Telstar-MVV
02 sept 2013 21:58
Kletswief
Platinum Boarder
Pffffffff........... weer verloren. Belooft niet veel goeds. Waar blijven die sponsoren.
Of is Mestreech alleen maar Preuvenemint, bijna culturele hoofdstad, sjiek en sjoen???
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
02 sept 2013 21:59
Oh ja, nu moet Rinkens ze ook nog erin trappen... stelletje clowns.
We liggen prima op schema; Ruys heeft gezegd dat we pas in november het echte MVV gaan zien, dat dan compleet en ingespeeld is. De kansen worden al gecreëerd, in november ook de bijbehorende effectiviteit.
02 sept 2013 22:02
Vorig jaar maanden nummmer 1 en nu moeten we wachten tot november op een ingespeelt team
Goed bezig dan als de comp begint moet je er staan niet in november ,Dan staan je onderaan en zitten er nog 1500 man op de tribune
02 sept 2013 22:03
Us Clubke
Platinum Boarder
scoren scoren scoren......tja
doe je het niet win je zeker niet....ik wacht met smart op sema en van Zaanen.
Vanaf komende week kan het seizoen beginnen.....en dan nog schreurs erbij en Daerden......unstoppebel..
02 sept 2013 22:04
Us Clubke
Platinum Boarder
Armand schreef : Vorig jaar maanden nummmer 1 en nu moeten we wachten tot november op een ingespeelt team Goed bezig dan als de comp begint moet je er staan niet in november ,Dan staan je onderaan en zitten er nog 1500 man op de tribune
Kunnen we toch eindelijk de hekken weg doen !!!
02 sept 2013 22:26
Hoop dat ze die twee aanwinsten binnen halen en zaterdag kunnen spelen, weur gans gek vaan die nietsnut vaan unne braeken, meent aoch nog of her good is.
Dee heet us al genoot punt gekost, foi foi foi
02 sept 2013 22:28
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Het is behoorlijk naïef om te denken dat we met deze selectie mee zouden doen in de top. Ik heb me daar sinds de voorbereiding al op ingesteld. Ik vind het geen verassing en deze nederlaag doet me eerlijk gezegd weinig. (Wat best raar is,wellicht dat ik er me al op ingesteld had).
Dit seizoen draait om het halen van de play-offs. Een seizoen als vorig jaar kun je vergeten.
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
02 sept 2013 22:30
Braeken een keer gesproken in de Ster en is echt n aardige jongen hoor.
02 sept 2013 22:41
Zal best een aardige jongen zijn maar is van het niveau EVV , en hoort niet in de basis thuis, met hem win je geen enkele wedstrijd.
Vanavond zal wel tegen hem aangeschoten zijn ,om dat hij gescoord heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u SoerenBusk
02 sept 2013 22:47
02 sept 2013 22:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Danny 72 schreef : Vanavond zal wel tegen hem aangeschoten zijn ,om dat hij gescoord heeft.
Je was er dus niet bij. Hoe kun je dan nu al oordelen over hem?
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
02 sept 2013 22:49
02 sept 2013 23:14
Nice, die Ruijs bevalt me wel. Dat non-talent van een Stankov was me ook al lang opgevallen.
02 sept 2013 23:40
Maosbrögk
Platinum Boarder
Los van onze vorm, los van de stand op de ranglijst, los van het spelersmateriaal van beide teams: dit soort resultaten doen mij juist wel veel pijn.
Heel naïef en waarschijnlijk onrealistisch, maar ik kan het gewoon nog altijd niet hebben als we verliezen van amateuristische clubjes als Telstar, Oss, Emmen en Almere. Profvoetbalonwaardig.
Vanavond voelt ff weer als 10 jaar geleden. Dat je kansloos verloor tegen dit soort clubjes, ook thuis. Dat je voor 2000 man balde zonder toekomstperspecfief.
Gelukkig is dat perspectief er nu een stuk meer, met name financieel.
Dit seizoen, realistisch: zonder scorende spelers, eindigen we in de grauwe middenmoot.
Vorig seizoen hebben we enorm veel mazzel gehad het eerste half jaar. We leefden boven onze stand. Het balletje ging binnenkant paal erin en nu 1 meter naast. Ik hoop dat de nieuwe speler(s) scorend vermogen hebben, of een Veldmate beter kunnen laten renderen.
Iedereen (inclusief ikzelf) wacht met smart op de terugkeer van Schreurs. Maar we moeten er voor waken dat we niet té veel druk op die jongen leggen. Hij heeft een half jaar niet gespeeld, heeft geen wedstrijdritme en kan dat ook niet opdoen in een 2e elftal. Wat invalbeurtjes, daar zal ie het mee moeten doen. En dan hoop ik niet dat ie door alle druk té veel zijn best gaat doen, want dan kunnen we hem wel eens veel langer kwijt zijn.
Baal dus van het resultaat van vanavond.
Om optimistisch af te sluiten. Na 6 wedstrijden hebben we de nummers 1,2,3,4,6 en 8 al gehad.
Het kan nu alleen maar beter gaan...
Noets de mood verlore heet...!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Lummel, Sjotelsplak, opadiehard
02 sept 2013 23:49
Armand schreef :
Lummel schreef :
www.l1.nl/sport/225192-ruijs-haalt-hard-...end-mvv#.UiT5IDbjch4
Gaat goed boys. Trainer die furieus is.
stankov krijgt de schuld maar wel 8x 100 % kansen missen
Ik merkte dat Ruijs al tijdens de oefenwedstrijden vaak aan het mekkeren was op Stankov. Dat heeft hij toch niet verdiend denk ik. Volgens mij maakt Tini zo de weg vrij om een ander op de rechtsbackplaats te zetten, lees Geenen!
Tijd voor maken pagina: 0.346 seconden