Voorbereidingsprogramma MVV
- sjoen-mestreech
-
- Elite Member
-
Re: Re: Voorbereidingsprogramma MVV
01 Aug 2012 14:00Voor volwassen € 10.00 en jeugd € 5.00 en de supporters van MVV zitten in Vak I.
Hopende jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met sportieve groet,
namens NAC Breda B.V.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Michael
-
- Junior Member
-
01 Aug 2012 15:51sjoen-mestreech wrote: Ik had een mail naar nac gestuurd met de vragen of mvv supporters een afwijkend entree bedrag hadden, en of we in het gastevak plaats moeten nemen. dit was hun antwoord.
Voor volwassen € 10.00 en jeugd € 5.00 en de supporters van MVV zitten in Vak I.
Hopende jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met sportieve groet,
namens NAC Breda B.V.
Vak I is inderdaad wat ik bedoelde :thumbsup:
- ingel23
-
- Visitor
-
01 Aug 2012 20:19 - 01 Aug 2012 20:22:daag: :daag: hey Danny gelukkig dan hebben wij even rust op het forum :thumbsup: :thumbsup: misschien kan je er een lang weekend van makenDanny1983 wrote:Aanwezig :thumbsup:Michael wrote: Voor de mensen die wel naar deze uitwedstrijd gaan zoals mezelf heb ik de volgende info:
Zojuist gebeld met NAC en werd mij medegedeeld dat wij als MVV supporters de kaarten 1 uur voor aanvang van de wedstrijd kunnen kopen bij het uitvak. Het uitvak zelf (de glazenbak) zal niet open zijn maar de plaatsen precies eronder zijn voor ons gereserveerd. Dit is natuurlijk een stuk beter.
Iemand een idee hoeveel supporters er gaan?

Groetjes Ingel23 :lolno: :lolno:
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
01 Aug 2012 20:21 - 01 Aug 2012 20:23Bij nader inzien niet waard om op te reageren :daag:ingel23 wrote::daag: :daag: gelukkig dan hebben wij even rust op het forum :thumbsup: :thumbsup: misschien kan je er een lang weekend van makenDanny1983 wrote:Aanwezig :thumbsup:Michael wrote: Voor de mensen die wel naar deze uitwedstrijd gaan zoals mezelf heb ik de volgende info:
Zojuist gebeld met NAC en werd mij medegedeeld dat wij als MVV supporters de kaarten 1 uur voor aanvang van de wedstrijd kunnen kopen bij het uitvak. Het uitvak zelf (de glazenbak) zal niet open zijn maar de plaatsen precies eronder zijn voor ons gereserveerd. Dit is natuurlijk een stuk beter.
Iemand een idee hoeveel supporters er gaan?![]()
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- ingel23
-
- Visitor
-
01 Aug 2012 20:28:sick: haha eerst dit icoontje en nu deze tekst ben je ziek ? Nader inzien en niet waard is dan ook niets schrijven toch?Danny1983 wrote:Bij nader inzien niet waard om op te reageren :daag:ingel23 wrote::daag: :daag: gelukkig dan hebben wij even rust op het forum :thumbsup: :thumbsup: misschien kan je er een lang weekend van makenDanny1983 wrote::whistle: :pinch:Michael wrote: Voor de mensen die wel naar deze uitwedstrijd gaan zoals mezelf heb ik de volgende info:
Iemand een idee hoeveel supporters er gaan?
Aanwezig :thumbsup:![]()
:whistle: :whistle: :applaus: :applaus: :lachen: :lachen: :thumbsup: :thumbsup: daaaaag :daag: :rolleye: :daag:
- Boschpoort
-
- Administrator
-
01 Aug 2012 21:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ingel23
-
- Visitor
-
01 Aug 2012 21:34 - 01 Aug 2012 21:35Boschpoort wrote: Ingel, hou eens op met dit kinderachtige gedrag.
Dat zal ik doen ik reageer rechtstreeks op het forum wat danny mij in priveberichten stuurt dat noem ik kinderachtig gedrag maar bij deze zal ik de verstandigste zijn

- Sjraveleer
-
- Visitor
-
01 Aug 2012 22:29Weurt ut weer unne mix van basis en wisselspeulers, of begint heer met de sterkste opstelling? Ut is de letste oefenparteij !
- Michael
-
- Junior Member
-
02 Aug 2012 08:53Sjraveleer wrote: Bin benuijt wat de opstelling weurt teege NAC.
Weurt ut weer unne mix van basis en wisselspeulers, of begint heer met de sterkste opstelling? Ut is de letste oefenparteij !
Iech hoop mit de basis 11, mer der zien oach nog test speulers dus bin benuijd.
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
02 Aug 2012 13:32Ja denk dat de testspelers hun laatste kans zullen krijgen, anders hadden ze net zo goed naar huis gestuurd kunnen worden.Michael wrote:Sjraveleer wrote: Bin benuijt wat de opstelling weurt teege NAC.
Weurt ut weer unne mix van basis en wisselspeulers, of begint heer met de sterkste opstelling? Ut is de letste oefenparteij !
Iech hoop mit de basis 11, mer der zien oach nog test speulers dus bin benuijd.
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Aug 2012 00:01Sjraveleer wrote: Bin benuijt wat de opstelling weurt teege NAC.
En ik ben heel benieuwd naar deze wedstrijd. Bij de naam NAC herleven weer de oude tijden bij mij. Ook al is het een oefenpartijtje. Het zou zo voor het begin van de competitie toch maar wat mooi zijn voor het moraal, als je een overwinning zou meenemen naar Maastricht. Zowiezo zou je van het Geel/Zwart toch al 2 keer meer je best gaan doen :lol:
- Saint Pierre
-
- Senior Member
-
03 Aug 2012 09:37Een nederlaag is met de beker'revanche' in het vooruitzicht voor het moreel van de spelers wel goed. Dan vreten ze NAC misschien op als ze in de Geusselt komen!
Ach... het is maar een oefenpotje

- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
03 Aug 2012 09:39Saint Pierre wrote: Eerlijk gezegd maakt het resultaat me weinig uit vanavond. Belangrijker is dat het een tegenstander is die (naar verwachting) beter is. MVV zal zich verdedigend goed moeten neerzetten en wellicht via Schreurs en Esajas snel uitbreken.
Een nederlaag is met de beker'revanche' in het vooruitzicht voor het moreel van de spelers wel goed. Dan vreten ze NAC misschien op als ze in de Geusselt komen!
Ach... het is maar een oefenpotje
Zaterdag 4 augustus | 19.30u | Oefenwedstrijd

- Saint Pierre
-
- Senior Member
-
- Danny1983
-
- Banned
-
- Gruuts op MVV
03 Aug 2012 17:0303-08-2012
Morgen speelt NAC in eigen stadion een oefenwedstrijd tegen MVV. Het belooft een echt Avondje NAC te worden: we trappen af op zaterdagavond om 19.30u en alle seizoenkaarthouders hebben gratis toegang.
Voor deze wedstrijd heeft NAC nog een aantal huishoudelijke mededelingen:
* De Service- & Informatiedesk is geopend vanaf twee uur voor de wedstrijd, 17.30u dus.
* De kassa's van het Rat Verlegh Stadion zijn geopend vanaf anderhalf uur voor de wedstrijd, 18.00u dus. Deze wedstrijd is te bezoeken tegen aangepaste tarieven: volwassenen betalen slechts € 10, jeugd en 65+ zelfs slechts € 5. Er geldt geen Clubcardverplichting, iedereen is welkom!
* De poorten van het Rat Verlegh Stadion gaan open om 18.30u.
* Parkeren is morgen vrij met uitzondering van P1. P2 blijft gesloten. Fans kunnen hun auto kwijt op P3 (Van Melle), P5 (grote parkeerplaats achter de eretribune) of op P6 (naast de voormalige trainingsvelden, bereikbaar via de Stadionstraat).
* Ingang 7, de ingang bij Vak I blijft morgen gesloten voor NAC-fans. Mensen met kaarten voor Vak I kunnen plaatsnemen op de Hoofdtribune. Mensen met kaarten voor de Hoofdtribune kunnen het stadion binnen via ingang 3, de ingang van de B-Side aan de kant van de Hoofdtribune.
* Fans die op de Hoofdtribune zitten, kunnen hun consumpties tijdens en na de wedstrijd halen in het Hoofdgebouw (eerste verdieping)
* Betalen voor consumpties kan morgen met cash en met munten van vorig jaar. Dit geldt voor zowel grachten, buitenverkoop, Café Beatrix als het Supportershome. Er staan géén muntautomaten, maar u kunt in Café Beatrix munten aanschaffen met PIN-betaling.