Telstar-MVV

02 sept 2013 23:57
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #46

Danny 72 schreef : Zal best een aardige jongen zijn maar is van het niveau EVV , en hoort niet in de basis thuis, met hem win je geen enkele wedstrijd.
Vanavond zal wel tegen hem aangeschoten zijn ,om dat hij gescoord heeft.

Klopt helemaal.
Deze jongen moet invallen in een team dat hem steunt, iets leerd.
Nu moet hij de kar trekken door gebrek aan spitsen....tegenstrijdig hoor.
Je moet erg goed zijn wil je niet door de mand vallen.
Zijn kansen komen nog, hopelijk heeft hij hier wel veel van geleerd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2013 00:00
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #47

pinobel schreef :

Armand schreef :

Lummel schreef : www.l1.nl/sport/225192-ruijs-haalt-hard-...end-mvv#.UiT5IDbjch4

Gaat goed boys. Trainer die furieus is.

stankov krijgt de schuld maar wel 8x 100 % kansen missen :lachen: :lachen:

Ik merkte dat Ruijs al tijdens de oefenwedstrijden vaak aan het mekkeren was op Stankov. Dat heeft hij toch niet verdiend denk ik. Volgens mij maakt Tini zo de weg vrij om een ander op de rechtsbackplaats te zetten, lees Geenen!

Stankov speelde tot nu toe ook minder als vorig jaar.
Maar als het punten, lees dure punten gaat kosten begrijp ik tiny volkomen.

03 sept 2013 00:40
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Meer
Telstar-MVV #48

Us Clubke schreef :

pinobel schreef :

Armand schreef :

Lummel schreef : www.l1.nl/sport/225192-ruijs-haalt-hard-...end-mvv#.UiT5IDbjch4

Ik merkte dat Ruijs al tijdens de oefenwedstrijden vaak aan het mekkeren was op Stankov. Dat heeft hij toch niet verdiend denk ik. Volgens mij maakt Tini zo de weg vrij om een ander op de rechtsbackplaats te zetten, lees Geenen!

Onze trainer moet echt furieus of buiten zinnen zijn, want het is toch wel heel raar en heel ongebruikelijk dat een trainer een speler als zondenbok voor een nederlaag aanwijst! Of zijn de media weer iets aan het opblazen?

Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Artikel over MVV en de gemeente Maastricht: bit.ly/salemans-over-mvv-en-gemeente-9-april-2024

03 sept 2013 01:35
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #49
Het voetbal was weer eens troosteloos. Naast dat er niet gescoord kan worden is er totaal geen vertrouwen.
Er worden bijna geen duels gewonnen en niemand loopt vrij. Ik hoop dat Sema en misschien van Zaanen voor goals en vertrouwen kunnen zorgen anders doen we mee voor de onderste 5 plaatsen tot dat Schreurs er misschien verandering in brengt.

03 sept 2013 01:46
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Telstar-MVV #50

Ben Salemans schreef :

Us Clubke schreef :

pinobel schreef :

Armand schreef :

Onze trainer moet echt furieus of buiten zinnen zijn, want het is toch wel heel raar en heel ongebruikelijk dat een trainer een speler als zondenbok voor een nederlaag aanwijst! Of zijn de media weer iets aan het opblazen?

John Bannier deed in ieder geval alle moeite om zowel Ruijs als Nathan Rutjes woorden in de mond te leggen. Wat een akelige kerel is dat toch.

03 sept 2013 03:58
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #51
Als ik die ruijs zo hoor afgeven op stankov, die in mijn ogen toch echt wel een van de betere spelers is, dan vraag ik me af....als je het zo goed weet en kunt waarom krijgt hij veldmate dan niet aan het scoren...????

03 sept 2013 04:03
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #52
Btw,
Als je ff goed kijkt hebben we tot nu toe van de hele top 4 verloren.
De komende wedstrijden komen de lager geklasseerden er aan.
Inclusief de versterkingen moeten dat gewoon 12 punten worden!!!
Met minder geen genoegen zou ik zeggen.

03 sept 2013 07:05 03 sept 2013 07:05 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #53
Gaan we nu anders voetballen na deze wedstrijd?...hebben we er scorend vermogen bij?...het is onthutsend dat je tegen clubs als telstar wel creeerd maar geen doelpunten maakt?
Komt zaanen er ook nog bij?...of moeten we eindelijk maar blij zijn als danny terug is?
Komt danny op zijn oude niveau terug?
Ik blijf het zeggen zonder echte diepe spits word het moeilijk,of het moet dalijk weer gaan lopen als iedereen weer fit is en je weer speelt met een degelijke voorhoede,sinds danny weg is klopt er niks meer voorin!...en tini hou eens wat binnenboord en ga niet de popie uithangen om je gal te spuien zoals je deed over stankov voor een micro van l1.
Ik sta gewoon achter de trainer maar dan hij zoeen akkefietjes ff afleren.
Over de wedstrijd een verwachte nederlaag :schamen: ...ik smacht naar de seizoens opening van vorig seizoen,of minstens een beetje in buurt komen...gr opa ;)

....

03 sept 2013 08:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #54
Heb de wedstrijd niet gevolgd....maar volgens Ruijs heeft MVV , Telstar alle hoeken van veld laten zien, en hadden we met 1-4 moeten winnen...
Mensen die geweest zijn kunnen hier misschien eens op reageren.

De reactie van Ruijs op L1 is misschien begrijpelijk maar totaal niet proffesioneel op dit moment....Nathan Rutjes gaat daar trouwens veel beter mee om....vind dat hij verstandig praat in interviews, daar kan zijn trainer nog wat van leren

Maar goed we staan bijna onderaan....gelukkig vallen volgens onze trainer de puzzel stukjes in elkaar ;-)

03 sept 2013 09:01
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #55

Napoleon schreef : Heb de wedstrijd niet gevolgd....maar volgens Ruijs heeft MVV , Telstar alle hoeken van veld laten zien, en hadden we met 1-4 moeten winnen...
Mensen die geweest zijn kunnen hier misschien eens op reageren.

De reactie van Ruijs op L1 is misschien begrijpelijk maar totaal niet proffesioneel op dit moment....Nathan Rutjes gaat daar trouwens veel beter mee om....vind dat hij verstandig praat in interviews, daar kan zijn trainer nog wat van leren

Maar goed we staan bijna onderaan....gelukkig vallen volgens onze trainer de puzzel stukjes in elkaar ;-)

Wss heeft Tini dan een andere wedstrijd gezien. Behalve de laatste 10 minuten voor rust heb ik geen enkele keer het idee gehad dat mvv hier iets gaan halen. Er zit totaal geen idee achter het voetbal wat ze spelen, achterin is het een drama , totaal geen coaching. Verdellen laat zijn man keer op keer lopen. Middeveld is het enigste wat enigzins draait. Voor in kom je gewoon kwaliteit te kort. Ik heb secorivic 5x een voorzet zien geven, voor dat hij hem geeft zie al aan zijn houding dat het niks wordt. Veldmate is alleen van waarde als hij kan werken voor een type Scheurs en Braken komt gewoon te kort vress ik.

En wat de trainer betreft, hij mag dan volgens velen verstand hebben van voetbal maar ik heb een idee dat hij het totaalniet kan overbrengen. En zijn interview op L1 is van het nivo kleuterklas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Napoleon, Mebwaster, wsly, opadiehard, marke, Boer458, tanteke

04 sept 2013 15:38
Mebwaster
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Telstar-MVV #56

Boredass schreef :

En wat de trainer betreft, hij mag dan volgens velen verstand hebben van voetbal maar ik heb een idee dat hij het totaalniet kan overbrengen. En zijn interview op L1 is van het nivo kleuterklas.

Niet alleen dat Boredass maar ook zijn uitspraken over supporters, die mensen zijn er wel elke wedstrijd, thuis en uit.
Benieuwd wanneer er een PC komt met Tini?

"Allemaol same, against modern foebal ! "
forum.ultrasmestreech.nl/

04 sept 2013 15:55
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Telstar-MVV #57
Tini Ruijs is goed benaderbaar, waarom een pc afwachten als je iets dwars zit? :thumbsup:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

04 sept 2013 16:34
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Telstar-MVV #58

Jacques schreef : Tini Ruijs is goed benaderbaar, waarom een pc afwachten als je iets dwars zit? :thumbsup:

Ruijs zal zeker benaderbaar zijn op trainingen om even een paar vragen aan hem te stellen,maar mensen die hebben ook hun werk en al hun verlof dagen al in MVV steken,door bijv iedere thuis en uitwedstrijd aanwezig te kunnen zijn,daarom dus graag een pc.

En hem een vraag stellen na een uitwedstrijd gaat moeilijk want dan vliegt ie als een speer uit de bus om bij zijn auto te komen,dus dat gaat het hem ook niet worden dan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

04 sept 2013 17:11
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Telstar-MVV #59
Denk dat we Tiny Ruijs gewoon zijn werk moeten laten doen, als dit spelersmateriaal begint te draaien komt het vanzelf goed.
Daarbij is iedere persoon anders, zowel supporters, spelers en ook trainers. Als iemand volgens jullie geen uitstraling heeft voor een camera hoeft hij per defenitie geen slecht persoon, speler of trainer te zijn. Rene was wat dat betreft wat aaibaarder, maar ik denk dat als dalijk alles een beetje op zijn plek gaat vallen, de meeste mensen niet meer klagen. Bij feyenoord is ook niet alles koek en ei maar blijven de supporters er wel voor de volle 100% achter staan, dit brengt werpt vroeg of laat zijn vruchten af geloof me!
Gr. Ser :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

04 sept 2013 17:14
Pater Vink
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Telstar-MVV #60
Ik ben zelf aanwezig geweest in Velsen, wat mij vooral opviel na de toch wel zeer slechte wedstrijd was dat de supporters die er waren, al waren het maar 80, de spelers massaal toezongen.
Hier was wellicht een fluitconcert meer op zijn plek geweest.
De supporters daar heeft het in Velsen niet aan gelegen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mebwaster

Tijd voor maken pagina: 0.472 seconden