Voorbereidingsprogramma MVV

05 juli 2012 06:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #16
Uit de live kijkers bij svme blijkt wel dat die bhar geen toegevoegde waarde heeft,maar net als trost ben ik blij dat er nu van alles nog niet op zijn plaats staat zo vroeg in de voorbereiding.
We weten allemaal dat nu alle aandacht naar de voorste linie verplaatst moet worden omdat we daar op dit moment geen speler hebben staan die de klus aankan.
Hopelijk 2 liefst 3 nieuwe spelers,en ik hoop dat dat met esajas opgelost word,voorlopig is het gewoon werkweigering als ik elsen mag geloven dus geen inkomsten en dat een heel seizoen lang?...nee de soap malcolm moet snel voorbij zijn.
En ja ik denk ook dat hij naar fortuna gaat daar hoef je geen glazenbol voor te hebben... ;)gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 08:21 05 juli 2012 08:21 door Aloy Agu.
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #17

pinobel schreef : Achter en middenveld zit wel snor. Met name Rutjes lijkt onvermoeibaar en lijkt een echte aanwinst. Vorin hebben we 3x niks. Niemand die de bal kan vasthouden of een man kan passeren. De tester kon me absoluut niet bekoren.



Ik moet zeggen dat Braken in de 2e helft goed uit de verf kwam. Hij was als linker aanvaller nadrukkelijk aanwezig en
zorgde voor voldoende dreiging. Wat mij nog meer opviel was dat Castro de verdediging goed deed coachen. rustig en beheerst communiceerde hij met zijn verdediging. Is wat anders als Bulters die schreeuwde de longen uit zijn lijf. Bahr is geen meerwaarde voor MVV zelfs niet voor de reservebank. :daag:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 08:54
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #18
Met Bram Castro hebben we een rustige doelman. Hij reageert in ieder minder impulsief dan Job Bulters.
De laatste lini en het middenveld zitten wel snor.
Maar de voorhoede opereerde onthutsend zwak.
Oké je mag dan wel zeggen, dat het de eerste wedstrijd van de voorbereiding is, waarin testen voorop .
staat., maar dan nog moet je met grotere cijfers winnen.
In mijn optiek was de zwakste speler Bhar. Die jongen maakte in 90 minuten tijd 1 goede actie (kogel op de paal).
Ik denk niet, dat hij onze nieuwe nummer 9 zal worden.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 09:36
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #19
Bhar is niet minder dan een rookgordijn dat gebruikt is door Elsen voor die andere aanvallers waar ze mee bezig zijn. Geef iedereen een eerlijke kans, maar hij was ook maar in staat om conditioneel 1 helft mee te spelen. Was dat Borgers last had van zijn bekken anders had die wel een helft gespeeld waarschijnlijk. Volgende wedstrijd is laatstgenoemde er gewoon weer bij trouwens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 10:35
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #20

Anna D. schreef : Bhar is niet minder dan een rookgordijn dat gebruikt is door Elsen voor die andere aanvallers waar ze mee bezig zijn. Geef iedereen een eerlijke kans, maar hij was ook maar in staat om conditioneel 1 helft mee te spelen. Was dat Borgers last had van zijn bekken anders had die wel een helft gespeeld waarschijnlijk. Volgende wedstrijd is laatstgenoemde er gewoon weer bij trouwens.


Alsof die van svme conditioneel in orde waren er werkte twee van hun mijn mijn vriend op fabriek hadden de zelfde dag vroeg dienst gehad maar inderdaad geef iedereen een eerlijke kans ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 12:06
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #21
Za. 28 jul. MVV-STVV 19.00 uur SV Meerssen
Volgens alles zou deze wedstrijd niet doorgaan?

Het volgende staat op de website van STVV:
05 juli om 11:11
De wedstrijd van 4 augustus op MVV werd, door een dubbele boeking bij MVV, vervangen door een verplaatsing naar Sparta Rotterdam. Naar aanleiding van de Sparta Open Dag is er voor deze wedstrijd gratis toegang. Hieronder vind je een overzicht van de 'zomertour van STVV'.

11 /07: Spouwen Mopertingen – STVV 19u
14/07: STVV – Ujpest FC 19u
20/07 - 25/07 Oefenkamp Mierlo
25/07: Bocholt – STVV 20u
28/07: STVV – Genclerbirligi 16u
01/08: Patro – STVV 19u30
04/08: Sparta Rotterdam – STVV 18u
07/08: STVV – Roda JC 19u
12/08: Fandag
18/08: Cofidis Cup (ronde 4)
22/08: Competitie speeldag 1: STVV - KV Oostende

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 13:18
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #22
Als MVV zowel NAC als STVV op 4 augustus als oefenwedstrijd gepland had staan is dat niet bepaald handig natuurlijk. Jammer van de wedstrijd tegen STVV. Vond ik ook wel een leuk affiche gezien de vriendschapsband die er is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 14:00 05 juli 2012 14:01 door dytac.
dytac
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 31
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #23
Ik snap de discussie helemaal niet.
We gaan gewoon spelen in een spaanse variant.... Geen spitsen.
Gisteren was de eerste wedstrijd in dit systeem. Maar om slapende honden niet wakker te maken stond er op papier (lees papier) toch één op. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 14:01
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #24
MVV-STVV gaat dus niet door, jammer. Komt er een andere ploeg voor in de plaats?

Even terugkomen op de wedstrijd tegen SVME. Braken maakte inderdaad een sterke indruk, liet meer zien dan La Rosa in de eerste helft. Die Bhar is geen aanwinst, dan kun je Borgers laten staan om zich te ontwikkelen. Rutjes is een echte aanwinst, hij gaat maar door, een echte werker. Verder viel op dat er amper tot weinig voorzetten kwamen van de vleugels. Ook van de backs.
Achterin moet nog een rechtsback komen, want een heel jaar met Kuipers als back zie ik niet zo zitten. Die jongen heeft zeker potentie, maar hij zou moeten leren van een ervaren speler.
Op het middenveld zijn we goed bezet. Voorin nog 2 spelers (spits en rechtsbuiten) dan zijn we goed bezet voor dit seizoen.

Op naar VV Scharn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 14:26
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #25
Roda kunnen we niet meer loten die hebben Zwolle geloot voor de tweede ronde beker.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 17:07
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #26

Danny1983 schreef : Roda kunnen we niet meer loten die hebben Zwolle geloot voor de tweede ronde beker.

Verkeerde topic.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 juli 2012 18:18
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #27
vrijdag 27 juli 2012 om 19u30 Westerlo-MVV Maastricht.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 13:31
De Paus
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 50
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #28
Is de wedstrijd vanavond tegen Scharn op dezelfde locatie als vorig jaar? Dacht namelijk dat Scharn zijn complex had naast de Akersteenweg.

God bless the Pope.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 13:34
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #29

De Paus schreef : Is de wedstrijd vanavond tegen Scharn op dezelfde locatie als vorig jaar? Dacht namelijk dat Scharn zijn complex had naast de Akersteenweg.




Aanstaande zaterdag 7 juli is het weer zover, dan speelt onze selectie weer tegen onze vrienden van “us MVV ke”,
op ons complex aan de Bemelerweg, aanvang wedstrijd 19.00 uur.
Wij hopen vele bezoekers te mogen verwelkomen.
In verband met de verwachte drukte vezoeken wij zoveel mogelijk de auto te vermijden.

van de site van scharn zelf
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Paus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 15:42 07 juli 2012 15:51 door Anna D..
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #30
MVV speelt tegen Lierse in het Mijnstadion te Beringen. Die locatie was nog niet bekend.

P.S. Vanavond gratis toegang tegen Scharn, dat is wel netjes geregeld dan.

groups.google.com/group/ScharnMD1/browse...350/3be8fe84b80537b0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.486 seconden