Achilles'29 - MVV Maastricht

24 sept 2013 00:49
Raffalaldo
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 366
Meer
Achilles'29 - MVV Maastricht #46
Volgens mij is dit toch al een tijdje bekend.
Achilles heeft paar weken geleden al laten weten dat ze in zwaar weer waren en hun enige redmiddel de JL zou zijn. (Las ik toen op voetbalzone.nl, Boschpoort heeft toen de volgende link gedeeld, www.omroepgelderland.nl/web/nieuws-1/203...eer.htm#.UkDEbIbwmKJ )

Als ik het goed heb, was dit ook al besproken bij de besprekingen voor de nieuwe opzet van de JL. Dus alle clubs wisten van de problemen bij Achilles '29 en het grootste gedeelte van de clubs hebben dus ook risico genomen met in te stemmen met de nieuwe opzet.
Als Achilles het niet mocht redden, dan moeten er ook geen dikke krokodillentranen komen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 09:24
Aloy Agu
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 289
Meer
Achilles'29 - MVV Maastricht #47
Als Achilles'29 het niet gaat redden ben ik bang dat de Jupiler league als comptitie haar waarde gaat verliezen. Ik hoop dan ook dat alle clubs van de Jupiler League zich samen pakken en de KNVB eens de oren gaat wassen. Deze voetbalbond kun je dan echt niet meer serieus nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 15:25
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Achilles'29 - MVV Maastricht #48
KNVB wilt niet nog eens gezichtsverlies lijden na afgelopen seizoen en zal Achilles wel rechtop houden.
Of dit ooit naar buiten komt denk ik niet, maar de KNVB houdt een goedkoop clubje als Achilles wel overeind, let maar op.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 sept 2013 21:03
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Achilles'29 - MVV Maastricht #49

Dixi schreef : KNVB wilt niet nog eens gezichtsverlies lijden na afgelopen seizoen en zal Achilles wel rechtop houden.
Of dit ooit naar buiten komt denk ik niet, maar de KNVB houdt een goedkoop clubje als Achilles wel overeind, let maar op.

Dixi


dat zou dan bijzonder zuur zijn voor de clubs zoals Haarlem, Veendam en zo en zeer zeker voor ons ( die -9 punten)...
meten met twee maten...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2013 05:06
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
Achilles'29 - MVV Maastricht #50

les rouges blancs schreef :

Dixi schreef : KNVB wilt niet nog eens gezichtsverlies lijden na afgelopen seizoen en zal Achilles wel rechtop houden.
Of dit ooit naar buiten komt denk ik niet, maar de KNVB houdt een goedkoop clubje als Achilles wel overeind, let maar op.

Dixi


dat zou dan bijzonder zuur zijn voor de clubs zoals Haarlem, Veendam en zo en zeer zeker voor ons ( die -9 punten)...
meten met twee maten...


Mocht dit gebeuren is het zeker zuur LRB.
Máár zolang de clubs alles slikken van 'die oet Zeist' zal het ook altijd zo blijven gaan.
Het is aan de clubs om er iets aan te doen, ik denk dat de inbreng van supporters niets uithaald ( zijn ze DOOF voor in Zeist).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.236 seconden