Volendam MVV Maastricht 26-04-2013

24 apr 2013 16:08
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #31
Laten wij van Volendam winnen, Cambuur mag promoveren, stoten wij misschien door tot plaats 3 of 4, Helmond,Volendam of Sparta heb ik liever dan Cambuur. Vervolgens de derby der derby's.
Ik teken er nu voor.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2013 18:52 24 apr 2013 18:53 door Joehoe.
Joehoe
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 39
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #32

Sjotelsplak schreef : Laten wij van Volendam winnen, Cambuur mag promoveren, stoten wij misschien door tot plaats 3 of 4, Helmond,Volendam of Sparta heb ik liever dan Cambuur. Vervolgens de derby der derby's.
Ik teken er nu voor.


Als de Moffen maar langskomen.

Beter gezegd, eindelijk weer eens op bezoek daar. Gewoon, omdat dat leuk wordt. :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2013 21:46
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #33

Joehoe schreef :

Sjotelsplak schreef : Laten wij van Volendam winnen, Cambuur mag promoveren, stoten wij misschien door tot plaats 3 of 4, Helmond,Volendam of Sparta heb ik liever dan Cambuur. Vervolgens de derby der derby's.
Ik teken er nu voor.


Als de Moffen maar langskomen.

Beter gezegd, eindelijk weer eens op bezoek daar. Gewoon, omdat dat leuk wordt. :lachen:

Dan zal ich waal de enigste MVV supporter zeen dae leever taege die oet Venlow wilt sjpeele :schamen:

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 apr 2013 23:59
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #34

peter ruiver schreef :

Joehoe schreef :

Sjotelsplak schreef : Laten wij van Volendam winnen, Cambuur mag promoveren, stoten wij misschien door tot plaats 3 of 4, Helmond,Volendam of Sparta heb ik liever dan Cambuur. Vervolgens de derby der derby's.
Ik teken er nu voor.


Als de Moffen maar langskomen.

Beter gezegd, eindelijk weer eens op bezoek daar. Gewoon, omdat dat leuk wordt. :lachen:

Dan zal ich waal de enigste MVV supporter zeen dae leever taege die oet Venlow wilt sjpeele :schamen:


Qua promotiekansen is VVV een betere tegenstander, maar een tweestrijd tegen Roda is alleen al vanwege de sfeer, beleving, media aandacht en vanuit historisch oogpunt natuurlijk fantastisch en iets om naar uit te kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 08:59
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #35

Fanforever
Lid
Re: FC Volendam - MVV Maastricht
Zit het uit-vak ook vol vrijdag? Of komt er één sterveling uit Maastricht?

Verschrikkelijk dit zeg. Maken ze weer eens kans op de titel, meteen een grote mond over uit-support. Terwijl de palingboeren amper 3 koeien meenemen als ze niet om de titel spelen. Gloryhunter. Wat hoop ik dat we morgen weer met 1-2 winnen d.m.v. een goal in de allerlaatste minuut.

Laot goon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 09:44
Joehoe
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 39
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #36

Lummel schreef :

Fanforever
Lid
Re: FC Volendam - MVV Maastricht
Zit het uit-vak ook vol vrijdag? Of komt er één sterveling uit Maastricht?

Verschrikkelijk dit zeg. Maken ze weer eens kans op de titel, meteen een grote mond over uit-support. Terwijl de palingboeren amper 3 koeien meenemen als ze niet om de titel spelen. Gloryhunter. Wat hoop ik dat we morgen weer met 1-2 winnen d.m.v. een goal in de allerlaatste minuut.

Laot goon.


Internet. Nooit van wakker liggen. :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 12:27
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #37
Net terug van de training denk dat we morgen spelen met

Bram Moustafa als back knops verdellen Leroy
middenveld met nathan bryan stankov en ?
voorin Esajas Sven of Borgers
Mark had wat last van de voet en Nick trainde ook appart

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 18:09
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #38
nou hawbir eindelijk jouw kans om te laten zien waarom ik in jouw geloof ,in mijn ogen ben jij de rechtsback voor mvv je heb de kracht je directe tegenspeler uit te schakelen je hebt snelheid om de sprint aan te gaan en je kunt ook nog meevoetballen om mee op te komen stel me niet teleur en laat het vrijdag in volendam zien ik zal je aanmoedigen.heel veel succes .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 18:22
Lummel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 491
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #39
Eventjes Dreeke complementeren.

MVV weigert te gaan freewheelen


Hoewel MVV al geplaatst is voor de tweede ronde van de play-offs zal de ploeg geen gas terug nemen in de laatste twee wedstrijden van de competitie, zo kondigt trainer René Trost aan. De Maastrichtenaren willen met een goed gevoel de strijd om promotie ingaan en spelen bovendien nog twee keer voor een vol stadion.

Maastricht
Van onze verslaggever


Vrijdagavond (20.00 uur) bij FC Volendam, dat na een geweldige serie een gooi kan doen naar de titel van de eerste divisie, en volgende week in eigen huis tegen streekrivaal Fortuna. MVV hoopt minimaal nog één plek op de ranglijst te stijgen, waardoor in de play-offs het sterke Cambuur (of Volendam) kan worden ontlopen. "We spelen nog wel degelijk ergens voor”, stelt Trost. ,,Bovendien kan ik in deze wedstrijden bepaalde zaken nog eens testen.”
Zowel aanvoerder Tom van Hyfte (geschorst) als rechtsback Nick Kuipers (kuitblessure) ontbreekt in het uitverkochte (7200 toeschouwers) Volendam-stadion. Sven Braken en Hawbir Moustafa zijn hun vervangers. MVV begint steeds krapper in zijn personeel te zitten. Na Danny Schreurs en Koen Daerden (beiden kruisband gescheurd) zullen ook Davide Timmermans (gebroken middenvoetsbeentje) en Michael la Rosa (heupblessure) dit seizoen niet meer in actie komen. Trost: ,,Het komt heel goed uit dat we de eerste ronde van de play-offs kunnen overslaan. Die periode van rust kunnen we goed gebruiken.”
Opstelling MVV: Castro, Moustafa, Verdellen, Knops, Labylle, Stankov, Rutjes, Braken, Smeets, Veldmate, Esajas.

Ben benieuwd naar Moustafa, eindelijk krijgt deze jongen eens de kans. Vond hem goed invallen tegen Fortuna, en zeer gretig. Bovendien is hij ook ontzettend snel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 18:51
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #40
Als je het mij vraagt , geef de belangrijkste spelers rust tegen Volendam en Fortuna. Moet er niet aan denken dat je spelers als Labylle/Van Hyfte of Rutjes moet missen in de playoffs . Er van uitgaande dat de Kampioen pas in de laatste wedstrijd bekend word , krijgt de nummer 2 een enorme dreun en kan dat wel eens in het voordeel van MVV zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 19:01
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #41
Wellicht zijn laatste kans morgen zoals besproken in zijn topic. Deze jongen heeft zeker een gunfactor dus hoop dat hij alles uit de kast haalt en MVV overtuigt de optie te lichten in zijn contract. Kuipers die als enige niet richting uitvak ging door zijn blessure, zei vorige week nog na FC Den Bosch dat hij er tegen Volendam bij zou zijn. Blijkbaar valt het toch tegen.

Heb sowieso veel zin in morgen. Lekker met alle bekenden vroeg Volendam in en een feestje bouwen. MV is de uitploeg van de Jupiler League dus wil nog weleens zien of de titel naar de Palingboeren gaat. Neem aan dat de spelers er ook alles aan zullen doen om 3e of 4e te worden om dé derby te bewerkstelligen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 19:09
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #42
Hoe zit het het eigenlijk met de regels ?? Tellen uit doelpunten dubbel ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 19:46
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #43
Ja gewoon Europees systeem als in voorgaande jaren. Niet sparen en met een goed gevoel de play-offs in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 19:53
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #44

Anna D. schreef : Ja gewoon Europees systeem als in voorgaande jaren. Niet sparen en met een goed gevoel de play-offs in.





Ga er vanuit dat we eerst thuis spelen , dus NIET blind op de aanval !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2013 22:46
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #45
Voor de thuisblijvers, morgen is de wedstrijd live te bekijken op Eredivisie Live 2. Als het goed is zou op deze site morgen wel een stream te vinden moeten zijn: www.firstrow1.eu/

Come on MVV :applaus: :applaus:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.179 seconden