zakte hij in de tweede helft wat weg. Toen vond ik met name van Hyfte behoorlijk spelen. Ik las hier dat iemand Labylle zo goed vond spelen. Dat vond ik dus niet. Alsof hij er met zijn hoofd niet bij was. Heel veel balverlies en met name erg zwak in de passing. Er is nog veel werk aan de winkel voor onze technische staf. Met name voorin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2013 12:58
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #759
De selectie bevat op dit moment te weinig scorend vermogen. Relatief veel verdedigers en te weinig doeltreffende aanvallers. Misschien is het wel wenselijk dat er nog spelers vertrekken waardoor er geld vrij komt om dit op te lossen.
Overigens toch genoten gisteren.


Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 juli 2013 13:03
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #760
De Trainers staf kan van Halve geen Ganse maken !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 21:20 23 juli 2013 21:22 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #761
MVV wint de altijd moeilijke oefenwedstrijd tegen SV Meerssen met 0-2 in een zeeeeeer bedroevende wedstrijd.
WAt valt er verder nog over te zeggen: Maria en Braken in de aanval waren onzichtbaar, Labylle wil wel maar houdt veel te lang de bal vast. Al eerder door meerderen hier op de site aangegeven: aanvallende versterking is ZEER HARD NODIG.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 21:50
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #762
Als deze lijn doorgetrokken wordt dan hou ik mn hart vast als dalijk de reserves van Twente en Ajax op bezoek komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 21:51
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #763
Inderdaad geen beste wedstrijd. Maar ik blijf het zeggen, zolang ze er op 2 augustus tegen Dordrecht maar staan en daar de punten binnenhalen. Dan kunnen die oefenpotjes zoals vanavond me gestolen worden. Een Maria bijvoorbeeld ga ik niet zoals dit na de wedstrijd tegen Eupen al lichtelijk gebeurt afschrijven dat hij geen goals kan maken en te licht is. Voor wat het waard is, hij maakte de 2 treffers vanavond.

Meeste dreiging toch weer van Labylle, maar ben het met Mienclub1902 eens dat hij ook wel eens simpel kan spelen zonder per se de actie te maken. Dan raak je de bal te vaak kwijt. Ga er overigens nog steeds vanuit dat hij zak vertrekken. Al had hij vandaag ook weer de 'mijn transfer is afgeketst' grimas.

Wellicht dat Ruijs er weleens goed aan doet om nu voortaan met de basiself te beginnen. Automatismen smeden daar gaat het om. Sven Braken viel geblesseerd uit. Morgen wordt met de dokter bekeken hoe het er voor staat. Ook al raakt hij niet veel ballen goed deze voorbereiding, dit kunnen we met onze smalle selectie niet gebruiken dus hopelijk valt het mee.

Veel bekende namen vanavond in Meerssen. Mark van Bommel, Bert van Marwijk, Wim Dusseldorp, Erik Meijer en Anton Vriesde bijvoorbeeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 21:58
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #764
IK ben het met Anna eens dat er zo langzamerhand eens met de vaste kern gespeeld mag gaan worden.
Ik heb ook het gevoel, dat Labylle niet echt prettig is in de huidige situatie. Als hij zo blijft spelen als nu zal hij niet vertrekken bij MVV, want op eredivisie niveau wordt toch wel wat meer gevraagd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 juli 2013 22:05
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #765
labylle moet maar eens beter gaan voetballen ipv afgeketste transfer gezichten trekken. Hij heeft een contract. Zoals als hij nu speelt mag hij gaan dan cash je nog wat.Maria lijkt te licht en braeken is te licht. We hebben voorin absoluut versterking nodig. Het gaat de verkeerde kant op.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.425 seconden