Voorbereidingsprogramma MVV

05 aug 2012 09:42 05 aug 2012 09:47 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #511
@vandelplaya

Ik zie toch echt iets heel anders, ik zie een vuurgevecht van stoelen richting MVV supporters die ingesloten zitten in een café. Triest van de NAC supporters inteelt dat ze zich moeten aanstellen als een stelletje amateurs. 150 man harde kern is sowieso een lachertje voor een structurele eredivisieclub... :lolno:

Jammer dat die andere (echte) Brabantse club al een patent op de naam 'verkesköp' heeft. Hopelijk in september gerechtigheid. (sportief)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2012 09:43 05 aug 2012 09:52 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #512
Ik heb de beelden eens goed bestudeerd en het hele verhaal klopt voor mij. Ik zie duidelijk mensen in het rood aan de ingang van de kroeg staan, die daar niet wegkomen. Met andere woorden, de MVV-supporters hebben zich schijnbaar verschanst in een kroeg. De Nac-supporters erom heen groeit een beetje in aantal, en gaat allemaal naar die ingang van de kroeg maar daar worden ze tegen gehouden. Ze beginnen daarna naar hartelust met stoelen,flessen en glazen te gooien naar die ingang van de kroeg. Je kwam daar gewoon niet weg. Ik weet zelf van vroeger dat het geen vriendjes waren van MVV dus het zal wel een beetje mondeling overgedragen zijn op generatie. Pech hebben, dat deze personen hier nu een tol voor betaald hebben. Wat ik wel absoluut niet zie is dat de Nac-Supporters korte metten hebben gemaakt met de MVV-aanhang. Ze hebben zich goed verdedigd, want er was geen ontkomen aan. Vooral ook nog omdat van die laffe Nac pubertjes op de achtergrond vol met flessen naar de ingang gooien, maar niet erop af gaan. Mijn mening: jammer voor de mensen die er alleen naartoe gingen om er een gezellig dagje van te maken, maar jullie hebben jullie goed verdedigd, en hoop dat jullie in de poging om uit te breken dan tenminste een paar Nac-ers goed te grazen hebben gehad. Misselijke brabo's. En voor de politie: ik denk dat die het gewoon hebben laten gebeuren, met de gedachte dat de MVV-supporters het nu wel voor altijd zullen laten om nog eens naar Breda-centrum te gaan. Dit is voor mij gewoon opzet, om vervolgens dan toch(hoe kan het zijn)20 minuten later te komen opdraven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke

05 aug 2012 10:04
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #513

Schapendonk schreef : Ik heb de beelden eens goed bestudeerd en het hele verhaal klopt voor mij. Ik zie duidelijk mensen in het rood aan de ingang van de kroeg staan, die daar niet wegkomen. Met andere woorden, de MVV-supporters hebben zich schijnbaar verschanst in een kroeg. De Nac-supporters erom heen groeit een beetje in aantal, en gaat allemaal naar die ingang van de kroeg maar daar worden ze tegen gehouden. Ze beginnen daarna naar hartelust met stoelen,flessen en glazen te gooien naar die ingang van de kroeg. Je kwam daar gewoon niet weg. Ik weet zelf van vroeger dat het geen vriendjes waren van MVV dus het zal wel een beetje mondeling overgedragen zijn op generatie. Pech hebben, dat deze personen hier nu een tol voor betaald hebben. Wat ik wel absoluut niet zie is dat de Nac-Supporters korte metten hebben gemaakt met de MVV-aanhang. Ze hebben zich goed verdedigd, want er was geen ontkomen aan. Vooral ook nog omdat van die laffe Nac pubertjes op de achtergrond vol met flessen naar de ingang gooien, maar niet erop af gaan. Mijn mening: jammer voor de mensen die er alleen naartoe gingen om er een gezellig dagje van te maken, maar jullie hebben jullie goed verdedigd, en hoop dat jullie in de poging om uit te breken dan tenminste een paar Nac-ers goed te grazen hebben gehad. Misselijke brabo's. En voor de politie: ik denk dat die het gewoon hebben laten gebeuren, met de gedachte dat de MVV-supporters het nu wel voor altijd zullen laten om nog eens naar Breda-centrum te gaan. Dit is voor mij gewoon opzet, om vervolgens dan toch(hoe kan het zijn)20 minuten later te komen opdraven.

Dank je wel dat jij je teminste de moeite neemt om de beelden te bestuderen, dan meteen te roepen dat de MVV aanhang de schuldigen zijn,moesten meer mensen doen dan maar wat roepen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

05 aug 2012 10:13
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #514
Ben met eigen vervoer naar Breda gegaan. Werden bij het stadion keurig ontvangen en ik moest mijn auto op een speciaal voor ons (??) gereserveerde parkeerplaats parkeren. Dat het goed mis was gegaan in het centrum bleek wel na afloop. We moesten via een "andere weg" Breda verlaten.
Terugkomend op de wedstrijd: beide vleugelverdedigers Labylle en Mustafa vond ik niet sterk opereren. Ik zie labylle toch liever op het middenveld staan.
Kregen te snel het tegendoelpunt om de oren (2e / 3e minuut). Daarna waren we beslist niet de mindere.
Ik blijf zeggen dat de rechtsbackpositie een van de archilleshielen is in het elftal. Helaas is Laurent Castellana vertrokken.
Wat de voorhoede betreft hoop ik, dat Esajas vrijdag mee kan doen.

Ruud Bossen schatte de overtreding op Cor Gilles helemaal verkeerd in. Hij bestrafte het slechts met geel, terwijl diep rood op zijn plaats zou zijn geweest. Ook in de eerste helft verzuimde hij rood te trekken voor een van de verdedigers van NAC. Een zuivere handsbal maakte een eind aan een vloeiende aanval van MVV. Indien deze niet gemaakt was, was de weg richting ten Rouwenaar vrij geweest.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Boer458

05 aug 2012 10:43
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #515

marke schreef :

Schapendonk schreef : Ik heb de beelden eens goed bestudeerd en het hele verhaal klopt voor mij. Ik zie duidelijk mensen in het rood aan de ingang van de kroeg staan, die daar niet wegkomen. Met andere woorden, de MVV-supporters hebben zich schijnbaar verschanst in een kroeg. De Nac-supporters erom heen groeit een beetje in aantal, en gaat allemaal naar die ingang van de kroeg maar daar worden ze tegen gehouden. Ze beginnen daarna naar hartelust met stoelen,flessen en glazen te gooien naar die ingang van de kroeg. Je kwam daar gewoon niet weg. Ik weet zelf van vroeger dat het geen vriendjes waren van MVV dus het zal wel een beetje mondeling overgedragen zijn op generatie. Pech hebben, dat deze personen hier nu een tol voor betaald hebben. Wat ik wel absoluut niet zie is dat de Nac-Supporters korte metten hebben gemaakt met de MVV-aanhang. Ze hebben zich goed verdedigd, want er was geen ontkomen aan. Vooral ook nog omdat van die laffe Nac pubertjes op de achtergrond vol met flessen naar de ingang gooien, maar niet erop af gaan. Mijn mening: jammer voor de mensen die er alleen naartoe gingen om er een gezellig dagje van te maken, maar jullie hebben jullie goed verdedigd, en hoop dat jullie in de poging om uit te breken dan tenminste een paar Nac-ers goed te grazen hebben gehad. Misselijke brabo's. En voor de politie: ik denk dat die het gewoon hebben laten gebeuren, met de gedachte dat de MVV-supporters het nu wel voor altijd zullen laten om nog eens naar Breda-centrum te gaan. Dit is voor mij gewoon opzet, om vervolgens dan toch(hoe kan het zijn)20 minuten later te komen opdraven.

Dank je wel dat jij je teminste de moeite neemt om de beelden te bestuderen, dan meteen te roepen dat de MVV aanhang de schuldigen zijn,moesten meer mensen doen dan maar wat roepen.

Die collega van mij uit Breda zei dat Nac supporters er van tevoren al op uit waren!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

05 aug 2012 10:48
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #516

Equinox schreef : Iech zag al tege Mvv4life es diene keeper zoeväöl te doen heet gehad daan klop get neet met dien verdediging... werk aon de weenkel dus veur Trost en consorte.

Ondanks het vroege doelpunt en het uitvallen van Gillis heeft de verdediging (inclusief keeper) tocht knap stand gehouden. Chapeau :thumbsup:
Het is niet abnormaal dat een thuisspelende tegenstander als NAC (eredivisie!) veel sterker is waardoor de verdediging (inclusief keeper) meer onder druk komt te staan. Om nu te concluderen doordat de keeper veel ballen te verwerken krijgt het niet klopt met de verdediging is mij wat te voorbarig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, marke

05 aug 2012 11:24
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #517
Op het filmpje is inderdaad duidelijk te zien dat de MVV-fans zich moeten verschuilen in de kroeg en dat ze van twee kanten worden bestookt met stoelen, tafeltjes, glazen en wellicht nog meer. Laffe actie van NAK en zal waarschijnlijk wel zijn uitwerking hebben bij de bekerwedstrijd in Maastricht (er zulllen wel weer groepen aanwezig zijn die er normaal nooit zijn...). En uiteraard zullen ook hier de onschuldige voetbalfans de dupe van worden, want de mismieters die gisteren het nodig vonden om de MVV-fans extra meubilair aan te bieden, zullen veilig bij moeder de mam blijven.

Goed, de voorbereiding zit er op. Tijd voor een conclusie: ik ben nog niet onder de indruk van MVV. Verdedigend staat het redelijk, maar vooral voorin kunnen we geen vuist maken en hebben we heel veel moeite met scoren (zelfs tegen SVME, Scharn en Eijsden). Daarnaast voetballen we aardig mee tegen NAC, AZ, Westerlo en Lierse, maar ook daar zonder écht indruk te maken.

Kortom: er moet nog veel gebeuren!

05 aug 2012 11:28
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #518
In de verdediging stond labylle elke keer te ver van zijn man vandaan.
De 1-0 werd overigens ingeleid omdat moustafa te klein was en onder de bal doorkopt.
Hierdoor kwam de bal bij hadouir.Vervolgens is labylle telaat bij zijn man.Nemanja Gudelj kom daarom de bal Keihard het doel in vlammen.
En over de rellen in breda. Waar 2 vechten zijn 2 schuld. 26 september zal ook wel tijdens de beker een probleem wedstrijd worden.

05 aug 2012 11:33
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #519

sjoen-mestreech schreef : En over de rellen in breda. Waar 2 vechten zijn 2 schuld.

Als jij over de Markt in Maastricht loopt en je wordt door een willekeurige gast op je gezicht geslagen zonder reden (ja dat gebeurt tegenwoordig wel eens), en je verweert je, ben jij het dan ook schuld?

Dat gezegde gaat niet altijd op. zat de wereld maar zo makkelijk in elkaar
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

05 aug 2012 11:49 05 aug 2012 11:51 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #520
Helemaal mee eens. De MVV-supporters valt niks te verwijten, en hebben hier niets maar dan ook helemaal niets aan kunnen doen. Hier was geen ontkomen aan. Als je het dan toch nodig vindt om een verwijt te maken, dan kan ik alleen zeggen, dat je het ze kan verwijten dat ze op eigen houtje naar Breda-centrum zijn gegaan. Je kunt dit dan natuurlijk verwachten. Maar we leven in een vrij land dus het zou moeten kunnen. En hiervoor is dan de politie, die nergens te bespeuren viel. Wrong place, wrong time. En nu hoop ik niet dat die 3 gewonden aan MVV-kant zijn gevallen, maar bij hunzelf, dat zou alleen maar gerechtigheid zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

05 aug 2012 12:18
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #521
Hoeveel mvv supporters waren er nu trouwens bij bertrokken. ik hoorde in het stadion gister getallen van 20 tot 80 man.
Bij nac zou het om zelfs 300 man gaan.

Zelf kan ik verder niet al te veel oordelen over deze veldslag. Ben zelf niet het centrum in gegaan.
Ik kan alleen op de geruchten afgaan.

05 aug 2012 12:19
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #522

Bertocucci schreef :

Sjotelsplak schreef :

Punker73 schreef : Maar als er 65 supporters van MVV terug gestuurd wordt mag ik er toch wel van uit gaan dat die van ons ook niet vrij uitgaan toch?

Geen dingen suggereren zonder de daadwerkelijke waarheid te weten aub.

Graag wil ik even op deze reacties reageren.

OK dan heb ik te veel gezegd en te vroeg mijn conclusies getrokken ...... Mijn excuses!!! Dan hebben we de komende combi te danken aan de heren uit Breda.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

05 aug 2012 12:22
vuurbal
Bezoeker
Bezoeker
Voorbereidingsprogramma MVV #523
20 man van MVV werden buitengesloten door kroeg 20 zaten er nog binnen. Ze hebben allemaal wel wat aan zich van bulten tot glasverwondingen. Ze konden geen kant op en konden zich alleen maar verdedigen om erger te voorkomen. Hier had NAC zich wel behoorlijk in vergist want MVV hield zich taai maar misschien ook wel een strijd op leven en dood en dan moet je wel want NAC rook bloed. Ze hebben gedaan wat ze moesten doen en waren NIET de agressors. Ze redde gewoon hun eigen hachje en dat van hun reisgenoten. Respect! Bij de officiële gewonden was 1 MVV er en 2 naccers, maar het duurde ruim 20 hoe ik heb begrepen. Bij NAC zullen er vandaag genoeg als de alcohol en drugs is uitgewerkt strompelen en klagen. MVV respect boys!

05 aug 2012 12:28
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #524
Trouwens we zijn allemaal in nederland zo tegen de combi,s maar maar op deze manier zal strax elke wedstrijd combi worden. Bij iedere club zitten deze mongolen. Dan heeft against modern football ook niet echt meer zin. Deze mensen gewoon hard aanpakken. zodat straks het voetbal terug voor VOETBAL supporters word.en niet voor KICKBOKS fans

05 aug 2012 12:31
DCS2007
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #525
Jammer dat het meer gaat over de rellen dan over de wedstrijd. Ik zou toch graag willen dat er over voetbal gesproken wordt en dus over ons eigen team MVV Maastricht. Daar gaat dit topic toch over, nietwaar??

Anyway, ik ben gisteren aanwezig geweest in het stadion, en ik kan niet anders concluderen dat er voor mij enkele spelers hun niveau niet halen. De 2de helft was ook een stuk beter dan de 1ste.

Metname Smeets en La Rosa vond ik erg zwak, en vraag me af of ze echte basis spelers zijn. Borgers speelde de 2de helft ook geen beste wedstrijd, wel jammer van die kans in de laatste seconde. De 2de helft was eigenlijk nog beter, Davide Timmermans beviel me uitstekend. Ook Van Hyfte vond ik persoonlijk niet sterk spelen. Maar goed, MVV speelt verzorgd voetbal en met de nieuwe aanwinsten denk dat ze zeker bij de eerste 5 kunnen eindigen.

Ik hoop dat Trost en z`n staf nu eindelijk eens koppen met spijkers gaat slaan door nu eindelijk eens een wedstrijd met de basis 11 te spelen. Aanstaande vrijdag gaat het van start en niet tegen de gemakkelijkste tegenstander. Je kunt je toch niet permiteren dat je als prof club nog altijd niet weet hoe je moet gaan voetballen?

Trouwens, waarom speelde Esajas niet. Zag hem wel lopen in z`n trainingspak.

Hoe dan ook, ik ben positief gestemd, mits Trost de juiste samenstelling op het veld kan presenteren.

Tijd voor maken pagina: 0.344 seconden