Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013

05 apr 2013 21:56
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #61

Schapendonk schreef : Gelukkig een keer geen penalty tegen. Op zich ben ik niet ontevreden met deze 0-0. Als je in de NC zo georganiseerd speelt in een uitwedstrijd kom je heel ver ;)

Ik zou eerder zeggen in een thuiswedstrijd :) De afgelopen jaren hebben we het telkens thuis weg gegooid door veel te open te spelen terwijl je net op verplaatsing het verschil kan maken met je uitdoelpunten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 21:59
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #62
Noets egt onder drök gekoume en neet weggespäöld gewoore. Good en degelik verdedigd en af en tow sjoen oetgekoume.
Netjes jonges... dao zaot wel get mie in mer met ein punt nao hoes is aoch zier good gezien de speulers die veer moste misse...
Bedaank aoch aon de sjetters veur de kompanei :thumbsup:

(waor bes wel leuk e n gezellig zoonder forlaajf :P )

Tot vriedag ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:02
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #63
Voor de buitenstaander een vreselijke wedstrijd.
Ik ben tevreden met 1 punt. Was het maximaal haalbare.
Had nooit het gevoel dat wij zouden scoren, maar had ook nooit het gevoel dat Eagles zou scoren.
Verdedigend stonden wij perfect.
Aanvallend hebben we weinig laten zien, maar gelet op de afwezigen, is dat geen schande.
Dit team heeft het goed gedaan. Helaas vallen de resultaten op de andere velden tegen, waardoor we verder achterop raken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:05
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #64

jeoff schreef : Ik ben ook tevreden.. er zat gewoon niet meer in. Te weinig stootkracht voorin zonder Esajas en opkomende Labylle. Achterin stond het eigenlijk heel goed, op wat momentjes na begin 1ste helft door die snelle buitenspelers van de Eagles. Dat werd daarna steeds prima opgelost door rugdekking van Verdellen (MOTM?) :thumbsup: en Knops.

belangrijkste punt van de avond is het op afstand houden van de Eagles...

Volgende week MOET er gewonnen worden!!!


Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:08
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #65
Ben onder de indruk van dit MVV . Dit was met afstand de moeilijkste wedstrijd van het seizoen , dit MVV is mentaal ijzersterk .
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Schapendonk, tanteke, Geusseltmania

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:15
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #66
Tevreden dat zeker als je 0-0 speelt bij GAE. Zeker met een gehavend team CHAPEAU!!
Alleen als ik op de ranglijst kijk is het gewoon klote, denkend aan die 6 punten aftrek. Het was ook te mooi weer om waar te zijn dat we een grote kans hadden om kampioen te worden. Die kans is nu erg klein geworden.
Dan maar hopen op een schitterende nacompetitie. MVV moet terug waar ze thuis horen de ere-divisie, en weg uit deze maffia-competitie.

Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Geusseltmania

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:21
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #67
GVD. Op voorhand tevreden met een puntje. Maar als ik weer naar de stand kijk, wat een shit zooi.
We hadden anders gewoon bovenaan gestaan. Ik blijf het gewoon zo onrechtvaardig vinden!!
Op naar vrijdag, 3 punten die in Maastricht blijven. Bedankt jongens voor jullie vechtlust vanavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Ivinho, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:22
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #68

Ivinho schreef : Tevreden dat zeker als je 0-0 speelt bij GAE. Zeker met een gehavend team CHAPEAU!!
Alleen als ik op de ranglijst kijk is het gewoon klote, denkend aan die 6 punten aftrek. Het was ook te mooi weer om waar te zijn dat we een grote kans hadden om kampioen te worden. Die kans is nu erg klein geworden.
Dan maar hopen op een schitterende nacompetitie. MVV moet terug waar ze thuis horen de ere-divisie, en weg uit deze maffia-competitie.





Tuurlijk doen die 9 punten aftrek pijn . Wat meer pijn doet zijn de onodige nederlagen tegen Almere/Emmen en Helmond :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:28
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #69

Sjonnie schreef :

Tuurlijk doen die 9 punten aftrek pijn . Wat meer pijn doet zijn de onodige nederlagen tegen Almere/Emmen en Helmond :(


Dat soort nederlagen heeft ieder team, ook in de top. Alleen hebben de andere top teams dit seizoen het geluk dat ze dit soort wedstrijden tegen Veendam en AGOVV speelden :puke:
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:28
Sjop
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #70
Klasse MVV. gehavend. Maar fantastische inzet. Ze stonden tactisch ijzersterk. Ze mistten stootkracht. Puntje zeer verdiend. jammer dat de rest nu uitloopt. Ik zei het al eerder. We moeten ons op de nacompetitie richten. Spelers sparen en dan vol er tegen aan. Dan maar via de nacompetitie promoveren...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:32
Ivinho
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #71

Sjonnie schreef :

Ivinho schreef : Tevreden dat zeker als je 0-0 speelt bij GAE. Zeker met een gehavend team CHAPEAU!!
Alleen als ik op de ranglijst kijk is het gewoon klote, denkend aan die 6 punten aftrek. Het was ook te mooi weer om waar te zijn dat we een grote kans hadden om kampioen te worden. Die kans is nu erg klein geworden.
Dan maar hopen op een schitterende nacompetitie. MVV moet terug waar ze thuis horen de ere-divisie, en weg uit deze maffia-competitie.





Tuurlijk doen die 9 punten aftrek pijn . Wat meer pijn doet zijn de onodige nederlagen tegen Almere/Emmen en Helmond :(


Daar heb je ook wel gelijk in maar tegen een zeperd loop je altijd wel aan in een seizoen. Dat ze je punten gaan afpakken omdat andere clubs hun zaakjes niet in orde hebben daar ga je niet van uit.
Majaaa het hoofd niet gaan laten hangen vanwege deze rare compitieverloop en er vol voor blijven gaan. Chapeau voor de jongens want dit is niet in hun spel terug te zien :applaus:

Winning isn't everything... It's the only thing!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:34 05 apr 2013 22:43 door Fabrice.
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #72
Haw pin!
Negentig minuten geconcentreerd op resultaat gespeeld, super.
Ik had echt nooit gedacht dat we daar vandaag een punt zouden pakken, hulde!!

Go Ahead kan nog maar 49 punten halen, dus hebben we nog 3 punten nodig voor de tweede ronde play-offs.

Eén keer uit verliezen en niet kampioen worden ... uniek?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:38 05 apr 2013 22:42 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #73
Knap resultaat van een aanvallend onmachtig MVV dat geen enkele intentie had om te winnen en zo de kampioensaspiraties in stand te houden. Waar hier de afgelopen dagen nog volop gespeculeerd werd over de titelkansen van MVV, wist Trost al daar niet meer in te geloven. Door blessures en schorsingen ingegeven bouwde hij aan de Berlijnse muur die in Deventer een duur verdiende 0-0 uit het vuur moest slepen. Zelden heb ik een MVV gezien dat een opdracht zo professioneel en met overgave uitvoerde.
Voor een ploeg met 6 verdedigend ingestelde spelers en zonder echte aanvallende wapens is het ondoenlijk om serieus voor de winst te gaan. Het was vanavond een soort van Russisch roulet, want een tegendoelpunt was MVV niet meer te boven gekomen. Het is overigens ook een teken aan de wand dat Trost steeds zijn hele ploeg omgooit en strijdwijze aanpast omdat er een paar spelers ontbreken. Hij laat daarmee duidelijk blijken geen vertrouwen (meer) te hebben in de logische vervangers van Schreurs en Esajas, want ook Daerden lag destijds niet voor de hand als vervanger van Schreurs.
Het vasthouden van de top 5 positie wordt dus het devies de komende weken en wie weet kunnen ze met de terugkeer van Labylle (ik zie hem toch liever op het middenveld) en Esajas toch nog voor een verrassing zorgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:47 05 apr 2013 23:05 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #74
@hughes had jij er wel vertrouwen in gehad om dan maar bijv. La Rosa te laten starten? Den kje dat hij wel potten had kunnen breken?
Ik vond het een hele logische keuze van Trost vandaag

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 22:50
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #75

Hughes schreef : Knap resultaat van een aanvallend onmachtig MVV dat geen enkele intentie had om te winnen en zo de kampioensaspiraties in stand te houden. Waar hier de afgelopen dagen nog volop gespeculeerd werd over de titelkansen van MVV, wist Trost al daar niet meer in te geloven. Door blessures en schorsingen ingegeven bouwde hij aan de Berlijnse muur die in Deventer een duur verdiende 0-0 uit het vuur moest slepen. Zelden heb ik een MVV gezien dat een opdracht zo professioneel en met overgave uitvoerde.
Voor een ploeg met 6 verdedigend ingestelde spelers en zonder echte aanvallende wapens is het ondoenlijk om serieus voor de winst te gaan. Het was vanavond een soort van Russisch roulet, want een tegendoelpunt was MVV niet meer te boven gekomen. Het is overigens ook een teken aan de wand dat Trost steeds zijn hele ploeg omgooit en strijdwijze aanpast omdat er een paar spelers ontbreken. Hij laat daarmee duidelijk blijken geen vertrouwen (meer) te hebben in de logische vervangers van Schreurs en Esajas, want ook Daerden lag destijds niet voor de hand als vervanger van Schreurs.
Het vasthouden van de top 5 positie wordt dus het devies de komende weken en wie weet kunnen ze met de terugkeer van Labylle (ik zie hem toch liever op het middenveld) en Esajas toch nog voor een verrassing zorgen.





Die 5e plaats is binnen , nu hopen dat Helmond 2e word .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.411 seconden