Voorbereidingsprogramma MVV

• Mestreech85
  • Mestreech85's Avatar
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Mvvke

Re: Re: Voorbereidingsprogramma MVV

30 Jul 2012 12:50
Ga dan nog een paar meter hoger zitten :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Michael
  • Michael's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

30 Jul 2012 14:46
Anna D. wrote: Super zou ik het toch zeker niet willen noemen sinds ze het uitvak zo bovenin hebben ingedeeld met een glaswand en net waardoor je bijna niets meer ziet. Van mij mag die dichtblijven en dan bijv. op B3 gaan staan/zitten.

Heb nog niet in het uitvak van NAC gezeten, maar met super doel ik meer op dat we als sjengen bij elkaar kunnen zitten i.p.v. verspreid om onze mannen kunnen aanmoedigen.
The following user(s) said Thank You: Danny1983

• sjoen-mestreech
  • sjoen-mestreech's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

31 Jul 2012 21:45
www.fr12.nl/nieuws/8914-fr12-nl-controle...itvak-nac-breda.html

in deze link zijn enkele foto,s te vinden van het uitvak. kwa zicht lijkt het mee te vallen.Alleen jammer tot plexiglas voor je ogen zit.
The following user(s) said Thank You: Schapendonk

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

31 Jul 2012 21:47
sjoen-mestreech wrote: www.fr12.nl/nieuws/8914-fr12-nl-controle...itvak-nac-breda.html

in deze link zijn enkele foto,s te vinden van het uitvak. kwa zicht lijkt het mee te vallen.Alleen jammer tot plexiglas voor je ogen zit.
Wat is de capaciteit?
Had iets groter verwacht lijkt wel kleiner als bij ons...
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

31 Jul 2012 22:25
Als ik de foto's zo bekijk...Toch wel een mooi stadion hoor.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

31 Jul 2012 22:48
Danny1983 wrote:
sjoen-mestreech wrote: www.fr12.nl/nieuws/8914-fr12-nl-controle...itvak-nac-breda.html

Wat is de capaciteit?
Had iets groter verwacht lijkt wel kleiner als bij ons...

:lol: capaciteit is bijna 2 keer zo groot:

Het Rat Verlegh Stadion is de naam van de thuisbasis van voetbalclub NAC Breda in Breda. Het stadion is in 1996 in gebruik genomen door de club en heette toen "Fujifilm Stadion", een naam die velen onuitspreekbaar vonden. In 2003 werd de naam gewijzigd in "MyCom Stadion". Ten slotte werd bekend dat per 1 juli 2006 het stadion de naam krijgt waaronder het, in de volksmond, al jaren bekend was: "Rat Verlegh Stadion", vernoemd naar Antoon Verlegh die de bijnaam Rat had. Het stadion biedt plaats aan 19.000 toeschouwers . Een wedstrijd 's avonds in het stadion wordt ook wel een Avondje NAC genoemd.

De originele capaciteit van het stadion bedroeg 17.254 toeschouwers. In de zomer van 2009 was de capaciteit al verhoogd naar 17.750 toeschouwers door de sta-vakken achter de goals uit te breiden ten koste van zitplaatsen. In de zomer van 2010 is de capaciteit van het stadion verder uitgebreid met 1.250 zitplaatsen tot 19.000 toeschouwers door de tribunes achter de goals door te trekken naar het veld. Er zijn plannen om het NAC stadion verder uit te breiden, (bekend als het Stadionkwartier). Ook zullen er dan rond het terrein van het stadion diverse winkels, met onder andere een mega-supermarkt, een hotel en kantoren komen. Het totale project kost naar verwachting circa 100 miljoen euro .

• Equinox
  • Equinox's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • STERKER DOOR STRIJD

31 Jul 2012 23:04 - 31 Jul 2012 23:05
Danny1983 bedoelt waarschijnlijk de capaciteit van het uitvak ... niet van het stadion zelf :lachen:
....
Last edit: 31 Jul 2012 23:05 by Equinox.

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

31 Jul 2012 23:11 - 31 Jul 2012 23:15
Oké :lol:

De KNVB-reglementen schrijven voor dat NAC aan 1000 uitsupporters ruimte moet bieden. Dus het lijkt me dat nog steeds geld dat de capaciteit 2 keer zo groot is ;) Moet toch makkelijk kunnen zaterdag, of niet? :lol:
Last edit: 31 Jul 2012 23:15 by Schapendonk.

• Malpertoni
  • Malpertoni's Avatar
  • Premium Member
  • Premium Member

01 Aug 2012 07:42
Volgens mij gaan a.s. zaterdag niet veel MVV fans naar Breda voor een oefenwedstrijd(je). Ikzelf ga ook niet, vindt dit scoort wedstrijden helemaal niks aan. ook slecht voetbal en dan de vele wissels die worden toegepast. Maar voor degene die gaan veel plezier in Breda.

• Aloy Agu
  • Aloy Agu's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

01 Aug 2012 07:57
Malpertoni wrote: Volgens mij gaan a.s. zaterdag niet veel MVV fans naar Breda voor een oefenwedstrijd(je). Ikzelf ga ook niet, vindt dit scoort wedstrijden helemaal niks aan. ook slecht voetbal en dan de vele wissels die worden toegepast. Maar voor degene die gaan veel plezier in Breda.

Ik vind het raar dat deze wedstrijd überhaupt door gaat, Over een aantal weken moet MVV voor de beker ook al tegen NAC?

• Schapendonk
  • Schapendonk's Avatar
  • Banned
  • Banned

01 Aug 2012 08:17
Malpertoni wrote: Volgens mij gaan a.s. zaterdag niet veel MVV fans naar Breda voor een oefenwedstrijd(je). Ikzelf ga ook niet, vindt dit scoort wedstrijden helemaal niks aan. ook slecht voetbal en dan de vele wissels die worden toegepast. Maar voor degene die gaan veel plezier in Breda.

Misschien is dit dan wel een beetje zo, maar van de andere kant kun je, vind ik, juist tegen een club als NAC eens goed zien waar je staat. Als je uit naar Ajax,Psv,Twente of AZ gaat, kun je eigenlijk een verlies al incalculeren, maar tegen NAC (en vooral thuis voor de beker) vind ik deze club een goede maatstaf voor MVV. Over het aantal uit-supporters ga ik het hierbij even niet over hebben.

• Anna D.
  • Anna D.'s Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

01 Aug 2012 08:54 - 01 Aug 2012 08:54
Aloy Agu wrote: Ik vind het raar dat deze wedstrijd überhaupt door gaat, Over een aantal weken moet MVV voor de beker ook al tegen NAC?

En ik vind het raar dat jij dit aanhaalt. In de bekerwedstrijd (in de eigen Geusselt) staat er een hele andere druk op zo'n wedstrijd, is helemaal niet te vergelijken. Nu gaat het nog nergens om, enkel om automatismes te kweken. Ben je bang dat ze onze geheime tactiek te weten komen zaterdag? Zie hier geen enkele reden om deze wedstrijd te schrappen.

Kan begrijpen dat Malpertoni aangeeft dat hij niet warm loopt voor zo'n oefenwedstrijd. Gaat me meer om een gezellig dagje Breda in dit geval. Kwalitatief hoogstaand voetbal en wat mooie goals zijn dan mooi meegenomen eventueel.
Last edit: 01 Aug 2012 08:54 by Anna D..

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

01 Aug 2012 09:26
Equinox wrote: Danny1983 bedoelt waarschijnlijk de capaciteit van het uitvak ... niet van het stadion zelf :lachen:
Dit bedoelde ik inderdaad.
Nu word er gezegd 1000 door de knvb.
Als ik de fotos zie word dat wel heel erg proppen :lachen:
Maar we mogen blij zijn als het half gevuld is inderdaad :P

• Michael
  • Michael's Avatar
  • Junior Member
  • Junior Member

01 Aug 2012 12:25
Voor de mensen die wel naar deze uitwedstrijd gaan zoals mezelf heb ik de volgende info:

Zojuist gebeld met NAC en werd mij medegedeeld dat wij als MVV supporters de kaarten 1 uur voor aanvang van de wedstrijd kunnen kopen bij het uitvak. Het uitvak zelf (de glazenbak :) ) zal niet open zijn maar de plaatsen precies eronder zijn voor ons gereserveerd. Dit is natuurlijk een stuk beter.

Iemand een idee hoeveel supporters er gaan?

• Danny1983
  • Danny1983's Avatar
  • Banned
  • Banned
  • Gruuts op MVV

01 Aug 2012 12:40
Michael wrote: Voor de mensen die wel naar deze uitwedstrijd gaan zoals mezelf heb ik de volgende info:

Zojuist gebeld met NAC en werd mij medegedeeld dat wij als MVV supporters de kaarten 1 uur voor aanvang van de wedstrijd kunnen kopen bij het uitvak. Het uitvak zelf (de glazenbak :) ) zal niet open zijn maar de plaatsen precies eronder zijn voor ons gereserveerd. Dit is natuurlijk een stuk beter.

Iemand een idee hoeveel supporters er gaan?
Aanwezig :thumbsup:

Time to create page: 0.358 seconds