Sparta Rotterdam - MVV Maastricht.

15 mrt 2013 22:26
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #121
Mijn hart sloeg over toen Calabro op het laatst weer gestrekt ging in de zestien, pffff. Gelukkig trapte de scheids er deze keer niet in. Voor onze gezondheid zou het stukken beter zijn als ze eerder de 0-2 maken (dan wel zonder buitenspel he Esajas, afblijven volgende keer)

Fantastische wedstrijd van MVV, met name de 1e helft zeer goed en slim gespeeld.

Geweldig ook om het MVV vak de gehele wedstrijd luid en duidelijk te horen zingen, sjevraoje! Sparta fans niet gehoord, maar dat is ook logisch gezien het spel van hun team...

Op naar de Graafschap; kom op, 5000 man in de Geusselt moet nu toch echt gaan lukken, he?!

MVV leeft! Wat een club...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Schapendonk

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2013 22:29 15 mrt 2013 22:29 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #122

Lassie80 schreef :
Geweldig ook om het MVV vak de gehele wedstrijd luid en duidelijk te horen zingen, sjevraoje!

MVV leeft! Wat een club...

en wat een (uit) supporters !!!!!!!!!!! :thumbsup:
met dit soort gasten.......gaat MVV nooit verloren....
KNOOP DAT IN JE OREN !
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, marke

15 mrt 2013 22:42 15 mrt 2013 22:43 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #123
habemus VICTORIA !

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

15 mrt 2013 22:48
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #124
Chappeau. Sjiek :thumbsup:

Spannende match en wat een uitvak. :applaus:

Heerlijk voor al die gasten om er bij te zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

15 mrt 2013 22:50
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #125
Dit was de eerste overwinning in 20 jaar op Spangen (volgens een sparta fan site, kan dit niet checken maar volgens mij klopt dit wel).

DDL schetst een goed beeld van de wedstrijd zoals ik hem beleefd heb

www.limburger.nl/article/20130315/VTMVV0...titelrace_te_blijven

Interview met Veldmate:

www.l1.nl/audio/sparta-mvv-mark-veldmate-15-mrt-2013

15 mrt 2013 22:51
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #126

15 mrt 2013 22:57
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #127
Trost geef die jongens een extra verlofdag, ze hebben het verdient. Qua effectiviteit een zwakke wedstrijd (ook aan de kant van Sparta), maar gewerkt als paarden. Bijna iedereen verdiende een 10. Ja ook Smeets! Dat mag ook weer eens gezegd worden na al die kritiek. :applaus:

Ik vond dat Esajas zich opvallend goed aanbood in de punt, hij had wel van die bal van Timmermans af moeten blijven. Maar gaf ook een mooie assist van hem op van hyfte, die ook als vanouds speelde. Daerden haalde in mijn ogen niet het gewenste niveau, speelde geen rampzalige wedstrijd, maar gaf niet de doorslag in cruciale momenten (Met zijn CV verwacht je meer). Ik vond Rutjes gretig spelen en ik denk dat hij samen met Veldmate vanavond heeft kunnen bewijzen dat ze ondergewaardeerd zijn door Sparta. De achterhoede stond perfect en was weer compleet, inclusief de engel op de lat.

Nog 7 wedstrijden te gaan, 21 punten proberen binnen te harken. Jammer dat er pas over twee weken weer gevoetbald wordt.

Super mannen!. En ook mooi om die sfeerbouwers in dat uitvak te zien. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, les rouges blancs, Lummel

15 mrt 2013 22:58 15 mrt 2013 23:00 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #128
Bijlagen:

15 mrt 2013 23:20 15 mrt 2013 23:22 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #129
hier wat leedvermaak.. Die wissel van Vonk was inderdaad onbegrijpelijk want Bel Hassani speelde sterk in de 2de helft. Vonk had ook al het grootste geluk dat zijn laffe speelstijl niet afgestraft werd in de Geusselt. Vandaag liet hij wederom zien geen toptrainer te zijn. Wat dat betreft ben ik nog altijd zeer blij met onze Trost!!

www.itwm.nl/artikel.php?t=Verlies+door+tactisch+onvermogen+Vonk

Je ziet ook dat 1ste staan blijkbaar een stuk moeilijker is dan 2de of 3de.

