Telstar-MVV

30 aug 2013 11:50
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Telstar-MVV #1
Aonstaonde maondag 2 september späölt MVV oet bij Telstar,

opgeve veur de bösreis is nog steeds meugelek op

www.supportersclubmvv.com

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2013 15:46
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #2
Door al die transferperikelen zou je bijna vergeten dat er morgen een wedstrijd is. Altijd moeilijk Telstar uit. Hopelijk nemen ze revanche voor afgelopen vrijdag!

Ruijs houdt vertrouwen in basisploeg

Ondanks drie nederlagen in vijf wedstrijden blijft MVV-trainer Tini Ruijs vertrouwen houden in zijn elftal. De coach begint maandagavond in de uitwedstrijd tegen Telstar (20.00 uur) met zijn vaste basisploeg. ,,We willen met dit elftal progressie maken, dat proces bevorder je niet door met spelers te gaan schuiven. Het zou onverstandig zijn om nu in paniek te raken.”

Maastricht
Van onze verslaggever

Hoewel de nederlaag vrijdag in de derby tegen VVV hard aankwam in Maastricht, probeerde Ruijs zo snel mogelijk het vizier te richten op het naderende duel in Velsen. ,,Als trainer blijf ik nooit zo lang rouwen na een nederlaag. Dat gevoel probeer ik ook op mijn spelers over te brengen. We moeten verder bouwen op de eerste helft tegen VVV. Daarin hebben we ons beste voetbal tot nog toe laten zien.”
Aanwinst Rick Geenen zit nog niet bij de selectie. Hij moest dit weekend met een bestelbusje 1400 kilometer op en neer naar Rostock om zijn spullen te halen. De verdediger werd vorige week door MVV overgenomen van Hansa. Voor twee MVV’ers kan het vandaag, op de laatste dag van de transfermarkt, nog spannend worden. Leroy Labylle en Tom van Hyfte staan in de belangstelling van diverse clubs.
Opstelling MVV: Castro, Stankov, Verdellen, Knops, Ospitalieri, Rutjes, Van Hyfte, Smeets, Labylle, Braken, Veldmate.

01 sept 2013 15:49
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #3
Verdellen zou ik op de bank plaatsen een.
En Gillis zou ik eens achterin proberen.

Verdellen is ook al op leeftijd en dus problemen als hij veel wedstrijden achter mekaar voetbalt.

Over de wedstrijd vind ik het lastig aangezien Labylle en Van Hyfte weg gaan en nog niet zeker weet wie ervoor terug komen?

01 sept 2013 17:41 01 sept 2013 17:43 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #4
ik verwacht wel een goed resultaat tegen Ajax3 en mensen die zich zorgen maken over een 'spits' probleem, zou ik zeggen ,
geef Sven het vertrouwen !

Als hij de mazzel had gehad die we vorig seizoen hadden, dan hadden we met dat schot van hem in de beginminuten al met 1:0 tegen Venlo voorgestaan, niettemin kopte hij hem een twintigtal minuten later prima in ! :thumbsup:

In tegenstelling tot Borgers of Lance, heeft hij zich te weten te handhaven en moet je zo'n jonge speler de tijd geven en langzaam laten groeien.
Dit schijnt zich dit jaar uit te betalen, mede dankzij de aanpak van Cooky :thumbsup:
Vergeet niet, ziene Peer "Edsje" was ouder toen hij voor MVV doorbrak en dat terwijl ik Sven meer kwaliteit toedicht.
Met de nieuwe aanwinsten staat er binnenkort best een aardig elftal , mer ierst....
sjeete uzze jonges die Hollenders maondag...zjus...kepot ;)

1:3

Zeet Geer ( die neet met oet kinne goon) dao mörrege allemaol aoch weer bij oppe sjet...? Good zoe :thumbsup:

01 sept 2013 17:55
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar-MVV #5
Present oppe sjet
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

01 sept 2013 18:09
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar-MVV #6
Zou zeggen beginnen met Maria ten koste van Braken. Waarom hebben ze die jongen anders gehaald? Hij heeft in ieder geval techniek dat zagen we vrijdag bij die aanname op de borst in het strafschopgebied. Zo iets zul je van Braken in 20 jaar niet zien. En wat mij betreft mogen ze ook de bosnier van *Oda er in de 2-e helft weer ingooien. We hebben tot dusver 1 veld doelpunt gemaakt in 5 wedstrijden (dat zegt genoeg over de mensen die er nu voorin staan). En een verder optie was dus Gilles in de verdediging; bv bij achterstand in de 2-e helft

01 sept 2013 19:06
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Telstar-MVV #7

les rouges blancs schreef : ik verwacht wel een goed resultaat tegen Ajax3 en mensen die zich zorgen maken over een 'spits' probleem, zou ik zeggen ,
geef Sven het vertrouwen !

Als hij de mazzel had gehad die we vorig seizoen hadden, dan hadden we met dat schot van hem in de beginminuten al met 1:0 tegen Venlo voorgestaan, niettemin kopte hij hem een twintigtal minuten later prima in ! :thumbsup:

In tegenstelling tot Borgers of Lance, heeft hij zich te weten te handhaven en moet je zo'n jonge speler de tijd geven en langzaam laten groeien.
Dit schijnt zich dit jaar uit te betalen, mede dankzij de aanpak van Cooky :thumbsup:
Vergeet niet, ziene Peer "Edsje" was ouder toen hij voor MVV doorbrak en dat terwijl ik Sven meer kwaliteit toedicht.
Met de nieuwe aanwinsten staat er binnenkort best een aardig elftal , mer ierst....
sjeete uzze jonges die Hollenders maondag...zjus...kepot ;)

1:3

Zeet Geer ( die neet met oet kinne goon) dao mörrege allemaol aoch weer bij oppe sjet...? Good zoe :thumbsup:

Doech dien bes op de sjet LRB daon iech dat veur diech in Velzen en neum iech die 3 punte met truk :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs

01 sept 2013 20:36 01 sept 2013 20:37 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #8

marke schreef : Doech dien bes op de sjet LRB daon iech dat veur diech in Velzen en neum iech die 3 punte met truk :)

Veer zulle oppe sjet zeker us bes doen! Geer mos ins wete wie us hertsjes opbleujt es veer uuch euver de radio huure...
daan weurd ut effekes stil oppe sjet; zoe gruuts zien veer daan op uuch ! :applaus:

PS : zörreg wel tot dat laank mager pielemuiske (vaan 'ne zoon vaan miene neef) zien nuije ( en miene 40 jaor awwe Eenzjesaajtt) sjerrepke dat iech häöm gegeve höb metnumt...
( aanders veur straf awwerwets aon zien oer trekke en in de hook zette) :lachen:

01 sept 2013 20:58
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #9
Helaas gein striemke veur de toesblievers....

"Ook maandag staat er een volledig programma op de rol van de Jupiler League. Twee duels daarvan zijn rechtstreeks te volgen op Fox Sports: Excelsior – Sparta Rotterdam en Jong Ajax – Jong PSV."

02 sept 2013 13:51
Bertocucci
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Telstar-MVV #10
Ik vrees een nederlaag vanavond. Zonder Labylle en een aanval zonder angel ben ik blij als de schade beperkt blijft.
Denk dat we naast de term "tussenjaar" nu ook de term "tussenmatch" kunnen introduceren.
2-0, dan is in mijn ogen de schade beperkt en kunnen we (hopelijk) zaterdag met de definitieve selectie gaan starten. Maar ook daar vrees ik voor...

Erg negatief, maar ik kan er niet meer van maken...

02 sept 2013 14:08 02 sept 2013 14:11 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Telstar-MVV #11
We weten nu onderhand wel dat Labylle dus weg is en niet in de bus naar Velsen zit, zit Van Hyfte er wel in? ....

Voorspelling voor vanavond: ik gok op een soortgelijke wedstrijd als in Eindhoven, dus aan mekaar gewaagde ploegen waarbij de gelukkigste in kansen de winnende maakt.

Ik hoop dat Smeets weer een goede wedstrijd speelt - mocht Van Hyfte weggaaan, is Smeets de opvolger.
Castro moet zijn vertrouwen hervinden en ballen gaan pakken die hij voorheen al deed en momenteel niet doet.

Voorspelling een zwaarbevochten maar desondanks een 3-2. Net zoals in Eindhoven. Maar ook het geluk kan de andere kant op vallen en een 2-3 sluit ik niet uit, als Smeets en Van Hyfte (met name de laatste liet dat achterwege in de laatste wedstrijd tegen venlook) de vorm handhaven/pakken en scoren.

Facta Non Verba

02 sept 2013 14:23
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #12
Toch bleif ut absurd dat de KNVB 'n transferperiode hanteert 'ne maond binne de kompetitie en daan ouch nog eindige op 'ne daag met 'n vol speulprogramma...
Iech neum aon tot MVV nog gein nuij speulers in de bus kin höbbe noe...
Is weer 'ne belachelikke regel!

Weijer wach iech wel tot 23:59 en de beriechte vaan MVV...
Iech weur gek vaan ut kieke nao ut forum noe.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Janepie

02 sept 2013 14:35 02 sept 2013 14:42 door Janepie.
Janepie
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Telstar-MVV #13

MVV4life schreef : Toch bleif ut absurd dat de KNVB 'n transferperiode hanteert 'ne maond binne de kompetitie en daan ouch nog eindige op 'ne daag met 'n vol speulprogramma...
Iech neum aon tot MVV nog gein nuij speulers in de bus kin höbbe noe...
Is weer 'ne belachelikke regel!

Weijer wach iech wel tot 23:59 en de beriechte vaan MVV...
Iech weur gek vaan ut kieke nao ut forum noe.

Het is chaotisch geregeld MVV4life, mee eens!... De transfer deadlines lopen tot vannacht 23.59, maar in Russia nog tot volgende week. Dus ook Ere clubs kunnen nog een week zaken doen maar niks meer terughalen?!

Trek die lijn gelijk, gewoon 31/07. En dan full stop.

Je ziet een Twente koopt Mohktar weg bij Zwolle, vervolgens koopt Zwolle Labylle weg bij MVV... etc etc MVV is niet bij machte een gelijkwaardige vervanger voor Labylle op de laatste transferdag aan te haken, dunkt me, of het moet al transfervrij zijn, maar dan heb je geluk als je zo iemand vind.

Ergens belangenverstrengeling want je zult zien dat als Mohktar niet rendeert in Twente1 hij bij Jong Twente tegen Jupiler L ploegen en uiteindelijk MVV gaat meespelen op den duur.

Dit systeem veroorzaakt uitholling van de zwakkere competities, en ik denk dat de Eredivisie een zwakkere broeder is en dus uitgehold wordt, kijk afgelopen week Ajax verliest 2 sterkhouders.... dus als de eredivisie al verzwakt wordt dan blijft er heel heel weinig over voor de Jup L.

Krom.

Facta Non Verba

02 sept 2013 15:58
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #14
Hetzelfde geldt ook vanavond voor Telstar die hun scorende spits ziet vertrekken naar Willem 2.
Is dit dan weer ons geluk…..

Labylle vertrek, (doet niet mee) maar we hebben er een zelfde (vergelijkbare) speler staan in Marco Ospitali, ik zie geen verslapping achterin.
Het middenveld hebben we normaal meer mogelijkheden, bv. Stankov doorschuiven, of Sjoerd links back en Marco doorschuiven.

Als we vanavond spelen zoals afgelopen vrijdag EN GEEN PERSOONLIJKE FOUTEN maken (Castro en Verdellen), dan heb ik vertrouwen in een goed resultaat.

02 sept 2013 16:53
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #15
Telstar heeft niets te klagen en willen als ze uit pure armoede spelers amateurcontracten aanbieden. Dat deze vervolgens door Willem II en FC Dordrecht zo opgepikt kunnen worden middels een volwaardig contract is het risico van het systeem Us Clubke.

We missen inderdaad Labylle vanavond, maar uit bij Telstar gaat het zeer vaak de goede kant op zeker als er niets verwacht wordt. Veldmate gaat zijn eerste goal van het seizoen maken en heb een goed gevoel dat we de 3 punten dalijk terug gaan meenemen naar Maastricht.

Tijd voor maken pagina: 0.306 seconden