Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013

05 apr 2013 23:07 05 apr 2013 23:10 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #76

Fabrice schreef : Go Ahead kan nog maar 49 punten halen, dus hebben we nog 3 punten nodig voor de tweede ronde play-offs.


Go Ahead en Fortuna kunnen beiden nog 50 punten halen.
MVV moet dus uit de resterende 4 wedstrijden 5 punten halen om zeker te zijn van de vijfde plaats en de plaatsing voor de tweede ronde play-offs.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 23:17
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #77

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 23:25
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #78

jeoff schreef : @hughes had jij er wel vertrouwen in gehad om dan maar bijv. La Rosa te laten starten? Den kje dat hij wel potten had kunnen breken?
Ik vond het een hele logische keuze van Trost vandaag


Het gaat om de intentie en spelopvatting. Niemand had Kuipers in de ploeg verwacht en Stankov op het middenveld, alles was gebaseerd op tegenhouden. Maar waarschijnlijk ook terecht, Voorjans en Borgers zijn te licht bevonden en La Rosa waarschijnlijk ook. Met een meer aanvallende speelstijl met de beschikbare spelers was een nederlaag waarschijnlijker geweest en was MVV uit de top 5 gevallen, dus ik begrijp het wel, maar miste een beetje lef. De verguisde Fuat Capa stelde ooit de halve A1 op, uit bij Haarlem, en won met 0-3.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 23:39
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #79
Gruuts op MVV ik vond dat we hadden kunnen winnen zonder de punten aftrek kon ik leven met dit gelijkspel maar nu is t toch een beetje bitter. Tot vrijdag

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 apr 2013 23:57
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #80
@hughes, je kunt deze periode toch niet vergelijken met de seizoenen onder cappa waar er niks op spel stond!
En ik blijf erbij dat het een logische opstelling was. De afgelopen wedstrijden hebben we kunnen zien dat La Rosa e.a. niet in goede doen zijn. Daarbij heeft Trost nog redelijk aanvallend gewisseld en hebben La Rosa, Timmermans en Voorjans (die aanvallender is ingesteld dan Smeets) nog mee gedaan. Ook heeft Stankov veel meer gedaan dan alleen maar tegen houden.

Het ging vandaag puur om de kwaliteit voorin.. en dat hebben we te weinig zonder Esajas, Schreurs en de opkomende Labylle. Dat heeft verder niks met lef te maken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 00:48 06 apr 2013 00:52 door Hughes.
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #81

jeoff schreef : @hughes, je kunt deze periode toch niet vergelijken met de seizoenen onder cappa waar er niks op spel stond!
En ik blijf erbij dat het een logische opstelling was. De afgelopen wedstrijden hebben we kunnen zien dat La Rosa e.a. niet in goede doen zijn. Daarbij heeft Trost nog redelijk aanvallend gewisseld en hebben La Rosa, Timmermans en Voorjans (die aanvallender is ingesteld dan Smeets) nog mee gedaan. Ook heeft Stankov veel meer gedaan dan alleen maar tegen houden.

Het ging vandaag puur om de kwaliteit voorin.. en dat hebben we te weinig zonder Esajas, Schreurs en de opkomende Labylle. Dat heeft verder niks met lef te maken!


La Rosa had een basisplek tegen De Graafschap en speelde slecht, maar heeft wel enkele verdienstelijke invabeurten (met een mooi doelpunt tegen in Oss) beleeft. Koen Daerden speelde alleen maar slecht en was verzekerd van een basisplaats geweest als hij niet geblesseerd was geraakt. Op dat gebied is Trost gewoon een behoudende coach, misschien ook omdat hij, net als de rest van zijn staf, zelf verdediger is geweest.
Die aanvallende wissels waar jij het over hebt zijn puur defensief bedoelt, Veldmate en co hadden zich leeggelopen, dus moesten er verse krachten in om de opbouw van de Eagles te verstoren en heel misschien met hun snelheid de ruimte benutten. Ik vind het in ieder geval wel heel knap dat hij de ploeg binnen enkele dagen heeft klaargestoomd voor deze opdracht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 01:08
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1164
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #82
Precies Hughes


De kracht van dit MVV zit tussen de oren . Dit MVV is mentaal zo sterk !! Een paar seizoenen geleden verloor MVV dit soort wedstrijden met een nulletje of 4 . Ik zie MVV ook winnen bij Volendam .
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 08:02
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #83
was gisteravond in deventer en heb een hard werkend mvv gezien ,maar heb ook veel zwakke momenten gezien .nick kuipers komt nog veel te kort op dit niveau kan zijn dat hij weinig gespeeld heeft smeets redelijk tot goed maar laat veel te makkelijk zijn man lopen de roeie vond ik een goede vervanger voor labylle achterhoede verder sterk ,maar de invallers vond ik heel magertjes voorjans geen schim meer van voorheen de la rosa geen pepernoot geraakt ,timmermans heel zwak veldmate hard werkend braken heel goed en beweeglijk maar nog erg jong ,van hyfhte en ruthjens de twee beste bij mvv maar er is nog niets verloren .volgende week van dordrecht winnen en de wereld ziet weer heel anders uit kom op mvv.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Frank Salemans, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 08:23
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #84

dreekemvvke schreef : was gisteravond in deventer en heb een hard werkend mvv gezien ,maar heb ook veel zwakke momenten gezien .nick kuipers komt nog veel te kort op dit niveau kan zijn dat hij weinig gespeeld heeft smeets redelijk tot goed maar laat veel te makkelijk zijn man lopen de roeie vond ik een goede vervanger voor labylle achterhoede verder sterk ,maar de invallers vond ik heel magertjes voorjans geen schim meer van voorheen de la rosa geen pepernoot geraakt ,timmermans heel zwak veldmate hard werkend braken heel goed en beweeglijk maar nog erg jong ,van hyfhte en ruthjens de twee beste bij mvv maar er is nog niets verloren .volgende week van dordrecht winnen en de wereld ziet weer heel anders uit kom op mvv.


Ja vond Smeets erg goed spelen op zijn man laten lopen na maar t kan niet altijd zoals hij gister speelde moet iemand zijn man overnemen anders kan hij niet zo spelen!
Jammer dat hij gewisseld werd
Dat is t zelfde met leroy hij kan wel mooie aktie maken tot in de 16 maar als t dan misgaat moet er wel iemand zijn man overnemen..
Al vind ik dat leroy ook vaak nog erg goed meee terug loopt maar 90 min is dat onmogelijk
Anders kun je de goal zo om de oren krijgen voor sommige spelers goed te kunnen laten voetballen zal een ander iets meer vuil werk moeten opknappen.
Ik vond Winkens niet slecht maar een goede vervanger voor Leroy?( is niet te vergelijken)
Nee dat niet Leroy had gister dat beetje exta kunnen brengen net zoals Danny of Esajas dat hadde gekunt.
En ik vond Tom en Nathan erg goed op t middenveld die waren helemaal leeg na 85 minuten.
Sven kan een hele goede worden snel bewegelijk :thumbsup: als t geen buitenspel was had die gescoord ;)
En t duo Verdellen Knops niet aankomen staat heel goed :applaus: Met een hele maar dan ook hele goede keeper erachter. Kuuper deed t goed voor iemand die zolang eruit is geweest vind ik je zag dat hij ritme miste maar zag soms dingen waarvan ik dacht nou dat gaat best goed,
En Stankov op t middenveld dat vulde hij beste goed in mijn mening rustig aan de bal en alleen jammer dat die vaak de ruimtes niet ziet, Mark veldmate een beetje onzichtbaar maar dat kan ook door t uitvak komen waar je gewoon echt slecht zicht had. Timmermans en la rosa niet veel aanvallend kunnen brengen.
Heel knap dat je met de bijna gehele reserve bank een terecht gelijkspel bij de Eagles haalt :applaus:
Allleen hadden we nu 3 punten nodig maar toch.
Hoe anders zal t zijn als wij vrijdag winnen Volendam verliest en wij winnen ook in Volendam dan is t allemaal weer helemaal anders leuk he t kan nog steeds ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 09:26 06 apr 2013 09:27 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #85

Sandro schreef :

Fabrice schreef : Go Ahead kan nog maar 49 punten halen, dus hebben we nog 3 punten nodig voor de tweede ronde play-offs.


Go Ahead en Fortuna kunnen beiden nog 50 punten halen.
MVV moet dus uit de resterende 4 wedstrijden 5 punten halen om zeker te zijn van de vijfde plaats en de plaatsing voor de tweede ronde play-offs.


