Volendam MVV Maastricht 26-04-2013
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
Re: Re: Volendam MVV Maastricht 26-04-2013
24 Apr 2013 16:08Ik teken er nu voor.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Joehoe
-
- Junior Member
-
24 Apr 2013 18:52 - 24 Apr 2013 18:53Sjotelsplak wrote: Laten wij van Volendam winnen, Cambuur mag promoveren, stoten wij misschien door tot plaats 3 of 4, Helmond,Volendam of Sparta heb ik liever dan Cambuur. Vervolgens de derby der derby's.
Ik teken er nu voor.
Als de Moffen maar langskomen.
Beter gezegd, eindelijk weer eens op bezoek daar. Gewoon, omdat dat leuk wordt. :lachen:
- peter ruiver
-
- Platinum Member
-
- Draan wie verkes Wullem !!
24 Apr 2013 21:46Dan zal ich waal de enigste MVV supporter zeen dae leever taege die oet Venlow wilt sjpeele :schamen:Joehoe wrote:Sjotelsplak wrote: Laten wij van Volendam winnen, Cambuur mag promoveren, stoten wij misschien door tot plaats 3 of 4, Helmond,Volendam of Sparta heb ik liever dan Cambuur. Vervolgens de derby der derby's.
Ik teken er nu voor.
Beter gezegd, eindelijk weer eens op bezoek daar. Gewoon, omdat dat leuk wordt. :lachen:
- Hughes
-
- Elite Member
-
24 Apr 2013 23:59peter ruiver wrote:Dan zal ich waal de enigste MVV supporter zeen dae leever taege die oet Venlow wilt sjpeele :schamen:Joehoe wrote:Sjotelsplak wrote: Laten wij van Volendam winnen, Cambuur mag promoveren, stoten wij misschien door tot plaats 3 of 4, Helmond,Volendam of Sparta heb ik liever dan Cambuur. Vervolgens de derby der derby's.
Ik teken er nu voor.
Qua promotiekansen is VVV een betere tegenstander, maar een tweestrijd tegen Roda is alleen al vanwege de sfeer, beleving, media aandacht en vanuit historisch oogpunt natuurlijk fantastisch en iets om naar uit te kijken.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
25 Apr 2013 08:59Verschrikkelijk dit zeg. Maken ze weer eens kans op de titel, meteen een grote mond over uit-support. Terwijl de palingboeren amper 3 koeien meenemen als ze niet om de titel spelen. Gloryhunter. Wat hoop ik dat we morgen weer met 1-2 winnen d.m.v. een goal in de allerlaatste minuut.Fanforever
Lid
Re: FC Volendam - MVV Maastricht
Zit het uit-vak ook vol vrijdag? Of komt er één sterveling uit Maastricht?
Laot goon.
- Joehoe
-
- Junior Member
-
25 Apr 2013 09:44Lummel wrote:Verschrikkelijk dit zeg. Maken ze weer eens kans op de titel, meteen een grote mond over uit-support. Terwijl de palingboeren amper 3 koeien meenemen als ze niet om de titel spelen. Gloryhunter. Wat hoop ik dat we morgen weer met 1-2 winnen d.m.v. een goal in de allerlaatste minuut.Fanforever
Lid
Re: FC Volendam - MVV Maastricht
Zit het uit-vak ook vol vrijdag? Of komt er één sterveling uit Maastricht?
Laot goon.
Internet. Nooit van wakker liggen. :lachen:
- Danny1983
-
Topic Author
- Banned
-
- Gruuts op MVV
25 Apr 2013 12:27Bram Moustafa als back knops verdellen Leroy
middenveld met nathan bryan stankov en ?
voorin Esajas Sven of Borgers
Mark had wat last van de voet en Nick trainde ook appart
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
25 Apr 2013 18:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lummel
-
- Platinum Member
-
25 Apr 2013 18:22Ben benieuwd naar Moustafa, eindelijk krijgt deze jongen eens de kans. Vond hem goed invallen tegen Fortuna, en zeer gretig. Bovendien is hij ook ontzettend snel.MVV weigert te gaan freewheelen
Hoewel MVV al geplaatst is voor de tweede ronde van de play-offs zal de ploeg geen gas terug nemen in de laatste twee wedstrijden van de competitie, zo kondigt trainer René Trost aan. De Maastrichtenaren willen met een goed gevoel de strijd om promotie ingaan en spelen bovendien nog twee keer voor een vol stadion.
Maastricht
Van onze verslaggever
Vrijdagavond (20.00 uur) bij FC Volendam, dat na een geweldige serie een gooi kan doen naar de titel van de eerste divisie, en volgende week in eigen huis tegen streekrivaal Fortuna. MVV hoopt minimaal nog één plek op de ranglijst te stijgen, waardoor in de play-offs het sterke Cambuur (of Volendam) kan worden ontlopen. "We spelen nog wel degelijk ergens voor”, stelt Trost. ,,Bovendien kan ik in deze wedstrijden bepaalde zaken nog eens testen.”
Zowel aanvoerder Tom van Hyfte (geschorst) als rechtsback Nick Kuipers (kuitblessure) ontbreekt in het uitverkochte (7200 toeschouwers) Volendam-stadion. Sven Braken en Hawbir Moustafa zijn hun vervangers. MVV begint steeds krapper in zijn personeel te zitten. Na Danny Schreurs en Koen Daerden (beiden kruisband gescheurd) zullen ook Davide Timmermans (gebroken middenvoetsbeentje) en Michael la Rosa (heupblessure) dit seizoen niet meer in actie komen. Trost: ,,Het komt heel goed uit dat we de eerste ronde van de play-offs kunnen overslaan. Die periode van rust kunnen we goed gebruiken.”
Opstelling MVV: Castro, Moustafa, Verdellen, Knops, Labylle, Stankov, Rutjes, Braken, Smeets, Veldmate, Esajas.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Apr 2013 18:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
25 Apr 2013 19:01Heb sowieso veel zin in morgen. Lekker met alle bekenden vroeg Volendam in en een feestje bouwen. MV is de uitploeg van de Jupiler League dus wil nog weleens zien of de titel naar de Palingboeren gaat. Neem aan dat de spelers er ook alles aan zullen doen om 3e of 4e te worden om dé derby te bewerkstelligen.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Apr 2013 19:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
25 Apr 2013 19:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
25 Apr 2013 19:53Anna D. wrote: Ja gewoon Europees systeem als in voorgaande jaren. Niet sparen en met een goed gevoel de play-offs in.
Ga er vanuit dat we eerst thuis spelen , dus NIET blind op de aanval !!
- Boys_in_Red
-
- Elite Member
-
25 Apr 2013 22:46Come on MVV :applaus: :applaus: