Sparta Rotterdam - MVV Maastricht.

13 mrt 2013 09:38
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #61

Jean schreef :

pinobel schreef : Sorry Jean. Ik laat me ook wel eens negatief uit over sommige dingen. Maar ik heb van jou nog nooit 1 positieve zin gelezen over MVV. Je grijpt werkelijk ieder berichtje van MVV aan om het bestuur aan te vallen. Deze negativiteit zal uiteindelijk naar je eigen leven uitstralen.

Mijn club, mijn passie, word langzaam kapot gemaakt en ik blijf niet langs de zijlijn zitten te wachten tot het te laat is!

Nee jij gaat hier op het forum iedereen de pis lauw maken met je eeuwige kritiek.. nou applaus voor Jean hoor!! :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2013 09:39
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #62

jeoff schreef : Ja natuurlijk vind je het weer terecht αναρχος.. alsof MVV hier iets aan kan doen

Dus MVV kan er niets aan doen dat wij uitsluitend online kaartjes kunnen kopen?
Dat de kaartjes pas vrijdag na 15.00uur opgehaald kunnen worden?
Mischien zijn de overige maatregelen opgelegd door sparta maar dan nog hoeft MVV niet alles te accepteren.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

13 mrt 2013 09:39
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #63
Kom nou , niet gebruikte kaartjes kunnen teruggestuurd worden en volgens mij is er ook een optie (is volgens mij vaker gebeurd) dat blanco Jupiler kaartjes worden gedrukt in de thermo printer bij MVV. Wat een systeem....

13 mrt 2013 09:48
Romadu
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #64
Jeetje Jeoff, kom onder je steen vandaan. Kaartjes opsturen per post.. Is dat echt je argument?? Noem het gewoon geen vrij vervoer als er toch weer zinloze ristricties worden verzonnen, bespaard irritatie.

13 mrt 2013 10:04
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #65
Ik zie het als een falen bij Sparta. Zij besluiten om de A wedstrijd te begrenzen met tal van beperkingen. Als het een echte A wedstrijd zou zijn, zou de kassa van het uitvak gewoon open zijn.

doordat Sparta deze dicht houdt op de wedstrijd dag wordt MVV gedwongen om vooruit te boeken.
Alleen begrijp ik niet waarom de kaarten pas na 15 uur kunnen worden opgehaald. Zou je er een dag R'dam van willen maken, wordt dat op deze manier door je neus geboord.
Ernaast had MVV zoals Webmastersfm al aangeeft kunnen vragen voor blanco kaarten of dat ongebruikte kaarten retour worden gestuurd.
In deze kan ik dan ook de denkwijze van Jean begrijpen.

In deze denk ik dat er twee partijen zijn, die extra regels verzinnen op deze A wedstrijd, wat jammer is voor de last minute supporter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

13 mrt 2013 10:39 13 mrt 2013 10:40 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #66
Het falen ligt inderdaad bij Sparta in deze.. Zij hebben beslist dat MVV enkel het aantal verkochte kaarten opgestuurd krijgt en dat de kaarten enkel vanaf 15:00 uur uitgegeven mogen worden. Deze regels zijn niet door MVV verzonnen.

Het is ook weer tekenend dat de kritiek op MVV van dezelfde mensen komt. Ik mis er nog eentje! (kom er maar in Mulder). Deze mensen vertegenwoordigen niet de mening van de meerderheid van de supporters, maar zijn degenen die hier het hardste roepen. Dat zie je wel vaker op forums.. een klein groepje criticasters dat alles aangrijpt om te kunnen klagen. De mensen die niet zo negatief zijn posten gewoon minder, maar dat wil niet zeggen dat die het eens zijn met alle kritiek.

13 mrt 2013 10:50
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #67

jeoff schreef : Het falen ligt inderdaad bij Sparta in deze.. Zij hebben beslist dat MVV enkel het aantal verkochte kaarten opgestuurd krijgt en dat de kaarten enkel vanaf 15:00 uur uitgegeven mogen worden. Deze regels zijn niet door MVV verzonnen.

Het is ook weer tekenend dat de kritiek op MVV van dezelfde mensen komt. Ik mis er nog eentje! (kom er maar in Mulder). Deze mensen vertegenwoordigen niet de mening van de meerderheid van de supporters, maar zijn degenen die hier het hardste roepen. Dat zie je wel vaker op forums.. een klein groepje criticasters dat alles aangrijpt om te kunnen klagen. De mensen die niet zo negatief zijn posten gewoon minder, maar dat wil niet zeggen dat die het eens zijn met alle kritiek.

Hoe weet jij wie de meerderheid van de supporters vertegenwoordigd?
Dat ik een van de enige ben die me de moeite neem om mijn mening via dit forum te uiten betekent niet dat ik de enige ben met deze mening..

En het falen ligt volgens jou natuurlijk niet bij MVV en volgens mij natuurlijk wél bij MVV.
Het zal ergens in het midden liggen.
Feit blijft dat het weer een mooi staaltje supportertje pesten is waar MVV makkelijk aan meewerkt..

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

13 mrt 2013 10:51
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #68
Dit forum is geen gemiddelde van de Mvv supporters jeoff. En omdat de mensen niks zeggen en afdoen met stille genieters en het er mee eens zijn is mij te goedkoop. Te goedkoop. Ik weet natuurlijk niet wat de SC of MVV in actie heeft gezet om de regeltjes te versoepelen (daar ga ik maar van uit) maar een duidelijk statement of verklaring in dit soort dingen mis ik wel eens.

13 mrt 2013 11:07
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #69
Ik weet niet wie schuld heeft in dezen, maar als het een échte A-wedstrijd is, dan betekent dit GEEN restricties.
Zelf bepalen hoe je naar het stadion gaat en kaartjes kopen aan het loket bij het uitvak. Lekker oldschool.
Als je restricties oplegt wat betreft de verkoop en het ophalen van kaarten, vind ik dit geen wedstrijd ZONDER restricties.

"In Nederland kent de KNVB drie categorieën voor wedstrijden, te weten categorie A, B en C. Categorie A is een wedstrijd met een laag risico en kent geen (reis)beperkende maatregelen voor de supporters. Categorie B is een wedstrijd met midden risico; de supporters kunnen dan op eigen gelegenheid reizen, of met behulp van een combiregeling. Categorie C is een wedstrijd met hoog risico en kent altijd een combiregeling."

Er zijn nu dus wel beperkende maatregelen en dus geen A-wedstrijd. Het wordt nu te mooi voorgeschoteld voor de supporters.
Dit is gewoon een B-wedstrijd.
Gehele vrijheid wat betreft kaartverkoop en reizen krijgen we nog maar zelden.

13 mrt 2013 11:31
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #70
Deze maatregel noemt men een autocombi. Men wilt het echter niet bij de naam noemen. Dit kan vanuit MVV zijn, omdat alles met combi een negatieve klank met zich meebrengt. Het zou echter ook vanuit Sparta kunnen komen. Sparta is namelijk verplicht om bezoekers die via een verplichte/vrijwillige auto-/buscombi reizen 40% korting te geven. Aan de prijs van de kaartjes te zien, denk ik niet dat men deze korting heeft gerekend.

13 mrt 2013 11:32 13 mrt 2013 11:33 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #71
Het is overigens nog steeds een A wedstrijd in de zin dat je vrij bent om vrijdag naar Rotterdam te rijden en een kaartje te kopen voor de hoofdtribune. Ook kun je tot vrijdagmiddag nog een kaartje voor de bus bij de SC kopen. Het is dus niet zo dat je helemaal niet terecht kunt in Rotterdam als je wil gaan.

Maar Jean, als de waarheid in het midden ligt, waarom vind je het dan nodig om uitspraken te doen als:

super geregeld van het bestuur!

en

Het word ons weer eens zo leuk mogelijk gemaakt door MVV!! Hulde voor het steeds aantrekkelijker maken van het bezoeken van uitwedstrijden!

Je legt de schuld volledig bij MVV.. Deze bijdragen kan MVV missen als kiespijn, en zijn tekenend voor het kleine groepje klagers op het forum.

13 mrt 2013 11:55
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #72

jeoff schreef : Het is overigens nog steeds een A wedstrijd in de zin dat je vrij bent om vrijdag naar Rotterdam te rijden en een kaartje te kopen voor de hoofdtribune.

Ik vraag mij af of dit wel zo is. De auto-combiregels worden namelijk gebruikt. Buiten een combi omreizen is verboden en kan leiden tot een stadionverbod. Ik snap overigens niet dat je, na het lezen van het door Maosbrögk gequote stukje uit het knvb regelement, nog steeds kunt spreken over een A wedstrijd.

Ik sluit mij wel op een punt bij je aan. Ik denk namelijk ook niet dat deze regeling uit de hoed van het MVV bestuur komt. Wel zie ik het gebied van onder andere communicatie wel verbeterpunten. Ook sluit ik mij graag aan bij de post van sfmwebmaster. Het zou fijn zijn om te weten welke actie MVV en de supportersclub hebben ondernomen.

13 mrt 2013 11:59
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #73

Snuf schreef : Deze maatregel noemt men een autocombi. Men wilt het echter niet bij de naam noemen. Dit kan vanuit MVV zijn, omdat alles met combi een negatieve klank met zich meebrengt. Het zou echter ook vanuit Sparta kunnen komen. Sparta is namelijk verplicht om bezoekers die via een verplichte/vrijwillige auto-/buscombi reizen 40% korting te geven. Aan de prijs van de kaartjes te zien, denk ik niet dat men deze korting heeft gerekend.

Wellicht is dit de reden voor alle extra eisen van Sparta... Dat ze niet die 40% korting wilden kwijtraken?
Gewoon het een A-wedstrijd benoemen en dan toch alle extra eisen stellen.
Nu kunnen we natuurlijk denken dat MVV er niet alles aan gedaan heeft om dit te voorkomen, maar dat weten we natuurlijk niet (ze hebben in ieder geval nu de schijn tegen).

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

13 mrt 2013 17:33
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #74
Jeoff wat zijn dat voor flauwekul argumenten, dat de mensen die kritiek hebben een kleine minderheid vormen. Bepaal jij dat omdat jij een kritiekloze positivo bent? Dat jij op alles ja en amen zegt maakt mij niks uit maar respecteer ook de mensen die dit niet doen.

13 mrt 2013 17:47
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Sparta Rotterdam - MVV Maastricht. #75

αναρχος schreef : Jeoff wat zijn dat voor flauwekul argumenten, dat de mensen die kritiek hebben een kleine minderheid vormen. Bepaal jij dat omdat jij een kritiekloze positivo bent? Dat jij op alles ja en amen zegt maakt mij niks uit maar respecteer ook de mensen die dit niet doen.

Ik respecteer je mening maar jeoff zegt echt niet overal ja en amen op en ook dat respecteer ik!!!

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Tijd voor maken pagina: 0.349 seconden