Maar over die goal, die had toch wel gezeten als die speler van Sparta er niet aan was gekomen, dan is het toch geen eigen goal? Of was dat schot anders naast gegaan? Volgens mij niet.

15 mrt 2013 23:37
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #130
Chapeau!!!!
Een heel groot compliment voor de ploeg, technische staf en niet te vergeten de fans!!!
Heb zitten te bibberen voor de TV, maar al met al heeft MVV niet heel veel problemen gehad. Onbegrijpelijk hoe laf Sparta voetbalde (fantastische trainer hebben ze...).
Knap dat het team, na zoveel tegenslagen in 2013, gewoon wint in hét duel bij de koploper. Opeens ziet de wereld er weer heel anders uit. Is dit de kickstart voor het restant van de competitie? Hoe komt Sparta over deze mokerslag heen?

Complimenten aan het uitvak. Vanaf de 1e minuut tot de 95e waren jullie heer en meester op het Kasteel. Reclame voor de club! Sjevraoje!

Overigens: 2 afkeurde doelpunten in de blessuretijd lijkt me ook redelijk uniek...

MAKE US DREAM!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

15 mrt 2013 23:51
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #131
Genoten van de vechtlust van de spelers en van de support in het uitvak. Klasse. Overigens jammer van die kans van Daerden, dat had een hoop hartverknetteringen kunnen voorkomen. :thumbsup:

15 mrt 2013 23:54
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #132

pinobel schreef : Genoten van de vechtlust van de spelers en van de support in het uitvak. Klasse. Overigens jammer van die kans van Daerden, dat had een hoop hartverknetteringen kunnen voorkomen. :thumbsup:

Dat weet ik niet zo zeker. Een voorsprong van twee doelpunten is met MVV zelden een zekerheid op winst ;)

16 mrt 2013 00:00
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #133
In de 1e helft was MVV heer en meester, met mooi combinatie-voetbal. Sparta had weinig in te brengen. Mooi doelpunt van Van Hyfte. In de 2e helft geheel op Spartaanse wijze gevoetbald, en Sparta een koekje van eigen deeg gegeven.

Overigens had het doelpunt van Sven Braken niet afgekeurd mogen worden, want op het moment dat de pass komt, stond deze nog net achter volgens mij ''Luirink''. Maarja, de 3 punten zijn binnen! Wat is het een verademing om Labylle er weer bij te hebben. MVV heeft zoveel meer aanvallend vermogen met Leroy erbij. Vind hem een groter talent dan Bel Hassani van Sparta.

Verder mijn complimenten aan Smeets en Stankov. Smeets, je verdient een pluim voor je optreden deze wedstrijd, veel strijd en passie. Veel ballen veroverd, ga zo door! En Stankov, geweldige harde werker, en dit zonder betaald te krijgen. Hij heeft terecht een contract gekregen van MVV.

Iedereen die MVV een warm hart toedraagt, Perfisia!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk

16 mrt 2013 00:32
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #134
Nog aan het genieten van mijn MVV-thuiswedstrijd. Een heerlijke Kasteelroman vanavond, vol met passie, vuur, rook, half blote mannen en lekker vanouds.

16 mrt 2013 00:54
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #135

Anita schreef : Nog aan het genieten van mijn MVV-thuiswedstrijd. Een heerlijke Kasteelroman vanavond, vol met passie, vuur, rook, half blote mannen en lekker vanouds.

:lol: tegenover halfblote mannen horen toch ook halfblote vrouwen, of niet Anita :lol:
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvv1902

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden