FC Dordrecht - MVV (2-8-2013)

04 aug 2013 14:16 04 aug 2013 14:28 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #61
Lang gedacht na al het bovenstaande en kommentaar over de oefenpotjes te hebben gelezen , maar het moet er toch uit :

Voetbal betekent of je wint, verliest of speelt gelijk ...niks meer en niks minder, en dat heb je, we, ik maar te accepteren!

Hadden we een top team (hebben we trouwens nooit gehad...behalve een paar keer een team dat redelijk in de middenmoot kon meedraaien met enkele zeer goede spelers en die topploegen af en toe een pak op hun broek gaf...maar dat is hiel, hiel laank geleije)), tja ...
dan kun je nog hier en daar opmerkingen of kanttekeningen plaatsen.

Maar zelfs een Michels, van Gaal of van Marwijk, Hiddink of noem ze allemaal maar op, hadden hier geen onoverwinnelijke topper van kunnen maken.

Daarom moeten we de laatste 3 jaren koesteren en verder stil zijn en de nieuwe trainer z'n werk laten doen.

Ook Ron Elsen doet het nu weer goed binnen de ( zeer beperkte tot nauwelijks aanwezige ) mogelijkheden die we hebben.

Dus a.u.b. niet te veel miereneukerij en mensen afschieten, maar steun uzze jonges en us klupke onveurwaardelik !

Zeker doet het pijn, maar neem een voorbeeld aan Serke, Pinobel, Sjonnie, uzze enige echte Boer oet Merregraote, Roei Baank, Opadiehard, Aajf Wief , Tei-ke en nog een paar anderen...
die ondanks de financiële teloorgang en de daarbij behorende lagere sportieve plaats op de ranglijst de laatst decenia toch
jekers kier dao zien en laote zien tot ze altied gruuts op de kleure roed en wit zien!

Voor dit seizoen...?
Moeten we gewoon wachten tot Danny weer terug is en tot dan zorgen dat de bonte störm in de Geusselt de spelers boven hun nivo laat uitstijgen! :thumbsup:
Geef uzze Mestreechse jonges ( Sven, de Kuuper, Bryan) aoch ut krediet dat geer die vaan boete ( Nathan en Mark) gief...
dat hellep aoch ! ;)

Wie dèks woorste neet priesgegeve,
Mèh heels dien kroen toch opgeriech
En ongeknak bis te gebleve,
Door euze band vaan trouw aon diech !!!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 14:22
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 443
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #62

Anna D. schreef : Valt me van je tegen Vluuzak. Zoveel blaten in het boycot topic dat de supporters die dit doen hun club in de steek laten. En dan zelf moeten afgaan op een samenvatting, frappant allemaal.


Anna, er zijn ook mensen die gewoon werken of andere verplichtingen hebben, dus als je niet naar een uitwedstrijd gaat , mag je geen commentaar hebben........... :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 14:25
Rijstartel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 13
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #63
Inderdaad, les rouges blancs. Er heerst op het forum een "negatief" sfeertje. We moeten het doen met wat we hebben en onze steun is daarbij keihard nodig. De 1e competitiehelft van het vorig seizoen was super en ik vind het erg als we dit seizoen lager op de ranglijst zijn terug te vinden. Ik ben ervan overtuigd dat er achter de schermen keihard wordt gewerkt aan de verdere bouw vaan us Clubke. We staan er financieel een stuk beter voor dan andere clubs en hopelijk wordt dat in de toekomst beloond. Helaas is daar geduld bij nodig want ik wil dit seizoen ook liever voor de bovenste plaatsen meedoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 15:25
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #64
Denk dat Tiny een betere trainer is als Trost. De tijd zal het leren. Wat trost heeft klaargespeeld in de 2-e seizoenshelft was slechter als Cappa.....ups. Ik vond het onverstelbaar dat hij op het moment surprieme (nacompetitie uit tegen Volendam) de beste mensen eruit hield (Esajas, Smeets en Veldmate). Aan deze mensen had hij het te danken dat hij de nacompetitie gehaald had, alsof hij niet meer wilde promoveren. Ok verleden tijd nu. Ook de wissels bij Trost waren waardeloos en altijd in de 70-e minuut. Geef Tiny de tijd maar om zich te bewijzen. Ben vooral benieuwd welke spelers hij gaat aantrekken als hij hier iets in te zeggen krijgt en als er geld voor is, en welke wissels hij gaat doen als we thuis achterstaan. Ik zou wel jonge jongens van 17 of 18 jaar brengen als je niks anders hebt (doet Cocu en van Gaal ook) bv die de Jong of Jongen....uit de jeugd. Was ook verbaasd dat Trost, Timmermans niet meer kansen heeft gegeven (maakte nogwel de gelijkmaker uit tegen, HelmondSport). Dan geef je zo iemand toch meer kansen. Een verdere zwakte van Trost was, dat hij altijd met dezelfde spelers speelde (op het eind van het seizoen zijn die dan opgebrand). Bij Bayer Muenchen kunnen ze iedere week 3 elftallen opstellen (als het er echt omgaat zijn de beste spelers fit... bv Robben op het eind van het seizoen). Ok wij hebben geen 33 spelers, maar wel 16 of 18 (laat een la Rosa dan minimaal af en toe invallen als je al voorstaat)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 16:05
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #65

Vluuzak schreef :

Anna D. schreef : Valt me van je tegen Vluuzak. Zoveel blaten in het boycot topic dat de supporters die dit doen hun club in de steek laten. En dan zelf moeten afgaan op een samenvatting, frappant allemaal.


Anna, er zijn ook mensen die gewoon werken of andere verplichtingen hebben, dus als je niet naar een uitwedstrijd gaat , mag je geen commentaar hebben........... :lachen:


Ik werk ook gewoon en heb er veel aan gedaan om vrij te krijgen bij de 1e wedstrijd van het seizoen. Het is maar wat je er voor over hebt hè. Maar goed blijf jij maar je thuiswedstrijden bezoeken als brave borst tegen beloftenelftallen die voor spek en bonen meespelen zonder je eens te verzetten. Behalve dan het makkelijk commentaar geven op het forum en trouwe fans die nog wat principes hebben neerzetten als een stelletje nepsupporters.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 18:12
Olzie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 83
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #66
Ik weet niet of dit al gezegd is, maar ik moet dit even kwijt.

Ik ben zelf bij de wedstrijd geweest en wat ik ONGEBRIJPELIJK vind is dat MVV bij een corner of vrije trap tegen met 11 man voor eigen goal staat. Zelfs tegen 10 man gingen ze allemaal telkens terug ondanks dat er meer 6 Dordrecht spelers voorin stonden. Gevolg: elke rebound of weggetrapte bal leverde nog een tweede kans op omdat daar mensen van Dordrecht stonden.

Erge hierbij is ook nog dat de 1-0 uit een corner valt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 21:46
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #67
Bah bah Napoleon, wat ben jij toch een zeikbeer.
Volgens mij zit er bij jou een heel groot ei dwars :oops:
Niks is goed, en alles wat mvv is, heeft het gedaan of is slecht

Om met je eigen woorden af te sluiten, jou stukje voegd ook niks toe :blush: :puke:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2013 13:42
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #68

Olzie schreef : Ik weet niet of dit al gezegd is, maar ik moet dit even kwijt.

Ik ben zelf bij de wedstrijd geweest en wat ik ONGEBRIJPELIJK vind is dat MVV bij een corner of vrije trap tegen met 11 man voor eigen goal staat. Zelfs tegen 10 man gingen ze allemaal telkens terug ondanks dat er meer 6 Dordrecht spelers voorin stonden. Gevolg: elke rebound of weggetrapte bal leverde nog een tweede kans op omdat daar mensen van Dordrecht stonden.

Erge hierbij is ook nog dat de 1-0 uit een corner valt.


Snap ik ook niks van. Vorige week bij PSV-Zulte zag ik meerdere keren hetzelfde: corner Zulte, alle PSV-ers voor eigen doel en geen een op de middencirkel. Naar mijn idee geef je de tegenstander hiermee de kans om je onder druk te zetten.
Iemand hier met een KNVB-cursus die dit kan uitleggen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.313 seconden