MVV Maastricht - SC Veendam

17 feb 2013 16:54 17 feb 2013 17:02 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #46
Wat is het verschil toch groot tussen de jupiler leage en de eredivisie haha dus not ..
Dat laat zwolle weer even zien..
Des te meer reden voor MVV om te promoveren!!
Dus Rinkens stop met dat gezwets en spreek uit dat je kampioen wil worden!!!
Ik hoop morgen voor jullie een sfeervolle avond en denk zelf 5-0 mag wel weer eens :)
Ik kan er zelf niet bij zijn ik haal het niet ben pas om 18.00 uur klaar met werken.
Vrijdag ben ik er weer bij uit bij Almere ;)

hoop dat we morgen en vrijdag winnen vrijdag mag Sparta gelijk spelen tegen Volendam en wij staan weer boven aan!!!! Dat mag heel Noord holland weten dus iederen naar Almere!!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2013 19:14
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #47
MVV mist morgen Labylle waarschijnlijk weken uit de roulatie,Danny Schreurs en Rutjes geschorst.Vervangers zijn Sven Braeken Koen Daerden en Cor Gilles.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk, opadiehard

17 feb 2013 20:07
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #48

ouwe rot schreef : MVV mist morgen Labylle waarschijnlijk weken uit de roulatie,Danny Schreurs en Rutjes geschorst.Vervangers zijn Sven Braeken Koen Daerden en Cor Gilles.

OPA ZEET:

Labylle is bull,danny word ook moeilijk om te vervangen,rutjes de aanjager kwijt,gilles speelde niet slecht als laatste man,sven zet hem op,daerden laat zien dat jij de dragende kracht word...gr opa ;).

....

17 feb 2013 20:48
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #49

ouwe rot schreef : MVV mist morgen Labylle waarschijnlijk weken uit de roulatie,Danny Schreurs en Rutjes geschorst.Vervangers zijn Sven Braeken Koen Daerden en Cor Gilles.

Jammer dat leroy nog niet hersteld is hoop dat hij morgen op zen minst 1 helft mee mag/kan doen anders word zelfs Veendam een moeilijke horde zonder Danny Nathan en Leroy,
Hoe zit het met Sjoerd en Nick kunnen hun alweer ingezet worden? Zou weer wat schelen.... :thinking:

17 feb 2013 20:53 17 feb 2013 20:54 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #50
Het is flinke een aderlating natuurlijk.. De krappe selectie is ook een van de redenen waarom ik nooit in een kampioenschap heb geloofd.. Maar Veendam heeft ook geen top ploeg. Ik verwacht toch dat we de overwinning kunnen pakken morgen.

Voor de volledigheid het artikel uit limburger.nl:

Daerden en Braken in basis MVV

Koen Daerden en Sven Braken starten maandagavond (20.00 uur) in de basis van MVV, dat in de Geusselt tegen Veendam revanche hoopt te nemen voor de thuisnederlaag (1-2) afgelopen vrijdag tegen Cambuur.

Maastricht
Van onze verslaggever

Daerden neemt de plaats over van Nathan Rutjes, die geschorst is. Braken vervangt Danny Schreurs, die vrijdag per brancard van het veld moest. De exacte diagnose van zijn knieblessure is nog niet gesteld, maar duidelijk is dat MVV zijn clubtopscorer (tien treffers) minimaal een aantal weken moet missen. Ook Leroy Labylle – gebroken of gekneusde rib – zal waarschijnlijk weken uit de roulatie zijn.

René Trost handhaaft Bryan Smeets en Malcolm Esajas in de basis, hoewel beiden tegen Cambuur al na 34 minuten gewisseld werden. De MVV-coach gaf het duo dit weekeinde tekst en uileg over die opvallende dubbele wissel. ,,Ik was niet tevreden over hun spel, maar het had ook met een tactische omzetting te maken. Ik vind dat je zoiets meteen moet uitpraten. Ze krijgen de kans om tegen Veendam revanche te nemen.” Trost gaat er niet vanuit dat zijn ploeg nu in een vrije val terecht komt. ,,We moeten nu weer op zoek gaan naar het goede gevoel.”

Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Gillis, Knops, Daerden, Van Hyfte, Smeets, Braken, Veldmate, Esajas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

17 feb 2013 20:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #51
Scheids word morgen en vrijdag gekidnapt ;-) ;)

17 feb 2013 21:16
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #52

jeoff schreef : Het is flinke een aderlating natuurlijk.. De krappe selectie is ook een van de redenen waarom ik nooit in een kampioenschap heb geloofd.. Maar Veendam heeft ook geen top ploeg. Ik verwacht toch dat we de overwinning kunnen pakken morgen.

MVV heeft helemaal niet zo'n krappe selectie, want Voorjans, La Rosa, Winkens en Kuipers waren in het verleden regelmatig basisspeler en van Gillis werd vooraf ook veel verwacht. Het blijft gewoon jammer dat er geen 2e elftal is waarin jongens zich kunnen profileren. Nu moeten we maar hopen dat Braken zich nu echt aandient als potentiële basisspeler.
Iedere Jupiler League ploeg die een aantal sleutelspelers mist komt in de problemen, 20 spelers van gelijk niveau is op dit niveau een utopie.
Ondanks het missen van 3 sleutelspelers en 2 wisselspelers kan MVV nog altijd een degelijk elftal opstellen.

17 feb 2013 21:57
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #53
Aan Braken twijfel ik geen moment. Die heeft mij al helemaal overtuigd. Jammer van die rode kaart in Helmond maar ook in de beginfase tegen Helmond vond ik hem pure klasse. Braken gaat vlammen tegen Veendam, let maar op.

17 feb 2013 22:09
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #54

Hughes schreef :
MVV heeft helemaal niet zo'n krappe selectie, want Voorjans, La Rosa, Winkens en Kuipers waren in het verleden regelmatig basisspeler en van Gillis werd vooraf ook veel verwacht. Het blijft gewoon jammer dat er geen 2e elftal is waarin jongens zich kunnen profileren. Nu moeten we maar hopen dat Braken zich nu echt aandient als potentiële basisspeler.
Iedere Jupiler League ploeg die een aantal sleutelspelers mist komt in de problemen, 20 spelers van gelijk niveau is op dit niveau een utopie.
Ondanks het missen van 3 sleutelspelers en 2 wisselspelers kan MVV nog altijd een degelijk elftal opstellen.

Het is een degelijk elftal, maar wel een waar je max. middenmoot zou spelen als het elke wedstrijd zou worden opgesteld.
Sparta bijv. heeft betere spelers op de bank zitten, dat was mijn punt.

En de potentie zit bij ons ook op de bank, maar maakt zoals je zelf zegt geen speel minuten in een 2de elftal. Maar ja, als het zo door gaat is daar volgend seizoen ook geen geld voor.

17 feb 2013 23:58
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #55
Nu komen de wedstrijden waar het duidelijk(er) gaat zijn of we nog een serieuze kandidaat voor het kampioenschap zijn.
Als we ook met een (gehavend) team punten blijven pakken dan doen we mee. Zo niet dan is dat de realiteit en moeten ernaar streven om voor plek 5 of hoger te gaan.

Al moet ik zeggen heb ik wel vertrouwen in het team van morgen. Sven zie ik graag spelen en Koen krijgt nu ook een kans. Ik denk dat ze ons morgen op positieve wijze gaan verrassen! Alleen jammer dat onze kilometervreter er niet bij is.... :thumbsdown:

Al met al denk ik 4-1

18 feb 2013 00:01
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #56
Daerden en braken zijn geen mindere spelers maar wel ander soort.
Bevallen mij beide zeer goed!

18 feb 2013 00:18 18 feb 2013 00:22 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #57

Us Clubke schreef : Daerden en braken zijn geen mindere spelers maar wel ander soort.
Bevallen mij beide zeer goed!

Dat moet nog wel blijken in de praktijk. Braken is in aanleg een betere voetballer dan Schreurs, maar dat is de topscorer van MVV die weinig kansen nodig heeft en vaak beslissend is geweest. Daerden zou op 70% de beste MVV'er moeten zijn, maar de vraag is hoe hij er nu werkelijk voor staat. Labylle is daarentegen onvervangbaar, want die voegt zelfs als linksback heel veel creativiteit aan MVV toe. Op het middenveld zou hij echt een sensatie zijn. Afwachten dus hoe zich e.e.a. de komende tijd ontwikkelt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

18 feb 2013 13:06
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #58
vind braken zeker een betere voetballer als danny ,en hij moet het nu maar eens laten zien .ik heb veel vertrouwen in hem snel passeerd makkelijk en doelgericht koen daerden komt er ook aan het komt allemaal wel goed.

18 feb 2013 13:19
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #59
Kom op vanavond allemaal achter mvv staan en zingen geen dooie stilte vanavond!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, damske

18 feb 2013 13:57
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #60
Een maandag avond, een tegenstander die Veendam heet, de topscorer geblesseerd en een ploeg uit vorm.
En als Veendam failliet gaat zijn de punten ook niet eens relevant.

Wie vanavond in het stadion is - met een betaald kaartje! - is tenminste een échte supporter!
De diehards waar de club op kan bouwen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Boer458

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden