MVV Maastricht - SC Veendam

19 feb 2013 01:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #76

houtengerard schreef : Om nog maar te zwijgen over Voorjans en Timmermans, er zit meer zweet op het hesje dan op het shirt... Je werkt met een selectie van jonge talenten en doet aan de competitie mee zonder tweede elftal, dan moet je niet in de 90e minuut gaan wisselen, sorry, dat is bijna hetzelfde als bestraffen. Hou de sfeer goed in de groep en zorg dat er minimaal 14 spelers aan het voetballen komen iedere week.

Niet mee eens. MVV is een BVO, geen liefdadigheidsinstelling voor jonge talenten. Dat wisselen doe je om het tempo uit de wedstrijd te halen,aangezien de tegenstanders dan altijd pompen of verzuipen. Niks mis mee vind ik.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 08:00
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
MVV Maastricht - SC Veendam #77
Ik vond het een redelijke wedstrijd. MVV had makkelijk met 5-0 kunnen (moeten) winnen. Veendam was belachelijk slecht.
Leuk om eindelijk weer wat sfeer te horen. Braken deed het prima. Esajas en Smeets waren dramatisch.
Nu nog schreeuwlelijk Boileau kwijtraken en dan ben ik helemaal tevreden :dry:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 08:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1875
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #78
MVV heeft verdiend gewonnen, daar zijn we het allemaal wel over eens.
De 2-0 is echter een te magere score, 2 tot 3 100% kansen werden niet benut en daardoor doet de ploeg zich wat tekort.

De wedstrijd was niet groots, ook nite goed ( van beide kanten), moet ook zeggen dat ik ook geen goed voetbal had verwacht.
Toch vond ik voornamelijk , Van Hyfte, Verdellen en zeker ook Gilles goed spelen, Veldmate werkt zich kapot en was gelukkig weer eens doeltreffend.

Het is leuk voor de jonge Sven Braken dat hij de 1-0 maakt, dat deed hij trouwens ook erg goed. Verder zie ik niet zo veel in hem, Sven is een zogenaamde "blindganger" maar op moment dat hij in de situatie komt dat hij moet beslissen en keuzes moet maken in samenspel gaat het finaal mis en verlies hij het overzicht ( compleet)

Dat heeft natuurlijk ook iets met zijn leeftijd te maken, maar voornamelijk ook met kwaliteit.

Cor Gilles begint steeds meer zijn draai achterin te vinden en doet het gewoon goed samen met de altijd sterk spelende Sjors Verdellen...goed duo ( mijn voorkeur boven Knops).

Verder is het wedstrijd om snel te vergeten denk ik er gebeurde te weinig opvallende zaken...misschien het toeschouwers aantal weer maar 3800.. tja wat moet je daar van zeggen !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 09:21
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 60
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #79

Napoleon schreef : MVV heeft verdiend gewonnen, daar zijn we het allemaal wel over eens.
De 2-0 is echter een te magere score, 2 tot 3 100% kansen werden niet benut en daardoor doet de ploeg zich wat tekort.

De wedstrijd was niet groots, ook nite goed ( van beide kanten), moet ook zeggen dat ik ook geen goed voetbal had verwacht.
Toch vond ik voornamelijk , Van Hyfte, Verdellen en zeker ook Gilles goed spelen, Veldmate werkt zich kapot en was gelukkig weer eens doeltreffend.

Het is leuk voor de jonge Sven Braken dat hij de 1-0 maakt, dat deed hij trouwens ook erg goed. Verder zie ik niet zo veel in hem, Sven is een zogenaamde "blindganger" maar op moment dat hij in de situatie komt dat hij moet beslissen en keuzes moet maken in samenspel gaat het finaal mis en verlies hij het overzicht ( compleet)

Dat heeft natuurlijk ook iets met zijn leeftijd te maken, maar voornamelijk ook met kwaliteit.

Cor Gilles begint steeds meer zijn draai achterin te vinden en doet het gewoon goed samen met de altijd sterk spelende Sjors Verdellen...goed duo ( mijn voorkeur boven Knops).

