>
Ontvangen bedankjes 772
Niet mee eens. MVV is een BVO, geen liefdadigheidsinstelling voor jonge talenten. Dat wisselen doe je om het tempo uit de wedstrijd te halen,aangezien de tegenstanders dan altijd pompen of verzuipen. Niks mis mee vind ik.houtengerard schreef : Om nog maar te zwijgen over Voorjans en Timmermans, er zit meer zweet op het hesje dan op het shirt... Je werkt met een selectie van jonge talenten en doet aan de competitie mee zonder tweede elftal, dan moet je niet in de 90e minuut gaan wisselen, sorry, dat is bijna hetzelfde als bestraffen. Hou de sfeer goed in de groep en zorg dat er minimaal 14 spelers aan het voetballen komen iedere week.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : MVV heeft verdiend gewonnen, daar zijn we het allemaal wel over eens.
De 2-0 is echter een te magere score, 2 tot 3 100% kansen werden niet benut en daardoor doet de ploeg zich wat tekort.
De wedstrijd was niet groots, ook nite goed ( van beide kanten), moet ook zeggen dat ik ook geen goed voetbal had verwacht.
Toch vond ik voornamelijk , Van Hyfte, Verdellen en zeker ook Gilles goed spelen, Veldmate werkt zich kapot en was gelukkig weer eens doeltreffend.
Het is leuk voor de jonge Sven Braken dat hij de 1-0 maakt, dat deed hij trouwens ook erg goed. Verder zie ik niet zo veel in hem, Sven is een zogenaamde "blindganger" maar op moment dat hij in de situatie komt dat hij moet beslissen en keuzes moet maken in samenspel gaat het finaal mis en verlies hij het overzicht ( compleet)
Dat heeft natuurlijk ook iets met zijn leeftijd te maken, maar voornamelijk ook met kwaliteit.
Cor Gilles begint steeds meer zijn draai achterin te vinden en doet het gewoon goed samen met de altijd sterk spelende Sjors Verdellen...goed duo ( mijn voorkeur boven Knops).
Verder is het wedstrijd om snel te vergeten denk ik er gebeurde te weinig opvallende zaken...misschien het toeschouwers aantal weer maar 3800.. tja wat moet je daar van zeggen !!
Knops heeft zich dit seizoen inderdaad erg goed doorontwikkeld. En een fantastische pass in de benen. Gisteren gingen juist Verdellen en Stankov een paar keer in de fout, Verdellen gleed bijvoorbeeld weg. Ongelukkig, kan gebeuren, maar vreemd als mensen dan hem "altijd sterk" noemen en de voorkeur boven Knops gunnen.mvvkeoleeke schreef : Ik vind dat je Knops wel erg te kort doet. Die jongen heeft een extreem goede groei doorgemaakt en er zit nog steeds rek in. Prima pass in de benen, iets wat Gillis bij lange na niet heeft.
Boer1976 schreef : Ik vond het een redelijke wedstrijd. MVV had makkelijk met 5-0 kunnen (moeten) winnen. Veendam was belachelijk slecht.
Leuk om eindelijk weer wat sfeer te horen. Braken deed het prima. Esajas en Smeets waren dramatisch.
Nu nog schreeuwlelijk Boileau kwijtraken en dan ben ik helemaal tevreden
Danny1983 schreef :
Schapendonk schreef : En MVV-Emmen en Oss-MVV dan?
ik heb het over de laatste wedstrijden niet alle nog te spelen