FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober

12 okt 2013 10:51
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #16

tcb schreef : Ben heel nieuwsgierig hoe je aan die bedragen komt,en dan ook nog aan 2 ton verschil tussen pec en roda


Die 3 ton heb ik van mede-supporters op de Q-park tribune vak B gehoord (weet niet of mvv er nog een 2-e boekhouding op na houd :) ). Die 5 ton is pure speculatie: Rda heeft toch gesprekken gehad met Labylle; het is toch niet ondenkbaar dat Rda meer wilde of kon betalen. Kan me voorstellen dat Labylle liever bij Rda had gespeeld, kort bij Luik; moet toch wel een culturele schok zijn van Luik naar Zwolle en dan ook nog in het weekend daar vertoeven, vanwege de wedstrijd.
Ik verkoop mijn auto in ieder geval aan de hoogstbiedende of het zou toevallig een vriend moeten zijn.
Hoeveel spelers gaan er niet van AZ naar Ajax en ze varen er beiden wel mee... dit is een puur zakelijke relatie.
Het is al fout als supporters druk op spelers uitoefenen om niet naar FSC of Rda te gaan (in een ander topic hier wordt volop gesproken over vrijheid). Hoofdzaak is dat mvv het maximale bedrag voor een speler krijgt als hij gaat, of dat PEC of Rda is doet er niet toe. Pas dan komen we een stap korter bij promotie/eredivisie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 14:46
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #17
Iech dink umtot bij allebei de plooge väöl geblesseerde zien, veer in de gooije flow zitte en zie neet, tot veer winne met 1-2!
3 punt terök mèt nao Mestreech.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 15:15
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #18

NathanR schreef :

tcb schreef : Ben heel nieuwsgierig hoe je aan die bedragen komt,en dan ook nog aan 2 ton verschil tussen pec en roda


Die 3 ton heb ik van mede-supporters op de Q-park tribune vak B gehoord (weet niet of mvv er nog een 2-e boekhouding op na houd :) ). Die 5 ton is pure speculatie: Rda heeft toch gesprekken gehad met Labylle; het is toch niet ondenkbaar dat Rda meer wilde of kon betalen. Kan me voorstellen dat Labylle liever bij Rda had gespeeld, kort bij Luik; moet toch wel een culturele schok zijn van Luik naar Zwolle en dan ook nog in het weekend daar vertoeven, vanwege de wedstrijd.
Ik verkoop mijn auto in ieder geval aan de hoogstbiedende of het zou toevallig een vriend moeten zijn.
Hoeveel spelers gaan er niet van AZ naar Ajax en ze varen er beiden wel mee... dit is een puur zakelijke relatie.
Het is al fout als supporters druk op spelers uitoefenen om niet naar FSC of Rda te gaan (in een ander topic hier wordt volop gesproken over vrijheid). Hoofdzaak is dat mvv het maximale bedrag voor een speler krijgt als hij gaat, of dat PEC of Rda is doet er niet toe. Pas dan komen we een stap korter bij promotie/eredivisie.


Roda heeft geen gesprekken met Labylle gehad, er is alleen door Brood geroepen om hem in de overgang van tiny Ruys naar MVV te betrekken, verder heeft Roda alleen transfervrije spelers kunnen aantrekken, het lijkt me dus sterk dat ze 5 ton voor Labylle konden neerleggen, want suiker oom Nol Hendriks trekt zijn beurs ook niet meer. Het lijkt me trouwens sterk dat MVV die 5 ton had geweigerd, omdat het Roda is.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 18:22 12 okt 2013 18:23 door omnisciens.
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #19

Vluuzak schreef :

NathanR schreef :

tcb schreef : Ben heel nieuwsgierig hoe je aan die bedragen komt,en dan ook nog aan 2 ton verschil tussen pec en roda


Die 3 ton heb ik van mede-supporters op de Q-park tribune vak B gehoord (weet niet of mvv er nog een 2-e boekhouding op na houd :) ). Die 5 ton is pure speculatie: Rda heeft toch gesprekken gehad met Labylle; het is toch niet ondenkbaar dat Rda meer wilde of kon betalen. Kan me voorstellen dat Labylle liever bij Rda had gespeeld, kort bij Luik; moet toch wel een culturele schok zijn van Luik naar Zwolle en dan ook nog in het weekend daar vertoeven, vanwege de wedstrijd.
Ik verkoop mijn auto in ieder geval aan de hoogstbiedende of het zou toevallig een vriend moeten zijn.
Hoeveel spelers gaan er niet van AZ naar Ajax en ze varen er beiden wel mee... dit is een puur zakelijke relatie.
Het is al fout als supporters druk op spelers uitoefenen om niet naar FSC of Rda te gaan (in een ander topic hier wordt volop gesproken over vrijheid). Hoofdzaak is dat mvv het maximale bedrag voor een speler krijgt als hij gaat, of dat PEC of Rda is doet er niet toe. Pas dan komen we een stap korter bij promotie/eredivisie.


Roda heeft geen gesprekken met Labylle gehad, er is alleen door Brood geroepen om hem in de overgang van tiny Ruys naar MVV te betrekken, verder heeft Roda alleen transfervrije spelers kunnen aantrekken, het lijkt me dus sterk dat ze 5 ton voor Labylle konden neerleggen, want suiker oom Nol Hendriks trekt zijn beurs ook niet meer. Het lijkt me trouwens sterk dat MVV die 5 ton had geweigerd, omdat het Roda is.


Labyelle is voor 309.000 euro verkocht.
Exclusief 6 %

Bron prive

Zonder inzet, geen waardering
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 18:28
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #20
Gaat hier vrij weinig over de wedstrijd zelf.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 19:38 12 okt 2013 19:38 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #21

mvv4ever schreef : Gaat hier vrij weinig over de wedstrijd zelf.

:lachen:

MVV4life schreef : Iech dink umtot bij allebei de plooge väöl geblesseerde zien, veer in de gooije flow zitte en zie neet, tot veer winne met 1-2!
3 punt terök mèt nao Mestreech.

:thumbsup:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2013 19:43
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #22
De nummers drie tot en met zes hebben zojuist gelijkgespeeld tegen elkaar. Elf en twaalf staan op dit moment ook gelijk. Als MVV maandag wint lopen we twee punten in/uit op een hele hoop ploegen om ons heen en komt de top 3 binnen handbereik. B)

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, opadiehard, Smicerke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2013 00:15
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1441
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #23
Verbaast me dat FC Den Bosch zo laag staat op de ranglijst gezien het materiaal dat ze hebben. Echter heeft MVV me de afgelopen wedstrijden ook verrast dus ben eigenlijk zeer positief gestemd over de afloop van deze wedstrijd. Echter is het in De Vliert altijd maar de vraag of je met die 3 punten naar huis gaat. De 3 punter via Borgers vorig jaar was in ieder geval zeer lekker en teken voor hetzelfde scenario.


P.S. Beeld geschetst over MVV op de officiële site van FC Den Bosch. Dacht dat we vorig jaar toch aardig hebben meegedaan om het kampioenschap maar goed.

Profiel tegenstander

De tegenstander van FC Den Bosch, MVV Maastricht, is een club met een rijk verleden in het betaald voetbal, maar in de eredivisie zijn de Limburgers al sinds de eeuwwisseling niet meer actief geweest. Het is ook zeer de vraag of dat er op korte termijn nog van gaat komen.

MVV heeft financieel gezien een aantal zeer moeilijke jaren achter de rug en in 2010 leek de club zelfs op een faillissement af te stevenen. Dat kon worden voorkomen dankzij de steun van de gemeente, die bereid was Stadion De Geusselt aan te kopen, waarmee de club meteen van een miljoenenschuld werd afgeholpen. Goed nieuws voor MVV, maar het betekende wel dat de club daarna geen financiële risico’s meer kon nemen. Geen geld voor grote aankopen dus, en verplicht weer terug naar de basis waarbij de eigen jeugd ook weer een kans moest krijgen. De ploeg deed het ondanks dat zeker niet slecht de laatste twee jaar, waarbij een achtste en een vijfde plek op de eindranglijst bereikt werden. Echt meestrijden om de titel zat er echter niet in.

Dat gaat dit seizoen vermoedelijk ook niet gebeuren. De ploeg staat momenteel keurig in de middenmoot, maar de prestaties zijn nog te wisselvallig om echt aan te kunnen sluiten bij de top van de Jupiler League. Voordeel voor de nieuwe trainer Tiny Ruijs is wel dat er afgelopen zomer relatief weinig veranderingen in de selectie zijn doorgevoerd. Hij kan dus rekenen op een redelijk ingespeeld elftal.

Een elftal dat ook kan knokken. Dat werd vorige week nog eens bewezen tijdens de derby tegen Fortuna Sittard. MVV won de beladen wedstrijd met 0-1, maar zag wel Cor Gillis en Nathan Rutjes voortijdig met rood van het veld vertrekken. Grote opsteker voor de ploeg was de terugkeer van aanvaller Danny Schreurs, die na maandenlang blessureleed weer zijn eerste minuten maakte. Het is voor de Maastrichtenaren te hopen dat hij ook weer snel gaat scoren, want een echte goalgetter heeft de club niet echt binnen de gelederen. Met ieder drie goals zijn Braken en Smeets momenteel clubtopscorer bij MVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Sjop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2013 13:54
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #24

Anna D. schreef : Verbaast me dat FC Den Bosch zo laag staat op de ranglijst gezien het materiaal dat ze hebben. Echter heeft MVV me de afgelopen wedstrijden ook verrast dus ben eigenlijk zeer positief gestemd over de afloop van deze wedstrijd. Echter is het in De Vliert altijd maar de vraag of je met die 3 punten naar huis gaat. De 3 punter via Borgers vorig jaar was in ieder geval zeer lekker en teken voor hetzelfde scenario.


P.S. Beeld geschetst over MVV op de officiële site van FC Den Bosch. Dacht dat we vorig jaar toch aardig hebben meegedaan om het kampioenschap maar goed.

Profiel tegenstander

De tegenstander van FC Den Bosch, MVV Maastricht, is een club met een rijk verleden in het betaald voetbal, maar in de eredivisie zijn de Limburgers al sinds de eeuwwisseling niet meer actief geweest. Het is ook zeer de vraag of dat er op korte termijn nog van gaat komen.

MVV heeft financieel gezien een aantal zeer moeilijke jaren achter de rug en in 2010 leek de club zelfs op een faillissement af te stevenen. Dat kon worden voorkomen dankzij de steun van de gemeente, die bereid was Stadion De Geusselt aan te kopen, waarmee de club meteen van een miljoenenschuld werd afgeholpen. Goed nieuws voor MVV, maar het betekende wel dat de club daarna geen financiële risico’s meer kon nemen. Geen geld voor grote aankopen dus, en verplicht weer terug naar de basis waarbij de eigen jeugd ook weer een kans moest krijgen. De ploeg deed het ondanks dat zeker niet slecht de laatste twee jaar, waarbij een achtste en een vijfde plek op de eindranglijst bereikt werden. Echt meestrijden om de titel zat er echter niet in.

Dat gaat dit seizoen vermoedelijk ook niet gebeuren. De ploeg staat momenteel keurig in de middenmoot, maar de prestaties zijn nog te wisselvallig om echt aan te kunnen sluiten bij de top van de Jupiler League. Voordeel voor de nieuwe trainer Tiny Ruijs is wel dat er afgelopen zomer relatief weinig veranderingen in de selectie zijn doorgevoerd. Hij kan dus rekenen op een redelijk ingespeeld elftal.

Een elftal dat ook kan knokken. Dat werd vorige week nog eens bewezen tijdens de derby tegen Fortuna Sittard. MVV won de beladen wedstrijd met 0-1, maar zag wel Cor Gillis en Nathan Rutjes voortijdig met rood van het veld vertrekken. Grote opsteker voor de ploeg was de terugkeer van aanvaller Danny Schreurs, die na maandenlang blessureleed weer zijn eerste minuten maakte. Het is voor de Maastrichtenaren te hopen dat hij ook weer snel gaat scoren, want een echte goalgetter heeft de club niet echt binnen de gelederen. Met ieder drie goals zijn Braken en Smeets momenteel clubtopscorer bij MVV.


DenBosch heeft minder vaak (1x) verloren als mvv maar de meeste keren (5x) gelijk gespeeld (samen met emmen). Dit is de reden waarom ze relatief laag staan. Mvv heeft slechts 12 tegendoelpunten, dat is gelijk met de top 3, en komt door hun spelwijze (eerste plaats is de 0 vasthouden). Daarbij hebben we meestal wel genoeg kansen, uit tegen fortuna had de wedstrijd naar 30 minute al beslist moeten zijn. Toch heb ik niet het gevoel dat de verdediging super is (Winkens, Kuipers, etc zijn eigenlijk technisch zeer beperkte voetballers) en de aanval slecht. Geenen zie ik wel als een aanwinst. Bij winst doet mvv weer mee voor het kampioenschap :) en bij verlies heeft denBosch weer aansluiting met plek 9. Zo relatief is de Jup-league en dat maakt het wel leuk. Smeets en/of Stankov kunnen o.a. laten zien wat ze waard zijn als vervanger van Rutjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2013 18:54
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #25
Bij winst kom je dan op de gedeelde 6de plaats...vanaf de twaalfde nu...ik zeg daarom winst met 1-2...gr opa ;).

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2013 20:01
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #26

opadiehard schreef : Bij winst kom je dan op de gedeelde 6de plaats...vanaf de twaalfde nu...ik zeg daarom winst met 1-2...gr opa ;).


Plus het feit dat je Venlow voorbij gaat!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2013 22:17 13 okt 2013 22:18 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 306
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #27
Fox zendt morgenavond Jong Twente-FC Dordrecht uit (lege Grolsch Veste, leuk voor op TV :S maja het is de koploper he), dus helaas nergens een stream te vinden zeker? Zo nee, dan moet de thuisblijver het maar met John doen (want L1 zou morgen gewoon uitzenden om 20.00 uur)... :dry:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 okt 2013 22:43
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #28

Mappie schreef : Fox zendt morgenavond Jong Twente-FC Dordrecht uit (lege Grolsch Veste, leuk voor op TV :S maja het is de koploper he), dus helaas nergens een stream te vinden zeker? Zo nee, dan moet de thuisblijver het maar met John doen (want L1 zou morgen gewoon uitzenden om 20.00 uur)... :dry:


Volgens mij heeft het niet zo veel te maken met het feit dat Dordt koploper is, maar wel de adoratie voor de Jong ......... elftallen
Zal mij eigenlijk niet boeien. Ik zie de wedstrijd tochl live.
Tot morgen in de Vliert
Voorspelling 1 - 3 veur dee vaan us

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 08:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #29
Dit zijn typisch van die verplichte combi wedstrijden die de club supporters kosten.
17:30 vertrek is voor mensen met een reguliere baan vaak niet haalbaar.
MVV'ke, kun je dáárover niet eens een brief sturen? ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 09:23
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #30
Schreurs nog niet in MVV-basis
JONG AJAX Fortuna smacht naar zege in Amsterdam

MVV reist vanavond af richting Den Bosch voor een duel tegen de huidige nummer zeventien van de eerste divisie (aanvang 20.00 uur).

Het vertrouwen is groot bij de ploeg van Tini Ruijs. De laatste vier wedstrijden leverden de Maastrichtenaren liefst tien punten op, waarbij de knappe 0-1 overwinning in de derby tegen Fortuna Sittard het meest in het oog springt. Door de goede resultaten lijkt de reeks van vier opeenvolgende nederlagen eerder dit seizoen weer vergeten. In Den Bosch moet Ruijs het stellen zonder de geschorsten Nathan Rutjes (drie duels) en Cor Gillis (één wedstrijd), terwijl de verdedigers Sjoerd Winkens, Kjell Knops en Koen Daerden niet in actie komen vanwege blessures. Spits Danny Schreurs maakte daarentegen tegen Fortuna zijn rentree, na een maandenlang revalidatieproces. „Maar hij start nog niet in de basis”, is Ruijs duidelijk. „Tegen Fortuna kon hij ongeveer dertien minuten spelen, uit in Den Bosch hoop ik op twintig á vijfentwintig minuten.”

Opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Kuipers, Ospitalieri, Van Hyfte, Secerovic, Smeets, Braken, Maria, Sema.

We zitten in de flow en daar blijven we ook in. 0-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.367 seconden