FC Dordrecht - MVV (2-8-2013)

02 aug 2013 22:45
Armand
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 410
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #31
Het ligt niet alleen aan de voorhoede maar ook achterin is het niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2013 23:25
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #32

Ekstertjj schreef : Lekker begonnen MVV :thumbsdown: tegen 10 Dordtenaren niet eens kunnen winnen; sterker nog tegen 10 man nog tegen een 2-1 nederlaag aanlopen pfff
Fortuna bovenaan en MVV één na laatste :thumbsdown:
MVV is nu al verplicht om thuis tegen Jong Ajax én Jong Twente te winnen om niet al meteen te hoeven spreken van een compleet mislukte seizoensopening...


Vraag meteen ook ff om het hoofd van de trainer...pfff...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2013 23:41
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #33

Maosbrögk schreef :

Ekstertjj schreef : Lekker begonnen MVV :thumbsdown: tegen 10 Dordtenaren niet eens kunnen winnen; sterker nog tegen 10 man nog tegen een 2-1 nederlaag aanlopen pfff
Fortuna bovenaan en MVV één na laatste :thumbsdown:
MVV is nu al verplicht om thuis tegen Jong Ajax én Jong Twente te winnen om niet al meteen te hoeven spreken van een compleet mislukte seizoensopening...


Vraag meteen ook ff om het hoofd van de trainer...pfff...


Sorry dat ik zo perfectionistisch ben, ik vind géén enkele nederlaag acceptabel en zeker niet tegen 10 man bij een club die vorig seizoen 7 plekken onder ons eindigde..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2013 23:47 02 aug 2013 23:48 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #34
Ik had eigenlijk al een beetje op een nederlaag gerekend. Iedereen die dacht dat we hier wel even zouden winnen heeft niet goed naar de selectie en voorbereiding gekeken. Als er dan ook nog in de eerste wedstrijd, ook nog uit, al meteen vraagtekens en schorsingen zijn (van je beste speler) kun je geld zetten op een nederlaag.

Dat het tegen 10 man gebeurt is natuurlijk zuur maar ook dat kan gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 aug 2013 23:50
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 898
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #35

Ekstertjj schreef :

Maosbrögk schreef :

Ekstertjj schreef : Lekker begonnen MVV :thumbsdown: tegen 10 Dordtenaren niet eens kunnen winnen; sterker nog tegen 10 man nog tegen een 2-1 nederlaag aanlopen pfff
Fortuna bovenaan en MVV één na laatste :thumbsdown:
MVV is nu al verplicht om thuis tegen Jong Ajax én Jong Twente te winnen om niet al meteen te hoeven spreken van een compleet mislukte seizoensopening...


Vraag meteen ook ff om het hoofd van de trainer...pfff...


Sorry dat ik zo perfectionistisch ben, ik vind géén enkele nederlaag acceptabel en zeker niet tegen 10 man bij een club die vorig seizoen 7 plekken onder ons eindigde..


Ook ik ben niet blij met een nederlaag, maar waarschijnlijk heb jij ook niets meegekregen van de wedstrijd en dus kun je niet oordelen. En vorig seizoen was vorig seizoen, dat telt niet meer. Iedereen begint weer met 0 punten en andere selecties.
We hebben 1 wedstrijd gespeeld en helaas verloren ja, maar doe in godsnaam niet alsof het hele seizoen al verloren is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 00:14
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #36

Maosbrögk schreef :

Ekstertjj schreef :

Maosbrögk schreef :

Ekstertjj schreef : Lekker begonnen MVV :thumbsdown: tegen 10 Dordtenaren niet eens kunnen winnen; sterker nog tegen 10 man nog tegen een 2-1 nederlaag aanlopen pfff
Fortuna bovenaan en MVV één na laatste :thumbsdown:
MVV is nu al verplicht om thuis tegen Jong Ajax én Jong Twente te winnen om niet al meteen te hoeven spreken van een compleet mislukte seizoensopening...


Vraag meteen ook ff om het hoofd van de trainer...pfff...


Sorry dat ik zo perfectionistisch ben, ik vind géén enkele nederlaag acceptabel en zeker niet tegen 10 man bij een club die vorig seizoen 7 plekken onder ons eindigde..


Ook ik ben niet blij met een nederlaag, maar waarschijnlijk heb jij ook niets meegekregen van de wedstrijd en dus kun je niet oordelen. En vorig seizoen was vorig seizoen, dat telt niet meer. Iedereen begint weer met 0 punten en andere selecties.
We hebben 1 wedstrijd gespeeld en helaas verloren ja, maar doe in godsnaam niet alsof het hele seizoen al verloren is.


Nou lekker makkelijk waarom beginnen dan we úberhaubt aan het seizoen, als het toch niet uitmaakt of we de eerste wedstrijd winnen of verliezen?!
Ja het is inderdaad pas de eerste wedstrijd en het seizoen is (nog) niet daardoor meteen verloren, maar je hoort er gewoon meteen te staan (vind ik)
Dat is het verschil met de grote clubs en de minder grote clubs, de grote clubs staan er (bijna) allemaal gelijk en daar win je een seizoen mee.
En als je de eerste wedstrijd verliest en je dat 'jammer' vindt dan zal je ook nooit wat bereiken ook.
Je had deze 3 punten op het einde van het seizoen (misschien) wel hard nodig gehad; maar goed maak jij je maar lekker pas druk na de 4e nederlaag hoor, dan hoef je je in mijn ogen ook niet meer druk te maken want dan weet je zeker dat je niet meer bij de eerste 5 gaat eindigen!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 00:33
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #37
In een sfeerloos "stadion" kwam een feller startend Dort terecht op een 1-0 voorsprong.
Hierna maakte MVV uit het niets de gelijkmaker en kregen 100% kansen op de voorsprong.
Toen Dort met 10 man kwam te staan speelden ze nog feller, maar maakte een gelukkige 2-1 voorsprong.
Zou wel eens willen weten wat de spelers van de "grasmat" vonden.

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 00:44
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #38
Net terug uit Dordt. Het was natuurlijk stervenswarm, maar het was niet best wat MVV liet zien. Natuurlijk ben ik teleurgesteld, maar eerlijk gezegd had ik dit ook wel gevoelsmatig een beetje verwacht, gezien de selectie en de bijbehorende vraagtekens, blessures en schorsing en ook gezien de voorbereiding.

Dordrecht was veel feller en agressiever en heeft daarom verdiend gewonnen vind ik. In de tweede helft was het niet te zien dat ze met een man minder speelden. Wat me het meest zorgen baart is dat MVV daar weinig tegenover kon stellen en amper wat kon creëren.

Om nu al te spreken van een verloren seizoen is makkelijk en uiteraard onzin, maar de eerste wedstrijd is wel al een kleine indicatie. Kijk naar vorig seizoen waar we met 2-0 achterkwamen in de eerste wedstrijd en hem nog wonnen. Dan is dit wel een heel ander verhaal. We kunnen wel kijken naar vorig seizoen, maar daar hebben we niks aan. Dan denk ik dat we dit seizoen nog voor best wel wat teleurstellingen kunnen komen te staan (hoeft dus niet, maar kan wel). We hebben toen zeker voor de winterstop heel goed gedraaid (en veel geluk gehad), en elk seizoen is nou eenmaal anders.

Valse start dus, hopelijk komen we de komende weken beter voor de dag met hopelijk nog een versterking voorin en gaat het dan wat beter draaien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 00:51
seppo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 322
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #39

Mappie schreef : Kijk naar vorig seizoen waar we met 2-0 achterkwamen in de eerste wedstrijd en hem nog wonnen. Dan is dit wel een heel ander verhaal.

En juist Schreurs en Esajas maakte daar het verschil, want ook die wedstrijd was verdiend geweest om te verliezen :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 08:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3816
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #40
Wat Seppo ook al zegt, vorig jaar verdienden we ook om de eerste wedstrijd te verliezen, maar hadden we alle geluk van de wereld. Nu hebben we pech/vergeten we op een cruciaal moment de 1-2 te maken.

Ja, er moet aanvallend iets bij, dat weet iedereen en dat weet iedereen ook al wekenlang. Maar MVV kan maar één keer een bescheiden bedragje uitgeven. Lastig. Hopelijk toveren Elsen en Ruijs snel een verrassing uit de hoge hoed. Ik baal van de nederlaag, maar denk tegelijkertijd dat het dubbeltje verrassend snel de andere kant op kan vallen.

Nog een laatste ding: Esajas heeft vorig seizoen na de winterstop echt geen pepernoot meer geraakt. Gisteren misten we Schreurs en Labylle, maar Esajas zeer zeker niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 09:02
Belurani
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 38
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #41
In een sfeerloos stadion heeft MVV Maastricht een terechte nederlaag geleden. Na een lucky goal van Dordrecht en de gelijkmaker van MVV dacht ik dat de wedstrijd zou eindigen in een gelijkspel. Als je echter na een corner niet meteen de omschakeling maakt en mee verdedigd krijg je een doelpunt om je oren. Hierna leek het alsof de spelers het voor gezien hielden. Ondanks de nummerieke meerderheid was de inzet beneden alle peil. Met name beide vleugelspitsen speelden een slechte wedstrijd. Onze trainer maakte na afloop terecht de opmerking dat er een spits bij moet en dat hij teleurgesteld was in het benutten van 100% doelkansen. Wat me verder opviel was dat veel spelers moeite hadden om te blijven staan op dit nieuwe kunstgrasveld. Komende 2 thuiswedstrijden zullen hoe dan ook gewonnen moeten worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 09:39
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #42
Ik ben benieuwd waar die 2de elftallen mee komen, las net dat De Boer, Hoessen de laatste minuten niet meer inbracht, zodat hij bij Ajax 2, een hele wedstrijd kon voetballen. Deze 2de elftallen zullen dus per wedstrijd verschillen in sterkte. :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 09:51
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 123
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #43
Trainer De Boer wil kampioen worden met jong-ajax vind dit een goede insteek !

Zie mvv na de winterstop misschien iets presteren , moet wel alles mee zitten ! ( blessures ) .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 10:17
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #44
Een verloren wedstrijd..... of misschien wel meer dan dat !

Gister trok MVV de dalende lijn door van het vorige seizoen.... daar waar het vorige seizoen niet meer kon worden ingespeeld op dit neerwaartste spiraal door diverse oorzaken ( ook uitval Schreurs).
Had MVV voor dit seizoen voldoende tijd om orde op zaken te stellen....Borgers en Voorjans mochten vertrekken en om 5 voor 12 werd de beoogde opvolger gepresenteerd. Deze man is trainer van MVV en op zondag doet hij de hoogmis.

Had met mezelf afgesproken om niet te oordelen maar na het stuitende interview van Ruijs op L1 recent heb ik dat maar doorbroken. Een trainer die vlak voor de start vind dat zijn moeder van 80 meer scorend vermogen heeft dan zijn huidige spits laat voor mij in ieder geval niet de juiste spirit zien na zijn spelers , een boost van vertrouwen geeft het zeker niet, eerder een boost van wantrouwen. Test 1, uit bij Dordt is hij direct gezakt !
In dat zelfde interview verkondigt hij nog meer onzin en trapt hij iedere open deur in die je maar kunt voorstellen.
Het ontbreken van de la Rosa !!! en Daerden was ook een tegenvaller voor hem, ik weet niet of hij deze 2 heeft zien spelen bij MVV maar beide voegen helemaal niets toe , geblesseerd of fit !!!

Dit te hebben geschreven terug naar MVV , daar weet men al vanaf vorig jaar dat de doelpunten machine onder druk ligt, dan vraag ik me af waarom het kleine beetje geld wat MVV beschikbaar heeft wordt gestoken in een assistent op project basis Voorn, immers schiet die ze er ook niet in.
Dat Cocky Voorn geen toegevoegde waarde zou hebben hoor je me niet zeggen , want dat heeft hij zeker , alleen op dit moment heeft MVV behoefte aan andere zaken.

De voorbereiding was ronduit zwak, alle zwakke plekken lagen op tafel en MVV heeft niet kunnen overtuigen, in de wetenschap dat MVV met een tekort van 140.000 euro het seizoen begint en daardoor een verlaagde begroting voor de komende seizoen(en) zouden in ieder geval alle alarm bellen op oranje moeten staan ( rood nog niet )

Tip aan Veer Zien MVV : fantastisch werk door geweldige mensen ( oprecht gemeend !!) maar stort niet iedere euro klakkeloos in MVV , reserveer geld voor als het misschien echt eens nodig kan gaan worden !!

Terug naar gister avond....een nederlaag opzicht is verder geen probleem , alleen zit er iets onder die nederlaag wat de komende 2 wedstrijden zal moeten worden onderdrukt namelijk "wantrouwen" spelers hebben op dit moment geen zelf vertrouwen en alleen winst kan dat brengen !!

Terug na Ruijs, komende zondag tijdens de hoogmis , wellicht een blik na boven
De volgende gebruiker (s) zei dank u de bok

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 10:25
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #45
Wat een frustraties weer Napoleon pfffffffffffffffff
De volgende gebruiker (s) zei dank u tcb

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.442 seconden