Verder is het wedstrijd om snel te vergeten denk ik er gebeurde te weinig opvallende zaken...misschien het toeschouwers aantal weer maar 3800.. tja wat moet je daar van zeggen !!


Ik vind dat je Knops wel erg te kort doet. Die jongen heeft een extreem goede groei doorgemaakt en er zit nog steeds rek in. Prima pass in de benen, iets wat Gillis bij lange na niet heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 09:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #80
De eerste aanname van Sven was gisteren bijna iedere keer perfect. Ballen over 40 meter nam hij niet alleen keurig aan, hij legde in een beweging de bal een paar keer langs de tegenstander en maakte daardoor veel ruimte voor zichzelf. Ik vind Napoleon te streng in zijn oordeel.

Als Sven in de drukte terecht komt, dan verliest hij inderdaad al snel het overzicht, dat viel mij ook op. Als hij wat ruimte heeft, en hij heeft de techniek en snelheid om die zelf te vinden, dan kiest hij vaak wel goed. Ik zie wel wat in hem. Het is een ander type dan Danny, die je gerust met een bal aan de voet tussen vier tegenstanders in ziet voetballen. Danny maakt dan vaak instinctief de juiste keuze. Maar daar staat dan ook tegenover dat Sven nog net iets sneller is dan Danny en een betere balaanname heeft.

Als Trost dit ook ziet, dan zal hij met Sven trainen op het krijgen van overzicht in drukke situaties, en tegelijkertijd er op hameren dat hij die situaties moet voorkomen door tijdig de bal af te geven en de ruimte op te zoeken. Even terug op Van Hyfte/Daerden en als hij terug is, Labylle, en hij kan meteen weer gelanceerd worden op links.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 09:44
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #81
Nu hopen dat Veendam zijn licentie niet verliest .... :blush:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 09:46
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #82

mvvkeoleeke schreef : Ik vind dat je Knops wel erg te kort doet. Die jongen heeft een extreem goede groei doorgemaakt en er zit nog steeds rek in. Prima pass in de benen, iets wat Gillis bij lange na niet heeft.

Knops heeft zich dit seizoen inderdaad erg goed doorontwikkeld. En een fantastische pass in de benen. Gisteren gingen juist Verdellen en Stankov een paar keer in de fout, Verdellen gleed bijvoorbeeld weg. Ongelukkig, kan gebeuren, maar vreemd als mensen dan hem "altijd sterk" noemen en de voorkeur boven Knops gunnen.

Ik heb een zwak voor Gillis want het is een enthousiaste leuke knul. Maar als ik eerlijk ben: tegen Cambuur zat hij er een paar keer naast (ja, ik krijg nu het halve forum over me heen, kijk de eerste tien minuten van die wedstrijd en de penaltysituatie nog maar eens...). Ik heb het gevoel dat meer mensen puur op het karakter van die jongen hem een warm hart toedragen. Dat is mooi, maar op dit moment is Knops beter dan Gillis.

Gezien de blessures zullen ze voorlopig alledrie op het veld staan trouwens.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 09:55
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #83
Toen ik voorafgaand aan de wedstrijd bij de Geusselt reed met de auto had ik het gevoel dat het een stuk drukker was dan afgelopen vrijdag.. Afgelopen vrijdag merkte ik al aan de hoeveelheid auto's dat het niet echt druk was... maar nu was het wel weer flink vol met auto's...

Volgende week vrijdag hoop ik meer man te zien..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 10:05
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #84

Boer1976 schreef : Ik vond het een redelijke wedstrijd. MVV had makkelijk met 5-0 kunnen (moeten) winnen. Veendam was belachelijk slecht.
Leuk om eindelijk weer wat sfeer te horen. Braken deed het prima. Esajas en Smeets waren dramatisch.
Nu nog schreeuwlelijk Boileau kwijtraken en dan ben ik helemaal tevreden :dry:


Helemaal mee eens!
Wij speelden niet heel goed, maar ook niet slecht. Door het zeer zwakke optreden van Veendam hoefden we ook niet heel goed te zijn. Braken deed het prima. Leuk dat hij het doelpunt maakt. Ben benieuwd hoe hij zich de komende wedstrijden zal manifesteren. Ook fijn dat Veldmate zijn doelpuntje mee pikt.
Ben ook tevreden over Gillis. Vind hem beter dan Knops. Knops heeft teveel overtredingen nodig (vaak vasthouden of duwen).
Vond Esajas en Smeets ook erg tegenvallen. Wat mij betreft zit Smeets op de bank als Rutjes terug is.
De invalbeurten van Voorjans en Timmermans vond ik belachelijk. Als je 3 minuten voor tijd erin mag en je loopt al 30 minuten warm, wat is dan de bedoeling? Veendam was absoluut niet gevaarlijk, dus tijdwinst is onzin. Daarbij had Esajas al veel eerder vervangen kunnen worden door Timmermans. In 3 minuten kun je niets laten zien. Jammer, want was voor die jongens ideaal om wat wedstrijdritme op te doen.
Positief dat de sfeer goed was!

En Boileau....wat een getetter! Pfff....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 11:40
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3828
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #85
Opmerkelijk trouwens, dat Veendam voor de wedstrijd 9e stond en op verliespunten toen zelfs nog 7e. Als we daar met een drietal belangrijke spelers afwezig (Labylle, Schreurs, Rutjes) zo gemakkelijk van winnen... Als we de kansen beter afmaken wordt het gisteren minimaal 5-0. En dan speelde MVV beter dan vrijdag, maar echt nog niet super. En dat is al genoeg om ruim en gemakkelijk van een ploeg uit de middenmoot te winnen? Na vrijdag maakte ik me heel stiekem een beetje zorgen over een plek in de top-5, was bang voor een grote terugval. Maar na gisteren weet ik weer dat een stuk of 10 ploegen in de Jupiler League gewoon echt heel slecht zijn, en dat zelfs een verzwakt MVV op halve kracht van die ploegen kan winnen.

Op basis daarvan, met drie op papier gemakkelijke wedstrijden voor de boeg, Daerden die in die matches wedstrijdritme krijgt, Rutjes die terug is en Labylle die hopelijk na die serie weer langzaam aan kan haken, maak ik me geen zorgen meer om de top-5 en denk dat we gewoon in de top-3 gaan eindigen. Of we echt mee blijven doen om het kampioenschap, dat moeten we maar wedstrijd per wedstrijd bekijken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 12:53 19 feb 2013 12:54 door dreekemvvke.
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #86
goed gesproken jacques je heb er toch wel kijk op leest ik met ruthjes teug op de plaats van smeets die ik trouwens heel erg arrogant vind overkomen wordt het alleen maar beter ook koen gaat meer en meer zijn stempel drukken in het elftal van rene ik heb gisteren weer een beetje genoten van mvv .en sven komt eraan geloof mij maar daar gaan we nog een hoop plezier aan beleven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 14:30 19 feb 2013 14:30 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #87

Danny1983 schreef :

Schapendonk schreef : En MVV-Emmen en Oss-MVV dan?


ik heb het over de laatste wedstrijden niet alle nog te spelen ;)


Dan zeg ik nog steeds: En MVV-Emmen en Oss-MVV dan? :lol:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2013 14:44
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV Maastricht - SC Veendam #88
Misschien vonden de meesten Veendam dan wel zo slecht, maar ze waren het grootste deel van de wedstrijd in balbezit en hebben echt wel een paar kansen om zeep geholpen. Ook in spelhervattingen van Veendam is het altijd uitkijken. Ze zijn continue op zoek naar een vrije trap aan de 16 meter, waar de scheidsrechter dan ook weer verschillende malen intrapte. Er hoefde maar iemand van Veendam te gaan liggen en het fluitje klonk. Ik denk dat ze op deze manier dan ook Sparta de nek hebben omgedraaid. Ik vond dat MVV verzuimde door te drukken na die 1-0 want dan waren ze veel vroeger gebroken. Maar ja, al met al een degelijke 2-0 die weer eens goed is voor het zelfvertrouwen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden