>
Ontvangen bedankjes 777
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef : Laten wij van Volendam winnen, Cambuur mag promoveren, stoten wij misschien door tot plaats 3 of 4, Helmond,Volendam of Sparta heb ik liever dan Cambuur. Vervolgens de derby der derby's.
Ik teken er nu voor.
Dan zal ich waal de enigste MVV supporter zeen dae leever taege die oet Venlow wilt sjpeeleJoehoe schreef :
Sjotelsplak schreef : Laten wij van Volendam winnen, Cambuur mag promoveren, stoten wij misschien door tot plaats 3 of 4, Helmond,Volendam of Sparta heb ik liever dan Cambuur. Vervolgens de derby der derby's.
Ik teken er nu voor.
Als de Moffen maar langskomen.
Beter gezegd, eindelijk weer eens op bezoek daar. Gewoon, omdat dat leuk wordt.
peter ruiver schreef :
Dan zal ich waal de enigste MVV supporter zeen dae leever taege die oet Venlow wilt sjpeeleJoehoe schreef :
Ik teken er nu voor.
Als de Moffen maar langskomen.
Beter gezegd, eindelijk weer eens op bezoek daar. Gewoon, omdat dat leuk wordt.
Verschrikkelijk dit zeg. Maken ze weer eens kans op de titel, meteen een grote mond over uit-support. Terwijl de palingboeren amper 3 koeien meenemen als ze niet om de titel spelen. Gloryhunter. Wat hoop ik dat we morgen weer met 1-2 winnen d.m.v. een goal in de allerlaatste minuut.Fanforever
Lid
Re: FC Volendam - MVV Maastricht
Zit het uit-vak ook vol vrijdag? Of komt er één sterveling uit Maastricht?
Lummel schreef :
Verschrikkelijk dit zeg. Maken ze weer eens kans op de titel, meteen een grote mond over uit-support. Terwijl de palingboeren amper 3 koeien meenemen als ze niet om de titel spelen. Gloryhunter. Wat hoop ik dat we morgen weer met 1-2 winnen d.m.v. een goal in de allerlaatste minuut.Fanforever
Lid
Re: FC Volendam - MVV Maastricht
Zit het uit-vak ook vol vrijdag? Of komt er één sterveling uit Maastricht?
Laot goon.
Ben benieuwd naar Moustafa, eindelijk krijgt deze jongen eens de kans. Vond hem goed invallen tegen Fortuna, en zeer gretig. Bovendien is hij ook ontzettend snel.MVV weigert te gaan freewheelen
Hoewel MVV al geplaatst is voor de tweede ronde van de play-offs zal de ploeg geen gas terug nemen in de laatste twee wedstrijden van de competitie, zo kondigt trainer René Trost aan. De Maastrichtenaren willen met een goed gevoel de strijd om promotie ingaan en spelen bovendien nog twee keer voor een vol stadion.
Maastricht
Van onze verslaggever
Vrijdagavond (20.00 uur) bij FC Volendam, dat na een geweldige serie een gooi kan doen naar de titel van de eerste divisie, en volgende week in eigen huis tegen streekrivaal Fortuna. MVV hoopt minimaal nog één plek op de ranglijst te stijgen, waardoor in de play-offs het sterke Cambuur (of Volendam) kan worden ontlopen. "We spelen nog wel degelijk ergens voor”, stelt Trost. ,,Bovendien kan ik in deze wedstrijden bepaalde zaken nog eens testen.”
Zowel aanvoerder Tom van Hyfte (geschorst) als rechtsback Nick Kuipers (kuitblessure) ontbreekt in het uitverkochte (7200 toeschouwers) Volendam-stadion. Sven Braken en Hawbir Moustafa zijn hun vervangers. MVV begint steeds krapper in zijn personeel te zitten. Na Danny Schreurs en Koen Daerden (beiden kruisband gescheurd) zullen ook Davide Timmermans (gebroken middenvoetsbeentje) en Michael la Rosa (heupblessure) dit seizoen niet meer in actie komen. Trost: ,,Het komt heel goed uit dat we de eerste ronde van de play-offs kunnen overslaan. Die periode van rust kunnen we goed gebruiken.”
Opstelling MVV: Castro, Moustafa, Verdellen, Knops, Labylle, Stankov, Rutjes, Braken, Smeets, Veldmate, Esajas.
Anna D. schreef : Ja gewoon Europees systeem als in voorgaande jaren. Niet sparen en met een goed gevoel de play-offs in.