FC Dordrecht - MVV (2-8-2013)

03 aug 2013 10:51
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #46
Op sommige punten heeft Napoleon gelijk, eind vorig seizoen ook al minder scorend vermogen, hier is in mijn optiek voor het begin van dit seizoen te weinig aan gedaan. Echter vele andere punten van Napoleon worden zoals gewoonlijk door hem weer volledig overdreven. Het is misschien niet allemaal rozegeur en maneschijn, maar we zijn ondertussen wel gewend aan zijn zeer negatieve instelling cq benadering van Us MVV. Hoop voor hem dat hij er in zijn priveleven niet het zelfde tegenaankijkt. Wat betrefd de wedstrijd van gister, jammer niet overtuigend gespeeld, maar er is nog niks gebeurd. MAAR, wij zullen er echt een goede aanvullende aanvaller moeten aantrekken om dit tij te keren. Daarbij hebben we juist nu onze supporters heel hard nodig. Fuck fox en support onze jongens, dat is juist nu heel erg nodig. Fox kun je alleen aanpakken door niet hun abonnement te kopen! Laten we er zaterdag allemaal bij zijn en het belangrijkste Us MVV steunen. Dat is nu harder nodig dan fox een beetje te kietelen ! Uiteraard vind ik de werkwijze van fox beneden alle pijl, en begrijp ik de keuze van sommige van ons hun dit te laten weten !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 11:15
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #47
Vorig seizoen liep het o.a. goed (tenminste de eerste competitie helft) omdat we 2 goede backs hadden tandem Stankov Schreurs rechts en de tandem Labylle - Esajas aan de andere kant, wat dus tegelijk een goede aanval was. Esajas kon minimaal de bal voorin vasthouden door zijn techniek, en werd goed aangespeeld door Labylle. Als je ziet dat Winkens niet een keer de bal goed aanspeelt aan Maria bv tegen St Truiden dan weet je al genoeg. Voor zo een nieuwkomer wordt het dan ook moeilijk. Ben benieuwd waar volgende week Labylle speelt (ik hoop links back zijn voorkeurs positie).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 11:35
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #48
Het is duidelijk dat we een spits nodig hebben, dat was het vorig seizoen al, maar als er geen geld is of als de juiste speler niet gevonden kan worden, dan zullen we het hier helaas mee moeten doen. Hoe jammer dat ook is. Ik heb me er al bij neergelegd dat we zullen moeten wachten op de terugkeer van Schreurs...volgende week doet Labylle weer mee, dat maakt ook zeker verschil.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 12:06
Chauvinis
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #49
Alle begrip veur de financiële situatie , meh veer zien 'n bedrief dat es bedriefsrizzeltaot heet tot veer mote prestere en punte mote binne hole! En zoe wie in eder bedrief zalste mote investere um dat te kinne realisere. Dat zien ze ouch verpliech aon hunnen achterban, supporters, sponsors, vrijwilligers etc. Veer wete tot de financiële situatie bij Fortuna en Roda ouch geine halleloeja is, mer zie probere wel te investere. Veer höbbe jaomer genóg kinne zien tot Maria nog neet gans veerdeg is veur dt niveau.( kinste neet vergelieke mèt Esajes) Dat zal wel kaome, meh dat heet tied nudeg. Veer misse ech 'nen depe spits dee de ruimte kin creëren boe door us middenveld ( wat in mien ouge zier representatief is veur de Jupiler L) nog mie effectief kin zien. Danny Schreurs is zoene spits meh veurtot Danny weer op niveau is höbbe veer de winterstop al gehad,..... En daan is 't te laat! Veer kinne us ech neet permittere um in 't linker rijke te stoon,... Stèlstoon is achteroet goon!!! Nao väöre,....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 12:07
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #50
Welkom in de voetbaljungle, gamins.
Er is en er wordt gesproken met spelers die het scorend probleem kunnen oplossen. U weet echter allen dat men met een “kleine” beurs achter in de rij staat. Goede spelers hebben de tijd en wachten op een beter bod en op “halve” zitten we niet te wachten. De laatste twee weken van augustus zullen de meeste zaken worden gedaan omdat dan de deadline in zicht komt en duidelijk wordt welke spelers er nog afvallen bij de verschillende clubs. Ik vind daarom ook dat men Ron daarop niet mag afrekenen. Hij praat met een groot aantal spelers en vervolgens houden deze hem aan het lijntje tot eind augustus en kiezen misschien uiteindelijk voor een ander club.
Ik snap eigenlijk niet waarom niemand in opstand komt tegen de late sluiting van de transferperiode. De reinste competitievervalsing. De transferperiode zou toch moeten sluiten voor de start van de competitie.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, MVVke, Maosbrögk, recalcitrant!, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 13:13
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #51
De eerste helft hield ik echt mijn hart vast voor de 2-0, 3-0 etcetera. Vervolgens een blinde trap naar voren en de buitenspelval mislukt en van Hyfte staat alleen voor de keeper 1-1. Ospitalieri komt daarna ook vrij voor de keeper maar hij schiet mijn inziens te snel (al stond hij rand 16 maar de keeper stond ook net buiten zijn 5-meter gebied). Na de rode kaart dacht ik ook even nu gaan we ze pakken maar Dordrecht bleef de betere kansen houden. Dat uitgerekend die kleine Korte van Ado de 2-1 maakt kan ik ook niet geloven. Hoge bal naar voren, speler kan tussen de 2!! verdedigers rustig aannemen waardoor de aanval ontstaat. In de kluts kon Nathan de bal nog wegschieten maar hij maaide er ram naast. Helaas.

Die Maria zocht wel erg snel de kleedkamer op na de wedstrijd, dikke onvoldoende. Hopelijk doet hij het volgende week beter maar ik denk dat hij niet meer aan spelen komt als iedereen fit is (dit baseer ik op de hele voorbereiding).

Ruys was zich ook de hele wedstrijd aan het ergeren, het team moet nog gesmeden worden. Wel vind ik dat hij veel eerder aanvallend had moeten wisselen, op sommige momenten waren 8 MVV spelers 5 Dordtenaren aan het verdedigen en dat met 11 tegen 10.

We zullen zeker nog wedstrijden gaan verliezen, ik denk dat van Zaanen er nog bij zal komen. Ik denk/hoop dat we rond de winterstop op plek 8-9-10 staan en dan met een volledig fit elftal een plek of 5 kunnen stijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 13:31
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #52
Moot m'ch toch 'ns eine 't volgende oet lègke:

M.V.V. steit mèt 2-1 achter, deep in blessuretied.
Castro vreug bij 2 situaties (iech dach vrije trap en corner) of heer mèt nao väöre maag, en maag neet mèt nao väöre.

Wat höbste daan te verlere esse toch al achter steis???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 14:50
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #53
Interviews van Voetbalcentraal.nl

MVV mist meer dan alleen Labylle: "Het was heel slecht"

DORDRECHT – Een goed begin is het halve werk, maar in het openingsduel van de Jupiler League waren zelfs de eerste minuten van MVV Maastricht niet goed. De ploeg verloor van FC Dordrecht (2-1). De geschorste Leroy Labylle vervangen bleek te lastig. En wat betekent het woord felheid ook alweer?

TEKST: Maarten de Jong

Trainer Tini Ruijs had na afloop nog het meeste moeite met het zoeken naar aanknopingspunten. Goed was het allerminst wat zijn ploeg liet zien aan de Krommedijk. “We waren slap in de duels. Mijn aanvoerder (Tom Van Hyfte, red.) riep net in de kleedkamer dat we feller hadden moeten spelen en lef hadden moeten tonen. Dat heb ik allemaal niet gezien. Het was heel slecht”, gaf hij na het duel in Dordrecht aan in gesprek met Voetbal Centraal.

De nederlaag sluit een week die al niet zo best was vervelend af. Ruijs piekerde zich suf hoe hij de geschorste Leroy Labylle moest vervangen. Uiteindelijk toverde hij een 4-4-2-formatie tevoorschijn met linksback annex linkshalf Marco Ospitalieri als verkapte linksbuiten en verdediger Sjoerd Winkens als verkapte linkshalf. “Ik heb geen andere mogelijkheden”, merkte de trainer op. “We zijn kwetsbaar met deze kleine spelersgroep. Het liefst had ik een spits in willen brengen, maar die had ik niet. Ja, een jongen van zeventien.”

Met de spelers die wel beschikbaar waren, was het zowel aanvallend als verdedigend te pover wat de Maastrichtenaren lieten zien. Het was dan ook niet gek dat Jeffrey Fortes na zeventien minuten de score opende. De rechtsback kopte binnen uit een corner. De gelijkmaker van Van Hyfte na 32 minuten spelen was niet conform de verhoudingen op het veld. FC Dordrecht had op dat moment al op 2-0 moeten staan. De winnende treffer viel na 73 minuten voetballen. Giovani Korte tekende na een snelle uitbraak voor de 2-1.

Kracht om iets tegenover het sterke FC Dordrecht te zetten had MVV Maastricht de gehele wedstrijd niet. De ploeg kleeg alleen uit counters een aantal kansen. Na 57 minuten spelen kreeg linksback Marvin Peersman een directe rode kaart vanwege een overtreding op Antonio Stankov. Vanaf dat moment hadden de gasten het initiatief over moeten nemen om zo zorgvuldig te proberen een opening te creëren of in ieder geval te proberen te gaan voetballen. Maar ook dat lukte niet.

“We hebben in de 35 minuten dat we een man meer hadden niet het intellect gehad om te profiteren van de overtalsituatie”, mopperde Ruijs. “Het is een mentale kwestie dat we hebben verloren. We hadden niet het besef om de bal te houden en die rond te laten gaan. Als we gewonnen hadden of een punt gepakt hadden, had ik hier nog zo verbaasd gestaan. Het is opvallend hoe slecht we hebben gespeeld.”

Direct zorgen maken hoeft de trainer zich nog niet. Het seizoen is namelijk pas één wedstrijd onderweg. Maar dit duel heeft wel duidelijk gemaakt dat de ploeg op dit moment zonder Labylle in de problemen kan komen. Daarbij komt nog dat de smaakmaker al weken wordt gekoppeld aan een stap naar de Eredivisie. Dat maakt het perspectief voor de Limburgers er even niet beter op. Labylle is er komende week in ieder geval weer bij. Maar met dezelfde pit als vrijdag in Dordrecht redt MVV Maastricht het ook tegen Jong FC Twente niet.

Vanuit het perspectief van FC Dordrecht:

FC Dordrecht kent goede ouverture: "Enerverende avond"

DORDRECHT - Onder tropische omstandigheden heeft FC Dordrecht in eigen huis uitstekende zaken gedaan. Met overtuiging werd in de eerste competitiewedstrijd tegen MVV de volle winst gepakt: 2-1. Zelfs met tien man bleven de Schapenkoppen onverzettelijk.

TEKST: Michael Dreessen

Nadat eredivisionist Feyenoord zich in de voorbereiding al verslikte in de felheid en het lef waarmee de Dordtenaren spelen (1-1), werd ook MVV vrijdagavond op mentaliteit afgetroefd. Lachende gezichten vrijdagavond na afloop van het duel waren het gevolg. Marco Bogers (technisch directeur) en Olav Ouwerkerk (algemeen directeur) wandelden met een brede grijns door de catacomben, terwijl de Dordtse spelers de overwinning in de kleedkamer euforisch met gezang vierden. "Een enerverende avond", sprak Dordt-trainer Harry van den Ham na afloop in een gesprek met Voetbal Centraal.

Vanaf de eerste minuut werden de Limburgers onder druk gezet en legde Dordrecht degelijk veldspel op de mat. De openingstreffer van verdediger Jeffrey Fortes kwam na ruim een kwartier spelen dan ook niet uit de lucht vallen. De rechter vleugelverdediger kon de bal uit een hoekschop eenvoudig binnen tikken.

Toch kwam MVV een kwartier later alsnog langszij. De Dordtse defensie lette even niet op, waardoor MVV-aanvoerder Tom Van Hyfte beheerst af kon ronden: 1-1. Dordrecht bleef het betere van het spel houden, maar de grootste kans voor rust kwam op naam van MVV-middenvelder Marco Ospitalieri. Hij kwam één op één te staan met doelman Warner Hahn, maar de uitstekend spelende keeper redde katachtig.

Tien minuten na rust leken de kansen te keren. Verdediger Marvin Peersman ging fel door op MVV'er Antonio Stankov en incasseerde rood voor die actie. "Dan kun je twee dingen doen", aldus Van den Ham. "Je kunt met een extra laatste man spelen om alles tegen te houden. Maar je kunt ook één op één spelen, waardoor de tegenstander keuzes moet maken. Dat betekent dat er veel ruimte ontstaat."

Van den Ham koos voor het laatste: "Ik hou er wel van om wat risico's te nemen". Die gok pakte uitstekend uit voor de Zuid-Hollanders. Dordrecht bleef druk zetten en uit een counter schoot invaller Giovani Korte een kwartier voor tijd de winnende treffer binnen. Aan een slotoffensief kwamen de Maastrichtenaren nauwelijks toe door de pressie die Dordt zette.

Rots in de branding achterin was wederom Dordt-verdediger Josimar Lima. Vraag is nog altijd hoe lang de Kaapverdiër nog in dienst is van de groen-witten. "Tot 30 augustus ben ik heel erg bang dat hij vertrekt. Ik zou hem als trainer van een andere club gewoon kopen", besloot Van den Ham. Per 2 september sluit de transfermarkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 15:39
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #54
Domper natuurlijk om zo de competitie te starten. Ik hoopte eigenlijk dat het beeld in de oefenwedstrijden waarin bleek dat we voorin weinig stootkracht in de daadwerkelijke wedstrijden die er om gaan beter zal gaan. Helaas bleek dit dus niet het geval. We hadden zeker niet hoeven te verliezen van dit Dordrecht overigens.

Wat betreft de nieuwelingen van FC Eindhoven cq. PSV. Maria had ik meer van verwacht. Op zijn wedstrijdmentaliteit heb ik niets aan te merken, maar hij is duidelijk zoekende in dit nieuwe team. De andere debutant Ospitalieri, vond ik zeker in de 1e helft goed voetballen. Dook goed in de ruimtes op links. Jammer dat hij tot tweemaal op keeper Hahn stuitte, wat ook gewoon een goede doelman uit de jeugdopleiding van Sparta en Ajax. Al had zeker die 2e mogelijkheid er eigenlijk sowieso in gemoeten. 2e helft vond ik hem stukken minder, maar dit gold eigenlijk voor het gehele team. Heeft ook al meteen weer zijn reputatie van kaartenverzamelaar aangedaan door in zijn eerste officiële wedstrijd een gele kaart te incasseren. Zelfde geldt voor Rutjes overigens, wat zeker gezien zijn spel al iets was om je hart voor vast te houden aangezien hij deze al binnen het half uur opliep. Gelukkig liep dat verder goed af.

De 2e helft had MVV, zeker toen scheidsrechter Honig de rode kaart toonde voor Peersman na een charge op Stankov, het spel naar zich toe moeten trekken. Stankov speelde trouwens enorm zwak ook in de 1e helft zeer onrustig. Normaal draagt hij aanvallend ook een steentje bij, maar geen voorzet kwam aan. Zijn collega aan de andere kant op linksback Winkens vond ik verrassend sterk aan de bal wat normaal zijn mankement is. Echter blijft het zich opbreken in de counters die Dordrecht plaatste dat hij zo traag is.

Het was al zoals Ruijs zei in het interview na de wedstrijd, na de rode kaart gaf Dordrecht 10% meer en MVV ging juist dat percentage minder spelen. Er werd veel te veel met de bal gelopen, terwijl ook de spelers zelf aangeven tijdens de drinkpauze om het veld breed te houden en de tegenstander kapot te spelen. Met name Smeets had hier een handje van. Begint dan met een mooie actie, maar drijft die dan veel te ver door. Overigens toch verbazend dat hij dan toch weer alle standaardsituaties mag nemen op eentje na waar van Hyfte mocht aanleggen. De corners waren weer ouderwets te laag en de vrije trappen allemaal over. Ruijs wordt wakker wat dat betreft en laat Rutjes de corners nemen zoals op het einde van vorig seizoen en Van Hyfte de vrije trappen. Die ene gisteren belandde weliswaar in het gezicht van verdediger Lima, maar had al meer richting om echt gevaarlijk te worden.

Als je Veldmate bezig zag werd je daar toch wel echt moedeloos van. Werkt zich een slag in de rondte, maar liep bijna overal behalve in de spits. Dan wijkt hij weer uit naar rechts, dan weer links maar dacht toch echt dat hij nummer 9 op zijn shirt had staan? Dan hebben die voorzetten die hij dan op karakter weet te geven geen zin aangezien hij daar eigenlijk zelf moet staan als afmaker. De druk op de geblesseerde Schreurs is nu al volgens mij torenhoog aangezien iedereen reikhalzend uitkijkt naar zijn rentree. Zonder zijn aanwezigheid gaat Veldmate ongeveer 5 goals maken dit seizoen ben ik bang. Van Hyfte zal dan weer topscoorder worden, was met een afgeketst schot nog redelijk dichtbij een 2e treffer.

