Sparta Rotterdam - MVV Maastricht.

07 mrt 2013 09:55
1902
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 5
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #31
Ik heb gister met info balie gebeld, met de vraag wanneer en waar ik de kaarten kon kopen.
Ik kreeg als antwoord weet ik niet, maar dat gaat niet via ons! dus MVV goed geregeld! Dus vandaag komt meer informatie? :thinking:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 10:43
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #32
Haha, en tegen mij zeiden ze dat de kaarten sowieso via MVV zouden lopen. :lolno:

Dit is dus weer een voorbeeld dat er administratief / communicatief nog veel moet gebeuren... Heb er wel vertrouwen in dat dit in de toekomst goedkomt met de huidige beleidsbepalers, maar het is toch wel erg opvallend dat we ineens tegenstrijdige antwoorden krijgen vanuit MVV mbt ongeveer dezelfde vraag (1902 en ondergetekende dan in dit geval).

Ze zouden ook iets op de website zetten gisteren, maar volgens mij is dat ook niet gebeurd. Ach ja, dan nog maar even afwachten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 11:57 07 mrt 2013 11:58 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #33
VRIJE VERKOOP GAAT GEWOON VIA MVV!

Dit staat ook op de website van MVV.

www.mvv.nl/supporters/rondom-wedstrijden/uitwedstrijden

Hier staat precies hoe het is als je op vrij vervoer wilt gaan:

-Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. Sparta Rotterdam – MVV Maastricht.
-Je krijgt dan een bevestiging dat de tickets OP DE WEDSTRIJDDAG tussen 15u en 17u kunnen worden opgehaald bij de infobalie van MVV.
-Uitvak in Rotterdam is gesloten op wedstrijddag.
-Bestellen kan tot dinsdag a.s 12u, daarna geeft MVV aan Sparta door hoeveel kaarten er besteld zijn en stuurt Sparta deze kaarten naar MVV op.

Al deze rompslomp word overigens veroorzaakt door Sparta, niet door MVV.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 12:47 07 mrt 2013 12:48 door MVVke.
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #34

Boe is dat feeske? schreef :


Al deze rompslomp word overigens veroorzaakt door Sparta, niet door MVV.


Geluifste dat noe ech zèllef??

Inkele veurbeelde:

a) De administratie vaan MVV gief aon niks d'r vaan aof te weite. Es d'r 'n wedstrijd is, behuurt de club zèllef informatie d'r euver op te vraoge. En dus neet, zoe wie MVV al jaore deit, aof te wachte...

b) Tege oa Veendam en Agovv (dat neet doorging), waor d'r 'n actie boemètste kaarte kós winne via de Holland Media Groep. Vervolgens contacteerste MVV en die zègke: Veer weite nörreges vaan...

c) Nogal dit sezoen is d'r 'n priesvraog gewees, boemèt kaarte te verdene waore....en raoj 'ns: WÉÉR wèt MVV nörreges vaan!!!

Al de betrokke partije geve dudelek aon tot dit vaan MVV zèllef aofkump. En dat moot ouch wel, want wie koume ze aanders aon kaarte boe 'ne pries vaan 0 euro opsteit??


MVV en communicatie nao de achterban is al jaore zoe kut es 't meh zien kint. Este eeders kier opnuij MVV dus meh weer de hand bove de kop hèls liere ze 't dus noets, en höbse behuurleke ougkleppe op.

Meh gaank gerös door mèt allemaol randzake en maotsjappelek geneuzel huur MVV.... :rolleye:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 13:07 07 mrt 2013 13:08 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #35
@MVVke ik heb het over het technische aspect dat je kaarten niet meteen kunt afhalen enzo.... Dat Sparta de kassa van het uitvak niet open heeft op de wedstrijddag.... Dat MVV pas volgende week de uitkaarten van Sparta krijgt.... Dat is rompslomp van Sparta.

Er was idd een hoop onduidelijk over deze wedstrijd, daarom dat ik even een duidelijke post maakte over hoe supporters die graag deze wedstrijd willen zien hun kaarten moeten bestellen.Dat heeft niks met hand bove de kop hawwe te maken, dat is je medesupporters helpen.

op een POSITIEVE MANIER :thumbsup:

Boe is dat feeske?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 14:09
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #36

Boe is dat feeske? schreef : VRIJE VERKOOP GAAT GEWOON VIA MVV!

Dit staat ook op de website van MVV.

www.mvv.nl/supporters/rondom-wedstrijden/uitwedstrijden

Hier staat precies hoe het is als je op vrij vervoer wilt gaan:

-Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. Sparta Rotterdam – MVV Maastricht.
-Je krijgt dan een bevestiging dat de tickets OP DE WEDSTRIJDDAG tussen 15u en 17u kunnen worden opgehaald bij de infobalie van MVV.
-Uitvak in Rotterdam is gesloten op wedstrijddag.
-Bestellen kan tot dinsdag a.s 12u, daarna geeft MVV aan Sparta door hoeveel kaarten er besteld zijn en stuurt Sparta deze kaarten naar MVV op.

Al deze rompslomp word overigens veroorzaakt door Sparta, niet door MVV.

Is het verboden om bij een vrij-vervoer wedstrijd op de thuisvakken te gaan zitten?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 14:44 07 mrt 2013 14:44 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #37

Sjotelsplak schreef :

Boe is dat feeske? schreef : VRIJE VERKOOP GAAT GEWOON VIA MVV!

Dit staat ook op de website van MVV.

www.mvv.nl/supporters/rondom-wedstrijden/uitwedstrijden

Hier staat precies hoe het is als je op vrij vervoer wilt gaan:

-Stuur een mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. o.v.v. Sparta Rotterdam – MVV Maastricht.
-Je krijgt dan een bevestiging dat de tickets OP DE WEDSTRIJDDAG tussen 15u en 17u kunnen worden opgehaald bij de infobalie van MVV.
-Uitvak in Rotterdam is gesloten op wedstrijddag.
-Bestellen kan tot dinsdag a.s 12u, daarna geeft MVV aan Sparta door hoeveel kaarten er besteld zijn en stuurt Sparta deze kaarten naar MVV op.

Al deze rompslomp word overigens veroorzaakt door Sparta, niet door MVV.

Is het verboden om bij een vrij-vervoer wedstrijd op de thuisvakken te gaan zitten?


Requote: -UitvakKASSA in Rotterdam is gesloten op wedstrijddag.

@sjotelsplak: Uhm, volgens mij kan niemand je dat verbieden, het is geen risicowedstrijd...

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2013 23:11
SC MVV Maastricht
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 130
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #38
Helaas hebben we wat technische problemen met de webshop. Voorlopig kan er geen buscombi kaart voor de wedstrijd tegen Sparta geboekt worden. We hopen dit probleem zo snel mogelijk verholpen te hebben. Hou de website en facebook van de Supportersclub in de gaten voor meer info.

Veer blieve druime !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2013 00:01
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #39
Beste supportersclub
Kunnen jullie een extra kaartje meenemen voor mij? Ik sta jullie dan op te wachten bij het uitvak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2013 19:34
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #40
Vrijdag er gelukkig weer bij Leroy staat om 20.00 op t veld dus dat betekent dat hij speelt ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2013 18:40 10 mrt 2013 18:41 door Sjeng043.
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #41
Wanneer word verwacht dat er weer kaartjes besteld kunnen worden voor de busreis naar sparta - MVV??
Begin langzamerhand toch wel beetje zenuwachtig te worden omdat ik nog geen kaartje heb.. :S

Hoeveel mensen zijn er eigenlijk die ook nog een kaartje willen bestellen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2013 08:57 11 mrt 2013 08:59 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #42
Vanavond maar even een vrij vervoer kaart regelen per mail.

Wordt een zeer belangrijke wedstrijd, die beslissend is voor MVV voor de wedstrijden erna. Als je wint, ben je weer terug in de race voor het kampioenschap. Als je verliest, dan is het gat inmiddels 8 punten en moet je je de laatste weken gewoon focussen op handhaving in de top 5. Wat betreft het kampioenschap is het dus vrijdag "alles of niks"!

MVV heeft een aantal dompers gehad de afgelopen weken, maar toch acht ik ons (ondanks het mindere spel de laatste weken) vrijdag niet kansloos. Uit presteren we beter dan thuis dit seizoen, vooral omdat we dan kunnen afwachten en omschakelen, hierin is MVV gevaarlijker dan wanneer het het spel zelf moet maken. Bovendien ligt de druk wat betreft het kampioenschap meer bij Sparta dan bij ons, zij moeten namelijk hun eerste plaats consolideren, plus gezien de resultaten van beide clubs de laatste weken zal eerder een overwinning voor Sparta verwacht worden dan van ons (laten we eerlijk zijn).

Wordt een mooi voetbalweekend voor me, vrijdag Sparta-MVV en zaterdag naar Sclessin (Standard Luik-Lokeren). :applaus:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2013 12:24
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #43
Ik hoop echt intens dat MVV met een penalty en 0-1 wint.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2013 12:44
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #44
Bespaor d'ch die illusie Schapendonk. Sparta heet naomelek ein vaan de groetste etterbakke roondloupe, dee altied en euveral penaltys verdeent. Sandro Calabro, dee pas eg wel in 't èlleftal vaan groetste ''matennaaiers''.
Ouch al speule v'r de panne vaan 't Kestiel aof, iech roop 't al 't ganse jaor, Sparta MOOT toch kampioen weure.
3-1 veur Sparta.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2013 13:40
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #45

MVVke schreef : Bespaor d'ch die illusie Schapendonk. Sparta heet naomelek ein vaan de groetste etterbakke roondloupe, dee altied en euveral penaltys verdeent. Sandro Calabro, dee pas eg wel in 't èlleftal vaan groetste ''matennaaiers''.
Ouch al speule v'r de panne vaan 't Kestiel aof, iech roop 't al 't ganse jaor, Sparta MOOT toch kampioen weure.
3-1 veur Sparta.


Calabro inderdaad weer vriedag, wat un schwalbe, zn 10de vaan t seizoen. Zal zwoer weure, mer hub de hoop op un mier daan terechte 1-3 euverwinning.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.397 seconden