MVV Maastricht - SC Veendam
18 feb 2013 14:07
Ik heb de opstelling voor vanavond eens bekeken, maar ik snap Trost echt niet meer. Waarom staat Smeets nog steeds in de basis! Ik dacht aan het begin van dit seizoen dat hij het ging maken, maar ik zie zijn wilskracht niet. Als hij de bal krijgt dan probeert hij het wel, maar wanneer hij de bal verliest dan gaat hij er niet achteraan. Ik zou willen dat we meer spelers zouden hebben als Rutjes. Hij verliest de bal niet vaak en wanneer hij de bal verliest dan schiet hij er als een vuurpijl achteraan. Dit kon men vrijdag tegen Cambuur weer zien, de scheids had al afgefloten en Nathan had dit niet gehoord, hij verloor de bal en keerde om, om nog te proberen de bal terug te krijgen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
18 feb 2013 14:20
Boys_in_Red schreef : Ik heb de opstelling voor vanavond eens bekeken, maar ik snap Trost echt niet meer. Waarom staat Smeets nog steeds in de basis! Ik dacht aan het begin van dit seizoen dat hij het ging maken, maar ik zie zijn wilskracht niet. Als hij de bal krijgt dan probeert hij het wel, maar wanneer hij de bal verliest dan gaat hij er niet achteraan. Ik zou willen dat we meer spelers zouden hebben als Rutjes. Hij verliest de bal niet vaak en wanneer hij de bal verliest dan schiet hij er als een vuurpijl achteraan. Dit kon men vrijdag tegen Cambuur weer zien, de scheids had al afgefloten en Nathan had dit niet gehoord, hij verloor de bal en keerde om, om nog te proberen de bal terug te krijgen.
Ik denk niet dat trost veel te willen heeft rutjes schreurs labile niet erbij
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
18 feb 2013 14:31
18 feb 2013 14:32 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Boschpoort schreef : Wie vanavond in het stadion is - met een betaald kaartje! - is tenminste een échte supporter!
De diehards waar de club op kan bouwen.
Wat geldt dan voor degenen die er niet kunnen zijn, maar wel een seizoenskaart hebben? Volgende week maandag is het voor mij een semithuiswedstrijd in Oss, dan ben ik er zeker bij. Voor kenners van MVV onze man van De Baron zal er ook zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u pinokkio58
18 feb 2013 14:57
houtengerard
Administrator
Vanavond heeft MVV het zelf in handen. Of je blijft Sparta op de hielen, of je haakt definitief af voor het kampioenschap.
2-1 met 12e man
0-1 zonder 12e man
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, voelak
18 feb 2013 16:58
De Zwarte Vogel schreef :
Boschpoort schreef : Wie vanavond in het stadion is - met een betaald kaartje! - is tenminste een échte supporter!
De diehards waar de club op kan bouwen.
Wat geldt dan voor degenen die er niet kunnen zijn, maar wel een seizoenskaart hebben? Volgende week maandag is het voor mij een semithuiswedstrijd in Oss, dan ben ik er zeker bij. Voor kenners van MVV onze man van De Baron zal er ook zijn.
Pff, ik zeg iets over degenen die er wél zijn. Niet over degenen die er niet zijn (en daar allerlei valide redenen voor kunnen hebben)
18 feb 2013 18:20
Ben blij dat ik weer op het forum zit wegens verhuizing tijdje afwezig geweest. maar ben voor vanavond optimist 3_0
18 feb 2013 19:39
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Vanuit thuis zeg ik wat anders als eerder ik ga voor een 7-1
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
18 feb 2013 20:09
MVV_Mestreech
Expert Boarder
Kan er helaas niet bijzijn door een longontsteking...Dus L1 luisteren.
1-0 Braeken!
18 feb 2013 22:01
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
En ja hoor zo hoort het 1 punt achter op de koploper Sparta Hoppa 2-0 1-0 Sven Braken 2-0 Mark Veldmate bedankt jongens vóór deze mooie overwinning jammer van al die afgekeurde goals toch maar trainen op buitenspel had wél 7-0 kunnen zijn 3727mensen aanwezig sfeer was al beter als afgelopen vrijdag En aanstaande vrijdag op naar de kop positie in Almere kom allemaal mee is vrij vervoer@Almere
18 feb 2013 22:12
18 feb 2013 22:12 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Helmond Sport morst, MVV wint wel
Helmond Sport heeft maandagavond nagelaten om beslag te leggen op de koppositie van de Jupiler League. Op eigen veld bleef de Brabantse ploeg steken op een 2-2 gelijkspel tegen De Graafschap.
Anco Janssen bracht de Doetinchemmers in de eerste helft zelfs op voorsprong. Emrullah Güvenç en Erik Quekel wisten de verhoudingen nog wel om te draaien, maar uiteindelijk werd het puntenverlies dan toch een feit. Santy Hulst zorgde voor de 2-2 eindstand.
MVV haakt aan
MVV Maastricht leek de kluts recentelijk kwijt te zijn, maar herstelde zich maandag keurig. Op eigen veld werd een degelijke 2-0 zege geboekt op SC Veendam. Sven Braken en Mark Veldmate verzorgden de doelpunten.
Sparta Rotterdam blijft koploper met 42 punten uit twintig wedstrijden. Helmond Sport en MVV volgen beiden op één afstand, waarbij de koploper en de Limburgers twee wedstrijden tegoed hebben.
Andere uitslagen:
SC Cambuur - FC Eindhoven 1-0
FC Emmen - Fortuna Sittard 3-2
FC Dordrecht - FC Den Bosch 1-2
Go Ahead Eagles - FC Oss 2-2
18 feb 2013 22:29
Tsja de wedstrijd was natuurlijk niet hoogstaand, maar eindelijk weer eens 'gewoon' gewonnen thuis. Wat was Veendam slecht zeg! Hebben die wel een kans gecreeerd vandaag? Hun grootste mogelijkheid was nog na het foutje van Bram.
Al met al eigenlijk easy peasy gewonnen voor mijn gevoel.
En komplimenten aan Trepke B!! Jullie waren goed te horen bijna de hele wedstrijd!!!
Jammer dat het nog niet oversloeg op de Boschpoort, maar daar proberen we ook aan te werken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, les rouges blancs, opadiehard
18 feb 2013 22:41
opadiehard
Platinum Boarder
jeoff schreef : Tsja de wedstrijd was natuurlijk niet hoogstaand, maar eindelijk weer eens 'gewoon' gewonnen thuis. Wat was Veendam slecht zeg! Hebben die wel een kans gecreeerd vandaag? Hun grootste mogelijkheid was nog na het foutje van Bram.
Al met al eigenlijk easy peasy gewonnen voor mijn gevoel.
En komplimenten aan Trepke B!! Jullie waren goed te horen bijna de hele wedstrijd!!!
Jammer dat het nog niet oversloeg op de Boschpoort, maar daar proberen we ook aan te werken.
OPA ZEET:
Heb net als al die anderen op trepke b mien stinkende bes gedaon...klonk good...komplimente veur ut angelside gedeelte vaan de ultraas
...jullie waren
...trepke b
...sven je was keigaaf...rene bedaank veur dien dumke nao de ultraas...en dien twie duime nao vakkie b...maan of de wedstrijd waor veur miech sven
...jongens twie punt veer telle weer met...labylle weg veur un aontal weke danny mnd daoroet...neet doem dinke mer goon veur die playoffs...gr opa
.
....
18 feb 2013 23:11
Raffalaldo
Platinum Boarder
Sven Braken toch een goed wedstrijd gespeeld. Lekker dat hij ook de 1-0 maakt. Hoop dat hij deze lijn doortrekt.
3 punten weer in de pocket
Hope dat we lang verwikkeld blijven in de titelstrijd.
19 feb 2013 00:00
19 feb 2013 00:01 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
De ploog heet ziech vaanaof 't begin good gerevansjeerd: inzat getoend een mesjiens zjus daodoor rizzeltaot behaold.
In jeker geval sloog daodoor de vlam get beter euver nao us oppe Angelside en hing dao weer 'ne awwerwets sfeer !
Noe weurd aonstaonde vriedag interresant es Volendam tege Sparta speult ! Es us MVV-ke tege die oet Almere daan aoch weer zoe draon get wie zjus, daan kinne veer bovenaon koume te stoon!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, tcb
19 feb 2013 00:26
19 feb 2013 00:28 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Ik heb me geamuseerd, het was niet zo sfeerloos als tegen cambuur. Maar MVV voetbalde compleet tegen zichzelf. Veldmate die drie 100% kansen om zeep helpt en frappant die van 50% wel afmaakt. Smeets die een bal 179 graden laat stijgen voor open doel., dat lukt je normaal alleen met een prothese. Overigens leuk dat Braken weer scoort, sjiek om te zien.
Maar ik heb me ook een beetje gestoord aan het zwakke combinatiespel. Spelers die als een paal achter de man blijven staan terwijl een collega hoe Fred Astaire tegen de lijn staat te pingelen, omdat hij de bal nergens kwijt kan. Net dat beetje meer geven voor elkaar, waardoor alles wat soepeler loopt mis ik. Ook het wissel beleid valt me tegen. Ik wil hem niet de grond in boren, maar Smeets zat totaal niet goed in de wedstrijd, toch blijft hij op het veld staan, terwijl hij bijna de hoon van het publiek over zich heen kreeg. Ik vind dat je als trainer dan moet ingrijpen. Je laat La Rosa, Voorjans en Timmermans tot diep in de blessuretijd warmlopen, dan vind ik het niet gek dat La Rosa direct de individuele actie zoekt, wat kun je in godsnaam nog laten zien in zo weinig tijd? Om nog maar te zwijgen over Voorjans en Timmermans, er zit meer zweet op het hesje dan op het shirt... Je werkt met een selectie van jonge talenten en doet aan de competitie mee zonder tweede elftal, dan moet je niet in de 90e minuut gaan wisselen, sorry, dat is bijna hetzelfde als bestraffen. Hou de sfeer goed in de groep en zorg dat er minimaal 14 spelers aan het voetballen komen iedere week.
Ik ben blij met de 3 punten. Maar ze zullen toch uit een ander vaatje moeten gaan tappen komende wedstrijden en in elkaar blijven geloven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Schapendonk
Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden