Voorbereidingsprogramma MVV

23 juli 2013 23:01
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #766
Dit was mijn 3e oefenwedstrijd die ik heb gezien, maar de aanvallende kwaliteit is inderdaad schrikbarend slecht. Veldmate functioneerd alleen goed met een type Schreurs naast zich, Braken heeft het nivo bij lange na niet en ook Maria valt mij bitter tegen (komt amper een man voorbij). Er zit totaal geen creativiteit in de voorhoede (wat je iig wel had met Esajas). En Labylle voetbalt inderdaad met een lang gezicht en misschien op 60% van zijn kunnen, maar is zelfs dan nog veruit de beste aanvaller. Dit zegt toch wel genoeg. Dus een creatieve aanvaller gevraagd. Achterin en op het middenveld is (nog) niet veel veranderd dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over. Maar het zegt genoeg als in de 1e helft tegen deze amateurs zegge en schrijve 2 kansen worden gecreeerd die dan ook nog verprutst worden. Maar goed, winnen in Dordrecht en niemand spreekt meer over dit soort wedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2013 06:58
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #767
Je moet er niet aan denken dat Veldmate wegvalt, dan heb je niemand meer die de bal voorin kan vasthouden.
Ik zou toch Amoah eens polsen. Hij traint bij NAC, krijgt geen contract, mag daar als amateur blijven, hij kan in Breda blijven wonen....Je hebt het gezien aan Rutjes/Veldmate wat die toevoegen aan een team met hun ervaring.
Maar goed MVV zal wel weer wachten op huurlingen van Genk/Standard. Alsof die MVV weer beduidend verder helpen. Heb Leopold (RC Genk) ook niet meer gezien bij MVV, ook weer weg (?).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2013 11:43
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #768
Mienclub1902, ik denk dat we nog wat aanvallende versterkingen nodig hebben, wat denk jij?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2013 11:55
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #769

Romadu schreef : Mienclub1902, ik denk dat we nog wat aanvallende versterkingen nodig hebben, wat denk jij?


Ja en ik denk ook dat eventueel gehuurde spelers van Genk / Luik MVV niet verder kunnen helpen (zoals bijv. Labylle in het verleden).. ik ben ook wel benieuwd naar zijn mening hierover.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Audiowaste, Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2013 12:03
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #770

jeoff schreef :
Ja en ik denk ook dat eventueel gehuurde spelers van Genk / Luik MVV niet verder kunnen helpen (zoals bijv. Labylle in het verleden).. ik ben ook wel benieuwd naar zijn mening hierover.

Hou op over Labylle, het is dat we hem gratis hebben opgepikt van Luik.
Als je ook nog een transfersom voor hem had moeten betalen, dan was het nu al de miskoop van de eeuw geweest.
Past prima in het rijtje Olsen, Boateng, Calichio, Huysen etc.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Aswin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2013 12:23
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #771
Labylle verglijken met Olsen ?

Boateng deed het in de spits met Thiebaut goed daarna was het bagger !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2013 13:05 24 juli 2013 13:11 door Mienclub1902.
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #772
MVV neemt m.i. teveel risico's door te gokken op afvallers/talenten van Genk en Standard. Je krijgt nooit de echte talenten, want die blijven bij die clubs, maar de categorie die daar weer onder zit (2e en 3e keus).Zie ook Stef Peeters die afgelopen seizoen door Sparta werd weggekaapt voor de neus van MVV. Ook hij heeft het maar matig gedaan bij Sparta. Ik noem Stijn Haeldermans, Di Lallo allebei jongens die in het verleden heel wisslvallig gepresteerd hebben bij MVV en zelfs geen basisplaats hebben gehad. Verder kan ik niet echt talenten noemen van die clubs die zijn doorgebroken bij MVV.
Chadli (ex Standard) , nu een topper, heeft zichzelf aangeboden bij MVV, maar Maaskant zag het niet in hem zitten om hem bij de selectie te nemen op dat moment (omdat er o.a. Thiebaut, Gomez, Sillah waren).
Kortom ik zou beter 1 goeie speler halen i.p.v. 2-3 halve (zogenaamde talenten). Iedere transfer blijft een zeker risico, maar met de jongens uit de eigen jeugd hebben we genoeg talenten. Dus graag een meer ervaren speler, waarin zich de jeugd kan optrekken. b.v. Amoah, Van Zaanen.Maar ook dit blijft een gok, maar die hebben tenminste ervaring.
We hebben nu een goeie groep, zonder een goede aanval.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 juli 2013 22:59
Smicerke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #773

Audiowaste schreef :

jeoff schreef :
Ja en ik denk ook dat eventueel gehuurde spelers van Genk / Luik MVV niet verder kunnen helpen (zoals bijv. Labylle in het verleden).. ik ben ook wel benieuwd naar zijn mening hierover.

Hou op over Labylle, het is dat we hem gratis hebben opgepikt van Luik.
Als je ook nog een transfersom voor hem had moeten betalen, dan was het nu al de miskoop van de eeuw geweest.
Past prima in het rijtje Olsen, Boateng, Calichio, Huysen etc.


Is de beste man wat we hebben in de selectie! Dat hij nu even een mindere periode heeft wil niet zeggen dat hij het voetbal verleerd is.Labylle was een van de beste spelers van eerste divisie afgelopen jaar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2013 00:58
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #774
Sarcasme, moeilijk om te begrijpen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Aswin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 juli 2013 18:34
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #775
Tja, altijd moeilijk een speler met de kwaliteiten van Labylle, kan wel hogerop, maar is nu het hoofd op hol gebracht met zogenaamde belangstellende clubs de afgelopen periode (NAC, Roda, Utrecht), heeft nu gerekend op een transfer, die wellicht niet doorgaat, daarom in onzekerheid zit....
Blijft een meer dan bruikbare speler voor MVV, denk dat als MVV wat beter gaat draaien, evt met nog een paar aanvallers erbij, Labylle ook weer zijn draai zal vinden bij MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2013 21:30
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 964
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #776
MVV - Sint Truiden: 0 - 0. Labylle deed niet mee omdat hij tegen Dordrecht geschorst is (?)
De volgende gebruiker (s) zei dank u peter ruiver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2013 22:50
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 522
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #777

pinobel schreef : MVV - Sint Truiden: 0 - 0. Labylle deed niet mee omdat hij tegen Dordrecht geschorst is (?)


In eerste instantie vond ik het ook vreemd. Maar na uitleg van Marcel een stuk duidelijker. De trainer wilde spelen met spelers die volgende week kunnen / mogen spelen.

Labylle had nog een rode kaart staan van het vorig seizoen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2013 23:12
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #778
scouts daar van go -head en de graafschap

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2013 23:13
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #779

Armand schreef : scouts daar van go -head en de graafschap


dat is dan goed nieuws voor ons...
aangezien niemand echt geweldig was...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 juli 2013 23:39
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #780
MVV speelt gelijk tegen Sint Truiden

MVV heeft vrijdagavond op het veld van SV Meerssen de laatste oefenwedstrijd voor de competitiestart, over een week, met een gelijkspel afgesloten. Tegen de Belgische tweedeklasser STVV uit Sint Truiden werd het 0-0.

Voetbal
van onze verslaggever

In een matig duel kreeg MVV amper kansen. De ploeg van coach Tini Ruijs gaf echter ook weinig weg.
Kjell Knops viel in de tweede helft uit met een hamstringblessure.

Iemand misschien een ander wedstrijdverslag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.388 seconden