Volendam MVV Maastricht 26-04-2013

26 apr 2013 22:27
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #61
Is ut neet zoe dat veur de noacompetisie alle ierder opgeloupe geel kaarte vervalle zeent ?
In dat geval is ut toch geine sjlumme zat um tege un kaart op te loupe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2013 22:51
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #62
Jammer, met een beetje geluk en wat beter opletten achterin had er toch een gelijkspel ingezeten. Veldmate speelde niet goed, maar was ook niet helemaal fit. Maar als ik Esajas zie voetballen (en eigenlijk al vanaf de winterstop), vraag ik me af waar die mee bezig is. Dit was al de zoveelste wedstrijd dat hij werkelijk niks goed heeft gedaan. En dan begrijp ik echt helemaal niet meer waarom Borgers weg moet. Liet in de korte tijd toch weer zien dat hij gevaarlijk is in de zestien. Trots op onze fans!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2013 23:03
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #63
Een wedstrijd die wederom liet zien dat MVV uit een stabiele ploeg is waar moeilijk van te winnen valt. MVV begon goed, maar moest na de achterstand het initiatief uit handen geven en had eigenlijk niet meer op gelijke hoogte mogen komen, na die enorme kans van Kramer. Uiteindelijk gebeurde dat wel en leek MVV door te drukken, maar werd er achterin toch teveel ruimte weggegeven, met de 2-1 als gevolg. MVV mist momenteel toch net iets teveel spelers, waardoor het in een topwedstrijd net iets te kort komt. Wat ik wel leuk vond om te zien is dat Borgers toch een echte spits is, meer dan Veldmate. Hoewel hij door de technische staf is afgeserveerd was hij vanavond gevaarlijker dan Veldmate. Hij heeft kwaliteiten die MVV momenteel mist, schiet ten minste op doel, maar komt waarschijnlijk tekort voor het beoogde niveau. Ik geloof er niet in dat hij er nu plotseling staat en MVV door de play-offs loodst, maar zijn invalbeurt was toch veelbelovend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2013 23:10
Geusseltmania
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #64
Slimme gele kaart van Rutjes. :thumbsup:
Beter Fortuna missen dan de 1e play-off wedstrijd.
Jammer van de nederlaag, maar doet me helemaal niets.
Op naar de play-offs met een hopelijk fitte spelersgroep.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2013 23:21
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #65
pinobel je haalt mij de woorden uit de mond ,ik ben er geweest en heb een goed spelend mvv gezien en hadden zeker 1 punt verdiend maar wat rene trost in esajas ziet is mij een raadsel laat de gehele wedstijd zijn man lopen waardoor hawbir de hele tijd 2 man tegen over zich kreeg .waaruit ook de 2-1 valt voor volendam .mousthafa vond ik een heel goede wedstrijd spelen de twee buitenspelers van volendam werden goed aan banden gelegd maar naar de 1-1 had mvv de wedstrijd kunnen beslissen stankov ging goed door maar moet dan het overzicht houden en de bal terug leggen op de penalty plek ,daar stonden 3 mvv spelers klaar om zo in te tikken voor de voorsprong voor mvv.maar goed ik ben heel tevreden met wat ik heb gezien en de mensen voor mij en naast mij waren het mij eens dat mvv een punt dik verdient had ,ze zaten echt met de billen tegen elkaar. maar goed wat kopen wij ervoor maar esajas hoefd hij voor mij niet meer op te stellen en zo denken er wel meer mensen over
De volgende gebruiker (s) zei dank u tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2013 23:28 26 apr 2013 23:31 door ouwe rot.
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #66

Geusseltmania schreef : Slimme gele kaart van Rutjes. :thumbsup:
Beter Fortuna missen dan de 1e play-off wedstrijd.
Jammer van de nederlaag, maar doet me helemaal niets.
Op naar de play-offs met een hopelijk fitte spelersgroep.



Gele kaarten in de competitie tellen niet in de play offs als er in de laatste wedstrijd volgende week tegen Fortuna, gele kaarten worden opgelopen waar door je een schorsing zou kunnen oplopen tellen die pas in het nieuwe seizoen alleen rechtstreeks rood betekent dat je in de play offs niet kunt spelen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Geusseltmania

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 00:04
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #67
leest net het commentaar in de limburger van de sport verslaggever ik ben er geweest maar ik weet niet welke wedstrijd hij heeft gezien maar zeker niet volendam -mvv want de twee vleugelspitsen van volendam hebben geen bal geraakt en dat vonden de volendam supporters op de tribune ook en ik heb ook geen aanvals golven gezien van volendam deze man kan beter naar kerkrade gaan want dit slaat nergens op hij moet wel een heel grote hekel aan mvv hebben,is toch geen familie jhon bannier hoop ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 04:07 27 apr 2013 04:08 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #68
pfff wat een onzin de vleugelspeler tegen Leroy had t moeilijk Moustafa buiten mijn vewachting had t erg moeilijk daarin tegen won bijna geen duel laat zich makkelijk uitspelen Stankov loste het steeds voor hem op hij was ook samen met Nathan de beste van van vanavond gevolg door Leroy en Bram iemand die scoort hoeft toch niet de bete speler te ijn bijna geen enkele paas van hem kwam aan maar ja wat hierboven staat van jou snap ik dus echt niet tenzij je maar 6 minuten hebt gekeken of radio hebt geluisterd :P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 07:30
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #69
Sorry Danny maar met jouw zal ik geen discussie meer aangaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 08:00
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #70
het is toch wel vreemd dat mensen van volendam zelf kuwal en marrenga de zwakste spelers vonden en aan mij vroegen of labylla met opzet linksback speelde om kuwal af te stoppen ,omdat zij dachten dat leroy normaal op het middenveld speelt .en stankov is gewoon de 2-1 schuld omdat hij niet nick coster mee verdedigd en hawbir daardoor tegen twee man komt en uitgespeeld wordt en dat gebeurde voor mijn neus naar rust dus mensen zet je mvv bril nou maar af en wees eens eerlijk en geef niet die jongens de schuld die het niet zijn want esajas was de zwakste en dat is hij al het hele seizoen .snap niet dat deze jongen hogerop wil maar met zo een instelling komt hij nog niet mee bij een betere hoofdklasse maar goed er zijn nou eenmaal mensen die het anders zien .dat houdt de discussie levend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 10:55
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #71
Esajas en Veldmate zijn momenteel zwakke schakels binnen MVV, die komen kwaliteit te kort om het een eredivisie tegenstander straks echt moeilijk te maken. Stankov doet het aardig als rechtermiddenvelder, maar is natuurlijk een noodoplossing, want in principe speel je met een dubbele rechtsback. Zo'n Stankov is de ideale speler voor een trainer, hij heeft een enorm loopvermogen, stopt heel veel energie in een wedstrijd, is op meerdere posities inzetbaar en zal niet snel zeuren, doet wat de trainer hem vraagt. Maar kwalitatief is hij natuurlijk niet de beste voetballer, dat is Labylle. Van hem blijf ik het jammer vinden dat hij geen rol op het middenveld wil/krijgt, want daar kan hij nog bepalender zijn.
Het MVV van de 1ste competitiehelft was een fitte, uitgebalanceerdere ploeg met het geluk aan de kont, dat dwongen ze ook af. Die laatste 2 aspecten zijn weg, momenteel is het, mede door blessures en vormverlies, een middenmoter die mag hopen op een stunt, maar het geloof eigenlijk mist. Ik vrees dat een mooi seizoen in een deceptie eindigt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 10:59
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #72
@hughes ik ben het op zich wel eens met je post eens tot het punt waarop je zegt dat de ploeg nu maar een middenmotor is. Zelfs in deze vorm zijn we echt nog wel een subtopper, mede ook omdat de andere teams ook zo wisselvallig zijn. En je weet nooit wat er gebeurt in de playoffs, dat zijn toch wedstrijden op zich.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 11:06
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #73

jeoff schreef : @hughes ik ben het op zich wel eens met je post eens tot het punt waarop je zegt dat de ploeg nu maar een middenmotor is. Zelfs in deze vorm zijn we echt nog wel een subtopper, mede ook omdat de andere teams ook zo wisselvallig zijn. En je weet nooit wat er gebeurt in de playoffs, dat zijn toch wedstrijden op zich.


Dat klopt en het kan ook zomaar weer omslaan. Maar ik vind de thuisprestaties in 2013 een subtopper onwaardig, daar moet echt een antwoord op gevonden worden met het oog op de play-offs, want anders loop je meteen weer achter de feiten aan, MVV start immers thuis. De wedstrijd tegen Fortuna kan een mooi omslagpunt worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 11:33
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #74

dreekemvvke schreef : leest net het commentaar in de limburger van de sport verslaggever ik ben er geweest maar ik weet niet welke wedstrijd hij heeft gezien maar zeker niet volendam -mvv want de twee vleugelspitsen van volendam hebben geen bal geraakt en dat vonden de volendam supporters op de tribune ook en ik heb ook geen aanvals golven gezien van volendam deze man kan beter naar kerkrade gaan want dit slaat nergens op hij moet wel een heel grote hekel aan mvv hebben,is toch geen familie jhon bannier hoop ik.


Verslaggever Roel Wiche neem ik al jaren niet meer serieus. Die man schrijft zoveel onzin in de krant, dat ik gestopt ben mij daaraan te ergeren.

Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 12:33
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #75
Esajas en Veldmate zijn mometeel zwakke schakels. maar zijn borgers en braken beter ? Borgers valt goed in maar 90m spelen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden