Volendam MVV Maastricht 26-04-2013

27 apr 2013 13:05
Oaktree
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 127
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #76

Nao Väöre schreef :

dreekemvvke schreef : leest net het commentaar in de limburger van de sport verslaggever ik ben er geweest maar ik weet niet welke wedstrijd hij heeft gezien maar zeker niet volendam -mvv want de twee vleugelspitsen van volendam hebben geen bal geraakt en dat vonden de volendam supporters op de tribune ook en ik heb ook geen aanvals golven gezien van volendam deze man kan beter naar kerkrade gaan want dit slaat nergens op hij moet wel een heel grote hekel aan mvv hebben,is toch geen familie jhon bannier hoop ik.


Verslaggever Roel Wiche neem ik al jaren niet meer serieus. Die man schrijft zoveel onzin in de krant, dat ik gestopt ben mij daaraan te ergeren.


Niet in stadion geweest, maar op EL gezien en ook ik herkende het verslag niet met wat ik gezien heb gisteren.
Dacht al dat het aan mijn lag en iets te veel Brand halve liters in mijn gielis had!!

Tsja die Wiche.... Is net als de tweets die gisteren langs kwamen van L eins op twitter.. Pleur toch allemaal op naar PARKstadt

Natus et suscitavit in Marsana

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 13:05 27 apr 2013 13:06 door dreekemvvke. Reden: tik foutje
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #77
dat denkt ik ook niet maar laten toch meer inzet en wil zien dan esajas die er de hele wedstrijd de kantjes van afloopt en zich met zijn postuur van de bal laat afzetten of het een f1 is sorry hoor maar heb je echt niets aan hem , als er keer gewerkt moet worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 13:12
Meeser
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 119
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #78
Ik vond Mvv niet sterk spelen, met een beetje gelukkig is het 4-1 voor Volendam maar hun aanvallers misten zoveel kansen. Die Moustafa werkte hard maar werd vaak makkelijk uitgespeeld. Voorhoede van Mvv was weer zwak. Veldmate is heel ver terug gevallen en Esajas was te triest voor woorden. Esajas speelt ieder seizoen een stuk of 8 wedstrijden goed en voor de rest zie je hem niet meer ondanks zijn kwaliteiten. Ik vond Smeets en Labylle goed spelen. Braeken heeft talent maar is nog jong. Mvv draait momenteel stroef, hopelijk komt de vorm op tijd terug.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 13:44
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #79

ouwe rot schreef : Esajas en Veldmate zijn mometeel zwakke schakels. maar zijn borgers en braken beter ? Borgers valt goed in maar 90m spelen?


Nee, MVV heeft geen betere, daarom is promotie op dit moment ook niet reëel, de 2e ronde overleven wordt al moeilijk. Ik vind ook dat Trost beiden moet laten staan. Veldmate zou momenteel niet geheel fit zijn en als het aan Esajas lag had hij momenteel niet voor MVV gevoetbald, misschien spelen die aspecten ook mee.
Speler die er niet meer bij zijn worden in de volksmond naar verloop van tijd altijd beter, maar het gemis van Schreurs breekt MVV op. Hoewel zijn spel verre van geweldig was heeft hij natuurlijk scorend vermogen, maar ook de diepgang die Veldmate en Esajas niet hebben en is daarnaast onberekenbaar en altijd dreigend. Bij Borgers zag ik die dreiging en doelgerichtheid ook, hij schiet tenminste op doel, maar het is inderdaad de vraag of hij het ook 90 minuten kan. De technische staf heeft er lang niet in geloofd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 17:04
Puime
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #80
Dat gezanik over John Bannier begrijp ik nooit. De man heeft duidelijk een MVV hart maar is alleen net zo cynisch als de helft van de supporters in het stadion. Gisteren heeft hij wel drie keer gezegd wat een geweldig seizoen dit voor MVV is. En telkens als die blije Fortuna commentator zijn club zat op te hemelen liet Bannier hem duidelijk weten dat MVV veel hoger staat dit jaar met een smalle selectie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 18:01
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Onderwerp Auteur
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #81
Dat word geen vrij vervoer als we volgend jaar tegen volendam spelen

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 18:15
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #82
Nergens iets op tv, radio of krant. Maar een louzy tweetje van 140 tekens wordt hier geplaatst. Laat gaan laat gaan man!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 apr 2013 18:15
Joehoe
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 39
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #83
In feite was er niet zo heel veel aan de hand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2013 21:37 30 apr 2013 21:38 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #84
Misschien beetje laat maar heb meerdere malen naar dat winnende doelpunt gekeken van volendam?...er staan twee mensen wel heel erg vrij...en dat valt mij de tweede helft van het seizoen wel erg op nl dat mensen van de tegenstander wel heel erg vrij staan.
Ik vond de eerste helft van de comp de verdediging beter staan...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2013 21:48
Hughes
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 189
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #85

opadiehard schreef : Misschien beetje laat maar heb meerdere malen naar dat winnende doelpunt gekeken van volendam?...er staan twee mensen wel heel erg vrij...en dat valt mij de tweede helft van het seizoen wel erg op nl dat mensen van de tegenstander wel heel erg vrij staan.
Ik vond de eerste helft van de comp de verdediging beter staan...gr opa ;).


Reginald Thal zei ook al in L1 Sport op Maandag dat MVV als team slecht verdedigt. De discipline van de eerste competitiehelft is weg en dat is zorgelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2013 21:55 30 apr 2013 21:56 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Volendam MVV Maastricht 26-04-2013 #86

Hughes schreef :

opadiehard schreef : Misschien beetje laat maar heb meerdere malen naar dat winnende doelpunt gekeken van volendam?...er staan twee mensen wel heel erg vrij...en dat valt mij de tweede helft van het seizoen wel erg op nl dat mensen van de tegenstander wel heel erg vrij staan.
Ik vond de eerste helft van de comp de verdediging beter staan...gr opa ;).


Reginald Thal zei ook al in L1 Sport op Maandag dat MVV als team slecht verdedigt. De discipline van de eerste competitiehelft is weg en dat is zorgelijk.


OPA ZEET:...ik denk dan ook dat trost de greep op de groep een beetje kwijt is...ik zeg dan ook een trainer moet niet langer dan 3 jaar binnen een vereniging werkzaam zijn...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.345 seconden