Inderdaad, nog 5 punten... Naja, eigenlijk 6 he. De Graafschap kan nog op 51 punten komen. Als MVV dus van zijn resterende 4 wedstrijden er 2 wint, hebben we in ieder geval top 5 (en als we ze allemaal winnen, dan zijn we misschien kampioen :P ). Maar goed, deze theorie is gebaseerd op de situatie dat iedereen onder ons alles wint, en die kans lijkt me klein.

Het enige smetje van gisteravond was inderdaad dat verder alle concurrenten (alleen Helmond speelde niet) wonnen. Maar dat hebben we toch niet in de hand. Ook niet de gevolgen van de faillissementen van andere clubs, hoe zuur het ook is...

Verder ben ik zeer tevreden met gisteravond. Organisatorisch stond MVV perfect, en ze hebben zeer geconcentreerd en gedisciplineerd gespeeld. Goed geknokt, weinig weg gegeven. Doe dit maar eens na die 6 punten aftrek en zonder al je creatieve spelers (Labylle, Esajas, Schreurs). Hierdoor konden ze voorin jammer genoeg te weinig brengen om echt kansen te creëren en echt gevaarlijk te worden.

Op naar Dordrecht thuis, die na de winterstop totaal uit vorm zijn. Hebben volgens mij ook niks meer om te voetballen, en MVV wel, dus MVV is aan zijn stand verplicht om te winnen. Brengt wel extra druk met zich mee, maar nogmaals zoals anderen hierboven zeiden: dit seizoen zit het goed tussen te oren, dus moet dat de doorslag geven tot de 3 punten. Zeker als Labylle en Esajas weer kunnen spelen volgende week.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 10:47
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #86
mooie foto.. maar eh, die gast linksboven is helemaal naar Deventer gereisd om daar op zijn gemak de Stentor te lezen?? :lachen:

De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 11:00
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #87
Ik heb gister zelden zo genoten van een verdedigend spel. MVV kan de zaakjes verdedigend heel goed op orde hebben. Ik denk dan ook dat iedere club die tegen MVV moet in de NC het zeer moeilijk gaat krijgen. Ik vond gister MVV keihard werken voor elkaar voor iedere meter. Deventer liep letterlijk tegen de muur van Maastricht op. :lol: MOTM was voor mij als ik dan toch mag kiezen Antonio Stankov. Wat heeft hij gister een meters gerend. Onvermoeibaar die gast. Naar mijn mening de verrassing van het seizoen en een zeer verdient contract!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 13:39
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 901
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #88

Schapendonk schreef : Ik heb gister zelden zo genoten van een verdedigend spel.


Inderdaad.
Ik ben normaal absoluut geen fan van verdedigend voetbal, maar soms kan het niet anders. Als je te weinig aanvallende kwaliteiten hebt en je moet je team zo omgooien door blessures en schorsingen, dan is verdedigen het enige dat je kunt doen.
Ik heb genoten van het spel van MVV. Gewoon omdat het (verdedigend) stond als een huis. Hun aanvoerder en gevaarlijkste spits heeft geen bal geraakt. Verdellen en Knops speelden een uitstekende pot en waren heer en meester. Winkens en Kuipers konden zelfs slecht spelen, zonder dat het kansen regende voor Eagles. En...wat is het toch fijn om IEDERE positie een Rutjes niet 1, 2, maar 3 keer tegen te komen! Wat een loopvermogen, rust en overzicht. Heerlijk! Hij heeft weer wat afgebikkeld.
En ook Castro had weer iedere bal klemvast.
Gisteren was ik overtuigd van 2 dingen: we hielden de 0 en zouden ook zelf niet scoren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 13:46
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #89

jeoff schreef : mooie foto.. maar eh, die gast linksboven is helemaal naar Deventer gereisd om daar op zijn gemak de Stentor te lezen?? :lachen:


gerum zeik Ton neet zoe aof ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 apr 2013 14:00
mvv1902
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Go Ahead Eagles – MVV Maastricht 05-04-2013 #90
Respect veur Ton en correctie er woar neet dn stentor aan t lezen maar de wedstrijdgezet!!!

Ton veur President

Supporter biste neer veur even!!
Maar dich bis t veur t ganse leve!!

MVV Mestreech
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.393 seconden