FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober

14 okt 2013 09:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3826
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #31
Vergis ik me nu zo? Ik meen me te herinneren dat Danny tegen Fortuna meer dan 20 minuten heeft meegedaan... Kan natuurlijk dat ik die laatste minuten zo op van de zenuwen was dat ik ze dubbel geteld heb :lol:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 10:07
Vluuzak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 444
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #32

tuutsje schreef : Schreurs nog niet in MVV-basis
JONG AJAX Fortuna smacht naar zege in Amsterdam

MVV reist vanavond af richting Den Bosch voor een duel tegen de huidige nummer zeventien van de eerste divisie (aanvang 20.00 uur).

Het vertrouwen is groot bij de ploeg van Tini Ruijs. De laatste vier wedstrijden leverden de Maastrichtenaren liefst tien punten op, waarbij de knappe 0-1 overwinning in de derby tegen Fortuna Sittard het meest in het oog springt. Door de goede resultaten lijkt de reeks van vier opeenvolgende nederlagen eerder dit seizoen weer vergeten. In Den Bosch moet Ruijs het stellen zonder de geschorsten Nathan Rutjes (drie duels) en Cor Gillis (één wedstrijd), terwijl de verdedigers Sjoerd Winkens, Kjell Knops en Koen Daerden niet in actie komen vanwege blessures. Spits Danny Schreurs maakte daarentegen tegen Fortuna zijn rentree, na een maandenlang revalidatieproces. „Maar hij start nog niet in de basis”, is Ruijs duidelijk. „Tegen Fortuna kon hij ongeveer dertien minuten spelen, uit in Den Bosch hoop ik op twintig á vijfentwintig minuten.”

Opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Kuipers, Ospitalieri, Van Hyfte, Secerovic, Smeets, Braken, Maria, Sema.

We zitten in de flow en daar blijven we ook in. 0-2


Ondanks de blessures en schorsingen en smalle selectie, staat er in mijn ogen toch een sterk elftal. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 11:17
tcb
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 110
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #33
1tegen 4 sema 2keer 1 keer braken
En een keer,daar is hij dan danny schreurs :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 12:12
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Onderwerp Auteur
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #34

Boschpoort schreef : Dit zijn typisch van die verplichte combi wedstrijden die de club supporters kosten.
17:30 vertrek is voor mensen met een reguliere baan vaak niet haalbaar.
MVV'ke, kun je dáárover niet eens een brief sturen? ;)


Geachte Heer Boschpoort,

Inzake uw verzoek omtrend het sturen van een nieuwe brief, deel ik U gaarne mede dat deze kwestie helaas veroorzaakt wordt door meerdere onwelwillende instanties. Helaas is het onmogelijk om als eenling deze kwestie aan te kaarten met hoop op een positief resultaat.
Hopende U hiermee voldoende te hebben beantwoord, verblijf ik -namens het ministerie van probleemaankaarterijen- met vriendelijke groet,

MVV'ke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 13:32
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #35
Ook bij FCDB blessure's genoeg. Wij zitten in stijgende lijn en ik ga voor 1-2 overwinning :thumbsup:


Bossche blessuregolf houdt aan



Ruud Kaiser wist al dat hij een vijftal spelers lange tijd moest missen. De trainer van FC Den Bosch kan vanavond tegen MVV ook geen beroep doen op verdediger Jelle de Bock en de onlangs aangetrokken aanvaller Erik Quekel.




De Bock is nog niet voldoende hersteld van de hersenschudding die hij opliep in het duel met FC Eindhoven. Jeffrey Buitenhuis zal de Belg in het centrum vervangen. Quekel hield aan de afsluitende training een kuitblessure op. De geboren Bosschenaar stevende juist af op een basisplaats.

Stefan Stam, Bruno Appels, Wouter de Vogel, Tom van Weert en Alair Cruz Vicente zaten al in de lappenmand. De drie laatstgenoemden scheurden allemaal hun kruisband.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 20:34
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #36
Vreemd dat iemand die géén basisplaats meer heeft de penaltys mag nemen. Maar good; vier sjtaon mit 0-1 vuur!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 22:00
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 422
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #37
Hoppa... Weer gewonnen ;)

Respect voor de support in het uitvak.

En nu sparta...

usMVVke neet kapot te kriege!
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 22:01 14 okt 2013 22:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #38

peter ruiver schreef : Vreemd dat iemand die géén basisplaats meer heeft de penaltys mag nemen. Maar good; vier sjtaon mit 0-1 vuur!! ;)


magt kein flaus aus....die 50 vaan us die met oet ginge höbbe e sjoen trökreis :thumbsup:
Sjiek aoch veur Veldmate !

Bedaank aoch sjetters.... :applaus:
( allein Punker mot neet zoeväöl mojle.... :kiss: )

Tot vriedag !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 22:08
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #39
La Rosa had ik twintig minute vroeger gebracht voor Braken. Die jongen is gretig en gaat direct op de goal af. Toen hij erin kwam viel meteen de 0-2 (waarschijnlijk door druk te zetten, wat Braken niet begrijpt). Dit team had dus echt te veel Sjeng gehalte als ik Bannier mag geloven . Ben bang dat we het met deze basis niet gaan redden tegen Sparta, de nieuwe virtuele koploper (minste verliespunten); maar goed volgende week doet Gilles misschien weer mee. En de bank is relatief sterk met La Rosa, Schreurs, Stankov en Veldmate; genoeg opties dus. Hopelijk ziet Tiny ook de andere mogelijkheden voorin en/of op het middenveld.
In weze is dit team misschien wel breder als het team van verleden jaar.... en dit jaar gaan we pieken in de 2-e seizoenshelft en niet zoals onder Trost alle thuiswedstrijden verliezen :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 22:11
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #40
Stand 2e periode

1. MVV Maastricht 3 - 7
2. Sparta Rotterdam 2 - 6
3. Achilles '29 2 - 6
4. Jong PSV 3 - 6
5. Excelsior 3 - 6
6. Volendam 3 - 6
7. VVV Venlo 3 - 5
8. FC Emmen 3 - 5
9. Fortuna Sittard 3 - 4
10. Almere City FC 3 - 4

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 22:12
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #41
De beloning na weer een gewonnen wedstrijd :applaus:
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 22:27
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #42
Dit maakt de wedstrijd tegen sparta extra mooi...........Wat staat er op het spel:
Koploper in de 2e periode en over sparta heen in de reguliere stand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 22:39
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #43
Ik geloof dat we vier plaatsen zijn gestegen vanavond! Super.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 okt 2013 22:40
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #44

tuutsje schreef : Schreurs nog niet in MVV-basis
JONG AJAX Fortuna smacht naar zege in Amsterdam

MVV reist vanavond af richting Den Bosch voor een duel tegen de huidige nummer zeventien van de eerste divisie (aanvang 20.00 uur).

Het vertrouwen is groot bij de ploeg van Tini Ruijs. De laatste vier wedstrijden leverden de Maastrichtenaren liefst tien punten op, waarbij de knappe 0-1 overwinning in de derby tegen Fortuna Sittard het meest in het oog springt. Door de goede resultaten lijkt de reeks van vier opeenvolgende nederlagen eerder dit seizoen weer vergeten. In Den Bosch moet Ruijs het stellen zonder de geschorsten Nathan Rutjes (drie duels) en Cor Gillis (één wedstrijd), terwijl de verdedigers Sjoerd Winkens, Kjell Knops en Koen Daerden niet in actie komen vanwege blessures. Spits Danny Schreurs maakte daarentegen tegen Fortuna zijn rentree, na een maandenlang revalidatieproces. „Maar hij start nog niet in de basis”, is Ruijs duidelijk. „Tegen Fortuna kon hij ongeveer dertien minuten spelen, uit in Den Bosch hoop ik op twintig á vijfentwintig minuten.”

Opstelling MVV: Castro, Geenen, Verdellen, Kuipers, Ospitalieri, Van Hyfte, Secerovic, Smeets, Braken, Maria, Sema.

We zitten in de flow en daar blijven we ook in. 0-2


Ik geef mezelf niet graag gelijk, maar ik ben er wel heel blij mee! Op naar vrijdag en mijn week begint met MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 okt 2013 05:58
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2375
Meer
FC Den Bosch-M.V.V., Maondag 14 oktober #45

peter ruiver schreef : Vreemd dat iemand die géén basisplaats meer heeft de penaltys mag nemen. Maar good; vier sjtaon mit 0-1 vuur!! ;)



Omdat hij er misschien al 3 had ingeknald...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden