Sparta Rotterdam - MVV Maastricht.

16 mrt 2013 12:25
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #151
Als Sparta zo blijft falen, zou ik op Volendam gokken. Helmond is niet goed genoeg en Cambuur is veel te wisselvallig. Die twee inhaalmatchen winnen ze nooit allebei. Volendam is na de winterstop heel constant, buiten dan de thuisnederlaag tegen Sparta, en heeft een vrij eenvoudig programma. Bovendien krijgen ze met MVV en Helmond nog twee concurrenten op bezoek.

Aan de andere kant is er dit seizoen werkelijk geen touw aan vast te knopen. Gezien het verloop van dit seizoen zou het niet gek zijn dat tot de laatste speeldag 4 teams mee blijven doen. Wij moeten ons hart vasthouden dat Veendam en Emmen het seizoen uit kunnen spelen. Anders zijn we daar dé dupe van. Het is nu al erg genoeg dat we twee 'strafpunten' tov. Sparta hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 12:48
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #152

seppo schreef : Op telstar na allemaal toppers! Heerlijk toch :thumbsup:


Is meteen de lastigste wedstrijd voor MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 12:52
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #153
Ik moet er eerlijk gezegt niet aan denken dat Helmond Sport Eredivisie gaat spelen. Ze hebben maar 3 tribunes, volgens mij moet je er 4 hebben. Ook financieel zou Helmond het niet redden. Armoedig stadionnetje dat ze hebben, helemaal niet Eredivisie-waardig.
Sparta en Volendam zijn er klaar voor, gezien financieel en ook het stadion van beide ploegen. MVV is er financieel nog niet klaar voor. Er zal ook nog wel een en het ander moeten gebeuren binnen MVV (dan praat ik over beleid, stadion) om structureel Eredivisie te kunnen spelen.

Maar aub geen Helmond in de Eredivisie, dat zou een aanfluiting zijn voor het Nederlandse voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 12:55
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #154

Maosbrögk schreef : Het resterende programma:

MVV
Vrijdag 29 maart 2013 MVV Maastricht – De Graafschap
Maandag 1 april 2013 Telstar – MVV Maastricht
Vrijdag 05 april 2013 Go Ahead Eagles – MVV Maastricht
Vrijdag 12 april 2013 MVV Maastricht – FC Dordrecht
Vrijdag 19 april 2013 FC Den Bosch – MVV Maastricht
Vrijdag 26 april 2013 FC Volendam – MVV Maastricht
Vrijdag 3 mei 2013 MVV Maastricht - Fortuna Sittard

Lastige uitduels, nog een derby thuis, lastige match tegen Superboeren en Dordt.
Gelukkig meer uitduels ;)

Sparta
Vrijdag 29 maart 2013 Go Ahead Eagles - Sparta Rotterdam
Maandag 1 april 2013 Sparta Rotterdam - FC Emmen
Vrijdag 5 april 2013 FC Dordrecht - Sparta Rotterdam
Vrijdag 12 april 2013 Sparta Rotterdam - Fortuna Sittard
Vrijdag 19 april 2013 Helmond Sport - Sparta Rotterdam
Vrijdag 26 april 2013 Sparta Rotterdam - Excelsior
Vrijdag 3 mei 2013 Telstar - Sparta Rotterdam

Sparta nog naar Eagles en Helmond. Spelen ook nog 2 derby's tegen Dordt en Excelsior.

Volendam
vrijdag 29 maa 2013 FC Volendam - Fortuna Sittard
maandag 01 apr 2013 FC Eindhoven - FC Volendam
vrijdag 05 apr 2013 FC Emmen - FC Volendam
vrijdag 12 apr 2013 FC Volendam - Helmond Sport
vrijdag 19 apr 2013 Excelsior - FC Volendam
vrijdag 26 apr 2013 FC Volendam - MVV
vrijdag 03 mei 2013 Go Ahead Eagles - FC Volendam

Volendam moet nog tegen ons, Eagles en Helmond.

Helmond Sport
29-03-2013 20:00 Helmond Sport - FC Eindhoven
01-04-2013 14:30 FC Den Bosch - Helmond Sport
12-04-2013 20:00 FC Volendam - Helmond Sport
19-04-2013 20:00 Helmond Sport - Sparta Rotterdam
26-04-2013 20:00 FC Oss - Helmond Sport
03-05-2013 20:00 Helmond Sport - SC Veendam

Helmond nog tegen streekgenoten Eindhoven/Den Bosch en Oss. En nog tegen Volendam en Sparta.

Conclusie: geen flauw idee... Fortuna kan nog een belangrijke rol gaan spelen. Wij hebben zeker geen makkelijk programma, maar de rest ook niet.



Ik zat er gisteravond al naar te kijken (mis eigenlijk nog Cambuur in dit rijtje)

Mijn gevoel zegt dat de kampioen op 26 april bekend is
Er zijn deze weken zoveel wedstrijden waarbij de top 5 tegen elkaar speelt.
Dit wordt een veldslag voor alle ploegen, veel derby's. Wordt een spannende ontknoping.

PS aangezien we de prijzen in uitwedstrijden pakken (en de resultaten dit jaar) zal het me niks verbazen.........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 12:55
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #155
Vind Go Ahead Eagles ook een zeer lastige uitwedstrijd anders Maosbrögk. Kan me even niet zo snel voor de geest halen wanneer we daar voor het laatst gewonnen hebben. Hebben ook een goede pot destijds hier met 3-3 echt ook een wisselvallige ploeg om rekening mee te houden.

Adrie van Staveren award werd gewonnen door Sparta. Geflatteerde 6-0 nederlaag. Maar goed die mogen ze elk jaar houden als wij de echte wedstrijd maar winnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 13:04
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #156
MVV Maastricht speelde gisteren zoals wij als supporters dat graag zien: met 100% inzet en vol op de aanval. Dat resulteerde in een dikverdiende overwinning omdat MVV de wedstrijd gedurende minstens 60 minuten volledig domineerde. DE overwinning had nog hoger kunnen uitvallen als in blessuretijd wat slimmer gespeeld was. Malcolm moet gewoon van die bal afblijven. En of die goal van Braken buitenspel was? Zeer discutabel. Daarnaast mogen we van geluk spreken dat de scheid de bal niet op de stip legde; Calabro ging overigens wel erg gemakkelijk liggen. Het was geen strafschop volgens mij.

Een compliment naar de verdediging gisteren: daar was geen zwakke schakel in te ontdekken. Het scheelt natuurlijk een slok op een borrel als Labylle erbij is; daar wordt een tegenstander toch nerveus van en dat creëert extra ruimte voor middenveld en aanval als zo'n back toch twee Spartanen aan zich weet te binden.
Absolute uitblinker was voor gisteren Kjel Knops. Hij heeft geen enkel duel verloren en heeft talloze ballen weggehaald uit het hart van de verdediging. Daarnaast blijft hij overzicht houden en roeit zelden of nooit de bal blind naar voren (wat een traptechniek!). Wat is die jongen gegroeid dit seizoen.

Koen Daerden oogde niet echt fit en was wat ongelukkig in zijn acties.

Kortom: we doen weer mee. MVV oogde fris en fruitig en lijkt de oude lijn weer op te pakken. Heerlijk die spanning.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 13:09
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #157
Gefeliciteerd met de overwinning, ik zou alleen niet graag zien dat jullie kampioen worden dan kunnen jullie namelijk Roda niet meer uitschakelen mochten wij daar in falen :applaus: .
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, jesfen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 13:25 16 mrt 2013 13:26 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #158

Gohf schreef : Gefeliciteerd met de overwinning, ik zou alleen niet graag zien dat jullie kampioen worden dan kunnen jullie namelijk Roda niet meer uitschakelen mochten wij daar in falen :applaus: .


Om eerlijk te zijn: ik denk dat we dat allebei niet kunnen(aangezien God een Duitser is), dus wordt ik liever kampioen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 13:35
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #159

Anna D. schreef : Vind Go Ahead Eagles ook een zeer lastige uitwedstrijd anders Maosbrögk. Kan me even niet zo snel voor de geest halen wanneer we daar voor het laatst gewonnen hebben.


Anna D. Ik kan me óók niet zo snel voor de geest halen dat we dat we na 12 uitwedstrijden hiervan slechts één verloren hadden (tegen het op de 15e plaats staande Almere City FC), 8 uitwedstrijden gewonnen en 3 gelijkgespeeld hadden zoals dit seizoen.
MVV heeft dit seizoen uit 13 thuiswedstrijden 20 punten gehaald en uit 12 uitwedstrijden zelfs 27 punten.
Voor mij is een uitwedstrijd tegen b.v. Telstar gevaarlijker dan tegen Go Ahaed Eagles gezien het huidige seizoensverloop.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 14:04 16 mrt 2013 14:05 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #160

Anna D. schreef : Vind Go Ahead Eagles ook een zeer lastige uitwedstrijd anders Maosbrögk.


Klopt, maar volgens mij zeg ik ook nergens dat dat een eitje is?
Eagles gaat ook nog belangrijke rol spelen in slot competitie.

Was inderdaad Cambuur vergeten:

Cambuur
18-03-2013 Fortuna Sittard - SC Cambuur
29-03-2013 Almere City FC - SC Cambuur
01-04-2013 SC Cambuur - Go Ahead Eagles
05-04-2013 SC Cambuur - FC Oss
08-04-2013 FC Dordrecht - SC Cambuur
14-04-2013 De Graafschap - SC Cambuur
22-04-2013 FC Emmen - SC Cambuur
26-04-2013 SC Cambuur - FC Emmen
03-05-2013 Excelsior - SC Cambuur

Dordt en Graafschap uit zijn erg lastig. Eagles thuis ook. (Opvallend: 2x tegen Emmen in 4 dagen)
Maar onze vrienden uit Zitterd zorgen er maandag al voor dat Eagles verder op achterstand komt :P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 14:12
Huib
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 92
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #161
Dee lach blijjf op mien geziech en us gezaank blijjf in miene kop.

Kom op die roeie
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 15:03
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #162

Gohf schreef : Gefeliciteerd met de overwinning, ik zou alleen niet graag zien dat jullie kampioen worden dan kunnen jullie namelijk Roda niet meer uitschakelen mochten wij daar in falen :applaus: .


Klink misschien raar maar ik denk dat een club als de graafschap of sparta, RJC eruit wippen in de nacompetitie.
Zoals Den Haag een aantal jaren geleden, of willem 2 vorig jaar, clubs die een slecht seizoen hebben na de degradatie maar alsnog via de nacompetitie promoveren.
Als wij ertegen moeten heerst er teveel sentiment, ik moet er niet aan denken als wij door hun eruit liggen.

Komende weken verliezen diverse clubs nog veel punten.......laten wij de club met de minste verlies punten zijn.
Dan komt het allemaal goed.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 15:04
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #163
Nee Maosbrögk je zei inderdaad terecht lastige uitwedstrijden. Ben nog een beetje in een overwinningsroes laat ik het maar zo zeggen na gisteren. ;)

Enfin wou daar nog een beetje de nadruk op leggen omdat Go Ahead Eagles niet in de top meedraait maar wel uiterst lastig is. Maar hetzelfde geldt eigenlijk natuurlijk voor FC Den Bosch uit. Ik had dit inderdaad nooit mogen dromen Sandro dat we zo goed presteren op vreemde bodem, heerlijk. Dat ze die lijn maar doortrekken.

En Huib heb precies hetzelfde geniet ervan zolang het duurt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 15:49
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #164
Wat een geweldig resultaat heb genoten gister.
Ik kan praten wat ik wil er komt geen geluid meer uit 100 minuten lang geschreeuwd en gezongen.
En iedereen deed mee zo hoort het super sfeer
Wat is die Leroy toch een goede speler niet normaal die controle, en iedere bal was voor hem.
Ik heb hem 1 bal zien inleveren voor de rest heb ik iedereen alleen maar achter hem aan zien rennen zonder resultaat. :lachen: Ook Nathan speelde goed en eigenlijk t hele team.
Maar dat Leroy terug was dat merk je meteen hij kan t verschil maken die gaan we nog missen volgend seizoen, ik denk nu ook echt dat we een lange neus kunne trekken en gewoon kampioen gaan worden!! :P
Als je zo in Rotterdam Sparta voetballend en op karakter de baas bent hoef je van niemand meer te verliezen.
Ik loop nu 13 dagen met een dikke smile op mijn gezicht want volgende week is geen voetbal daarna thuis tegen de Graafschap die pakken we met 5-1 thuis zijn we ook van t thuis complex af!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2013 16:21
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #165

Danny1983 schreef : die pakken we met 5-1 thuis zijn we ook van t thuis complex af!!


Wat zeg je me nou Danny. 5-1? Ik had toch wel echt 5-0 verwacht van je maar ja.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden