MVV - Willem ll

14 feb 2014 22:44
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1159
Meer
MVV - Willem ll #31
Ik vond Stankov een geweldige wedstrijd spelen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2014 22:50 14 feb 2014 22:56 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Willem ll #32
SMEETS...kippenvel...hinnevel...mierentietsjes...je hebt een supergunfactor...veur miech althans...gr opa ;)

Kom op mensen sparta,dord,twente en nu willem 2 zijn we ergens de mindere?...gr opa ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2014 23:11
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
MVV - Willem ll #33
MVV leverde lekker veel strijd. Willem II was dreigender, maar echt goed vond ik ze niet spelen; heel snel de lange bal op Boymans. Met wat meer geluk win je de wedstrijd, maar met wat meer pech verlies je hem. Tevreden met de 2-2.

Wat me nu al bijna drie uur dwars zit: na de 0-1 zong het uitvak een liedje. Een semi-bekende Nederlandstalige hit. Welk liedje was dat? :thinking: :blush:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2014 23:40 14 feb 2014 23:41 door serke.
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
MVV - Willem ll #34

les rouges blancs schreef : Djus...zit kraank toes.... hoop daan mer tot Opa met Serke gein streeke oet haole...
Kom op die Roeje ! :applaus:


veur de toesblievers. e striemke: cdnx.livetv.sx/webplayer2.php?t=letontv&...d=191529&ci=165&si=1
!


Veul betersjap kerel, en veer hubbe us sjus wie altied zier netjes gedrage.
Woar unne sjoene wedstrijd, kin miech vinde mit un geliekspeul, allein joamer tot veer zoe neet ve kinne inloape, mer deenk tot veer zoe lestig te versloon goon zien en dat veer nog de nudige punte goon pakke !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2014 23:56 15 feb 2014 00:00 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV - Willem ll #35
Geweldige pot, jammer dat het puntje wat je hiermee verdient zo weinig betekent op de ranglijst.

Heerlijk die pegel van Smeets, zelfs tegen de wind in, domineerde de eerste helft, tweede helft wat minder aanwezig. MVV speelde een hele goede eerste helft, de beste van dit seizoen vind ik. Tweede helft zakte het allemaal wat in en werd het slordiger. We mogen blij zijn dat die 'Cheeta' bij ons in het doel staat, anders was het een verliespartij geworden. Wat een reddingen, de één nog mooier dan de ander. Ik ben tevreden met de uitslag, spijtig dat je dat overwicht niet kon voortzetten in de tweede helft. Als je sportief nog iets wilt behalen dit seizoen zul je zo moeten blijven spelen, zoals de eerste 45 minuten. Jammer van al dat puntenverlies de afgelopen maanden, dan had je met dit gelijkspel een kostbaar puntje binnengesleept, tegen een niet te onderschatten tegenstander.

Overigens,ook jammer van het onsportieve gedrag van Willem II na de blessurebehandeling. Wat dat betreft staan we quitte. Een aantal jaren (gevoelsmatig: een eeuw) geleden in Tilburg deden wij precies hetzelfde, toen speelde Landzaat nog in ons tenue. Roem boven de sportiviteit in deze sport, jammer dat het zo moet.

Reclame voor de credibiliteit van de Jupiler League vanavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Maosbrögk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 06:58
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
MVV - Willem ll #36

Jim Cemint schreef : Van mvv.nl (belangrijk om ook hier even te melden):

Kom tijdig naar MVV – Willem II

Vrijdagavond vindt voorafgaand aan de wedstrijd MVV – Willem II 100% ID-controle plaats.



Behalve als je via de business club binnen komt. Had kaarten gekregen van iemand en kon gaan en staan waar ik wou. Heb de wedstrijd bekeken op Trepke B zonder fouilleren of id controle :-P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 08:06
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV - Willem ll #37
@Houtengerard: dat was niet in Tilburg maar Waalwijk. En toen was Landzaat de 'dader'.

Mooie pot gisteren. Los van de overigens terechte uitslag is dit waarvoor ik naar de Geusselt kom. Niet alles even goed maar wel spannend en vermakelijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, MVVke, tanteke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 08:57
middenstip
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 556
Meer
MVV - Willem ll #38
Inderdaad 100% I.D. controle, ik ben 73 jaar en kwam met de pasfoto van mijn kleinzoon van 12 jaar binnen en ik
niet alleen, sommige mensen kwamen binnen met de buskaart van Veolia.!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 09:34
Us Clubke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 648
Meer
MVV - Willem ll #39
Eindelijk weer eens een leuke wedstrijd gezien.

Ik had geen id bij me...... Maar wij mochten toch door.

Wat mij opviel, er was belachelijk veel blauw op straat en belachelijk veel contolle bij binnenkomst.
En dan te denken waarom de mensen niet naar een wedstrijd van mvv komen.
Ga zo door dan kunnen ze over een paar jaar zichzelf controleren want dan komt er geen mens meer.

Of je zou toevallig naar de wc moeten, dan loop je toch ook liever naar je auto om naar huis te gaan.

Maar goed....... Even over de wedstrijd zeer mooie goal van smeets.
Jammer van die 2-2, ik zag een ovestap en iedereen mist de bal waardoor castro kansloos was, heel jammer. Ik had het gevoel dat mvv nog kon winnen, of dat verdiend was geweest doet er niet toe.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 10:39
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Willem ll #40
Wat ik me afvraag: bij de 2-2 staat die kale nummer 9 van Willem II buitenspel. Hij raakt de bal niet, maar ontneemt wel Castro het zicht, (wat niet wegneemt dat Castro er slecht uitzag bij die goal) Maar is het dan geen buitenspel?
De volgende gebruiker (s) zei dank u hindriks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 11:20 15 feb 2014 11:21 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Willem ll #41

Hill28 schreef : (wat niet wegneemt dat Castro er slecht uitzag bij die goal)


Castro kon echt helemaal niks doen aan deze lucky goal. Hij zag het schot pas heel laat aankomen. Hij kan ook niet direct na het schot al die hoek in duiken want voor hetzelfde geld raakt iemand hem nog wel aan.

Wat heerlijk is dat toch om recht voor je neus zo'n wereldgoal tegen het net te zien vliegen! En dat al 2 thuiswedstrijden op rij.
Ondanks dat MVV het in de 2de helft best moeilijk had vind ik de uitslag toch terecht. MVV kwam er een paar keer toch ook nog gevaarlijk uit en had zo maar kunnen scoren.

iedereen heeft gevochten als leeuwen en dat is het belangrijkste, de basis die nodig is in deze league! Ik ben benieuwd wat er te halen valt in de komende twee uiterst moeilijke uitwedstrijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 12:04
SoerenBusk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 214
Meer
MVV - Willem ll #42
Inderdaad Frank Salemans, mvv kan eindelijk goed scherp en hard indraaiende vrije trappen nemen (Ospitaleri + Secerovice), zoals Schneider dat kan. Als niemand aan de bal komt (je hoeft hem in weze alleen maar te tucheren) vliegt hij er zo in.
Castro heeft ons gisteren alweer enkele malen gered. Smeets en Secerovice maken een uitstekende ontwikkeling door en worden met de week beter.
Wel had of Veldmaten of Maria er 20 minuten eerder ingebracht (voor Braken.....). Je zag dat mvv op het eind kracht tekort kwam (en W2 had zelfs 3 keer verse krachten erin gebracht).

In vergelijk met vorig jaar hebben we nu een bredere selectie want met Rutjes, Veldmate en Maria hebben we ook nog kwaliteit op de bank zitten. Ik denk dat we weer vol meedoen om een playoffs plek ook omdat ze al meerdere moeilijke tegenstanders hebben gehad.... maar of dat een voordeel is bij mvv ... :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 12:37
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 427
Meer
MVV - Willem ll #43
Braken kump te kort op dit nivo, zou toch zeker vuur Maria in de sjpits keeeze!!

Draan wie verkes Wullem !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 13:08
wsly
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 191
Meer
MVV - Willem ll #44
De volgende gebruiker (s) zei dank u Us Clubke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2014 13:18
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
MVV - Willem ll #45
Begrijp eigenlijk ook niet waarom er maar 1 keer en ook zo laat pas werd gewisseld. Had persoonlijk Braken eruit gehaald rond de 70ste minuut en met Maria wat proberen te forceren. Misschien ook nog Rutjes voor Smeets die al 2 blessurebehandelingen had gehad, maarja, blij met het gelijkspel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.434 seconden