Voorbereidingsprogramma MVV

04 aug 2012 23:09 04 aug 2012 23:16 door Punker73.
Punker73
Administrator
Administrator
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #496
Ik zeg ook absoluut niet dat de heren van NAC lievertjes zijn .... in tegendeel zelfs want daar zit me ook een partij "krapuul" bij elkaar hoor. Maar als er 65 supporters van MVV terug gestuurd wordt mag ik er toch wel van uit gaan dat die van ons ook niet vrij uitgaan toch? Ik zeg alleen dat dit wel weer koren op de molen is van een flink aantal locale driehoeken om MVV (maar ook NAC dus die hebben zelf ook een probleem) te ontvangen met een verplichte combi. Jammer dat is alles ...... Ik wordt dan alleen moe van mensen die vol ongeloof staan te kijken van het groter wordend aantal combi's.

Dit alles staat volledig los van mijn "zwak" vor NAC als het bij iedere willekeurige andere club gebeurt was was mijn mening precies hetzelfde.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2012 23:12 04 aug 2012 23:14 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #497
MVV verliest in Breda van NAC

MVV Maastricht heeft op bezoek bij NAC de laatste oefenwedstrijd met 1-0 verloren.
Na drie minuten scoorde de Bredase ploeg via Gudelj het enige doelpunt. Beide ploegen kregen daarna wel nog kansen.
Verdediger Cor Gillis raakte geblesseerd aan zij knie. De komende dagen zal blijken hoe ernstig die blessure is. Kjell Knops nam zijn plaats in. Trainer René Trost wisselde acht spelers. Danny Schreurs werd na ruim een uur gewisseld.

Bron: L1

04 aug 2012 23:27
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #498
Voor nak hoef je geen respect te hebben, dat is gebleken.
Makkelijk te hebben thuis in de Geusselt.

en qua 'fans' ... tja...

....

04 aug 2012 23:30
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #499
Inderdaad Equinox, in Maastricht die van NAC maar eens oprollen. Als dit alles is wat NAC te bieden heeft, hoeven we niet bang te zijn in onze eigen Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

04 aug 2012 23:33
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #500

vakB schreef : Zojuist contact gehad met aanwezige MVV supporters in Breda waar de NAC harde kern +/- 150 man sterk korte metten heeft gemaakt met ongeveer 40 aanwezige uit Maastricht. De heren uit Maastricht gewone MVV supporters worden momenteel onder politie begeleiding teruggebracht naar hun auto's of het treinstation. Erg triest voor een oefenwedstrijd!!!

Ik denk dat dit wel meevalt. Ik denk dat het een beetje rommelig is geweest, met een paar incidentjes, daarna een hoop politie erbij, en afgelopen. Maar korte metten, lijkt me een sterk overdreven verhaal. Ik zie dit ook nergens in de berichten terug. Ik was er in ieder geval niet bij. Je zou er maar net tussenin geraken. Nergens voor nodig. Het erge is: je krijgt er nog niet eens een medaille voor, alleen wat boetes.

04 aug 2012 23:34 04 aug 2012 23:44 door Sjraveleer.
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Voorbereidingsprogramma MVV #501
@anna d. : Bin nuijsjierig noar het wedstrijdverslaag. ;)

Dat kins dich erg goot, dus loat mer koome :)

Wee woar ut beste, wee woar ut minste, en wee is de goal sjuld?

Ich had al vernome dat Castro, wienig rus heet gehad, twie paar heise versleete.

04 aug 2012 23:51
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #502
Iech zag al tege Mvv4life es diene keeper zoeväöl te doen heet gehad daan klop get neet met dien verdediging... werk aon de weenkel dus veur Trost en consorte.

....

05 aug 2012 00:02
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #503
@Punker, OK maar mede door deze uitspraak dacht ik dat je voornamelijk de MVV supporters de schuld gaf

"Mag je 1 keer zonder combi naar een leuke wedstrijd bewijzen wij weer dat we het niet aankunnen....."

Heb ik verkeerd opgevat dan...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Equinox

05 aug 2012 00:28
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #504
Laat het onze "coordinator" maar niet lezen, want dan moet het weer verwijderd worden ;)

....

05 aug 2012 00:31
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #505

05 aug 2012 01:11
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #506
Het is gebeurd, lekker laten waaien. Iedereen heeft er toch zijn eigen mening over.
Als ik die verhalen in de media allemaal moet geloven, dan kunnen ze me alles wijsmaken.
Alsof de MVV supporters vanuit het niks met stoelen etc. beginnen te gooien, lijkt mij dat ze toch wel uitgedaagd zijn.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

05 aug 2012 01:34
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #507

Punker73 schreef : Maar als er 65 supporters van MVV terug gestuurd wordt mag ik er toch wel van uit gaan dat die van ons ook niet vrij uitgaan toch?

Geen dingen suggereren zonder de daadwerkelijke waarheid te weten aub.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u marke

05 aug 2012 03:33
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #508

Sjotelsplak schreef :

Punker73 schreef : Maar als er 65 supporters van MVV terug gestuurd wordt mag ik er toch wel van uit gaan dat die van ons ook niet vrij uitgaan toch?

Geen dingen suggereren zonder de daadwerkelijke waarheid te weten aub.

Graag wil ik even op deze reacties reageren. Zelf was ik vandaag ook in Breda en ben een van de 65 die zijn teruggestuurd. Vanmiddag ben ik met enkele andere supporters naar Breda gegaan om er een gezellig middag/avond van te maken. Lekker iets eten en drinken en daarna naar de match (achteraf misschien naief, maar dat is makkelijk achteraf..). We zijn nooit met de intentie gegaan om rotzooi te schoppen.
Eenmaal aangekomen in Breda werden wij direct aangesproken door enkele jongeren met de vraag of wij wilden rellen. Duidelijk aangegeven dat we gewoon voor een een fris glas bier kwamen. Op de markt troffen we een groep Maastrichtenaren met hetzelfde plan als dat van ons. Deze groep groeide in enkele uren uit tot 65 mensen. Ondertussen nam het aantal relschoppers uit Breda in de kroegen om ons heen toe. Iemand van ons is op hen afgestapt om duidelijk aan te geven dat we nergens anders op uit waren dan een glas bier. Dit werd echter genegeerd en er werd aangegeven dat we hoe dan ook te grazen zouden worden genomen.

Naarmate de aftrap nadert werden meer en meer omsingeld. Weggaan was vanaf het begin geen mogelijkheid omdat je dan langs NAC'ers moest. Het enige dat 65 man hebben gedaan is zich verdedigd. En goed ook. Uiteindelijk is het zo 20 minuten flink uit de hand gelopen waarbij 65 Maaastrichtenaren werden omsingeld door minstens 150 NAC'ers. Na 20 minuten liet de politie zich voor de eerste keer deze dag zien. Dat terwijl horeca onderrnemers al 's middags hadden gebeld. Het verbaasde hen dan ook dat zij en de 65 Maastrichtenaren zolang door in hen in de steek zijn gelaten. Het verbaast mij dan ook dat de politie in de mediaberichten laat weten dat ze extra mensen hebben ingezet. Ondanks de diverse camera's en gespannen sfeer de hele dag hebben zij niet van zich laten spreken. Daarnaast hoorde ik van diverse mensen achteraf dat politie niet eens op de hoogte was van de wedstrijd en dachten dat al 's middags gespeeld was.

Voor alle duidelijkheid: wij zijn door de politie teruggestuurd omdat zij onze veiligheid niet konden garanderen op weg naar het stadion, niet omdat WIJ ons misdragen hebben. Tenminste zo liet de politie aan ons weten. Duidelijk is in ieder geval dat de politie vandaag slecht voorbereid was en veel te laat heeft ingegrepen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, MVV4life, Danny1983, opadiehard, marke, Sjaakie

05 aug 2012 08:40
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #509
Wat een mafketels die van nac zeg .Ik neem aan dat die hier niet inkomen met de beker.

05 aug 2012 09:12 05 aug 2012 09:15 door vendelplaya.
vendelplaya
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Voorbereidingsprogramma MVV #510
:( Jammer van die ongeregeldheden. Als ik het filmpje op you tube bekijk zie ik 2 partijen die met van alles liggen te gooien. Of dat nu een verdedigende opstelling van de MVV supporters is laat ik in het midden,omdat men niet alles laat zien.Wel is weer duidelijk dat MVV een slechte naam krijgt (mede doordat de media met de woorden MVV hooligans strooit) en dat ook de club weer scherp in de gaten word gehouden ,qua veiligheidsmaatregelen. Het ging juist zo goed met MVV en aanhang en laat ons dat aub koesteren zodat in ieder geval de club geen boetes gaat krijgen ivm geweld. :dry:

Tijd voor maken pagina: 0.315 seconden