>
Ontvangen bedankjes 274
Danny 72 schreef : Zal best een aardige jongen zijn maar is van het niveau EVV , en hoort niet in de basis thuis, met hem win je geen enkele wedstrijd.
Vanavond zal wel tegen hem aangeschoten zijn ,om dat hij gescoord heeft.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
pinobel schreef :
Armand schreef :
Lummel schreef : www.l1.nl/sport/225192-ruijs-haalt-hard-...end-mvv#.UiT5IDbjch4
Gaat goed boys. Trainer die furieus is.
stankov krijgt de schuld maar wel 8x 100 % kansen missen
Ik merkte dat Ruijs al tijdens de oefenwedstrijden vaak aan het mekkeren was op Stankov. Dat heeft hij toch niet verdiend denk ik. Volgens mij maakt Tini zo de weg vrij om een ander op de rechtsbackplaats te zetten, lees Geenen!
Us Clubke schreef :
pinobel schreef :
Armand schreef :
Lummel schreef : www.l1.nl/sport/225192-ruijs-haalt-hard-...end-mvv#.UiT5IDbjch4
Ik merkte dat Ruijs al tijdens de oefenwedstrijden vaak aan het mekkeren was op Stankov. Dat heeft hij toch niet verdiend denk ik. Volgens mij maakt Tini zo de weg vrij om een ander op de rechtsbackplaats te zetten, lees Geenen!
Stankov speelde tot nu toe ook minder als vorig jaar.
Maar als het punten, lees dure punten gaat kosten begrijp ik tiny volkomen.
Ben Salemans schreef :
Us Clubke schreef :
pinobel schreef :
Armand schreef :
Stankov speelde tot nu toe ook minder als vorig jaar.
Maar als het punten, lees dure punten gaat kosten begrijp ik tiny volkomen.
Onze trainer moet echt furieus of buiten zinnen zijn, want het is toch wel heel raar en heel ongebruikelijk dat een trainer een speler als zondenbok voor een nederlaag aanwijst! Of zijn de media weer iets aan het opblazen?
Napoleon schreef : Heb de wedstrijd niet gevolgd....maar volgens Ruijs heeft MVV , Telstar alle hoeken van veld laten zien, en hadden we met 1-4 moeten winnen...
Mensen die geweest zijn kunnen hier misschien eens op reageren.
De reactie van Ruijs op L1 is misschien begrijpelijk maar totaal niet proffesioneel op dit moment....Nathan Rutjes gaat daar trouwens veel beter mee om....vind dat hij verstandig praat in interviews, daar kan zijn trainer nog wat van leren
Maar goed we staan bijna onderaan....gelukkig vallen volgens onze trainer de puzzel stukjes in elkaar
Boredass schreef :
En wat de trainer betreft, hij mag dan volgens velen verstand hebben van voetbal maar ik heb een idee dat hij het totaalniet kan overbrengen. En zijn interview op L1 is van het nivo kleuterklas.
Jacques schreef : Tini Ruijs is goed benaderbaar, waarom een pc afwachten als je iets dwars zit?