>
Ontvangen bedankjes 552
Fabrice schreef : Go Ahead kan nog maar 49 punten halen, dus hebben we nog 3 punten nodig voor de tweede ronde play-offs.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef : @hughes had jij er wel vertrouwen in gehad om dan maar bijv. La Rosa te laten starten? Den kje dat hij wel potten had kunnen breken?
Ik vond het een hele logische keuze van Trost vandaag
jeoff schreef : @hughes, je kunt deze periode toch niet vergelijken met de seizoenen onder cappa waar er niks op spel stond!
En ik blijf erbij dat het een logische opstelling was. De afgelopen wedstrijden hebben we kunnen zien dat La Rosa e.a. niet in goede doen zijn. Daarbij heeft Trost nog redelijk aanvallend gewisseld en hebben La Rosa, Timmermans en Voorjans (die aanvallender is ingesteld dan Smeets) nog mee gedaan. Ook heeft Stankov veel meer gedaan dan alleen maar tegen houden.
Het ging vandaag puur om de kwaliteit voorin.. en dat hebben we te weinig zonder Esajas, Schreurs en de opkomende Labylle. Dat heeft verder niks met lef te maken!
dreekemvvke schreef : was gisteravond in deventer en heb een hard werkend mvv gezien ,maar heb ook veel zwakke momenten gezien .nick kuipers komt nog veel te kort op dit niveau kan zijn dat hij weinig gespeeld heeft smeets redelijk tot goed maar laat veel te makkelijk zijn man lopen de roeie vond ik een goede vervanger voor labylle achterhoede verder sterk ,maar de invallers vond ik heel magertjes voorjans geen schim meer van voorheen de la rosa geen pepernoot geraakt ,timmermans heel zwak veldmate hard werkend braken heel goed en beweeglijk maar nog erg jong ,van hyfhte en ruthjens de twee beste bij mvv maar er is nog niets verloren .volgende week van dordrecht winnen en de wereld ziet weer heel anders uit kom op mvv.
Sandro schreef :
Fabrice schreef : Go Ahead kan nog maar 49 punten halen, dus hebben we nog 3 punten nodig voor de tweede ronde play-offs.
Go Ahead en Fortuna kunnen beiden nog 50 punten halen.
MVV moet dus uit de resterende 4 wedstrijden 5 punten halen om zeker te zijn van de vijfde plaats en de plaatsing voor de tweede ronde play-offs.
Schapendonk schreef : Ik heb gister zelden zo genoten van een verdedigend spel.
jeoff schreef : mooie foto.. maar eh, die gast linksboven is helemaal naar Deventer gereisd om daar op zijn gemak de Stentor te lezen??