het is maar een oefenwedstrijd, dus viel 't allemaal wel mee....
Behalve dat ik Opa en Pinobel met z'n zoon miste...zijn er alitijd in Eijsden toch bij..
Wat weer goed gemaakt werd door de aanwezigheid van Serke, Kanaapee Roezje, Teejo, Forlaajf en de Ultraas .
En leuk Gunter Thiebaut weer eens te zien en te spreken.
Net zoals vorig jaar tegen Vise, stond er voor de Belzje wel iets meer op het spel; niet alleen prestige, maar gezien al dat er allemaal bij Eupen op het veld rondliep en op hun bank zat, waande ik me niet in het Duitstalig deel van L'Ancien Belgique, maar eerder in de snoepwinkel van een bepaald soort manager :
www.nr10.be/eersteklasse/nieuws/item/han...se-is-dit-onmogelijk
Niettemin waar vorig jaar Vise een helft goed standhield, lieten die aus Ojpen ook best wel wat aardig tegenspel in de eerste helft zien. Waarbij na rust de messen geslepen werd, hun trainer langs de lijn zelfs "d'n awwen Körver" zou laten blozen met z'n overdreven gedrag en naast me iemand mental werd door een aanslag op onze speler die nog notabene vergoeilijkt werd door de verzorger van Eupen die het zwarte schaap met z'n rode kaart afvoer naar de kleedruimtes.
Leuk te zien dat Danny Schreurs er goed geluimd langs de lijn bij stond, Pa ( Edsje) Braken ook weer was, uzze jonges er zin in hadden, met name Stankov, de Kuuper, Sven, en Brian blij was met de goede wensen van de supporters !
Prima Ron Elzen: er staat weer iets degelijks, al is het maar afwachten of ons middenveld niet voor seizoensbegin verdwijnt.....
Op nao dinsdag