Ondanks die 2e helft had MVV dus eigenlijk gewoon moeten winnen. Die corner had Gillis 9 van de 10 keer binnen gekopt zoals hij dat in het verleden ook in Denderleeuw geregeld deed. Breekpunt in de wedstrijd als je vervolgens er onnodig uit gecounterd wordt op mentaliteit door Dordrecht die ook nog profiteren van een zeldzame misstap van Rutjes die finaal mis zit om de bal weg te werken uit de zestienmeter en zelf op 2-1 komt. Invaller Braken kon daar ook niets meer aan veranderen, die hielp de eventueel opgezette aanval om zeep door uit zowat elke onmogelijke positie op goal te schieten. Van mij had Castro bij de corner in de 91e minuut ook wel naar voren gemogen. Heeft weleens in het verleden bij Roda zo gescoord in de beker dus had die kans zeker ook aangegrepen.

Maar goed valse start van het seizoen, hopelijk pakken ze wel de 6 punten tegen de aankomende spookclubs. Zal wel zelf alleen de samenvattingen zoals gezegd bekijken. Die van MVV gisteren zou eigenlijk zo op Fox 2 moeten komen, maar nog niets te zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

03 aug 2013 16:36
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #55
Na de voorbereiding en wedstrijd tegen Dordrecht word ik steeds maar minder vrolijk, het spel is matig, kansen worden verprutst en er gebeurt verder niets qua versterking. Ik hou mijn hart vast als straks labylle, rutjes en/of van hyfte nog vertrekken. Je moet er niet aan denken..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 09:59
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #56
Samenvatting FC Dordrecht - MVV Maastricht
www.jupilerleague.nl/video/1012076.php

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 11:25
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #57
Uitgaande van de samenvatting, hadden ze toch kansen, de eerste gaol van Dordrecht was zeer slecht verdedigd, de 2de hadden ze veel geluk dat Rutjes de bal verkeerd inschat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 14:04
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #58
Ze moeten echt iemand daar voorin hebben die ook kan scoren anders mogen ze van mij labylle en van Hyfte verkopen want zelfs met hun erbij gaat het dan niet lukken.
Als je tegen 10 man zelfs nog verliest meteen de eerste competitie wedstrijd dan is het wel erg slecht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 14:04
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
Onderwerp Auteur
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #59
Valt me van je tegen Vluuzak. Zoveel blaten in het boycot topic dat de supporters die dit doen hun club in de steek laten. En dan zelf moeten afgaan op een samenvatting, frappant allemaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 aug 2013 14:07 04 aug 2013 14:09 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
FC Dordrecht - MVV (2-8-2013) #60

Napoleon schreef : Had met mezelf afgesproken om niet te oordelen maar na het stuitende interview van Ruijs op L1 recent heb ik dat maar doorbroken. Een trainer die vlak voor de start vind dat zijn moeder van 80 meer scorend vermogen heeft dan zijn huidige spits laat voor mij in ieder geval niet de juiste spirit zien na zijn spelers , een boost van vertrouwen geeft het zeker niet, eerder een boost van wantrouwen. Test 1, uit bij Dordt is hij direct gezakt !
In dat zelfde interview verkondigt hij nog meer onzin en trapt hij iedere open deur in die je maar kunt voorstellen.
Het ontbreken van de la Rosa !!! en Daerden was ook een tegenvaller voor hem, ik weet niet of hij deze 2 heeft zien spelen bij MVV maar beide voegen helemaal niets toe , geblesseerd of fit !!!

Terug na Ruijs, komende zondag tijdens de hoogmis , wellicht een blik na boven


Totaal niet mee eens. Ruijs zegt precies zoals het is/was. Om iemand kritisch te benaderen kun je juist ook iemand mee prikkelen om beter zijn best te doen. En ja, ook ik was in het begin een fan van Trost, maar als ik een commentaar van Trost vergelijk met die van Ruijs zie ik een duidelijk verschil. Ik had bij Trost soms het gevoel dat hij het wel allemaal goed vond af en toe."Het was vaak een commentaar van : "Tja verloren, volgende keer beter, we verdienden vandaag totaal niet te winnen, de tegenstander was beter enz...". Het werd me allemaal wat te gezapig op een gegeven moment. We zullen maar zeggen: "nieuwe spijs doet eten". Ik ben er van overtuigd dat MVV met Ruijs de benodigde punten gaat halen, en dan doe me dan toch maar wat meer puntjes in de Geusselt dit seizoen, dan maakt die al veel goed met betrekking tot mijn seizoenskaart. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden